Maar nu komt het... dat kreng heeft geen PS/2-port. Niet op de notebook, niet op het docking station. Op zich niet zo'n ramp, ware het niet dat ze een MS Natural Keyboard gebruikt en deze alleen maar een PS/2 aansluiting heeft. Ook nieuwe modellen van de MS Natural (Multimedia ofzo heet ' ie tegenwoordig) heeft alleen maar een ps/2-aansluiting en that's it. Waarom ze muizen wel met USB maken, maar toetsenborde niet ontgaat me even, maar goed, het is niet anders.
Nu was ik dus op zoek naar een converter van PS/2 naar USB. Niet zo'n punt, dacht ik. Maar niemand in de stad kon ze me verkopen. Ook zoeken op de Tweakers.net/pricewatch leverde niks op.
Ze bestaan wel, dat is een ding wat zeker is, want via Google heb ik ze o.a. hier en hier kunnen vinden. Dat zijn beiden echter geen winkels in Nederland en om dagen (zo niet weken) te wachten en internationale verzendkosten te betalen voor een ding wat niet groter is dan een aansteker vind ik een beetje te gek.
Zoiets moet gewoon in Nederland toch ook wel te krijgen zijn?
Iemand een idee
quote:Kben stad en land afgeweest, van de Gamma tot de Dixons, van de Handyman tot de computerzaak op de hoek. Allemaal niks
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:21 schreef HeyFreak het volgende:
en bij de lokale elektroboer?
quote:Nee, dit is juist perfect! Volgens die pagina issie gemaakt:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:26 schreef SuperUli het volgende:
Ik weet niet of het ook omgekeerd kan, zeg maar.
quote:en das precies wat ik zoek!
om PS / 2 toestellen op een USB poort te kunnen aansluiten
Nu nog ff uitvogelen hoe ik dat ding bestel bij die gasten (de site is ietwat euh... laten we zeggen... under construction ).
quote:Ik heb op me werk een toetsenbord met usb, volgens mij van M$. Tis zo'n keyboard die in een v loopt, en dat je dan twee schuine stukken met toetsen hebt. Die hebben we toen gekocht bij Computerland. Converters heb ik persoonlijk nog nooit gezien
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:20 schreef Tijn het volgende:
Waarom ze muizen wel met USB maken, maar toetsenborde niet ontgaat me even, maar goed, het is niet anders.
edit:quote erbij gezet.
quote:Mail ze?
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:28 schreef Tijn het volgende:Nu nog ff uitvogelen hoe ik dat ding bestel bij die gasten (de site is ietwat euh... laten we zeggen... under construction
).
Alfazet @ euronet.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |