abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13508273
Ik vond hem erg leuk . En wat is er leuk aan 6 supervolwassen mensen? Ik ben trouwens niet zo voor het Rachel/Joey verhaal. Hebben ze 8 seizoenen zitten zinspelen op een Rachel/Ross trouwerij, en nu ineens gaat het roer om. Ik zou het wel een mooie cirkel vinden als Ross en Rachel in de laatste ep gaan trouwen. Een mooie link naar de allereerste aflevering.
  zondag 28 september 2003 @ 22:56:41 #102
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_13509817
* Mededeling

We (Mike en ik) hebben besloten wat strenger op te treden tegen het bespreken van waar/hoe de nieuwste aflevering te verkrijgen is. Dingen die wij niet meer toe staan, voor zover we dat al niet deden:

• Links naar de nieuwste aflevering (Heeft nog nooit gemogen)
  • Het vragen naar waar hij te downloaden in (Hier geldt het zelfde voor)
  • Filenames geven waaronder ze te vinden zijn
  • Beeld/geluids-kwaliteit bespreken van de rip
  • Aangeven hoe lang het nog duurt voor je hem binnen hebt (is sowieso absoluut niet interessant voor anderen)
  • Al het andere wat met het illegaal verkrijgen van de aflevering te maken heeft, ook hints worden niet meer toegestaan ("Hij is dus al te downloaden" )
  • Vanaf nu dus alleen maar de inhoud van de aflevering bespreken.

Wordt aan het gezegde geen notie gegeven, dan wordt er voor gepaste maatregelen gezorgd. Posts zullen gedelete/gewijzig worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 28-09-2003 23:25]

pi_13510567
    Mensen die wat hoger in de 'Scene' zitten weten dat zelf denk ik ook wel .. Dus liever niet met pre-announcements enzo gaan smijten ..

Moet zelf ook niet veel zeggen , want ik zei ook een paar minuten later dat ie uit was , dus ik zat indirect ook fout .. (Gaf zelf namelijk de announcement niet) .. Laat die groepen lekker hun werkje doen en wij ervan genieten ..

Op naar de volgende episode

pi_13526522
    Niet echt een knaller deze eerste van het seizoen.
    De humor was in deze ep erg slecht
      maandag 29 september 2003 @ 18:56:13 #105
    15522 Katie
    Hieperdepiep
    pi_13527039
    Yep, vond 'm ook wat tegenvallen. Maar had dan ook hooggespannen verwachtingen.
    Dan gaat het nooit goed

Ep 2 wordt vast beter.

bekijkt het van de andere kant
    pi_13527999
    Viel echt enorm tegen deze eerste ep... er waren in principe maar 3-4 grapjes, die steeds herhaald werd...
    Ross-Charlie-Joey-Rachel-gedoe,
    Monica's haar,
    en beetje phoebe...

niet verhalen, maar steeds zelfde grapjes...

Zijn de airdates van alle eps van seizoen 10 al bekend eigenlijk?

maandag 29 september 2003 @ 20:01:38 #107
    32622 Elusive
    Mad Fer It!!
    pi_13528634
    Ze zijn gewoon te oud, en dan is het gewoon niet leuk meer
    pi_13528736
    En dat grapje van: Hij denkt dit en zij denkt iets anders, is ook allang niet meer leuk
    pi_13532352
    ach dat gezeik allemaal Het is en het blijft Friends, en dat is voor mij al reden genoeg om te kijken... lachen doe ik toch wel
      maandag 29 september 2003 @ 23:24:25 #110
    15132 SigmundFreud
    ...vertelt u wie u bent
    pi_13534241
    Het was wel aardig, maar de formule is toch wel erg sleets geraakt de afgelopen seizoenen. Ik verwacht van de afleveringen van seizoen 10 niet al te veel, dus dan valt het snel mee. De slapstick viert weer hoogtij, en dat is gelukkig altijd goed voor een glimlach.
    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
    pi_13542394
    Wat zitten jullie nou te zeiken. Het is echt een onwijs leuke aflevering. Misschien anders dan andere seizoenen, maar wat wil je? Zij worden ook ouder dus zal je ook een ander soort humor kunnen verwachten. Ik heb echt niet 3 of 4 keer zitten lachen, maar bijna die hele aflevering door. En niet zo'n klein beetje ook hoor! Ook heerlijk vond ik het dat deze lekker lang duurde.. Hmmm... Ik verheug me op de volgende... Want hoe gaat Ross reageren?????
    pi_13544422
    Ik ga 'em vannacht kijken. Ben erg benieuwd. Heb het tot de 'I'll be there for you' gezien, maar ja dan kan je er nog weinig van zeggen
    Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
    pi_13561014
    quote:
    Op maandag 29 september 2003 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
    En dat grapje van: Hij denkt dit en zij denkt iets anders, is ook allang niet meer leuk
    Yup , das echt een typische Friends grap .. Dat gebeurde dit keer weer met Rachel en Ross in het vliegtuig na Ross` gesprek met Joey .. Lopen ze een beetje om elkaar heen te lullen , dat word wel saai , maar de rest blijft nog steeds leuk
      woensdag 1 oktober 2003 @ 00:16:18 #114
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_13561707
    heb van de week de dvd van Serie 9 episodes 9-16 gehaald: ze zijn imho echt goed!
    en heb vanmiddag trouwens me verzameling compleet gemaakt. kmiste op 8 seizoenen nog 1 videoband ( Series 3 epsiodes 21-25) en heb m vanmiddag eindelijk bij de FRS gehaald heb nu 8 seizoenen op band en 2 op dvd.

Hoop dat seizoen 10 ook goed word, maar ben er eigenlijk bang voor dat het een beetje is uitgewerkt. een film als slot zou misschien wel een goed idee zijn (of niet?? )

pi_13562066
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 00:16 schreef Timo20 het volgende:
    heb van de week de dvd van Serie 9 episodes 9-16 gehaald: ze zijn imho echt goed!
    en heb vanmiddag trouwens me verzameling compleet gemaakt. kmiste op 8 seizoenen nog 1 videoband ( Series 3 epsiodes 21-25) en heb m vanmiddag eindelijk bij de FRS gehaald heb nu 8 seizoenen op band en 2 op dvd.
    ik heb tot nu toe alles op VHS en DVD
    pi_13568967
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 00:42 schreef Retarded het volgende:

[..]

ik heb tot nu toe alles op VHS en DVD

Beetje zonde
    O+ BlaBlub O+
      woensdag 1 oktober 2003 @ 14:15:55 #117
    16149 -Sum-
    opsodeflikkermietertieven!!
    pi_13570791
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 13:12 schreef neggix het volgende:

[..]

Beetje zonde

ja dacht ook al: wat heb je daar nou aan

vind mijn friends dvd verzameling al een duur grapje

woensdag 1 oktober 2003 @ 15:20:03 #118
    47776 somegirl
    Gossip Girl
    pi_13572454
    Ik zat gister even een oude friends aflevering te kijken. Die waar Phoebe haar broer word geintroduceert, en hij gaat trouwen met een oudere vrouw.

Nu zat ik even te denken hoe dat in vredesnaam zit, phoebe haar broertje?
    - phoebe is wees
    - haar moeder is dood -> uit de alflevering bleek dat hij een andere moeder heeft
    - phoebe kent haar vader niet (toch? )

hoe weet ze dan dat dat haar broertje is? En het is dan toch ook het broertje van Ursula, en die heb je nooit betrokken gezien bij die zwangerschap enzo.... (alhoewel dat gezien haar karakter ook wel weer te begrijpen is)

Maar ben ik nu heel dom aan het denken, en mis ik hier iets, of klopt dit niet?

[Dit bericht is gewijzigd door somegirl op 01-10-2003 15:21]

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
    pi_13573928
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 15:20 schreef somegirl het volgende:
    Ik zat gister even een oude friends aflevering te kijken. Die waar Phoebe haar broer word geintroduceert, en hij gaat trouwen met een oudere vrouw.

Nu zat ik even te denken hoe dat in vredesnaam zit, phoebe haar broertje?
    - phoebe is wees
    - haar moeder is dood -> uit de alflevering bleek dat hij een andere moeder heeft
    - phoebe kent haar vader niet (toch? )

hoe weet ze dan dat dat haar broertje is? En het is dan toch ook het broertje van Ursula, en die heb je nooit betrokken gezien bij die zwangerschap enzo.... (alhoewel dat gezien haar karakter ook wel weer te begrijpen is)

Maar ben ik nu heel dom aan het denken, en mis ik hier iets, of klopt dit niet?

Phoebe ging toen juist op zoek naar haar vader, ze had het adres gevonden, en haar vader bleek er niet meer te wonen, die was overleden, maar wel zijn vrouw en hun zoon (Phoebe's halfbroertje dus). Dus ook het halfbroertje van Ursula
      woensdag 1 oktober 2003 @ 16:50:23 #120
    47776 somegirl
    Gossip Girl
    pi_13575113
    ahaaaaaaaaa, thanks!!!

hebben jullie trouwens al de nieuwe series gezien? Ze zijn alweer begonnen in Amerika!

http://www.nbc.com/Friends/episode_guide/index.html

om te zien waar ze over gaan

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
      woensdag 1 oktober 2003 @ 16:55:57 #121
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_13575268
    Heb laatst ook eindelijk de eerste aflevering van serie 10 gezien. ik las dat veel mensen hem tegen vonden vallen, maar ik vond hem wel leuk hoor Niet de beste aflevering ooit ofzow, maar toch wel leuk

Ik heb serie 1 t/m 6 op video, op 4 banden van serie 5 na. Serie 7 & 8 en de eerste 2 dvd's van serie 9 heb ik op dvd. Toch wil ik die eerste series ook wel op dvd.... Dvd is gewoon veel betere kwaliteit en veel makkelijker enzow
    Maar ik heb geen haast, dus ik wacht wel tot het betaalbaar wordt

Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      woensdag 1 oktober 2003 @ 16:58:06 #122
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_13575328
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 16:50 schreef somegirl het volgende:
    http://www.nbc.com/Friends/episode_guide/index.html

om te zien waar ze over gaan

spoiler:

Oe! eindelijk weer iets over die drieling, leuk, leuk, leuk
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
    pi_13597016
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2003 23:32 schreef FOKRemco2002 het volgende:

[..]

Yup , das echt een typische Friends grap .. Dat gebeurde dit keer weer met Rachel en Ross in het vliegtuig na Ross` gesprek met Joey .. Lopen ze een beetje om elkaar heen te lullen , dat word wel saai , maar de rest blijft nog steeds leuk

Klopt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste tijd steeds meer heb: "It has all been done before". Vond 'em niet super, wel leuk. Maar ook 't einde weer als Ross die deur open doen hoe vaak hebben we zoiets al meegemaakt.. jammer..
    Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
    pi_13609820
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 13:12 schreef neggix het volgende:

[..]

Beetje zonde

Nee hoor... ik ben begonnen met VHS (toen DVD er nog niet echt was)... en wil die collectie sowieso compleet hebben. De DVD's heb ik om te kijken.. is gewoon makkelijk en sneller
      Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:33:29 #125
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_13609855
    Was best leuk, maar wel erg gezocht, veel herhaling van oudere afleveringen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')