Als ik straks kinderen heb, zou ik ze vanaf een jaar of 4 ook zeker elke dag een gezonde dosis GTST mee laten krijgen, net als melk, slaap en eten een must voor kinderen!
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je kinderen opvoedt, wil je ze toch graag wat moraal meegeven en bovendien een realistisch beeld over hoe het leven in elkaar zit en loopt. In GTST, een programma waar de kids nota-bene van smullen zitten alle ingrediënten om de jonge, onbedorven spruiten om te toveren tot voorbeeldige jongelui.Als ik straks kinderen heb, zou ik ze vanaf een jaar of 4 ook zeker elke dag een gezonde dosis GTST mee laten krijgen, net als melk, slaap en eten een must voor kinderen!
quote:lol, n00b
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:42 schreef Maidenfan het volgende:
Als je ze ondertussen huiswerk laat maken leren ze volgens mij toch veel meer hoor...
quote:ik heb het over alle kinderen, dus vanaf een jaar of 4.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:42 schreef Maidenfan het volgende:
Als je ze ondertussen huiswerk laat maken leren ze volgens mij toch veel meer hoor...
quote:en dat baseer je op?
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:42 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
lol, n00b
denk je dat ik niet weet dat dit een bhfh topic is
quote:Dit meen je toch niet??
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je kinderen opvoedt, wil je ze toch graag wat moraal meegeven en bovendien een realistisch beeld over hoe het leven in elkaar zit en loopt. In GTST, een programma waar de kids nota-bene van smullen zitten alle ingrediënten om de jonge, onbedorven spruiten om te toveren tot voorbeeldige jongelui.Als ik straks kinderen heb, zou ik ze vanaf een jaar of 4 ook zeker elke dag een gezonde dosis GTST mee laten krijgen, net als melk, slaap en eten een must voor kinderen!
quote:omdat het zo serieus overkomt, en je het hebt over 4 jarige kinderen die dan huiswerk zouden moeten maken
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:44 schreef Maidenfan het volgende:[..]
en dat baseer je op?
denk je dat ik niet weet dat dit een bhfh topic is
quote:Bij mij het zelfde. Ik leef voor galg en rad
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:43 schreef Stranger het volgende:
Ja, ik mocht nooit soaps kijken, en zie wat er nu van mij is terechtgekomen
en tot die tijd ga ik maar carriere maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |