abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12799437
Note: soortgelijk [TK] Virtual Boy topic van 19 juni van mij kan SLOTJE krijgen. Die 2 zijn inmiddels al verkocht.

Ik heb weer Nintendo Virtual Boys te koop. (zie foto)

Wat is een Nintendo Virtual Boy? (1995)

De enige geflopte Nintendo console ooit, die enkel in Japan en Amerika is gereleased.

WARNING: This product MUST NOT be used by children under the age of seven (7) years. Artificial stereo vision displays may not be safe for such children and may cause serious, permanent damage to their vision.

De ontwerper van de Virtual Boy was Nintendo topontwerper Gunpei Yokoi.. (hij overleed in 1997 in een autoongeluk) Hij was ook de bedenker van de GAMEBOY, Gameboy Color, Nintendo Game & Watches en de R.O.B. robot van de NES..

In dit topic kan gepraat worden over de Virtual Boy:

[Retro] Nintendo Virtual Boy console (1995)

--

Verkoop info

Opmerking 1: Bezit je over erg veel TIJD, een creditcard, een PayPal account, een Ebay account, en GEDULD, raad ik je aan zelf op Ebay.com op zoek te gaan naar een Virtual Boy. Helaas zijn er daar maar weinig Virtual Boy verkopers die versturen naar Nederland. (dit komt omdat het meer dan 2 kilo weegt wat hele hoge internationale verzendkosten met zich meebrengt. Amerikanen willen meestal enkel met Priority Mail dingen versturen) Met ground/surface/economy shipping (per boot) heeft het 10 weken geduurd voordat ze mij bereikt hebben. (en de douane, die zo'n ding meteen herkent met hun scanners, heeft me doodgemaakt aan import taxes) Dus pas op!

Al deze tijd, pijn en moeite, kan je natuurlijk besparen... door.... de mijne te kopen.. maar herhaling koop er gerust zelf een (mogelijk goedkoper) op Ebay als je daar mee vertrouwd bent.

Te koop is:

VOOR DE VERZAMELAAR
-1) Nintendo Virtual Boy (USA) *boxed* in originele doos (in goede staat met kartonnen inlay), *compleet* (met headset, controller, standaard, Mario Tennis, handleiding, battery-pack)

VOOR DE CASUAL GAMER
-2) losse Nintendo Virtual Boy (USA) (zonder doos), (met headset, controller, standaard) Deze set bevat dus NOG geen spel en stroomvoorziening (!)

OPTIONEEL voor beide sets heb ik erbij:
de AC/DC power adapter
de batterypack

VERZAMELAAR-set heeft de batterypack standaard. Adapter is dus enkel leuke extra. De CASUAL GAMER kan kiezen of hij batterypack of adapter wil (of beide!).

Opmerking 2: om gebruik te kunnen maken van de adapter heb je een simpele step-up/down convertor nodig want het is een Amerikaanse adapter. De step-up/down convertor lever ik er niet bij. (is te koop in elke goede elektronica zaak).

---

Spellen

Op het moment heb ik:

(losse cartridge, tenzij anders vermeld)

1x Mario Clash
3x Teleroboxer (1 met manual)
1x Galactic Pinball
4x Warioland (1 met manual)
1x V-Tetris
3x Bomberman (2 boxed!+ manual)
4x Mario Tennis (3 boxed! + manual)
1x Baseball

Hopelijk krijg ik dit weekend een deal rond van veel meer spellen, waardoor ik in ieder geval Bomberman, Red Alarm (!), V-Tetris, Vertical Force (!), en KEMCO VIRTUAL LEAGUE BASEBALL bij elke set kan bijleveren.

De prijs? $$$

Prijs wordt bepaald door de belangstelling door middel van opbieden. E-mail of laat hier een bod achter. Vermeld daarin ook welke set je wilt en wat je er allemaal bij wilt hebben.

Richtprijs (minimum waarbij bieden kan beginnen)
1) DE VERZAMELAAR set - bieden vanaf 100 euro
-2) DE CASUAL GAMER set - bieden vanaf 40 euro

de AC/DC power adapter - 10 euro
de batterypack - 5 euro

Prijs van spel: losse cartridge - 5 euro, BOXED 7.50 euro.

Opmerking 3: De mensen die de console sets kopen, hebben voorrang op overige geinteresseerden om de spellen te kopen, en de batterypack / adapter. Als je enkel de adapter (los) wilt (en geen set omdat je al een Virtual Boy hebt), moet je even E-mailen.

Op een speciale pagina op mijn nieuwe weblog houd ik alle biedingen bij. http://patvs.web-log.nl/

Speciale pagina: http://members.ams.chello.nl/pvanscha/games3.htm
Daar is op te lezen wat ik nog meer te ruil/koop heb en waar ik naar op zoek ben. Ik sta nog open voor RUILEN. (Enkel de dingen die op die lijst staan! kom aub niet met een creatief ruil aanbod van ANDERE dingen)

Opmerking 4: Ik ben te bereiken op patvs@chello.nl
(vraag gerust naar info, meer foto's, m'n MSN adres)

----

Tenslotte

Vorige keer (toen ik er 2 verkocht) kreeg de hoogste bieder van de VERZAMELAAR set de verzamelaar set en de hoogste bieder van de CASUAL GAMER set de casual gamer set. Dit keer heb ik van beide er MEER, dus ook de #2 bieder (met het een na hoogste bod) kan ik van een Virtual Boy voorzien.

Edit: ook nog te koop een losse controller, een Virtual Boy doos (lichte beschadeging, zonder kartonnen inlay), een goedwerkende AC adapter die een beetje vies is. (sticker ooit opgeplakt geweest die veel 'sticker-schade' heeft achtergelaten) en....

als je een Virtual Boy (+controller, +batterypack) wilt zonder STANDAARD.. of met kapotte standaard, kan ik je voor nog veel vriendelijker prijsje helpen. In mijn beleving is die STANDAARD sowieso vrij overbodig. Als ik een spel speel gebruik ik hem nooit. (en die standaard gaat heel snel kapot)

Edit: 29 aug. Deze advertentie staat ook op segaforum, marktplaats, dvdforum en STOND op forum.gamer (daar inmiddels een SLOTJE, wegens "commercieel") Ik zie dit niet als 'commercieel'. Ik heb thuis ook 4 SNES, 4 NES, etc. in mijn collectie.

[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 29-08-2003 14:59]

pi_12799640
Wat vraag je ervoor?? Wat zit er allemaal bij? Waar op te halen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 03:27:03 #3
62850 ViMh
Voices in my head
pi_12799675
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 [b]03:02 schreef Patvs het volgende:[/b]

Edit: even rebooten.. ik schrijf zo deze ad verder...

Wat voor computer is dat? die moek nie hebbe
Wat? WAT? wat?
pi_12799694
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 03:27 schreef ViMh het volgende:

[..]

Wat voor computer is dat? die moek nie hebbe

Ik denk een virtualboy met een gepoorte mozilla ofzo
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_12800041
Edit

[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 29-08-2003 05:24]

pi_12800330
Zo dan das een erg leuke set alles bij elkaar!
Ik wil heel erg graag zo'n adapter/tap van kopen, verkoop je die please los en eventuele games???

Zo ja, dan wil ik graag:
1x Mario Clash
1x Galactic Pinball
1x Mario Tennis (boxed)
en de adapter + tap.

35 euro incl verzend? goed?
check mail

[Dit bericht is gewijzigd door SaturN op 29-08-2003 08:12]

<<< Click here for free 24/7 pr0n daily updates >>>
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:39:41 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12800573
Je hebt mail
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12801841
en ook van mij.....
pi_12801917
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt mail
rofl, jouw had ik als eerst verwacht idd.
Lambo of Rekt
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:28:43 #10
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_12801993
Ik zie dat je in Amsterdam woont, zou ik eens langs mogen komen om te "proberen" alvorens ik er eentje aanschaf ?
Overigens zou ik dan een "casual gamer" setje willen, doos en andere opsmuk is voor mij niet van belang .....
Speak only if it improves upon the silence....
pi_12808980
Iedereen in A'dam mag gerust langskomen om het te 'testen' (moet je even E-mail)

Was je niet naar GameOn in Tilburg gegaan, of waren ze daar niet?

pi_12809016
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:01 schreef Patvs het volgende:
Iedereen in A'dam mag gerust langskomen om het te 'testen' (moet je even E-mail)

Was je niet naar GameOn in Tilburg gegaan, of waren ze daar niet?

Daar stond er geen. Slecht he?
pi_12811291
Update: ik heb m'n weblog geupdate..

Alle biedingen worden daar gepost.

pi_12811887
Ik zal er even kijken
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_12824560
Edit: spellen update

losse cartridge: (5 euro per stuk)

1x Mario Clash
3x Teleroboxer (1 met manual)
1x Galactic Pinball
4x Warioland (1 met manual)
Mario Tennis

boxed: (6 euro per stuk) (nieuwe prijs!)

V-Tetris
Red Alarm
Vertical Force
Bomberman
Baseball

Van deze 5 (boxed!) heb ik meerdere. Voor 25 euro krijg je ze er alle 5 bij.

[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 31-08-2003 01:18]

pi_12864811
Wat vraag je trouwens alleen voor de VB zelf? Dus zonder standaard, controller, batterypack enz. Helemaal kaal dus.
<<< Click here for free 24/7 pr0n daily updates >>>
pi_12871852
Jouw Virtual Boy headset was kapot af zo heh..?

Ik denk niet dat ik een losse headset verkoop, want dan blijf ik over met een losse controller en zo. Doe anders via E-mail een bod dat ik niet kan weerstaan.

pi_12980313
Laatste update. (Opbieden loopt morgen af)

Biedingen: (update 9 - 6 sept. 13:42)

VERZAMELAARS set: (bevat al standaard Mario Tennis)
Hoogste bod: (op dit moment zeker van een Virtual Boy)
185 euro: set + 25 euro: adapter, Mario Clash, Warioland, Bomberman (Wesley [BELGIE] - Email)
150 euro: set + 30 euro: Mario Clash, Pinball, Warioland, Tetris, adapter (Peter (botje) - Email)

Onderbiedingen: (NIET zeker van een Virtual Boy)
100 euro: (NotoriousRoy - fok) + Bomberman en (RUIL) ik krijg: DKC3 (SNES), Metal Gear (NES), Super Metriod (SNES)
130 euro: set + 25 euro: 5 spellen (Omar & Y - E-mail)
105 euro: set + 5 euro: V Tetris (David - E-mail)
100 euro: (D Contant - E-mail bod)
100 euro + 25 euro: adapter en 3 spellen (Masterking - E-mail)

Mogelijk dat de mensen met een onderbieding willen overstappen op de CASUAL set??

CASUAL set:
Hoogste bod:
75 euro: set + 45 euro: batterypakc, adapter en 6 spellen. (Omar & Y - E-mail)
65 euro: set + 35 euro voor de batterypack en 6 spellen (Erwin - E-mail)
60 euro: set + 50 euro voor 8 spellen (Teleroboxer, Galactic Pinball, Wario Land, Bomberman, Mario tennis, Red alarm, Vertical Force, V-tetrisen) en adapter (Drazic - segaforum)

Onderbiedingen:
55 euro: set + 45 euro: losse doos, batterypack, adapter, en 5 spellen (Maarten-Jan - E-mail)
55 euro: set + 65 euro: losse doos, adapter, batterypack en 8 spellen (Peter v. P - E-mail)
50 euro: set + 35 euro: adapter en 5 spellen (Jan K. - E-mail)
45 euro: set + 30 euro: battery pack, en 5 spellen (Khadgar - fok)
35 euro: set + 25 euro: adapter en 3 spellen (Nicky - E-mail)
RUIL BOD: Castlevania 3, WARIO'S WOODS, Star Tropics, Metal Gear (NES) voor virtual boy + spellen. (Piepers - Email)

100 euro: set + 40 euro: batterypack, adapter, Mario Clash, Pinball, Warioland, Tetris, Mario Tennis (Peter (botje) - Email) (als VERZAMEL set niet doorgaat)

--

Opmerkingen:
Wesley [BELGIE] met hoogste bod krijgt Mario Clash.

Ik zal met 4 hoogste bieders. (2 van verzamelset, 3 van casual set) meteen contact opnemen morgen.

Als ik nog genoeg hardware en spellen overhoud verkoop ik ook casual sets aan #4 en #5 casual set bieders.

Als ik daarna nog spullen overhoud, krijgen alle overigen contact die geinteresseerd waren in losse onderdelen / spellen.

Vragen / opmerkingen, bod verhogen... E-mail even naar: patvs@chello.nl

Veiling loopt morgen (7 sept. af). (er kan de hele dag nog geE-maild worden)

pi_12980804
Dit is teveel handel. Een oude verkopen omdat je hem niet meer gebruikt, allah, maar zoveel is echt te commercieel voor V&A. Op slot dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')