quote:
Welkom bij het eerste deel van* Fok!Dols *
Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat we de beste zanger of zangeres van Fok! zien te vinden. Daarom kun je in dit topic een zelfgezongen (!) nummertje posten, wat een nader te bepalen jury kan beoordelen.Oooow, is het zo simpel?
NeeTen eerste moet het nummer a capella gezongen zijn, dus zonder enige vorm van begeleiding. Ook mag je het bestand dat je hier post niet bewerkt hebben met een audioeditor, dit om de jury zo objectief mogelijk te laten oordelen.
De beoordeling gaat als volgt. Je neemt het steeds op tegen een andere deelnemer. De jury vergelijkt jullie zangstemmen en bepaalt wie van de twee er door mag naar de volgende ronde. Dit gaat door middel van het geven van punten door de jury, die hun keuze ook moet beargumenteren, uiteraard. Hierdoor krijg je een goed beeld van je eigen kwaliteiten, dus ook als je niet wint heb je er wat aan.
Is dat alles?
Te zijner tijd als de eerste ronden achter de rug zijn en er voldoende kandidaten door zijn naar de volgende rondes, kan de jury opdrachten gaan geven, bijvoorbeeld een nederlandstalig nummer zingen.Waar beginnen we?
Eerst gaan we democratisch een jury kiezen. Als je in de jury wilt (er zijn vijf man nodig (anders dan eerst)) post je dat ook hier, en je vertelt de kwaliteiten die jij bezit die een jurylid nodig kan hebben. Vervolgens gaan we als we genoeg kandidaten hebben, een stem uitbrengen. Hieruit volgt dus de jury die jullie nummers gaat beoordelen, dus kies wijselijk. Vorige keer ging het hier helemaal fout. Daarom stel ik voor dat er in totaal 3 tot ? nummers worden gepost per ronde (we moeten maar even een datum prikken voor laatste inzenddag). Vervolgens kunnen jullie gaan stemmen. Dat kan hier in het topic. Ik stel voor dat er dan gaat worden gestemd in de vorm van een lijstje. Even kijken hoeveel inzendingen er zijn. Bij 5 kunnen we bijv. een top3 samenstellen en bij 3 de 2 beste 'naar de finale'. Dat kunnen we later allemaal nog bekijken.De winnaar
Wat valt er te winnen? Nou ten eerste kun je een optreden posten van jezelf (wauw gaaf!). En misschien valt er met de moderators iets te fiksen met een coole ondertitel maar zo ver zijn we nog lang niet.Voor meer informatie zie dit topic;
Dit is te gebruiken voor feedback, en vragen, hou dit topic vrij daarvan voor de overzichtelijkheid.
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 29-08-2003 17:34]
quote:Jah, goed a capella gezongen, das dus next round voor je FF
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:38 schreef FlyingFox het volgende:
I did it maaaaaaaaaaai way..
Ik heb ech geen interesse in dit, heeft iemand anders van Fok! wel interesse in dit gedoe?
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:03 schreef MeAndMyself het volgende:
als TS trap ik af.
quote:Is dit door jou ingezongen of van Green Lizard? (sorry ken de muziek niet echt... weet alleen dat die gast van 6pack d'r in zit)
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:03 schreef MeAndMyself het volgende:
als TS trap ik af.
quote:alleen mp3
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:38 schreef FlyingFox het volgende:
I did it maaaaaaaaaaai way..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |