quote:AFgelopen weekend waren ze ijzersterk tegen Valladolid en heel mooi samenspel. Zo lang Zidane door de anderen in het veld als leider gezien blijft worden, is het lastig om Real te verslaan
Op zondag 31 augustus 2003 19:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Idd, Real heeft een boel sterren, maar denk niet dat ze écht als 1 team kunnen samenspelen, maar dat zien we nog wel.
partizan- porto wordt 1-1
quote:Onderschat Partizan niet, dat is een hele lepe ploeg. Der Lothar heeft er een goed elftal van gekneed.
Op maandag 15 september 2003 15:54 schreef methodmich het volgende:
Porto gaat winnen van Partizan, me dunkt.
Ik blijf erbij, dit is de meest onvoorspelbare groep van allemaal op voorhand
quote:onderschatten niet nee, want ze hebben niet voor niets newcastle in de voorronde verslagen.... newcastle draait natuurlijk niet lekker maar dat neemt niet weg dat het een goede prestatie is.
Op maandag 15 september 2003 18:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Onderschat Partizan niet, dat is een hele lepe ploeg. Der Lothar heeft er een goed elftal van gekneed.
Ik blijf erbij, dit is de meest onvoorspelbare groep van allemaal op voorhand
1. real
2. porto
3. marseille
4. partizan
quote:Alstie daarna met zn Ferrari de Middellandse Zee in rijdt hoor je mij niet klagen
Op maandag 15 september 2003 18:01 schreef kreischer2000 het volgende:
mido frommelt er wel 1 in
Real Madrid - Olymp.Marseille 2 -1
Roberto Carlos (29) Drogba (26)
Ronaldo (34)
Partizan Belgrado - FC Porto 0 - 1
Costinha (21)
Partizan - Porto 1-1 (56 Delibasic)
Verdedigend gaat het nergens over, maar tis wel fantastisch om naar te kijken.
en topscorer van de CL..... Ronaldo
quote:Ach zolang je altijd maar 1 keer meer scoort dan je tegenstander is er niks aan de hand. Roberto Carlos speelde ook weer briljant als linksbuiten-back
Op dinsdag 16 september 2003 23:55 schreef mitt het volgende:
Wat een voetbalVerdedigend gaat het nergens over, maar tis wel fantastisch om naar te kijken.
en topscorer van de CL..... Ronaldo
quote:Daar som je het redelijk op.
Op dinsdag 16 september 2003 23:55 schreef mitt het volgende:
Wat een voetbalVerdedigend gaat het nergens over, maar tis wel fantastisch om naar te kijken.
Verdedigend is het echt om te huilen, gewoon 2 doelpunten thuis tegen tegen L'OM.
Roberto Carlos schijnt nog steeds beter te worden . Niet te geloven.
Ik ben zelfs verrast dat Beckham kan voetballen. Ja ja , zijn passes waren altijd al van een andere wereld maar dat hij met een bal kan lopen zag ik gisteren voor het eerst
Geweldig voetbal
Doet me meer denken aan de Harlem Globetrotters van het voetbal.
Of Circus Ballerini.
Verder denk ik dat die middenvelder van Real, Zidane, nog een hele grote kan worden. Die jongen heeft een hoop talent, als ik dat zo zie. .
quote:
Op woensdag 17 september 2003 10:43 schreef prinsrob het volgende:
Verder denk ik dat die middenvelder van Real, Zidane, nog een hele grote kan worden. Die jongen heeft een hoop talent, als ik dat zo zie..
quote:
Op woensdag 17 september 2003 10:43 schreef prinsrob het volgende:Verder denk ik dat die middenvelder van Real, Zidane, nog een hele grote kan worden. Die jongen heeft een hoop talent, als ik dat zo zie.
.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 10:43 schreef prinsrob het volgende:
Op een gegeven moment wilde Ronaldo een strafschop versieren, hij werd even aan z'n shirt getrokken. Maar heeft iemand die beweging daaraan vooraf gezien? Hoe hij met een snelle voetbeweging die verdediger poorte? Echt prachtig, jammer dat er in ieder geval bij de belg maar 1 herhaling van kwam.Verder denk ik dat die middenvelder van Real, Zidane, nog een hele grote kan worden. Die jongen heeft een hoop talent, als ik dat zo zie.
.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 10:43 schreef prinsrob het volgende:Verder denk ik dat die middenvelder van Real, Zidane, nog een hele grote kan worden. Die jongen heeft een hoop talent, als ik dat zo zie.
.
Wordt tijd voor een selectie in het Franse nationale elftal, als ik dat zo zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |