Volgens mij is er nog steeds wel een markt voor een auto als dit. Was hij eigenlijk relatief duur, destijds?
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:43 schreef _VoiD_ het volgende:
WHAHHAAHAHAAHAHAHAHA!vette pimpmobiel
Pooierbak
quote:wat duur joh! En ik zag aan de gegevens op de site waar ik deze foto's vandaan heb, al dat hij wel erg zwak gemotoriseerd is. Hij is gebaseerd op de Talbot/Simca 1100, die hebben wij thuis nog als 2e auto gehad
Op donderdag 28 augustus 2003 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was inderdaad relatief duur voor wat hij bood. Itt wat je zou verwachten was het geen 4x4 maar een gewoon voorwielaangedreven auto met een 80 pk motortje. Hij kostte in 79 al zo'n 24000 gulden en voor dat bedrag kon je toen ook al een 6 cilinder BMW 320 voor kopen
voor de rest een suffige doos op wiele
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:48 schreef Jerommeke het volgende:
Check!! das dat dat ding waarin Bassie en Adriaan in rond tuften.
Pooierbak
jajajaja hier kun je ff mee patsen op het plaatselijke dorpsplein
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:50 schreef Waxxer het volgende:[..]
jajajaja hier kun je ff mee patsen op het plaatselijke dorpsplein cruisen op de plaatselijke boulevard
quote:Dan zal het dashboard je ook wel bekend voorkomen
Op donderdag 28 augustus 2003 14:48 schreef Waxxer het volgende:Hij is gebaseerd op de Talbot/Simca 1100, die hebben wij thuis nog als 2e auto gehad
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Dan zal het dashboard je ook wel bekend voorkomen
Dat is zo overgenomen volgens mij
Hahaha dat wist ik niet eens. Nou die Talbot 1100 had mijn moeder tot 1990 ofzo, daarna heeft ze Peugeot 205 gereden en nu een Renault Clio. Ik vroeg me altijd al af hoe dat dashboard eruit zag. Ze vond het een "oude wijven bak", maar mijn vader zei "hij rijdt prima en hij is toch alleen maar voor de boodschappen". Ik kan me het motorgeluid nog wel herinneren op de een of andere manier echt zo'n pruttelmotortje.
quote:Hahahha
Op donderdag 28 augustus 2003 15:02 schreef masuyo het volgende:
[afbeelding]
Stoere bak man!
Nee maar an sich vind ik 'm best wel wat hebben eigenlijk hoor, hij heeft juist wat, omdat hij in principe zo lelijk is...
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:59 schreef Waxxer het volgende:Ik kan me het motorgeluid nog wel herinneren op de een of andere manier
echt zo'n pruttelmotortje.
Maar die stippen doen het hem
quote:Ik vind hem, zeker voor een auto uit die tijd, nog steeds niet lelijk. De vormgeving was destijds behoorlijk modern en ook wel een beetje afgekeken van de Range Rover. Dat oermodel heeft het ook enorm lang uitgehouden. Die ruitjesbekleding, dat is wel echt iets van die tijd, dat zag je bijvoorbeeld ook in volkswagens maar ook in bijv. de Mercedes SL. Dat vonden we mooi toen, kennelijk.
Op donderdag 28 augustus 2003 15:03 schreef Waxxer het volgende:Nee maar an sich vind ik 'm best wel wat hebben eigenlijk hoor, hij heeft juist wat, omdat hij in principe zo lelijk is...
quote:Alleen vind ik de voorportieren erg iel ogen, daar kun je weer aan zien dat hij uit '79 stamt. Die ruitjes hoorden zelfs bij de luxere versie, las ik!
Op donderdag 28 augustus 2003 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Ik vind hem, zeker voor een auto uit die tijd, nog steeds niet lelijk. De vormgeving was destijds behoorlijk modern en ook wel een beetje afgekeken van de Range Rover. Dat oermodel heeft het ook enorm lang uitgehouden. Die ruitjesbekleding, dat is wel echt iets van die tijd, dat zag je bijvoorbeeld ook in volkswagens maar ook in bijv. de Mercedes SL. Dat vonden we mooi toen, kennelijk.
(opnieuw proberen maar, want ik zag een kruisje...)
Die worden nu nog steeds gebruikt bij moderne auto's!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |