quote:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de multiplayer-optie een beetje mager vind afsteken tegen de supertoffe singleplayer-modus.
Op dinsdag 30 september 2003 15:47 schreef Godd het volgende:
Kben 'm ook van plan om 'm te gaan kopen maar is de multiplayer optie een btje lekker uitgewerkt?
Maar als ik hier die verhalen zo hoor wil ik ook gaan spelen
Maar ik twijfel ook nog of ik niet beter Hitman 2 zal kope... maar ja, ik twijfel altijd
quote:ik denk dat Hitman 2 ondertussen wel voor een zacht prijsje te vinden is hier of daar
Op dinsdag 30 september 2003 17:37 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik ben vanmiddag naar Belgie gereden, zag hem daar liggen in zoon gameshop (gamemania) , maar heb hem toch maar laten liggen![]()
Ik dacht, ik koop hem wel hier in de FRS of intertoys.Maar als ik hier die verhalen zo hoor wil ik ook gaan spelen
Maar ik twijfel ook nog of ik niet beter Hitman 2 zal kope... maar ja, ik twijfel altijd
quote:Ik heb um alleen nog maar voor 60 euro zien liggen, dus ja anders had ik niet getwijfeld
Op dinsdag 30 september 2003 17:43 schreef Smots het volgende:[..]
ik denk dat Hitman 2 ondertussen wel voor een zacht prijsje te vinden is hier of daar
Als de besturing dan nog een beetje goed is dan is het helemaal
Spel ligt gewoon in de winkel hoor, ik heb hem gistermiddag gekocht.
quote:Niet in Hulst en Terneuzen
Op dinsdag 30 september 2003 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wallpapers: http://www.freedom-fighters.co.uk/i.php?s=downloads&p=1Spel ligt gewoon in de winkel hoor, ik heb hem gistermiddag gekocht.
quote:ach fuck, die site was ik helemaal vergeten!
Op dinsdag 30 september 2003 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wallpapers: http://www.freedom-fighters.co.uk/i.php?s=downloads&p=1Spel ligt gewoon in de winkel hoor, ik heb hem gistermiddag gekocht.
Die vuurgevechten!!!
quote:Meestal kun je C4 op een andere plaats vinden dan je het daadwerkelijk nodig hebt. Goed naar de briefing luisteren.
Op dinsdag 30 september 2003 23:05 schreef SuperUli het volgende:
Eh, kan je op een manier meer c4 krijgen?.
quote:Ah, gevonden.
Op woensdag 1 oktober 2003 08:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Meestal kun je C4 op een andere plaats vinden dan je het daadwerkelijk nodig hebt. Goed naar de briefing luisteren.
Spel nu uitgespeeld. Wat een geweldig spel zeg!
quote:Mooi veld.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga zo eens kijken of het me lukt dat helicopterplatform op te blazen.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 01-10-2003 23:29]
quote:Ben dat 2x tegengekomen nu.. meestal let ik er wel op of ik niet via een andere kant er bij kan komen, of via de flank iets kan doen.
Op donderdag 2 oktober 2003 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie ook dat nadat je je met heel veel moeite ergens naar toe gevochten heb (meestal frontale aanval) je eracher komt dat het ook makkelijker via een omweg of shortcut had gekund?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |