abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12771463
Uit Zwangerschap en Geboorte Deel 6 :

Sommige mensen kunnen soms zo dom uit de hoek komen, terwijl ze het zelf niet weten.

Vaak gehoorde uitspraak die we hoorden tijdens de laatste weken van de zwangerschap :

Bij ons kwamen er altijd mensen naar ons (lees: Tanne) toe en dan was het van "Goh is het er nou nog niet?" wijzend op de dikke buik.

"Ja hoor het is er al, het ligt thuis in het bedje te slapen en wij hebben een kussen onder haar jas gestopt zodat het nog lijkt alsof we nog zwanger zijn"

Moussy kwam met de volgende :

quote:
"Hoe kan je nou zwanger worden, je bent niet eens getrouwd?!"

"Men neme zijn en haar onderbroekie en stopt die in 1 en dezelfde trommel van de wasmachine en doet de was eens niet op 95 graden"

Wie heeft er mee .... ?
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:39:12 #2
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_12772020
Heeft niets met zwangerschap te maken, maar "ben je naar de kapper geweest" terwijl ze zien dat er 10cm vanaf is vind ik ook zoooo'n slimme opmerking
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
  † In Memoriam † woensdag 27 augustus 2003 @ 23:42:00 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_12772106
Ik kom hoogzwanger met weeën het ziekenhuis ingewaggeld en liep tegen een bekende-onbekende op..... Ze kijkt me aan en zegt, goh ben je zwanger? Welnee ik slik dagelijks een dino-ei in om interessant te doen

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 27-08-2003 23:42]

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12772119
kinderen vaken vraag 'Ben je zwanger' aan vrouwen die het dus niet zijn...
tsja
pi_12772374
Mijn vriendin ging met haar moeder en halfzus zwemmen hier in de buurt.
Die halfzus heeft al 2 jongens en deed na de 3 maanden helemaal niets meer want ze was zwanger en ze kon niet meer, enz.

Vraagt ze aan mijn vriendin (toen 7 maanden zwanger) of ze meer ging om van de hoge duikplank af te gaan. Toen mijn vriendin dat (resoluut) niet deed, vond ze dat gek , want volgens haar kan dat wel.

En dat zegt dan iemand die bij 3 maanden niets meer deed.

Mijn zus deed heel erg laks over de problemen/kwaaltjes die mijn vriendin had tijdens haar zwangerschap want het kon nooit zo erg zijn. Roken was (en is) slecht en daar moest mijn vriendin maar mee stoppen. Elke keer dat mijn vriendin een sigaret opstak, kreeg ze wel commentaar van mijn zus.

Nu is mijn zus zwanger en nu moet klaagt ze tegen iedereen en ze rookt soms ook nog , dus spreken wij haar nu elke keer aan over het roken. Dan lacht ze als een boer met kiespijn

♥ K, N, R en F ♥
pi_12772848
Ik tegen een collega: Hee ik ben zwanger!
Hij tam: Oh nou... goh, leuk!
Ik stralend: En het zijn er twee!
Hij troostend: Nou, je kan altijd nog terug hoor!

Screw them.
We're going home.
pi_12772896
Kassa-Juf tegen mij: Hoelang moet je nog?
Ik: Nog 8 weken
Zij: je ziet eruit alsof je zo kan bevallen!
Ik: Ja maar het zijn er twee.
Zij: Jeetje! Dat je dat wil zeg!

Screw them.
We're going home.
pi_12772912
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 00:10 schreef CarOnline het volgende:
Kassa-Juf tegen mij: Hoelang moet je nog?
Ik: Nog 8 weken
Zij: je ziet eruit alsof je zo kan bevallen!
Ik: Ja maar het zijn er twee.
Zij: Jeetje! Dat je dat wil zeg!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12772934
Met mn broertjes afscheid van school deden ze een toneelstuk voor de ouders. In het stuk werd een zwangere vrouw gespeeld en aan het eind van de toneelstuk zei me vader tegen een "zwangere" vrouw: Goh jij had ook wel voor die vrouw kunnen spelen". Waarna dat mens zegt: Ik ben niet zwanger....

Echt gebeurd

... hier geweest te zijn!!!!
pi_12775321
Mijn zoon was 3 weken oud......toen ik in de lift stapte om de post beneden uit de brievenbus te halen.
Mijn buurjongetje van 8 jaar stapte ook in de lift.
Hij vroeg aan mij......' Krijg jij nog een baby'tje'???? waarop ik vroeg...' hoezo'??
Nou....zei hij....je buik is zo dik......
Hoog tijd dus om buikspieroefeningen te gaan doen en de beschuit met muisjes te laten staan...
pi_12775460
Was jaren terug bij het consultatiebureau met mijn zoontje, staat daar een oma met kleinkind, dus ik zeg zo wat een lief kleinkind heeft u.
Is het de moeder
  donderdag 28 augustus 2003 @ 08:32:32 #12
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_12775571
Ik woon in een flat, de enige geluiden die ik hoor van mijn medebewoners zijn die van de bovenburen.
Op een nacht hoor ik een baby huilen en vroeg me af of mijn bovenburen een logeetje hadden (zij zijn een jong stel van begin 20).
De volgende morgen zag ik bovenbuurman bij de brievenbussen en ik vroeg hem of zij een logeetje hadden.
Welnee, zegt ie, mijn vrouw is vorige week bevallen.

Ik wist niet eens dat ze zwanger was....

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_12775633
Ik kreeg tijdens mij eerste zwangerschap vaak de vraag " Is het wel gepland????? " omdat ik zo jong was /ben....
pi_12776099
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 08:32 schreef Wilgje het volgende:
Ik woon in een flat, de enige geluiden die ik hoor van mijn medebewoners zijn die van de bovenburen.
Op een nacht hoor ik een baby huilen en vroeg me af of mijn bovenburen een logeetje hadden (zij zijn een jong stel van begin 20).
De volgende morgen zag ik bovenbuurman bij de brievenbussen en ik vroeg hem of zij een logeetje hadden.
Welnee, zegt ie, mijn vrouw is vorige week bevallen.

Ik wist niet eens dat ze zwanger was....

dat hadden onze buren ook Op de dag dat we thuiskwamen was het huis versiert en toen pas kwam het portiek (en meerderen in de straat) erachter dat we zwanger waren. Op een paar reactie na vol ongeloof "dat het kind dan waarschijnlijk wel enorm te vroeg geboren zou zijn en het wel niet zou halen" en "het zal wel geadopteerd zijn" "het is een geintje, dat kan niet" na was de rest iig blij met de jonge spruit hier in de straat.
pi_12776176
Ik ging in het ziekenhuis op bezoek bij een zwangere vriendin, ze had namelijk wat vruchtwater verloren en ze wilden controleren of alles in orde was.

Terwijl zij naar de wc was en ik voor het raam naar buiten stond te kijken kwam de nieuwe verpleegkundige van die dag de kamer op lopen om zich voor te stellen. Ze kwam heel vrolijk binnen met de opmerking: "Je kan het al mooi zien hè!"

....moest toch maar eens gaan afvallen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_12776203
. Meestal vragen die mensen gewoon om bevestiging hoor.
Ze weten echt wel dat je naar de kapper bent geweest, dat het kind nog niet geboren is, of dat je hebt geneuckt voor het trouwen. Ze vragen om een bevestiging, en ze willen gewoon ergens over praten .
Houdoe en bedankt olé olé
  donderdag 28 augustus 2003 @ 09:52:33 #17
30488 coolbabe
My little pwny
pi_12776427
M`n schoonloeder toen we gingen vertellen dat ik zwanger was voor de eerste keer: "Je kunt het ook altijd nog weg laten halen".
De relatie is nooit meer goedgekomen tussen ons
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:17:12 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12776856
Toen ik na de bevalling van mijn oudste weer bij de AH kwam (waar ik altijd boodschappen deed), keek de kassajuffrouw vol ongeloof naar mij en zei: "Hoe kan dat nou, ik wist niet eens dat je zwanger was?"

Ik was dan ook erg blij dat tijdens mijn derde zwangerschap een paar dagen voor de bevalling een verkoopster van een kinderkledingzaak zei: "Zo te zien duurt het vast niet lang meer he?" Dat was de eerste en enige opmerking van een ander... maar misschien zijn mensen vaak wel voorzichtig met vragen/opmerkingen maken, omdat iemand misschien gewoon dik is in plaats van zwanger. Ik was het gewoon allebei

donderdag 28 augustus 2003 @ 10:28:46 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_12777054
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 09:52 schreef coolbabe het volgende:
M`n schoonloeder toen we gingen vertellen dat ik zwanger was voor de eerste keer: "Je kunt het ook altijd nog weg laten halen".
De relatie is nooit meer goedgekomen tussen ons
Van sommige mensen vraag je je idd af of ze wel helemaal goed bij hun hoofd zijn..

Zelf ook weleens DE klassieke blunder begaan. Terwijl je altijd denkt dat je die nooit zult maken. Ik was bij een kapster thuis, ze had twee zoontjes, waarvan de ene steeds 'meehielp' met elastiekjes aangeven enzo..maar hij wilde toch niet later ook kapper worden, vertelde ze..Zei ik met mijn domme kop: nou maar mischien krijg je nu wel een meisje, die dat wel wil...Ze had best wel een erge dikke buik namelijk. Waarop ze zei, nou twee jongens vind ik eigenlijk al wel genoeg! Ik kon wel door de grond zakken, maar ik hoop nog steeds dat ze niet doorhad dat ik dat zei omdat ik dacht dat ze zwanger was..

donderdag 28 augustus 2003 @ 15:28:33 #20
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_12784166
hmm, na uitgebreid vakantie foto's hebben laten zien.
Vragen ze aan je ben je op vakantie geweest? waarheen dan?
www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
pi_12811976
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 08:16 schreef Sorella het volgende:
Was jaren terug bij het consultatiebureau met mijn zoontje, staat daar een oma met kleinkind, dus ik zeg zo wat een lief kleinkind heeft u.
Is het de moeder
Mijn moeder dekt zich altijd in, die zegt gewoon: OOOOO, wat een lief kindje!

En vervolgens kletst ze zolang tot ze zeker weet of het oma of mama is

Mijn moeder hangt trouwens altijd meteen boven alle kinderwagens, zo irritant.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_12817123
Jennifer was nog niet zo lang geleden geboren, en ik ging voor het eerst op de fiets naar Appie H met een duidelijk nog lege tas aan het stuur.

Buurman met hondje: " heb je de kleine niet bij je?"
ik " jawel hoor , die zit in de tas"

Diezelfde man vraagt nog regelmatig als ik alleen met Esther buiten ben waar de baby is. In het begin keek ik dan geschrokken zoekend om me heen " ze was hier net nog"

Zolang er was is, is er leven.
pi_12817309
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:13 schreef Dinus het volgende:
Jennifer was nog niet zo lang geleden geboren, en ik ging voor het eerst op de fiets naar Appie H met een duidelijk nog lege tas aan het stuur.

Buurman met hondje: " heb je de kleine niet bij je?"
ik " jawel hoor , die zit in de tas"

Diezelfde man vraagt nog regelmatig als ik alleen met Esther buiten ben waar de baby is. In het begin keek ik dan geschrokken zoekend om me heen " ze was hier net nog"

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12817856
Als ik wel eens zonder Sven op stap ben krijg ik ook vaak te horen: waar is de kleine, die heb je toch niet alleen thuis gelaten???
Ja hoor zeg ik dan, hij heeft een fles in zijn bed, en de telefoon naast hem met ons nummer ingeprogammeerd, als er wat is belt hij maar.
denken ze nog dat ik het echt meen ook

Oja, en als mijn man met Sven thuis is ook. Is papa op de kleine aan het passen................nee, een vader past niet op, een vader zorgt voor zijn kind ........tenminste, dat vind ik dan he

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_12861859
Schiet me er nog 1 te binnen in de categorie :
"Hoe dom kan iemand zijn!"

Norah was net 2 dagen oud en lag op bed te slapen
Mama wilde persé even uit bed en voelde zich goed.
Kraamverzorgster was er niet blij mee maar kon ons niet tegenhouden.
Wij met zijn 2-en naar de bakker (waar mama had gewerkt)
na gefeliciteerd te zijn (*zoen zoen zoen*) vraagt er één van die oud-collega's "Goh heb je Norah niet meegenomen???"

Nee muts ze is net 2 dagen oud Voel eens aan je voorhoofd!!!

♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')