quote:right,
Op woensdag 27 augustus 2003 14:39 schreef DarkElf het volgende:
De man heeft bekend ten minste twee keer geslachtsgemeenschap te hebben gehad met het kind
dat zou van twee keer gemeenschap dus twee keer 'raak' geweest zijn,
iemand die dat gelooft?
er is echt wel meer gebeurd..
quote:De kinderverkrachter/moordenaar van Jessica Laven werd door een medegevangene in de fik gestoken. Die gast verdient een lintje.
Op donderdag 11 september 2003 08:50 schreef Vamos het volgende:
Hopen dat in de gevangenis gauw rond gaat waar die gast voor zit. Dan heeft ie het daar echt niet prettig meer...
Ik hoop dat het met deze veroordeelde ook gebeurt in die korte tijd dat ie moet zitten.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 18:23 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
De kinderverkrachter/moordenaar van Jessica Laven werd door een medegevangene in de fik gestoken. Die gast verdient een lintje.
Ik hoop dat het met deze veroordeelde ook gebeurt in die korte tijd dat ie moet zitten.
quote:Ik stel niks voor, ik hoop alleen maar dat er een echte straf uitgevoerd wordt.
Op donderdag 11 september 2003 18:25 schreef Sidekick het volgende:[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik ben faliekant tegen het eigen rechter spelen wat jij voorsteld.
Want laten we eerlijk zijn, dankzij ons verbond met amerika krijgen we dit soort mc-donaldsachtige taferelen hier !
quote:
Op donderdag 11 september 2003 18:37 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik stel niks voor, ik hoop alleen maar dat er een echte straf uitgevoerd wordt.
quote:Je overteft jezelf weer eens qua domme uitspraken BSB.
Op vrijdag 12 september 2003 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo zie je maar weer wat de gevolgen zijn van de pro-amerika politiek van Nederland. Nederland verdoezelt, we krijgen amerikaanse praktijken, steeds meer priesters die zich onzedelijk gedragen ten op zichte van kinderen die pretenderen nog met lego en meccano te spelen.Want laten we eerlijk zijn, dankzij ons verbond met amerika krijgen we dit soort mc-donaldsachtige taferelen hier !
Als je niks zinnigs te melden hebt druk dan niet op "invoeren"
In het FB-topic mag je klagen.
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 12-09-2003 15:42]
quote:Ik wel: dit verhaal.
Op vrijdag 12 september 2003 15:00 schreef speknek het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat erger is, dit verhaal of mensen die openlijk pleiten voor lijfstraffen.
quote:Je vind mensen met een andere mening over de gepaste straf dus in feite net zo erg als kinderverkrachters.
Op vrijdag 12 september 2003 15:00 schreef speknek het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat erger is, dit verhaal of mensen die openlijk pleiten voor lijfstraffen.
quote:2.5 jaar
Op woensdag 27 augustus 2003 14:39 schreef DarkElf het volgende:
Van de frontpage http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31922:Een 33-jarige Leeuwarder heeft voor de rechtbank een celstraf van tweeënhalf jaar, waarvan zes maanden voorwaardelijk, tegen zich horen eisen omdat hij de dochter van zijn vriendin verkracht heeft.
lul eraf dat moeten ze doen
gestoorde zak
quote:Niet erg, maar meningen kunnen net zo gevaarlijk zijn.
Op vrijdag 12 september 2003 16:27 schreef ShaoliN het volgende:
Je vind mensen met een andere mening over de gepaste straf dus in feite net zo erg als kinderverkrachters.
quote:idd.
Op zondag 14 september 2003 05:23 schreef David608 het volgende:
Wat een klootzak. Met een kapmes zijn boeltje eraf hakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |