Maarrrrrrrrrrr, we gaan WEL verder,
Hoe is dan de grote vraag,
Iig op zo'n manier dat het unieke karakter van Eiland behouden blijft,
maar ook op zo'n manier dat niet half FOK! Eiland als Onzin 2 is gaan beschouwen.
En we moeten ook qua views iig boven het Bus archief uitkomen, ja, zover was het van de week
Het gaat me niet over om EIL groot te maken, maar we mogen wel weer ietsjes meer interactie met elkaar verwachten, toch?
Dus roept u maar.
Voor sommigen is het misschien een herhaling van april,
er is nu echter 1 verschil, we gaan heel veel actief aanpakken.
Ik trap wel af,
als user he, niet als FA
Beetje de vele eendagswinkeltjes en huisjes bekijken, kijken of mensen wel blijven ofdat het een eendags gebeuren is,
mensen iig welkom heten, en een beetje uitleggen wat de bedoeling is.
Verbande mensen uit Onzin, even aankijken wat ze komen doen, iig geen Onzin2 beginnen.
De uitbouw van Fantasy en RPG,
we zijn op zoek, of zijn eik al klaar , naar een modje met affiniteit met Fantasy.
Misschien mnder strakke regels bij het integreren, cq de verhaallijnen?
Ik kan me zo voorstellen dat je creativiteit niet in regeltjes kunt vangen.
Nu jullie
Verder wil ik er nogmaals voor pleiten om niet alles in hokjes te stoppen. Het moet niet TE strikt worden.
(ik ben allereerst benieuwd wat de mod precies allemaal van plan is, maar zal daarna zeker mee gaan brainstormen!)
quote:Waarom post je nooit op het eiland dan
Op woensdag 27 augustus 2003 12:50 schreef ToBe het volgende:
Het uitbouwen van het Fantasy en RPG gedeelte spreekt mij enorm aan! Ik wil de mod die zich daar mee bezig gaat houden graag bij helpen. Fantasy en RPG liggen mij zeer aan het hart en is een van mijn grootste hobbies!
- De mogenlijkheid om onder eilanders het over fantasy boeken te hebben, niet in het slowchat topic maar gewoon in een los topic. Er is gewoon behoefte aan om het op het eiland te zonder dat literatuur liefhebber gaan zeuren dat fantasy boeken geen literatuur zijn etc. Het heeft dus niets te maken met het wegtrekken van posters uit K&L, maar gewoon met invulling geven aan de behoefte die er is, aangezien veel karakters toch wel gerelateerd zijn op een of andere manier aan karakters uit boeken.
- De mogenlijkheid om RPG uit te rollen en ook gerelateerde topics te kunnen maken. In UVT staat het midden tussen de vele dance en uitgaans topics, en valt daar in het nies. RPG valt meer in verhalende zelfbelevende fantasy , dan tussen de topics die in UVT staan. Topics met uitleg over RPG en waar vragen gesteld worden.
Nu al zijn er eilanders die met elkaar D&D spelen.
- Een karakter/biografieën topic voor de fantasy en of non-fantasy karakters. Http://www.dreamersweb.nl/character.htm is daar een voorbeeld van en zal zeker blijven , maar in principe zijn het allemaal eilandse karakters dus waarom zouden ze niet in een topic kunnen waar geen commentaar op de karakters geleverd wordt maar waar puur de karakters biografieën gepost worden.
- Het serieuzer maken van de non-fantasy topics, niet een eenmalig huisje bouwen een houswarming party en dan nooit meer komen, maar er mag wel meer werk van gemaakt worden. er zijn zat topics die dat wel doen. Bv de videotheek waar elke week filmnieuws in gepost werd. Dat zijn de leuke topics. Of gewoon de verhalende topics.
Slowchat op sich is niets mis mee, maar doe er wel moeite voor zelfs in een topic als "Speedcores Command bunker -no vermin allowed" zit creativiteit, Al zijn er vast mensen die het in onzin zien, het is wel creatief.
- Het up to date maken en houden van het verjaardags topic, het is nu vrij verouderd en niet up to date meer.
- Het in ere herstellen van het goeden morgen & weltrusten topic, maar dat is iets wat de eilanders en ik zelf ook moeten doen natuurlijk
- Het toestaan van discussies in PG. af en toe zijn ze best fel , maar naar mijn weten is er nooit echt ruzie verder uit ontstaan. Lekker luchtig ouwe hoeren moet kunnen, en als er een keer niemand is en er zijn mensen die op verhalende wijze of niet daar gezellig posten moet dat kunnen zonder dat er commentaar op komt dat het via irc/msn/icq moet. De mensen zelf kunnen er ook niets aandoen dat er verder dan niemand post.
- Het modereren mag strakker, het hoeft niet zo te zijn dat een moderatie direct wordt uit gevoerd, modereren van het eiland kan in mijn ogen in een uurtje per avond, als je maar wel bereikbaar bent per mail overdag zodat je weet wat er s'avonds te modereren valt. Voor de rest in de avond sowieso bereikbaarheid via irc of icq of msn of iets dergelijks zodat mensen wat kunnen vragen.
In die avonduren of als er tijd is, gewoon de zwaar oftopic posts in de serieuze verhalen verwijderen, zonder edit, aangezien een edit net zo storend. zo niet storender is dan een off topic post. En dan ook nog afhankelijk van het topic , in Pg is een edit natuurlijk lang niet zo storend als midden in een verhaal.
- Het WegWijs Topic afmaken en in gebruik stellen, de plannen lagen er al en Dagobert was er al mee bezig. Misschien ook doormiddel van de input vanuit de eilanders het WegWijs Topic opbouwen. Enkele voorbeelden zijn al gegeven hoe het zou kunnen.
- Maar vooral Wat door LWaS ook geopperd is niet alles in hokjes gooien. Ik bedoel Het vroegere VTC was een plaats waar bijvoorbeeld een dwerg met z'n strijdhamer tesamen met een verkoper in electronica aan tafel zat te eten.. als voorbeeldje, Kijk dat in een fantasy verhaallijn niet zomaar een buldozer voorbij kan trekken lijkt me logisch, de fantasy mensen zijn nu eenmaal meer gefocust op het verhaal dan de non-fantasy mensen al zeg ik niet dat non-fantasy onzin en bagger is, totaal niet.
Even een paar puntjes.. rest volgt later vanavond of deze week.
quote:Omdat de het praten over RPG e.d. me meer interesseert dan het online roleplayen...
Op woensdag 27 augustus 2003 12:50 schreef LWaS het volgende:[..]
Waarom post je nooit op het eiland dan
quote:Als jhet goed is, gaan we vanavond netmeeten ja
Op woensdag 27 augustus 2003 12:59 schreef LWaS het volgende:
Ik mag trouwens er vanuit gaan dat dit ok met Dago is besproken?
quote:Ik sluit me hierbij aan plus dat die stomme offtopics posts gewoon lekker verwijderd moeten worden ipv alleen een zinloze edit.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:50 schreef ToBe het volgende:
Het uitbouwen van het Fantasy en RPG gedeelte spreekt mij enorm aan! Ik wil de mod die zich daar mee bezig gaat houden graag bij helpen. Fantasy en RPG liggen mij zeer aan het hart en is een van mijn grootste hobbies!(ik ben allereerst benieuwd wat de mod precies allemaal van plan is, maar zal daarna zeker mee gaan brainstormen!)
Oh ja een iets overzichtelijker geheel is misschien ook wel leuk
[Dit bericht is gewijzigd door nyphai op 27-08-2003 13:17]
Ik weet dat jullie vast goede ideeën hebben voor het eiland, dus ik zou zeggen vertel het. formuleer je ideeën en zet ze er neer.
quote:Daar ben ik sowieso voor, gewoon verwijderen, editten staat niet zo mooi, de boel een beetje netjes houden
Op woensdag 27 augustus 2003 13:11 schreef nyphai het volgende:[..]
Ik sluit me hierbij aan plus dat die stomme offtopics posts gewoon lekker verwijderd moeten worden ipv alleen een zinloze edit.
Als er serieus ge-rpg'd wordt doe ik (en mijn gezelschap ook) weer mee.Oh ja een iets overzichtelijker geheel is misschien ook wel leuk
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:11 schreef nyphai het volgende:
Als er serieus ge-rpg'd wordt doe ik (en mijn gezelschap ook) weer mee.
quote:Ja, je zult jezelf maar kwijtraken op dit duistere eiland vol lamers en botterikken,
Op woensdag 27 augustus 2003 14:42 schreef Atrimar het volgende:
*terugvindpost*
quote:Oke, zijn jullie nou nog op zoek of hebben jullie al iemand benaderd als mod?
Op woensdag 27 augustus 2003 12:34 schreef yvonne het volgende:Beetje de vele eendagswinkeltjes en huisjes bekijken, kijken of mensen wel blijven ofdat het een eendags gebeuren is,
mensen iig welkom heten, en een beetje uitleggen wat de bedoeling is.Verbande mensen uit Onzin, even aankijken wat ze komen doen, iig geen Onzin2 beginnen.
De uitbouw van Fantasy en RPG,
we zijn op zoek, of zijn eik al klaar, naar een modje met affiniteit met Fantasy.
Misschien mnder strakke regels bij het integreren, cq de verhaallijnen?
Ik kan me zo voorstellen dat je creativiteit niet in regeltjes kunt vangen.Nu jullie
Volgens mij werd het verwelkomen van users toch ook al wel gedaan. Maar had iedereen met dat nieuwe wegwijstopic zoiets van ????
De punten die LD heeft opgenoemd sta ik in principe achter.
Ik vind dat elk politiek/religieus getint topic dat op een real life iets gebaseerd is gewoon meteen in de prullenbak kan. Dit levert enkel conflicten op aangezien een deel er fel tegen zal zijn en een ander deel fel voor.
Ik zal alles over een uurtje eens rustig doorlezen en verder reageren.
quote:ik denk niet dat dat nodig is ,de mensen die onzin posten in de fantasy topics doen dat niet progelijk, maar om de boel te verzieken hoewel ze weten dat het niet mag.
Op woensdag 27 augustus 2003 15:28 schreef Magneet het volgende:
tags voor iig de fantasy posts zodat anderen weten dat ze daar niet in moeten gaan lopen kloten, voor non-fantasy hoeft dat niet omdat iedereen daar mag komen
quote:Daar ben ik nog steeds op tegen, ik vind dat dat een verdeling veel te veel benadrukt
Op woensdag 27 augustus 2003 15:28 schreef Magneet het volgende:
tags voor iig de fantasy posts zodat anderen weten dat ze daar niet in moeten gaan lopen kloten, voor non-fantasy hoeft dat niet omdat iedereen daar mag komen
Het absoluut gescheiden houden van fantasy en non fantasy hoeft mi ook weer niet,
het mag best op een speelse, leuke en vooral verhalende manier door elkaar
lopen met gewoon als enige voorwaarde dat het het verhaal an sich niet stoort.
Liever geen tags dus, daarbij ziet het er niet uit in de fokeiland list
quote:Behoort een taalcursus voor Japie ook tot de mogelijkheden van het "vernieuwde" eiland?
Op woensdag 27 augustus 2003 15:37 schreef Jan-jaap het volgende:
... progelijk....
Kijk een spelfoutje hier en daar maken we allemaal en van Japie zijn we al héél wat gewend, maar
nu.....nu gaat hij gehele nieuwe Nederlandse woorden verzinnen, dat gaat tot echt te ver hoor!!
quote:hoe schrijf je dat dan
Op woensdag 27 augustus 2003 15:46 schreef Faat het volgende:[..]
Behoort een taalcursus voor Japie ook tot de mogelijkheden van het "vernieuwde" eiland?
Kijk een spelfoutje hier en daar maken we allemaal en van Japie zijn we al héél wat gewend, maar
nu.....nu gaat hij gehele nieuwe Nederlandse woorden verzinnen, dat gaat tot echt te ver hoor!!
quote:per abuis? abusievelijk?
Op woensdag 27 augustus 2003 15:49 schreef Jan-jaap het volgende:
hoe schrijf je dat dan
niet expres maar ..
maar je zou het ook op per ongeluk kunnen houden
quote:Prima oplossing, edit wipe and clean eroverheen en schoon is uw verhaal weer
Op woensdag 27 augustus 2003 15:48 schreef Magneet het volgende:
mmm 2 man gaan tegen mijn idee in en het beste is dat ze nog gelijk hebben ook zeker als er ge-delete gaat worden in threads dan is het irri stukje ook zo weg.
Mooi voorbeeld was het topic van ellufie, ik vond het totaal verpest door alle posts die
er niets mee te maken hadden, dit topic had gewoon opgeschoond dienen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |