1 x Dell Latitude CPi DX300 P2 300 Mhz --- met plasmascherm
1 x Dell Latitude CPi A-series P2 366 Mhz --- zonder plasmascherm
^^ palsmascherm is gebroken.
1 x Dell Latitude CPx P2 233 Mhz --- met plasmascherm
1 x Dell latitude CPx P3 500 Mhz --- met plasmascherm
alle CPU's intact en werkend.
als iemand interesse heeft in de onderdelen van deze laptops, zal ik ze uitgebreid testen, ik kan niet garanderen dat alles werkt, maar 90 van de 100 % wel.
[Dit bericht is gewijzigd door ID-Tweak op 27-08-2003 10:17]
quote:Zitten er dus wel laders bij..?
Op woensdag 27 augustus 2003 09:37 schreef ID-Tweak het volgende:
Te koop:
allen zonder Hard disk, accu, cd-rom, geheugen en floppy.
1 x Dell latitude CPx P3 500 Mhz --- met plasmaschermalle CPU's intact en werkend.
als ie mand interessen heeft in de onderdelen van deze laptops, zal ik ze uitgebreid testen, ik kan niet garanderen dat alles werkt, maar 90 van de 100 % wel.
quote:sorry, ook niet.
Op woensdag 27 augustus 2003 09:38 schreef Mex_ het volgende:[..]
Zitten er dus wel laders bij..?
quote:is de rest van de meuk onderdelen alsnog bij te regelen?
Op woensdag 27 augustus 2003 09:37 schreef ID-Tweak het volgende:
Te koop:
allen zonder Hard disk, accu, cd-rom, geheugen, laders en floppy-drives..
1 x Dell latitude CPx P3 500 Mhz --- met plasmaschermalle CPU's intact en werkend.
als iemand interesse heeft in de onderdelen van deze laptops, zal ik ze uitgebreid testen, ik kan niet garanderen dat alles werkt, maar 90 van de 100 % wel.
op voorhand heb ik wel 40 euro over voor de 1 x Dell latitude CPx P3 500 Mhz --- met plasmascherm mits verder voor de rest werkend
quote:40 euro? ga eens op marktplaats kijken wat alleen zo'n scherm kost! dit is een 15 '' plasma scherm, zoals de bij dell zeggen.
Op woensdag 27 augustus 2003 09:49 schreef dr.dunno het volgende:[..]
is de rest van de meuk onderdelen alsnog bij te regelen?
op voorhand heb ik wel 40 euro over voor de 1 x Dell latitude CPx P3 500 Mhz --- met plasmascherm mits verder voor de rest werkend
quote:veel te weinig.
Op woensdag 27 augustus 2003 09:54 schreef Miwe het volgende:
Ik bied ¤ 20,- voor die PII 366 zonder scherm.
quote:Geef dan ff minimum prijzen aan, dan weten we een beetje hoe en wat.
Op woensdag 27 augustus 2003 09:58 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
veel te weinig.
quote:Vraagprijs?
veel te weinig.
quote:hij niet denk ik, maar jij wel (mits alles zelf nieuw kopen, en dan heb je wel ongeveer een prijs van rond de 1000eur...)
Op woensdag 27 augustus 2003 10:10 schreef Khadgar het volgende:
Kun je ook een complete 500mhz maken? Dus wel met alles er op en er aan?
quote:eerlijk? geen idee.... serieus...
Op woensdag 27 augustus 2003 10:05 schreef Miwe het volgende:[..]
Vraagprijs?
quote:Hoe kan je dan zeggen dat ¤ 20,- te weinig is?
Op woensdag 27 augustus 2003 10:16 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
eerlijk? geen idee.... serieus...
Op marktplaats gaan dit soort laptopjes, compleet zonder mankementen voor zo'n ¤ 250,- maar zo'n gestript geval is natuurlijk een stuk minder waard. Zeker als er zelfs geen scherm in zit.
Ik verhoog mijn bod naar ¤ 40,-
btw: in een laptop zit een TFT-scherm, geen plasmascherm
[Dit bericht is gewijzigd door Miwe op 27-08-2003 10:25]
maar ik zie ook types zonder keyboard??
quote:150 euro voor een 366 Mhz complete laptop? op marktplaats staan ze compleet voor 350...
Op woensdag 27 augustus 2003 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Tja zo HEEL veel kan je niet meer voor vragen vrees ik. Voor mijn helemaal complete 366Mhz Dell werd gisteren maar 150 euro geboden....maar ik zie ook types zonder keyboard??
quote:Ik heb het ook niet gedaan hoor, vond het ook te weinig. Maar ja bij jouw machines moet je echt alles er nog bijregelen. Ik heb bv wel ram+HD maar cdspeler/floppy is niet standaard, dus moet uit die serie komen.
Op woensdag 27 augustus 2003 10:27 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
150 euro voor een 366 Mhz complete laptop? op marktplaats staan ze compleet voor 350...
quote:we hebben het hier over een gebruikte, afgeleefde barebone, gesloopt voor onderdelen en alleen nog maar uitgevoerd met scherm, cpu en mobo, zonder dat de rest überhaupt verkrijgbaar is (tegendeel is tot nu toe niet gebleken) en er sprake is van enige vorm van garantie; tuurlijk bied ik laag dan.
40 euro? ga eens op marktplaats kijken wat alleen zo'n scherm kost! dit is een 15 '' plasma scherm, zoals de bij dell zeggen.
op marktplaats geeft iedere gek enorme bedragen ervoor in de biedingen, maar de meeste biedingen zijn nog altijd schijnbiedingen daar. Laat maar weten wat jij een redelijk tegenbod vindt, dan denk ik erover; als je vindt dat men hier te laag biedt, moet je vooral naar Marktplaats gaan dan; ik heb er geen 200 euro voor over bijvoorbeeld.
quote:dan doe ik dat,. kan een modje hier een slotje op zetten?
Op woensdag 27 augustus 2003 10:30 schreef dr.dunno het volgende:[..]
we hebben het hier over een gebruikte, afgeleefde barebone, gesloopt voor onderdelen en alleen nog maar uitgevoerd met scherm, cpu en mobo, zonder dat de rest überhaupt verkrijgbaar is (tegendeel is tot nu toe niet gebleken) en er sprake is van enige vorm van garantie; tuurlijk bied ik laag dan.
op marktplaats geeft iedere gek enorme bedragen ervoor in de biedingen, maar de meeste biedingen zijn nog altijd schijnbiedingen daar. Laat maar weten wat jij een redelijk tegenbod vindt, dan denk ik erover; als je vindt dat men hier te laag biedt, moet je vooral naar Marktplaats gaan dan; ik heb er geen 200 euro voor over bijvoorbeeld.
quote:Dus je vind mijn ¤ 40,- voor die p2 zonder scherm ook nog te laag?
Op woensdag 27 augustus 2003 10:32 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
dan doe ik dat,. kan een modje hier een slotje op zetten?
quote:mail me.
Op woensdag 27 augustus 2003 10:35 schreef Miwe het volgende:[..]
Dus je vind mijn ¤ 40,- voor die p2 zonder scherm ook nog te laag?
quote:ok, ik wacht vol spanning
Op woensdag 27 augustus 2003 10:32 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
dan doe ik dat,. kan een modje hier een slotje op zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |