abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:27:14 #1
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_12737513
Ik vroeg me af of iemand deze belgische comedy-serie kent en/of erg leuk vind ik vind het erg grappig namelijk en ze gaan het gelukkig ook weer herhalen deze zondag al op belgië 2

(Verder zijn alle vormen van multi-media over deze serie welkom, aangezien ik nooit iets heb kunnen vinden of op tijd was om het op te nemen van tv )

I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_12737564
nee, vind belgische humor nog al slecht..

alhoewel FC de kampioenen is altijd leuk (ook al heb ik de meeste afleveringen al gezien)

De beste realitysoap in tijden: Duif! http://duif.ben-thuis.nl
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:32:56 #3
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_12737688
joooohooeeoe

joeepiieeee

AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
pi_12746912
omg FC de kampioenen? vinden nederlanders dat grappig. Dat is humor van het laagste niveau... Buite de zone, das pas humor. Bart de pauw RULED
  woensdag 27 augustus 2003 @ 22:33:45 #5
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_12769588
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 01:03 schreef Kondros het volgende:
omg FC de kampioenen? vinden nederlanders dat grappig. Dat is humor van het laagste niveau... Buite de zone, das pas humor. Bart de pauw RULED
Kijk met jou kan ik praten
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zondag 31 augustus 2003 @ 16:35:33 #6
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_12850749
Mensen vanavond eindelijk dus!:

Buiten de zone
19:25 België 2

pi_12851519
De eerste aflevering is zo goe Is die niet met die doctor jones dinges, Mr. bond als rafke en in de middeleeuwen met da kuisheidsgordeltje.

Man gewoon die intro is al bangelijk

tata tudu
nanana nanana
tata tude
nanaaaaaaaaaaaaaaaaa

pi_13029947
Godverdommeverdoememillejaardemillezjuu

Ze zenden nu de hele reeks weer uit op KETNET op zaterdag en zondag om 19:25. Nu heb ik toch zeker de zaterdag gemist...

Trouwens op http://www.buitendezone.be (kan ook http://www.buitendezone.tk zijn) kun je per aflevering zien welke sketches erin zitten, en dat soort zaken meer. Ik zeg er wel bij dat dit eigenlijk alleen interessant is voor mensen die de series al ooit helemaal gezien hebben

Maar concluderend: Buiten De Zone rules

Het oog is de lamp van het lichaam. Als uw oog open en gezond is, leeft ge in het licht. Maar als uw oog verduisterd is, leeft ge in het donker. (Luc 11:34)
pi_13062230
Buiten de Zone is zonder twijfel de BESTE Vlaamse jeugdreeks OOIT!!!

Ik heb de laatste reeks volledig op video. Het ziet er vandaag de dag misschien een béétje gedateerd uit, maar het blijft gewoon TOP. (zeker de 2e reeks)

pi_13179697
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:50 schreef Frederic het volgende:
Buiten de Zone is zonder twijfel de BESTE Vlaamse jeugdreeks OOIT!!!

Ik heb de laatste reeks volledig op video. Het ziet er vandaag de dag misschien een béétje gedateerd uit, maar het blijft gewoon TOP. (zeker de 2e reeks)

BUITEN DE ZONDE IS ZONDER TWIJFEL DE BESTE (JEUGD)SERIE OOIT!!!

Ze hebben het 1 keer geprobeerd op de NL tv te gooien, er werden toen 3 kinderprogramma's uitgezonden, de kinderen mochten dan gratis bellen en het beste programma uitkiezen. Buiten de Zone had het niet gered, en dat terwijl ze die aflevering lieten zien over de dood, uit de 2e serie, die was zoooo goed.

Ik vraag me af; als je (bijna) alles exact hetzelfde houdt, en de (gast)acteurs verwisseld met Nederlandse, zou dat werken? Ik betwijfel het, ik denk dat er minder (bekende) mensen aan zo'n programma mee zouden willen doen.

Wat heel knap is is dat zo nooit kinderachtig over zijn gekomen, als je dat bereikt ben je goed bezig. Volgens mij is er bijna geen jongerenprogramma wat niet een tikkeltje kinderachtig is. Wat ook goed was was dat het programma om 21:00 werd uitgezonden in Belgie, hier in NL worden geen jongerenprogramma's uitgezonden op primetime (alhoewel bnn daar wel een uitzondering in maakt).

Misschien iets voor BNN?

xHAnnA

pi_13179810
overigens vond ik het vervolgprogramma W817 (wat volgens mij stukken goedkoper was en met oa bz-acteur Danny Timmermans ) echt een verschrikkelijke afknapper, heel zonde.
  maandag 15 september 2003 @ 14:39:21 #12
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_13180995
Buiten de zone .

Ik had de afleveringen al gezien, maar de herhalingen zijn ook leuk. Gelukkig kwam ik er net voor de 1e uitzending achter .

Ik heb wel een petitie getekend dat Buiten de zone op dvd uitgebracht moet worden, maar wij waren de enige Nederlanders die erop stonden . En dat terwijl er al heel veel opstonden, 150/200 of zo. Maar goed, het is wel een leuk programma. Bart de Pauw heeft altijd van dat soort programma's. (btw. Schalkse Ruiters moet ook terugkomen )

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_38587426
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:28 schreef rtz1x het volgende:
nee, vind belgische humor nog al slecht..

alhoewel FC de kampioenen is altijd leuk (ook al heb ik de meeste afleveringen al gezien)
nu dit topic toch geUPT is ... Jij vindt Belgische humor slecht maar FC De Kampioenen goed ? Dat zegt meer over jouw dan over de Belgische humor (al was De Kampioenen ih begin wel goed, na enkele seizoenen en na het verdwijnen van enkele hoofdrolspelers werd het bagger)
pi_43026446
http://www.youtube.com/re(...)+zone+politikakdotbe

[ Bericht 72% gewijzigd door stefaan_freddie op 29-10-2006 23:57:49 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:44:10 #16
497 Maja
Ja denk!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')