(Verder zijn alle vormen van multi-media over deze serie welkom, aangezien ik nooit iets heb kunnen vinden of op tijd was om het op te nemen van tv )
alhoewel FC de kampioenen is altijd leuk (ook al heb ik de meeste afleveringen al gezien)
joeepiieeee
quote:Kijk met jou kan ik praten
Op woensdag 27 augustus 2003 01:03 schreef Kondros het volgende:
omg FC de kampioenen? vinden nederlanders dat grappig. Dat is humor van het laagste niveau... Buite de zone, das pas humor. Bart de pauw RULED
Buiten de zone
19:25 België 2
Man gewoon die intro is al bangelijk
tata tudu
nanana nanana
tata tude
nanaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ze zenden nu de hele reeks weer uit op KETNET op zaterdag en zondag om 19:25. Nu heb ik toch zeker de zaterdag gemist...
Trouwens op http://www.buitendezone.be (kan ook http://www.buitendezone.tk zijn) kun je per aflevering zien welke sketches erin zitten, en dat soort zaken meer. Ik zeg er wel bij dat dit eigenlijk alleen interessant is voor mensen die de series al ooit helemaal gezien hebben
Maar concluderend: Buiten De Zone
rules
Ik heb de laatste reeks volledig op video. Het ziet er vandaag de dag misschien een béétje gedateerd uit, maar het blijft gewoon TOP. (zeker de 2e reeks)
quote:BUITEN DE ZONDE IS ZONDER TWIJFEL DE BESTE (JEUGD)SERIE OOIT!!!
Op dinsdag 9 september 2003 23:50 schreef Frederic het volgende:
Buiten de Zone is zonder twijfel de BESTE Vlaamse jeugdreeks OOIT!!!Ik heb de laatste reeks volledig op video. Het ziet er vandaag de dag misschien een béétje gedateerd uit, maar het blijft gewoon TOP. (zeker de 2e reeks)
Ze hebben het 1 keer geprobeerd op de NL tv te gooien, er werden toen 3 kinderprogramma's uitgezonden, de kinderen mochten dan gratis bellen en het beste programma uitkiezen. Buiten de Zone had het niet gered, en dat terwijl ze die aflevering lieten zien over de dood, uit de 2e serie, die was zoooo goed.
Ik vraag me af; als je (bijna) alles exact hetzelfde houdt, en de (gast)acteurs verwisseld met Nederlandse, zou dat werken? Ik betwijfel het, ik denk dat er minder (bekende) mensen aan zo'n programma mee zouden willen doen.
Wat heel knap is is dat zo nooit kinderachtig over zijn gekomen, als je dat bereikt ben je goed bezig. Volgens mij is er bijna geen jongerenprogramma wat niet een tikkeltje kinderachtig is. Wat ook goed was was dat het programma om 21:00 werd uitgezonden in Belgie, hier in NL worden geen jongerenprogramma's uitgezonden op primetime (alhoewel bnn daar wel een uitzondering in maakt).
Misschien iets voor BNN?
xHAnnA
Ik had de afleveringen al gezien, maar de herhalingen zijn ook leuk. Gelukkig kwam ik er net voor de 1e uitzending achter .
Ik heb wel een petitie getekend dat Buiten de zone op dvd uitgebracht moet worden, maar wij waren de enige Nederlanders die erop stonden . En dat terwijl er al heel veel opstonden, 150/200 of zo. Maar goed, het is wel een leuk programma. Bart de Pauw heeft altijd van dat soort programma's. (btw. Schalkse Ruiters moet ook terugkomen
)
nu dit topic toch geUPT is ... Jij vindt Belgische humor slecht maar FC De Kampioenen goed ? Dat zegt meer over jouw dan over de Belgische humorquote:Op dinsdag 26 augustus 2003 19:28 schreef rtz1x het volgende:
nee, vind belgische humor nog al slecht..
alhoewel FC de kampioenen is altijd leuk (ook al heb ik de meeste afleveringen al gezien)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |