abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12734245
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok!United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: De bouw van het nieuwe stadion is in volle gang en zal spoedig zijn voltooiing kennen. Suggesties voor een naam van het nieuwe stadion zijn welkom. Statistieken volgen.
Officiële sponsor: Ajax No. 1 in samenwerking met HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart
Thuisshirt: Uitshirt:

Clublogo:

De basis
Doel: keeper. Tsja, met zon nickname kun je natuurlijk nergens anders terecht en verdien je de enige echte plaats onder de lat. keeper is lenig, snel en een rustgevend slot op de deur. Onomstreden.
rechtsachter: FrankyMcG, rustige verdediger met een goede pass en een flinke sliding. Is nauwelijks geblesseerd en een gewaardeerd lid van het team. Komt af en toe verrassend uit de hoek met een snelle rush naar het doel van de tegenstander die hierdoor vaak verrast wordt. Hetzelfde geldt trouwens dan ook voor zijn medespelers.
centrale verdediger: SCH. kei- en keiharde verdediger die niet met zich laat sollen. Speler van het type Laseroms: ben je er langs, krijg je een schop na. Technisch en voetballend geen hoogvlieger, wel kopsterk en prominent aanwezig in het veld.
centrale verdediger: DIGGER. Tweede slot op de deur, maar minder meedogenloos als zijn compagnon achterin. Is daarentegen voetballend beter en kan goed openen, zowel naar links als naar rechts. Befaamd door zijn rustige aard en doordachte handelen, maar kan ook hard zijn indien nodig.
linker verdediger: DutchGooner, creatieve verdediger die zowel op de linker als de rechterflank uit de voeten kan. Door zijn veelzijdigheid, hij is eigenlijk rechtsbenig, is hij de ideale speler voor de trainers. Laat niet met zich sollen en heeft een sterke eigen wil, zonder onredelijk te zijn. Gewaardeerd door medespelers en publiek en daarom reserve-aanvoerder.
rechtshalf: Speed1971, hardwerkende middenvelder die het van zijn teamwork en harde schot moet hebben. Heeft longen als een paard en is overal aanwezig. Ook verdedigend goed, waardoor de rechtsbuiten zich minder met defensief spel hoeft bezig te houden. Is het drieste en wat domme, op de man spelen kwijtgeraakt.
mid-mid: methodmich, het brein van het team. Heeft oog voor het spel, opent met verfijnde passes op de aanvallers en schuwt ook het verdedigende werk niet. Zorgt voor de rustgevende factor op het veld en is feitelijk onmisbaar voor het team. Staat bekend om zijn tactische vermogen, grote feitenkennis en analyses. Scoort ondanks zijn kwaliteiten te weinig. desondanks aanvoerder.
linkshalf: Fulton: onbegrepen middenvelder met een goede techniek maar een tikje teveel temperament. Voelt zich vaak miskend maar is een speler die het publiek naar het stadion doet komen. Heeft in methodmich een te stabiele concurrent voor de centrale positie, richt zich daarom steeds vaker op de posities voor de flanken. Kan ook in de voorhoede uit de voeten.
rechtsbuiten: Dylan Dog is een rustige, bedaarde rechtsbuiten die zich niet snel zal laten verleiden tot schoppartijen. Heeft een prima voorzet, komt daardoor aan een respectabel aantal assists en goals. Mag iets dwingender en feller worden.
spits: CAZZO. Dodelijk voor het doel: geef hem een kans en hij ramt hem in de touwen. Scoort zowel met links als rechts, maar blinkt niet uit in teamwork. Blessuregevoelig: onlangs lange tijd ontbroken door blessures. Door zijn uitgesproken mening zorgt hij soms voor spanningen in het team, maar zijn goals maken veel goed.
linksbuiten: Tong80, zeer clevere en begaafde rechtspoot die uitstekend op links speelt met een mooie actie buitenom. Helaas is hij door zijn grilligheid en vaak onbegrepen gedrag minder effectief. Wanneer hij in vorm is, is hij vaak ongrijpbaar voor zijn tegenstanders en een publieksspeler. Geeft echter vaak niet thuis.

De Wissels:
reservedoelman: Zapper. Betrouwbare stand-in voor vaste doelman keeper. Gehaald ook voor die rol, waarin Zapper zich prima kan vinden. Heeft niet de drang om eerste keeper te zijn, maar memoreert zijn medespelers wel dikwijls aan het verleden.
verdediger: In te vullen door technische staf na stoppen van mitt
verdediger: Da Sandman: snelle verdediger met coachende kwaliteiten. Ideale jongen voor op de bank
verdediger: Juan Zueco: Juan is in potentie een basisspeler, maar heeft de pech twee ijzersterke concurrenten te hebben en vaak te direct uit te hoek te komen. Zorgt toch voor een of twee goals per seizoen en schopt een doorgebroken speler zonder pardon een kapotte enkel.
middenvelder: zjroentje, jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.
middenvelder: Tony_Montana67: beloftevolle speler met een sterke voorzet. Is stijf links, waardoor hij soms positioneel in de problemen raakt. Komt het beste tot zijn recht aan de flank en in een wat defensievere rol.
middenvelder: HeatWave: trage middenvelder met een loeihard schot. Speelt vrijwel nooit in de basis, maar maakt genoeg speelminuten om regelmatig de premie mee te pakken. Komt ondanks zijn matige snelheid dikwijls is scoringspositie.
middenvelder: LoekB, jonge verdedigende middenvelder die vaak problemen heeft met de ervaren jongens in het team en zich laat piepelen. Ontbeert wat aan incasseringsvermogen en is regelmatig afwezig. Indien hij zijn nukken kan temperen, is het een belofte voor de toekomst.
aanvaller: cart_man, type lange halen vroeg thuis. Scoort makkelijk maar laat zich ook eenvoudig provoceren. Kan als pinchitter worden ingezet en is van hetzelfde type als CAZZO, maar dan minder doordacht en slim in het veld. Boezemt de tegenstander met zijn vaak wilde gedrag ontzag in. Goed voor 10 goals per seizoen.
aanvaller: TalkShowHost. Frèle, flegmatieke aanvaller met oog voor de ruimte en medespeler. Soms te weinig eerzuchtig en egoïstisch, maar met een schitterend arsenaal aan sleep- en kapbewegingen in huis. Moet koppend sterker worden en zijn plaats in de selectie verstevigen.

De Beloften
Beloften met mogelijk toekomst: Chaoz, dolle_hond, Poguemahone, Eilanden, Frenkie, hellmondunited, popolon en sqlsmurft

De Rugnummers:
3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
16. DIGGER
18. DutchGooner
19. Popolon
29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
80. Tong80
88. FrankyMcG
9+4. Eilanden

Technische staf
Trainer: golfer is de trainer van het hele stel. Met zijn ervaring als trainer bij verschillende teams en zijn netwerk is en blijft hij rustig. Heeft een voorkeur voor verzorgd voetbal en houdt van discipline. Laat de laatste tijd meer veldwerk over aan zijn assistent, Doc.
Assistent-trainer: Doc is de assistent en het verlengstuk als coach. Zorgt voor de individuele trainingen en stuurt bij, terwijl golfer de grote lijn bewaakt. Heeft een voorkeur voor kick and rush en fysiek spel.
Verzorger: Bluezz. AC Fok! United is wederom baanbrekend en stelt een vrouwelijke verzorger aan. Opvallend is de recente toename van het aantal liesblessures.
Conditietrainer: VACATURE
Keeperstrainer: VACATURE
Teamarts: VACATURE

Ondersteundende staf:
Materiaalman: pfaf, ACFU zorgt natuurlijk voor een gediplomeerde, afgestudeerde materiaalman die de ballen altijd hard pompt...
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleaders (3 stuks maximaal): VACATURES.
Stadionspeaker: Pekel op proef
Persvoorlichter: HomerJ uw aanspreekpunt voor alle mediazaken.

Bestuur

Algemeen directeur: Mitt. Beëindigde onlangs zijn actieve loopbaan voor een belangrijke plaats in het bestuur.
Algemeen manager: VACATURE. De Algemeen manager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, waaronder het ordelijke verloop van de internetactiviteiten van de club op het FokForum. Dit betekent het bijhouden van de mutaties in de spelersstaf, bestuurlijke wijzigingen en andere zaken. Frequent bezoek van het forum is daarom een belangrijke vereiste, evenals een ordescheppende manier van werken.
Trend watcher: Mindlight: bewaker van de identiteit van AC Fok! United

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 28-08-2003 16:53]

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12734252
Damn.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12734274
Oh was deze eerder?
pi_12734320
pi_12734339
Kan ik nummer 11 nog claimen..??
pi_12734348
* pekel geeft hier bij een solicitatie als keeperstrainer/stadionspeaker
Hoi.
pi_12734361
En nogmaals de opstelling voor de wedstrijd tegen Chelski:

Voorlopige opstelling voor a.s. wedstrijd (blessures en vormbehoud daargelaten)

We husselen het team eens flink door elkaar:

Op doel: Fulton
Rechtsachter: Juan Zueco
Centraal achter: Digger
Centraal achter: SCH
Linksachter: Da Sandman
Rechtsmidden: Dolle_hond
Centraal midden: HeatWave
Centraal midden: Methodmich
Linksmidden: Tony_Montana67
Linkerspits: Cart_man
Rechterspits: Tong80

Voorlopige reserves: Keeper, Zapper, DutchGooner, FrankyMcG, CAZZO, Speed1971, Poguemahone, Dylan Dog, Eilanden, TalkHostShow en verassend: LoekB.

Op de tribune: Zjroentje (moet herstellen van hoofdblessure), Chaoz, Sqlsmurf, Popolon.

DD mag tweede helft invallen, evenals DutchGooner.
Afhankelijk van het spel van Juan Zueco kan FrankyMcG zich ook opmaken voor een invalbeurt.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:58:13 #8
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12734505
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:52 schreef golfer het volgende:

Afhankelijk van het spel van Juan Zueco kan FrankyMcG zich ook opmaken voor een invalbeurt.

* Juan Zueco neemt een kussentje en de leesmap mee voor FrankyMcG.

J.

[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 26-08-2003 16:59]

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_12734521
Wel gewaagd hoor coach, 3 van de doelpuntenmakers naar de bank...

Ik sta overigens tegen Verón.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:58:56 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12734523
Ik ben weer fit na mijn alcohol blessure van het weekend.

Alleen kan ik mijn scheenbeschermers weer een niet vinden .

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_12734532
Zeg Coach, heeft u al de nodige info over onze tegenstander?

Welk systeem gaan ze spelen?
Mandekking? zone verdediging?
Met welke spits(en)?
Nog iemand bij Chelski die bij een volgende gele kaart geel geschorst is? Of iemand van Chelski net terug van blessure?

En gaan we van ons eigen spelletje uit of passen we ons aan aan de tegenstander?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12734539
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:51 schreef pekel het volgende:
* pekel geeft hier bij een solicitatie als keeperstrainer/stadionspeaker
krijg ik z.s.m. antwoord?
Hoi.
pi_12734556
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben weer fit na mijn alcohol blessure van het weekend.

Alleen kan ik mijn scheenbeschermers weer een niet vinden .

Nou kerel, dat wordt dan Lampard voor jou.
pi_12734557
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Never chance a winning team!
Zou ik ook zeggen, maar ik heb een duidelijke uitleg gehad van de trainer. Ik reken er wel op dat ik de volgende keer, als de competitie begint, wel mag beginnen (zoals het hoort).

Kan de trainer of anders iemand anders van de technische staf het volledige competitieprogramma (voor zover bekend) even openbaar maken? Wel zo leuk voor Cruoninga.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:01:12 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12734589
quote:
Never chance a winning team!
Ik zou er ook geen gok op nemen ja .
Get woke, go broke!
pi_12734594
*terugvindpost plaatst*

Ben ik nou al aangenomen als rechterhand in supportersland van Cruoninga, of zwijgen jullie me expres dood??

dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:04:33 #17
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12734628
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:58 schreef Juan Zueco het volgende:

* FrankyMcG neemt een kussentje en de leesmap mee voor FrankyMcG.

Eat your hart out bitch!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12734636
Ik ga net als Davids mijn persoonlijke vete met Verón uitvechten!! Vooraf ga ik wat Spaans instuderen en dan zal ik hem wel eens even poorten!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:09:44 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12734660
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:59 schreef DIGGER het volgende:
Zeg Coach, heeft u al de nodige info over onze tegenstander?

Welk systeem gaan ze spelen?
Mandekking? zone verdediging?
Met welke spits(en)?
Nog iemand bij Chelski die bij een volgende gele kaart geel geschorst is? Of iemand van Chelski net terug van blessure?

En gaan we van ons eigen spelletje uit of passen we ons aan aan de tegenstander?

Mijn hoogsteigen Tonnie Bruin Slot, aka Doc, heeft de analyse gemaakt en zal jullie zo snel mogelijk inlichten daarover.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12734661
* Sjiwan meldt zich aan voor het team voor welk baantje dan ook

P.S. was Striker-Trainer bij Fc. Knudde

[Dit bericht is gewijzigd door Sjiwan op 26-08-2003 17:12]

dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:11:29 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12734677
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:09 schreef Sjiwan het volgende:
* Sjiwan meldt zich aan voor het team voor welk baantje dan ook
Das vragen om problemen natuurlijk .
Get woke, go broke!
pi_12734686
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
*terugvindpost plaatst*

Ben ik nou al aangenomen als rechterhand in supportersland van Cruoninga, of zwijgen jullie me expres dood??

Je bent aangenomen! Ga nu maar met Cruoninga een mooie TIFO-actie bedenken en opzetten!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:13:20 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12734706
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:59 schreef pekel het volgende:

krijg ik z.s.m. antwoord?

Op proef aangenomen, mits je Freek de Jonge kan overtreffen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_12734734
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Je bent aangenomen! Ga nu maar met Cruoninga een mooie TIFO-actie bedenken en opzetten!

Gaan jullie nog praten over mijn solicitatie als keeperstrainer/stadionspeaker....

Heb 12 jaar gekeept als basisspeler bij Grunnig en ik ben de laatste jaren bij Feyenoord stadionspeaker geweest onder de schuilnaam "Peter Houtman".

Hoi.
pi_12734741
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Op proef aangenomen, mits je Freek de Jonge kan overtreffen.

Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')