quote:Hmmz, dit lijkt me wel een leuk progamma, alleen Irene Moors die het presenteert, dat is wat minder.
RTL 4 presenteert dit najaar de Nederlandse editie van de internationale televisiehit De Bachelor. Het real life drama dat op het Amerikaanse televisiestation ABC wekelijks tientallen miljoenen kijkers aan de buis weet te kluisteren is een stijlvol programma over romantiek en de zoektocht naar ware liefde, dat hier gepresenteerd wordt door Irene Moors.Op vrijdag 5 september wordt de bachelor, dé ideale man, in de uitzending voorgesteld aan niet minder dan 25 ambitieuze en zelfbewuste vrijgezelle vrouwen. Uit deze kandidaten kiest Nederlands meest begeerde vrijgezel uiteindelijk de vrouw van zijn dromen.
Het wordt hem daarbij niet makkelijk gemaakt; de 25 vrouwelijke singles zijn interessant en zeer aantrekkelijk. Ook voor de vrijgezelle vrouwen zal het overigens geen sinecure blijken. De dames zijn namelijk stuk voor stuk op zoek naar een duurzame relatie en moeten hun gevoelens delen met 24 ijzersterke en gemotiveerde concurrenten.
Tijdens de serie woont de bachelor in een schitterende villa, terwijl de vrouwelijke kandidaten in eerste instantie gezamenlijk verblijven in een apart huis. In acht uitzendingen moet de bachelor duidelijk zien te krijgen welke vrouw voor hem de ware is. Elke week moet hij aangeven wie van de dames hij beter wil leren kennen. Tijdens de eerste uitzending vallen er bij dit aantrekken en afstoten direct al tien kandidaten af. Met de overgebleven vrouwen heeft de bachelor tal van uiteenlopende amoureuze ontmoetingen op verschillende tot de verbeelding sprekende locaties. Alleen, maar soms ook in groepsverband. Zal de bachelor uiteindelijk de vrouw kiezen die het meest in hem losmaakt, die het best bij hem past? En ligt er wellicht zelfs een huwelijk in het verschiet?
De Bachelor is een stijlvol programma waarin romantiek en liefde de boventoon voeren. Centraal staan themas als chemie, (fysieke) aantrekkingskracht en lotsbestemming. Welke stappen ondernemen man en vrouw wanneer zij zich tot elkaar aangetrokken voelen?
Uitzending: wekelijks, vanaf 5 september 2003, tussen 21.30 en 22.30 uur.
quote:ik ben dan ook een jongen, maar is zo'n kerel aantrekkelijk
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:39 schreef schatje het volgende:
Dit is hem trouwens:
quote:Het is niet het type waar ik op val.
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:40 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ik ben dan ook een jongen, maar is zo'n kerel aantrekkelijk
![]()
Hij ziet er verder wel goed uit.
quote:Ja.. dat zag ik ook. Ik dacht dat het om "Ja, ik wil een miljonair"-deel2 ging. De vrouwen zagen er lelijk, oud en wanhopig uit.
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:47 schreef WeirdMicky het volgende:
ik zag er vandaag op tv zo'n preview ervan...allemaal wat oudere veel te erge opgemaakte wanhopige vrouwtjes die kwijlen bij de bovenstaande gelikte beer
quote:Ja en die homo waarmee ze moesten trouwen niet..
Op dinsdag 26 augustus 2003 04:46 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ja.. dat zag ik ook. Ik dacht dat het om "Ja, ik wil een miljonair"-deel2 ging. De vrouwen zagen er lelijk, oud en wanhopig uit.
Verder, ach, het zal best leuk zijn. Maar ik weet niet of het ga kijken. Ik krijg een beetje Who Wants To Marry a Millionaire visioenen. Coby en Stefan.
quote:Stefan die eigenlijk homo bleek te zijn, en in ruil voor het meedoen aan het progamma zou hij van Joop van de Ende opdrachten krijgen voor zijn bedrijfje.
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:Verder, ach, het zal best leuk zijn. Maar ik weet niet of het ga kijken. Ik krijg een beetje Who Wants To Marry a Millionaire visioenen. Coby en Stefan.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 26-08-2003 14:48]
- het dat in Amerika ook was (hebben jullie ook die aflevering van Oprah gezien over The Bachelor en zijn vervolgen, met Trisha de Bachelorette, en heel Amerika leefde mee want wie ging ze nou kiezen Charlie of Ryan, en iedereen dacht Charlie, en ze koos toch Ryan, en de eerste Bachelor en zijn uitverkorene zijn alweer uit elkaar, was ook best een lul volgens mij)
- er op vrijdagavond sowieso altijd al minstens twee miljoen mensen naar RTL4 kijken, al zenden ze Tiktak uit, en die 2 miljoen raken dan verslaafd, en het wordt het gesprek van de dag, en dan gaan er nog veel meer kijken, en voor je het weet kijken er 5 miljoen mensen naar de finale net zoals bij Idols.
quote:Die opdrachten had hij al hoor. Daar kenden ze hem van, zijn bedrijf deed/doet al jaren alle outdoor- en adventure- spellen in kwissen van Endemol, staatsloterijshow, BB, ... you name it.
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:09 schreef schatje het volgende:[..]
Stefan die eigenlijk homo bleek te zijn, en in ruil voor het meedoen aan het progamma zou hij van Joop van de Ende opdrachten krijgen voor zijn bedrijfje.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 26-08-2003 15:51]
Kom maar weer op met de ruzies, vechtpartijen, jankbuien en jaloezie!
By the way, niet bepaald een aantrekkelijk type die gozert. Beetje Eddy Keur achtig.
quote:Vind je hem knap dan?
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:24 schreef WaStEd het volgende:[..]
Ja en die homo waarmee ze moesten trouwen niet..
Tsja als je die Coby hebt gezien .
quote:Aah, heerlijk.
De Bachelor is een stijlvol programma waarin romantiek en liefde de boventoon voeren. Centraal staan themas als chemie, (fysieke) aantrekkingskracht en lotsbestemming. Welke stappen ondernemen man en vrouw wanneer zij zich tot elkaar aangetrokken voelen?
quote:das dus een klasse vrouw
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind Irene Moors ook niet echt bepaald stijlvol. Ik had liever Wendy van Dijk gezien.
quote:Ja, maar die zit bij SBS.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind Irene Moors ook niet echt bepaald stijlvol. Ik had liever Wendy van Dijk gezien.
Sylvana vind ik ook wel een goede presentatrice.Dan zou ik dus voor haar kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |