abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15061242
I didn't know you were a Spurs fan
Blackburn boss Graeme Souness to referee Graham Poll during the game with Tottenham at the weekend. He was promptly given his marching orders.

lol

donderdag 4 december 2003 @ 13:09:23 #102
54636 Eb
Le Big Mac
pi_15143143
Na vd Vaart's doelpunt afgelopen zondag tegen Feyenoord, drukte Het Parool een lijstje af met de tien mooiste doelpunten van Ajax.
Eén daarvan was een kopbal van Ruud Geels in een wedstrijd tegen Feyenoord in Het Olympisch Stadion, waarbij Geels kennelijk zo hoog sprong dat Willem van Hanegem achteraf gezegd zou hebben:

'Komt me daar in ene die Geels uit een lichtmast vallen'

pi_15143193
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:11 schreef Fulton het volgende:
I didn't know you were a Spurs fan
Blackburn boss Graeme Souness to referee Graham Poll during the game with Tottenham at the weekend. He was promptly given his marching orders.

lol

Erg mooie, benieuwd wat de FA er van vindt
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_15480597

I said to Roman Abramovich, 'if you fancy making another billion, go and open another toilet factory in Turkey'

Ken Bates on the toilet rolls being thrown on the pitch in Chelsea's match with Besiktas in Germany.

Craig's nose is pointing in a different direction to what it was at three o'clock

Blackburn boss Graeme Souness on the alleged elbow by Birmingham's Christophe Dugarry on Craig Short.

pi_15480887
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:09 schreef Eb het volgende:
'Komt me daar in ene die Geels uit een lichtmast vallen'
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 17 december 2003 @ 13:24:47 #106
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_15481003
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:11 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]

I said to Roman Abramovich, 'if you fancy making another billion, go and open another toilet factory in Turkey'

Ken Bates on the toilet rolls being thrown on the pitch in Chelsea's match with Besiktas in Germany.

Craig's nose is pointing in a different direction to what it was at three o'clock

Blackburn boss Graeme Souness on the alleged elbow by Birmingham's Christophe Dugarry on Craig Short.

Zout nou toch eens een keer op met je Engelse quotes. We zitten hier in Nederland. Dus ik zit te wachten op quotes van boerenkool-etende, studiosportkijkende, in-weekend-op-ranzige-camping-verblijvende eerstedivisierechtsbacks in onvervalste MAVO-taal. Zo duidelijk?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_15481574
"Het gekste voorwerp dat ooit bij mij op het veld gegooid is, was een vibrator. Met batterijen, rrrrrr... En eerlijk gezegd, ik ben niet zo thuis in die materie. Plotseling lag er rechts van me een goudkleurig ding, met een zwarte rand. Rrrrr, en ik dacht, o jee, als dat maar niet uit elkaar ploft. Ik dacht dat het een soort raketje was."
Hans van Breukelen
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 17 december 2003 @ 13:46:48 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_15481629
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Zout nou toch eens een keer op met je Engelse quotes. We zitten hier in Nederland. Dus ik zit te wachten op quotes van boerenkool-etende, studiosportkijkende, in-weekend-op-ranzige-camping-verblijvende eerstedivisierechtsbacks in onvervalste MAVO-taal. Zo duidelijk?

Als het niveau voor jou hier te hoog is, blijf dan lekker weg ui dit topic en ga niet lopen schelden tegen mede-users.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 17 december 2003 @ 13:51:02 #109
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15481748
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Zo duidelijk?

Fuck off, retard. - Roy Keane
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 17 december 2003 @ 14:12:31 #110
3647 B.R.Oekhoest
pi_15482340
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Als het niveau voor jou hier te hoog is, blijf dan lekker weg ui dit topic en ga niet lopen schelden tegen mede-users.

Maar je moet toegeven dat Graver een Engels-voetbal-fetish heeft.
Nou is Engels voor mij en vermoedelijk voor bijna alle Fokkers geen probleem, maar irritant blijft het.

Op-topic:

Ron Jans bij Cheque van Gelder: : "de eerste die bij FC Groningen zijn mond opendoet over Europees voetbal, krijgt een boete van 350 euro"

5 min later Ron Jans himself: "en dan kunnen we misschien Europees voetbal halen..."

Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_15482423
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Maar je moet toegeven dat Graver een Engels-voetbal-fetish heeft.
Nou is Engels voor mij en vermoedelijk voor bijna alle Fokkers geen probleem, maar irritant blijft het.

Op-topic:

Ron Jans bij Cheque van Gelder: : "de eerste die bij FC Groningen zijn mond opendoet over Europees voetbal, krijgt een boete van 350 euro"

5 min later Ron Jans himself: "en dan kunnen we misschien Europees voetbal halen..."

Hoort Engeland niet bij het voetbal dan? En als je het begrijpt, wat is er dan irritant aan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 17 december 2003 @ 14:19:06 #112
3647 B.R.Oekhoest
pi_15482513
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoort Engeland niet bij het voetbal dan? En als je het begrijpt, wat is er dan irritant aan?

Ik geloof dat hij zelfs Frank de Boer iets in vloeiend Oxford-Engels zou laten quoten.
pi_15482551
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij zelfs Frank de Boer iets in vloeiend Oxford-Engels zou laten quoten.

Als hij dat zo gezegd heeft in een Engels blad, moet ie dat toch ook zo quoten?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 17 december 2003 @ 15:09:37 #114
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_15484109
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als hij dat zo gezegd heeft in een Engels blad, moet ie dat toch ook zo quoten?

Doet me denken aan Ed de Goeij die een nederlandse spreuk in het engels vertaalde, ik weet hem alleen niet meer
De Narcis van Gabon
pi_16425249
We are going to put padding around the dressing room walls because the players will be bouncing off them for the next 10 days

Northampton boss Colin Calderwood after his side beat Rotherham to set up a fourth round FA Cup meeting with Manchester United.

I only hope the effect on my team's performance will be as dramatic as the effect on Mr Houllier's team's performance when you called for his resignation

Prime Minister Tony Blair replies to Tory leader Michael Howard during question time at the House of Commons. Liverpool fan Howard had called for Blair to resign - two weeks earlier he demanded Gerard Houllier's resignation and the Reds went on a winning run.

Our central defenders, Doherty and Anthony Gardner, were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other

Spurs boss David Pleat encourages close relations between his players.

pi_16425380
Terugvindpost
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:22:28 #117
3647 B.R.Oekhoest
pi_16425541
"Gammemmelkelee aaalegwaahababagaga"

Khalid Mohamed, aanvaller derde divisieclub Rabat Int. in Marocco.

dinsdag 20 januari 2004 @ 13:26:15 #118
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16425681
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Wat ben een jankbal zeg!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:29:49 #119
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16425806
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wat ben jij een jankbal zeg!

* Eilanden mee eens is
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:31:55 #120
3647 B.R.Oekhoest
pi_16425888
Mee eens is, wat een jankbal en lamzak is die Khalid Mohamed zeg. Hoe durf je nou zo iets te beweren als zijnde semi-prof.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:33:33 #121
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16425949
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mee eens is, wat een jankbal en lamzak is die Khalid Mohamed zeg. Hoe durf je nou zo iets te beweren als zijnde semi-prof.

LOI heeft trouwens hele mooie Engels cursussen!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_16426049
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Dit is al de 3e keer dat je hier met off-topic gezeik aan komt zetten: Als je het hier niet leuk vind, flikker dan een end op of hou je smoel, ipv dat onzinnige gezeik van je.
pi_16426672
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:09 schreef PogueMahone het volgende:

Doet me denken aan Ed de Goeij die een nederlandse spreuk in het engels vertaalde, ik weet hem alleen niet meer

De uitspraak van Numan "The Nill Is Holy" is natuurlijk een klassieker
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16485412
I say 'Get lost Abramovich'

Charlton chairman Martin Simons

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16485457
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef zjroentje het volgende:
I say 'Get lost Abramovich'

Charlton chairman Martin Simons

Idd een leuke manier om aan te geven dat je 1 van je beste spelers niet kwijt wil, ook niet voor zakken vol olie geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')