lol
'Komt me daar in ene die Geels uit een lichtmast vallen'
quote:Erg mooie, benieuwd wat de FA er van vindt
Op maandag 1 december 2003 15:11 schreef Fulton het volgende:
I didn't know you were a Spurs fan
Blackburn boss Graeme Souness to referee Graham Poll during the game with Tottenham at the weekend. He was promptly given his marching orders.lol
I said to Roman Abramovich, 'if you fancy making another billion, go and open another toilet factory in Turkey'
Ken Bates on the toilet rolls being thrown on the pitch in Chelsea's match with Besiktas in Germany.
Craig's nose is pointing in a different direction to what it was at three o'clock
Blackburn boss Graeme Souness on the alleged elbow by Birmingham's Christophe Dugarry on Craig Short.
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:09 schreef Eb het volgende:
'Komt me daar in ene die Geels uit een lichtmast vallen'
quote:Zout nou toch eens een keer op met je Engelse quotes. We zitten hier in Nederland. Dus ik zit te wachten op quotes van boerenkool-etende, studiosportkijkende, in-weekend-op-ranzige-camping-verblijvende eerstedivisierechtsbacks in onvervalste MAVO-taal. Zo duidelijk?
Op woensdag 17 december 2003 13:11 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]I said to Roman Abramovich, 'if you fancy making another billion, go and open another toilet factory in Turkey'
Ken Bates on the toilet rolls being thrown on the pitch in Chelsea's match with Besiktas in Germany.
Craig's nose is pointing in a different direction to what it was at three o'clockBlackburn boss Graeme Souness on the alleged elbow by Birmingham's Christophe Dugarry on Craig Short.
quote:Als het niveau voor jou hier te hoog is, blijf dan lekker weg ui dit topic en ga niet lopen schelden tegen mede-users.
Op woensdag 17 december 2003 13:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:Zout nou toch eens een keer op met je Engelse quotes. We zitten hier in Nederland. Dus ik zit te wachten op quotes van boerenkool-etende, studiosportkijkende, in-weekend-op-ranzige-camping-verblijvende eerstedivisierechtsbacks in onvervalste MAVO-taal. Zo duidelijk?
quote:Fuck off, retard. - Roy Keane
Op woensdag 17 december 2003 13:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:Zo duidelijk?
quote:Maar je moet toegeven dat Graver een Engels-voetbal-fetish heeft.
Op woensdag 17 december 2003 13:46 schreef golfer het volgende:[..]
Als het niveau voor jou hier te hoog is, blijf dan lekker weg ui dit topic en ga niet lopen schelden tegen mede-users.
Op-topic:
Ron Jans bij Cheque van Gelder: : "de eerste die bij FC Groningen zijn mond opendoet over Europees voetbal, krijgt een boete van 350 euro"
5 min later Ron Jans himself: "en dan kunnen we misschien Europees voetbal halen..."
quote:Hoort Engeland niet bij het voetbal dan? En als je het begrijpt, wat is er dan irritant aan?
Op woensdag 17 december 2003 14:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Maar je moet toegeven dat Graver een Engels-voetbal-fetish heeft.
Nou is Engels voor mij en vermoedelijk voor bijna alle Fokkers geen probleem, maar irritant blijft het.Op-topic:
Ron Jans bij Cheque van Gelder: : "de eerste die bij FC Groningen zijn mond opendoet over Europees voetbal, krijgt een boete van 350 euro"
5 min later Ron Jans himself: "en dan kunnen we misschien Europees voetbal halen..."
quote:Ik geloof dat hij zelfs Frank de Boer iets in vloeiend Oxford-Engels zou laten quoten.
Op woensdag 17 december 2003 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hoort Engeland niet bij het voetbal dan? En als je het begrijpt, wat is er dan irritant aan?
quote:Als hij dat zo gezegd heeft in een Engels blad, moet ie dat toch ook zo quoten?
Op woensdag 17 december 2003 14:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ik geloof dat hij zelfs Frank de Boer iets in vloeiend Oxford-Engels zou laten quoten.
quote:Doet me denken aan Ed de Goeij die een nederlandse spreuk in het engels vertaalde, ik weet hem alleen niet meer
Op woensdag 17 december 2003 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als hij dat zo gezegd heeft in een Engels blad, moet ie dat toch ook zo quoten?
Northampton boss Colin Calderwood after his side beat Rotherham to set up a fourth round FA Cup meeting with Manchester United.
I only hope the effect on my team's performance will be as dramatic as the effect on Mr Houllier's team's performance when you called for his resignation
Prime Minister Tony Blair replies to Tory leader Michael Howard during question time at the House of Commons. Liverpool fan Howard had called for Blair to resign - two weeks earlier he demanded Gerard Houllier's resignation and the Reds went on a winning run.
Our central defenders, Doherty and Anthony Gardner, were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other
Spurs boss David Pleat encourages close relations between his players.
Khalid Mohamed, aanvaller derde divisieclub Rabat Int. in Marocco.
quote:Wat ben een jankbal zeg!
Op dinsdag 20 januari 2004 13:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
"Gammemmelkelee aaalegwaahababagaga"Khalid Mohamed, aanvaller derde divisieclub Rabat Int. in Marocco.
quote:* Eilanden mee eens is
Op dinsdag 20 januari 2004 13:26 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wat ben jij een jankbal zeg!
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mee eens is, wat een jankbal en lamzak is die Khalid Mohamed zeg. Hoe durf je nou zo iets te beweren als zijnde semi-prof.
LOI heeft trouwens hele mooie Engels cursussen!
quote:Dit is al de 3e keer dat je hier met off-topic gezeik aan komt zetten: Als je het hier niet leuk vind, flikker dan een end op of hou je smoel, ipv dat onzinnige gezeik van je.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
"Gammemmelkelee aaalegwaahababagaga"Khalid Mohamed, aanvaller derde divisieclub Rabat Int. in Marocco.
quote:De uitspraak van Numan "The Nill Is Holy" is natuurlijk een klassieker
Op woensdag 17 december 2003 15:09 schreef PogueMahone het volgende:Doet me denken aan Ed de Goeij die een nederlandse spreuk in het engels vertaalde, ik weet hem alleen niet meer
Charlton chairman Martin Simons
quote:Idd een leuke manier om aan te geven dat je 1 van je beste spelers niet kwijt wil, ook niet voor zakken vol olie geld.
Op donderdag 22 januari 2004 13:12 schreef zjroentje het volgende:
I say 'Get lost Abramovich'Charlton chairman Martin Simons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |