Nou ja niet iedereen natuurlijk, maar toch een heleboel mensen zijn gewoon eigenlijk goed bezig maar toch niet elke dag (als je begrijpt wat ik bedoel), maar er zit toch wel wat goeds in zeg maar.
Ohja, nobel doen schijnt heel lief te zijn, ofzo .
quote:Nee.
Op maandag 25 augustus 2003 14:17 schreef Tizmo het volgende:
Het schijnt dus heel nobel te zijn om dat te zeggen maar ik snap dat niet, als je gewoon alles een goed en aardig bekijkt dan verdient (bijna) iedereen toch wel een tweede kans?
quote:Daarom zeg ik ook bijna he, niet iedereen natuurlijk want er zijn zeer verdorven mensen.
Op maandag 25 augustus 2003 14:18 schreef Knut het volgende:[..]
Nee.
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:19 schreef Cronus het volgende:
Jaja. Kinderverkrachters en moordenaars verdienen vast nog een kans.
quote:Ik zeg bijna, lees nou eens.
Op maandag 25 augustus 2003 14:19 schreef Cronus het volgende:
Jaja. Kinderverkrachters en moordenaars verdienen vast nog een kans.
quote:nee
Het schijnt dus heel nobel te zijn om dat te zeggen maar ik snap dat niet, als je gewoon alles een goed en aardig bekijkt dan verdient (bijna) iedereen toch wel een tweede kans?Nou ja niet iedereen natuurlijk, maar toch een heleboel mensen zijn gewoon eigenlijk goed bezig maar toch niet elke dag (als je begrijpt wat ik bedoel), maar er zit toch wel wat goeds in zeg maar.
Ohja, nobel doen schijnt heel lief te zijn, ofzo
.
quote:Ofzo
Op maandag 25 augustus 2003 14:21 schreef Tizmo het volgende:
Ohja, iedereen die het ontgaat dat er ook hele slechte mensen zijn moeten eens heel hard gaan nadenken.
quote:Uuh jah.. Je vriendin is vreemd gegaan en je twijfeld of je dr nog een tweede kans moet geven?
Het schijnt dus heel nobel te zijn om dat te zeggen maar ik snap dat niet, als je gewoon alles een goed en aardig bekijkt dan verdient (bijna) iedereen toch wel een tweede kans?Nou ja niet iedereen natuurlijk, maar toch een heleboel mensen zijn gewoon eigenlijk goed bezig maar toch niet elke dag (als je begrijpt wat ik bedoel), maar er zit toch wel wat goeds in zeg maar.
Ohja, nobel doen schijnt heel lief te zijn, ofzo
.
quote:Schenk maar een bakkie in, 2 klontjes.
Op maandag 25 augustus 2003 14:18 schreef U-lerZzZ het volgende:
Eh, koffie?
quote:Is dat hetzelfde als volkorenbrood?
Op maandag 25 augustus 2003 14:21 schreef NoXxa het volgende:
2e kans is wel okay. Volgens zo'n sprookjes boek ganaamd de bijbel moet je 7 maal 7x vergeven ofzo... tog?
quote:Dat schijnt een heel goed sprookjesboek te zijn, want er geloven een paar miljoen mensen in
Op maandag 25 augustus 2003 14:21 schreef NoXxa het volgende:
2e kans is wel okay. Volgens zo'n sprookjes boek ganaamd de bijbel moet je 7 maal 7x vergeven ofzo... tog?
quote:Nouja, als jij tekort geschoten hebt
Op maandag 25 augustus 2003 14:21 schreef Sazzefraz het volgende:[..]
Uuh jah.. Je vriendin is vreemd gegaan en je twijfeld of je dr nog een tweede kans moet geven?
quote:zeggum, hallow!
Op maandag 25 augustus 2003 14:22 schreef Tizmo het volgende:[..]
Dat schijnt een heel goed sprookjesboek te zijn, want er geloven een paar miljoen mensen in
.
quote:Met een sneetje worst.
Op maandag 25 augustus 2003 14:22 schreef demonseeker14 het volgende:[..]
Is dat hetzelfde als volkorenbrood?
quote:bron?
Op maandag 25 augustus 2003 14:22 schreef Tizmo het volgende:[..]
Dat schijnt een heel goed sprookjesboek te zijn, want er geloven een paar miljoen mensen in
.
quote:Plakkie kaas is ook wel te doen.
Op maandag 25 augustus 2003 14:23 schreef Tizmo het volgende:[..]
Met een sneetje worst.
quote:He hallo,
Op maandag 25 augustus 2003 14:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
zeggum, hallow!
.
.
quote:Lees eens, er staat schijnt, ik weet er het fijne ook niet van.
Op maandag 25 augustus 2003 14:23 schreef demonseeker14 het volgende:[..]
bron?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |