abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:04:55 #251
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12730926
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:03 schreef robh het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Maar om dan de vader hypocriet te noemen? Daar ging het me om.

Och hypocriet, die man is waarschijnlijk ook overmand door verdriet, dan vindt ik het niet vreemd dat je tegenstrijdige dingen kunt zeggen of whatever.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_12730928
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:00 schreef Lithion het volgende:

[..]

Waarom werkt het in de VS, GB en Canada dan wel?

Daar werkt het ook niet. Een vriendin van mij was 20 toen ze naar Miami ging en daar is ze ook nergens in een club geweigerd...
Bij iedere regel die de overheid stelt ontstaat een kleine bandbreedte aan afwijkingen en iedere keer dat die bandbreedte verscherpt, treedt de overheid weer op...

maar die bandbreedte blijft...

pi_12730929
Als discotheken/cafe's boetes gaan krijgen als ze minderjarigen binnenlaten dan gaan ze het zeker wel controleren.
Maar dit meisje is gelukkig een uitzondering. Haar ouders vonden het niet goed dat ze daar heen ging maar er zijn genoeg ouders die het geen probleem vinden. Dus zolang het uitzonderingen blijven hoef je er volgens mij niet veel aan te veranderen.
Wie ging er nou niet (stiekem) naar een cafe/disco terwijl je eigenlijk nog te jong was.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:05:41 #254
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12730958
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:03 schreef yavanna het volgende:
Nuja werken, ze komen misschien niet de club binnen, maar zuipen zich elders, illegaal en waarschijnlijk gevaarlijker, klem.
Tja, dat valt dan onder de verantwoordelijkheid van de ouders, maar het gaat erom dat de eigenaren van een discotheek/kroeg óók een verantwoordelijkheid hebben, die ze hier in Nederland duidelijk NIET nemen.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:06:28 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12730989
Mischien zouden de jongens en meisjes een leermomentje kunnen inlassen?
Meisje Pilletjes slikken ==> Meisje dood gaan

Misschien beter geen pilltetjes slikken?

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_12731010
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:04 schreef yavanna het volgende:
Och hypocriet, die man is waarschijnlijk ook overmand door verdriet, dan vindt ik het niet vreemd dat je tegenstrijdige dingen kunt zeggen of whatever.
ben ik wel met je eens ja.

zo iemand zou eigenlijk beschermd moeten worden tegen de media , en pas na een paar dagen zijn verhaal mogen doen als hij zichzelf weer een beetje onder controle heeft.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')