abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12691612
Ik wil mijn 2 oorpiercings breder maken zodat er een grotere staaf doorheen kan. Nu bedoel ik niet de 'gewone' oorbel die je uitrekt door steeds een dikker staafje in te doen, zodat er een heel gat inkomt. Ik bedoel die oorbellen op deze plaats

http://utenti.lycos.it/ganoraandreatattoo/D.piercing_facial_ear_elice.gif

Ik zat te denken dat dit veel moeilijker is omdat er kraakbeen zit, dat dus minder snel uitrekt. Heeft iemand een idee hoe dat moet? En wat voor grote ring/staaf ik moet kopen. Ik heb nu die normale ringetjes erin zitten die je in erkaar moet schuiven, van die gewone oorbel ringetjes, dus het stukje dat door mn oor zit is echt heel dun.

(ik heb meerdere piercings dus over hygiene etc. hoef ik verder geen advies )

pi_12692729
Hmm ik heb wel eens geprobeerd een tweede door het zelfde gaatje te duwen... deed verrekte pijn Uitrekken kan niet door het kraakbeen. Misschien kun je eens bij de piercer of wie dat ding dan ook gezet heeft navragen
pi_12694295
[Foutje]
Sorry
pi_12694962
neej kan niej...
in "mijn" topic is der ook al over gesproken...
dan had je het gelijk door een piercer moeten laten doen volgens mij
  maandag 25 augustus 2003 @ 09:39:48 #5
45787 fulco-
I want my avatars back!
pi_12695400
Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige, maar ik heb ooit wel wat gezien over dit soort dingen op www.bmezine.com . Volgens mij is kraakbeen niet oprekbaar, het is in feite een soort bot. Op die site was te zien dat ze dan een wat groter gat prikken/stansen in het bovenste deel van het oor. Houd er wel rekening mee, dat dit niet echt onomkeerbaar is. Het gat zal er altijd zichtbaar blijven zitten, tenzij het gecamoufleerd wordt met chirurgie.

Het zou me niet verbazen als er ook allerlei fora zijn op die site, waar je je antwoord zult vinden. Veel succes ermee. Laat je ook horen hoe je het uiteindelijk gaat doen?

pi_12695452
ehm ja mij is het wel gelukt.. maar dat gaatje heb ik zelf geprikt.
gewoon met een iets dunner dingetje er steeds bij.
bij mij zit er nu gewoon een piercing in mn bovenste gaatje.
gewoon steeds wat erbij stoppen, en goed blijven ontsmetten!!!!

[edit]
oh wacht nu heb ik het toch verkeerd begrepen..
jij wil er een tunnel door?
hm.. dat weet ik dan weer net niet
maar als ik mn gaatje een klein beetje kan oprekken, kan het ook heel veel toch?

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_12695512

het onderste 'kraakbeen-gaatje' is een stuk groter dan het bovenste zoals je misschien een beetje kan zien op deze foto..

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_12695534
Alles over piercings kan in ons centrale topic, dus ik doe deze dicht.

[Centraal] Piercings deel 2

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')