abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2003 @ 16:04:40 #51
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12678814
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 15:58 schreef Dealer het volgende:
Mensen zonder GSM hebben waarschijnlijk weinig tot geen vrienden ...
O, dus jij concludeert dat uit het feit dat mensen geen GSM hebben Knap hoor

Ik heb trouwens geen GSM, maar wel vrienden die me kunnen bereiken op mijn thuistelefoon of via email. Ik zie namelijk nog steeds de nut er niet van in om constant bereikbaar te zijn.

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_12678822
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:46 schreef brighton het volgende:
Verrekte handig ja. Maar niet noodzakelijk...Ze kunnen 't jou niet kwalijk nemen dat de trein vertraging heeft en dat je geen mobieltje hebt...

Als mobiel bellen ooit nog is goedkoper wordt dan gesnoereerd telefoneren dan zal ik er vast wel eentje kopen....Maar nu niet

In mijn ogen ben je gewoon een goedkope krent. Je hebt niet veel vrienden en de personen die je hebt zijn ook allemaal van die linkse rakkers die zich zonodig willen verzetten tegen de maatschappij.

Enne niet kwalijk nemen dat je geen mobiel hebt?? Als je in mijn projectgroep terrecht zou komen zou je door mij en vele andere verplicht zijn een mobiel aan te schaffen heb je dat niet dan word je eruit gedonderd. Want het is gewoon een must om iemand met belangrijke zaken te kunnen bereiken.

pi_12678874
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:04 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

O, dus jij concludeert dat uit het feit dat mensen geen GSM hebben Knap hoor

Ik heb trouwens geen GSM, maar wel vrienden die me kunnen bereiken op mijn thuistelefoon of via email. Ik zie namelijk nog steeds de nut er niet van in om constant bereikbaar te zijn.

Het nut er niet van inzien kan alleen maar als je weinig tot geen sociaal leven hebt.
Je kan mij vanalles wijs maken. Of je hebt allemaal van die greenpeace watjes als vrienden dat kan natuurlijk ook nog!
  Moderator zondag 24 augustus 2003 @ 16:08:28 #54
18653 crew  D.
pi_12678929
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 15:58 schreef Dealer het volgende:
Mensen zonder GSM hebben waarschijnlijk weinig tot geen vrienden of willen persee tegen de stroming in gaan. Van die types heb je er ook altijd bij.
Dus 10 jaar geleden had niemand vrienden?
pi_12679069
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:08 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dus 10 jaar geleden had niemand vrienden?

Ja helemaal niemand had toen vrienden
Zo lust ik er ook nog wel een paar!
pi_12679549
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:06 schreef Dealer het volgende:

[..]

Het nut er niet van inzien kan alleen maar als je weinig tot geen sociaal leven hebt.
Je kan mij vanalles wijs maken. Of je hebt allemaal van die greenpeace watjes als vrienden dat kan natuurlijk ook nog!

Mijn sociale leven draait om contact, dus elkaar zien enzo. En niet via een dingetje als een mobiel.
Mensen die roepen dat ik geen echte vriendin ben omdat ik niet te bereiken ben zijn geen echte vrienden. Echte vrienden hebben geduld.
  Spellchecker zondag 24 augustus 2003 @ 16:33:16 #57
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_12679623
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:13 schreef Dealer het volgende:

[..]

Ja helemaal niemand had toen vrienden
Zo lust ik er ook nog wel een paar!

ja ik kan ook heel wat commentaar hebben zonder dat ik me er met goeie argumentatie tegen verweer
Tevens -purist.
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:43:33 #58
56108 cooln
:: Nemo ::
pi_12684305
ik heb wel 1 maar die is net stuk gegaan
You say the truth, Only the truth and nothing else but the truth
  zondag 24 augustus 2003 @ 19:54:51 #59
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_12684547
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:02 schreef SuperUli het volgende:
Ik heb geen gsm, ik vind het gewoon niet nodig.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_12684956
Ik heb wel een gsm maar alleen gekocht voor noodgevallen enzo.
Als ik alleen weg ga heb ik hem altijd bij voor het geval dat er iets gebeurd.
Bv als ik lange vertraging heb met de trein, of een lekke band dat ik dan ff naar huis kan bellen
Ik ben gewoon te bereiken op de huistelefoon en daar bel ik zelf ook mee, en als ik niet thuis ben dan bellen ze gewoon nog eens terug.
pi_12685066
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:15 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik heb er ook 1 en heb de huistelefoon weg gedaan (dies pas onnodig)
Ask & u will know
  zondag 24 augustus 2003 @ 20:24:07 #62
63198 Hola-Huppel
Ik ben een elfjuhhh !
pi_12685245
Geen huistelefoon, Geen digitaal fototoestel, Geen Camcorder, Geen mp3speler en/of discman, Geen pda, Geen agenda ....

Alleen maar kabel thuis en mijn 3650 ... wat wil een meid nou nog meer?

nou eigenlijk kunnen e-mailen met dat kutding .. maarja .. je kan niet alles hebben he?

Populariteit heb je wanneer je dingen koopt voor mensen die je niet aardig vindt met geld dat je niet hebt....
pi_12685508
Ik heb wel een mobieltje, maar ik heb een paar vrienden die het niet hebben.

En als ik met de auto weg ga heb ik altijd mn 06 bij me, voor het geval ik ooit met pech zou komen te staan, of bij een ongeluk betrokken raak. (beide nog niet gebeurd, ff afkloppen )

zondag 24 augustus 2003 @ 20:40:22 #64
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_12685595
Ik heb wel gsm omdat ik op kamers woon en we geen huistelefoon hebben. In zo een geval is een gsm toch stiekum wel handig .
pi_12685674
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:04 schreef Miss_Amara het volgende:

Altijd bereikbaar? Dat niet, mijn gsm staat regelmatig uit

Dat merk ik ja

ontopic:

24/7 bereikbaar. GSM wijkt niet van mijn zijde

pi_12697163
heb er ook geen nog niet echt nodig gehad.
en ik ben niet iemand die tegen technologische ontwikkeling is.
Ik kan meestal met mobieltjes beter omgaan dan de mensen van wie hij is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_13066029
Ik heb geen vrienden :p. Ik irriteer me er mateloos aan al die zinlose gesprekken in de bus en de trein.

Ik heb zelf op het HBO gezeten. De opleiding bestond voor 90% uit projecten en haast niemand had een mobiel (is al weer een paar jaar geleden) en dat ging prima. Alleen vraag ik me af hoe lang het duurt voordat je op een formulier (maakt niet uit wat voor) alleen je mobiele nummer kan invullen. En als je dat niet doet wordt het niet geaccepteerd . Pas als het zover is, neem ik een mobiel

De wereld is als een boek, als je nooit reist lees je maar 1 bladzijde
pi_13066420
Een van mijn vrienden van sport heeft er ook geen. We krijgen hem ook maar niet overtuigd dat hij een gsm moet aanschaffen. Het is toch tamelijk vervelend dat je met 5 man en 2 auto's 2 uur lang op iemand staat te wachten zonder verder enige info en inzicht wanneer hij op komt dagen. We kunnen natuurlijk ook weer gewoon de NS de schuld geven. Het wordt zijn volgende verjaardagskado van ons nu geloof ik..
Please, find my happy place!
pi_13067268
Ik heb sinds 2 maanden een telefoon, m'n 1e. Kan niet zeggen dat ik er nog iets aan heb gehad. Het enige wat wel handig is is de agenda die erop zit :] Ik ben zo'n vergeetachtig/verstrooid persoon dat ik die echt wel nodig heb
  woensdag 10 september 2003 @ 12:33:56 #70
64125 realist
Meneer Realist voor jou !
pi_13067821
kep wel een GSM, alleen heb em al 3 maanden niet gebruikt
bevalt me prima, als ze me willen bereiken dan bellen ze me maar op mijn vaste lijn of sturen ze een email
gebruik em alleen als ik naar Verweggistan moet, en dan alleen in noodgevallen
[url=http://jpg2asc.hierklikken.com/]mijn nieuwe speledingetje[/url]
pi_13191700
ik heb een nokia 3410
0645044171
pi_13198159
Ik heb er ook geen een. Ik had er wel een, maar die kreeg ik gratis bij een opleiding. Inmiddels heb ik die dus niet meer en ik kan niet echt zeggen dat ik het mis (hoewel het heeeel soms wel handig zou zijn)
Mind the gap
pi_13198211
't is sowieso een luxe probleem.

Hoe ging dat in 1981 bv. Geen gsm, geen voicemail. Als je er niet was, was je er niet..

woensdag 24 december 2003 @ 10:44:38 #74
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_15662340
quote:
Op woensdag 10 september 2003 12:33 schreef realist het volgende:
kep wel een GSM, alleen heb em al 3 maanden niet gebruikt
bevalt me prima, als ze me willen bereiken dan bellen ze me maar op mijn vaste lijn of sturen ze een email
gebruik em alleen als ik naar Verweggistan moet, en dan alleen in noodgevallen
Same here

Een mobiele telefoon vind ik gewoon niet nodig. Mensen bellen me maar thuis als ze me nodig hebben.

Ik erger me overigens ook rot aan klasgenoten van me, die elkaar tijdens de les gaan bellen, of die bellen om te controleren of iemand in het computerlokaal (2 minuten lopen) zit

woensdag 24 december 2003 @ 10:47:50 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15662403
ik heb bewust geen mobieltje. ik gun mezelf de luxepositie om niet altijd bereikbaar te zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')