quote:O, dus jij concludeert dat uit het feit dat mensen geen GSM hebben
Op zondag 24 augustus 2003 15:58 schreef Dealer het volgende:
Mensen zonder GSM hebben waarschijnlijk weinig tot geen vrienden ...
Ik heb trouwens geen GSM, maar wel vrienden die me kunnen bereiken op mijn thuistelefoon of via email. Ik zie namelijk nog steeds de nut er niet van in om constant bereikbaar te zijn.
quote:In mijn ogen ben je gewoon een goedkope krent. Je hebt niet veel vrienden en de personen die je hebt zijn ook allemaal van die linkse rakkers die zich zonodig willen verzetten tegen de maatschappij.
Op zondag 24 augustus 2003 14:46 schreef brighton het volgende:
Verrekte handig ja. Maar niet noodzakelijk...Ze kunnen 't jou niet kwalijk nemen dat de trein vertraging heeft en dat je geen mobieltje hebt...Als mobiel bellen ooit nog is goedkoper wordt dan gesnoereerd telefoneren dan zal ik er vast wel eentje kopen....Maar nu niet
Enne niet kwalijk nemen dat je geen mobiel hebt?? Als je in mijn projectgroep terrecht zou komen zou je door mij en vele andere verplicht zijn een mobiel aan te schaffen heb je dat niet dan word je eruit gedonderd. Want het is gewoon een must om iemand met belangrijke zaken te kunnen bereiken.
quote:Het nut er niet van inzien kan alleen maar als je weinig tot geen sociaal leven hebt.
Op zondag 24 augustus 2003 16:04 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
O, dus jij concludeert dat uit het feit dat mensen geen GSM hebben
Knap hoor
Ik heb trouwens geen GSM, maar wel vrienden
die me kunnen bereiken op mijn thuistelefoon of via email. Ik zie namelijk nog steeds de nut er niet van in om constant bereikbaar te zijn.
quote:Dus 10 jaar geleden had niemand vrienden?
Op zondag 24 augustus 2003 15:58 schreef Dealer het volgende:
Mensen zonder GSM hebben waarschijnlijk weinig tot geen vrienden of willen persee tegen de stroming in gaan. Van die types heb je er ook altijd bij.
quote:Ja helemaal niemand had toen vrienden
Op zondag 24 augustus 2003 16:08 schreef D.Rose het volgende:[..]
Dus 10 jaar geleden had niemand vrienden?
quote:Mijn sociale leven draait om contact, dus elkaar zien enzo. En niet via een dingetje als een mobiel.
Op zondag 24 augustus 2003 16:06 schreef Dealer het volgende:[..]
Het nut er niet van inzien kan alleen maar als je weinig tot geen sociaal leven hebt.
Je kan mij vanalles wijs maken. Of je hebt allemaal van die greenpeace watjes als vrienden dat kan natuurlijk ook nog!
quote:ja ik kan ook heel wat commentaar hebben zonder dat ik me er met goeie argumentatie tegen verweer
Op zondag 24 augustus 2003 16:13 schreef Dealer het volgende:[..]
Ja helemaal niemand had toen vrienden
Zo lust ik er ook nog wel een paar!
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:02 schreef SuperUli het volgende:
Ik heb geen gsm, ik vind het gewoon niet nodig.
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:15 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik heb er ook 1 en heb de huistelefoon weg gedaan (dies pas onnodig)
Alleen maar kabel thuis en mijn 3650 ... wat wil een meid nou nog meer?
nou eigenlijk kunnen e-mailen met dat kutding .. maarja .. je kan niet alles hebben he?
En als ik met de auto weg ga heb ik altijd mn 06 bij me, voor het geval ik ooit met pech zou komen te staan, of bij een ongeluk betrokken raak. (beide nog niet gebeurd, ff afkloppen )
quote:Dat merk ik ja
Op zondag 24 augustus 2003 16:04 schreef Miss_Amara het volgende:Altijd bereikbaar? Dat niet, mijn gsm staat regelmatig uit
ontopic:
24/7 bereikbaar. GSM wijkt niet van mijn zijde
Ik heb zelf op het HBO gezeten. De opleiding bestond voor 90% uit projecten en haast niemand had een mobiel (is al weer een paar jaar geleden) en dat ging prima. Alleen vraag ik me af hoe lang het duurt voordat je op een formulier (maakt niet uit wat voor) alleen je mobiele nummer kan invullen. En als je dat niet doet wordt het niet geaccepteerd . Pas als het zover is, neem ik een mobiel
Hoe ging dat in 1981 bv. Geen gsm, geen voicemail. Als je er niet was, was je er niet..
quote:Same here
Op woensdag 10 september 2003 12:33 schreef realist het volgende:
kep wel een GSM, alleen heb em al 3 maanden niet gebruikt
bevalt me prima, als ze me willen bereiken dan bellen ze me maar op mijn vaste lijn of sturen ze een email
gebruik em alleen als ik naar Verweggistan moet, en dan alleen in noodgevallen
Een mobiele telefoon vind ik gewoon niet nodig. Mensen bellen me maar thuis als ze me nodig hebben.
Ik erger me overigens ook rot aan klasgenoten van me, die elkaar tijdens de les gaan bellen, of die bellen om te controleren of iemand in het computerlokaal (2 minuten lopen) zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |