abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12673532
En aangezien er geen nieuwe is geopend, volgens mij, open ik er wel een. Linkje naar het vorige topic. [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
quote:
23/08 Score: 150 agenten en 2 aanhoudingen !!!!!

Datum: 23-08-2003

De burgemeester van Den Haag, Dhr.Deetman, heeft vanavond laten zien over weinig kennis te beschikken. Nadat Utrecht supporters binnen zijn stadsgrensen door Den Haag supporters onder vuur waren genomen werden diezelfde Utrecht supporters op de A4 aangehouden !

NOS nieuws meldde daarna doodleuk dat er 40 supporters bezig waren hun eigen bus te slopen.
Het echte verhaal is dat de politie in geen velden of wegen te bekennen was toen de bussen met tientallen stenen werden bekogeld. Of er gewonden zijn gevallen is ons op dit moment niet bekend. Wel is de bus afgevoerd naar het bureau in Den Haag en moesten velen op de A4 een half uur stilstaan.
De supporters zitten nu op het politiebureau en worden verhoord.
Het enige wat de Utreg-fans hebben gedaan is 4 stoelen naar buiten gegooid. Wij praten niets goed maar bedenkt u zichzelf eens wat u zou doen als u alleen maar stenen op u af ziet komen.

Op het ADO-forum wordt dit ook bevestigd: "Ok, ik zag het gebeuren, er gingen stenen door die bus, vanaf de buitenkant!"

Update 00:20 : De Utrecht supporters zijn 1,5 uur lang in de bus van justitie met handboeien om vastgehouden ! Zonder drinken en zonder toilet werden supporters van 13 jaar !!!! vastgehouden. Het is ongekend en de SV is er nog niet klaar mee.

Update 00:30 : Op het politiebureau in Den Haag zijn de verhoren begonnen. Het is nog onduidelijk hoelang een en ander gaat duren.

Update 01:34 : Op dit moment zijn er 2 mensen aangehouden. Op het moment van het stilleggen van de A4 waren er maar liefst 150 politie-agenten rondom de stilgezette bus aanwezig ! En dat voor tot nu toe aanhoudingen.
De Supporters Vereniging zal waar mogelijk de aangehouden mensen proberen te steunen, daarmee niet goed pratende wat ze eventueel gedaan hebben. De SV is nog steeds aanwezig op het politie-bureau, samen met FC Utrecht bestuurders.

Dit slaat natuurlijk op de rellen op de A4, waarbij er een bus de vernieling inging.

Bron: http://www.forza-utreg.nl/nieuws-artikel.php?idnieuws=1460

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 24-08-2003 11:35]

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12673593
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En aangezien er geen nieuwe is geopend, volgens mij, open ik er wel een. Linkje naar het vorige topic. [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
Als je dan ook nog wat zinnigs zegt in je nieuwe topic.......
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst
pi_12673656
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:30 schreef Noogie het volgende:

[..]

Als je dan ook nog wat zinnigs zegt in je nieuwe topic.......

Kijk nog eens
Some say in ice
pi_12673683
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Kijk nog eens

U lijkt wel Hans Kazan.... Toveren met de FC.....
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst
pi_12673725
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:38 schreef Noogie het volgende:

[..]

U lijkt wel Hans Kazan.... Toveren met de FC.....

Tja... (Moet er eigenlijk niet "Toveren met de Almachtige FC" staan?)

Ik vind het eigenlijk niet erg gek dat er rellen zijn gekomen, gezien het verleden met ADO-supporters. (OK, ze hebben geen ADO-supporters het ziekenhuis ingemept, gelukkig, maar een bus vernielen valt ook onder rellen, toch? En dan een gelijkspel... Ik kan me voorstellen dat ze een beetje boos waren.)

Some say in ice
pi_12675418
van www.forza-utreg.nl:

ANP past berichtgeving aan

Datum: 24-08-2003

Het ANP heeft de berichtgeving van gisterenavond aangepast. In een reactie op ons schrijven over de anti-FC Utrecht berichtgeving kregen we onderstaand antwoord:

"Ik kan u verzekeren dat wij meteen na ons gesprek zaterdagavond met de heer Willemsen zijn reactie in onze berichtgeving hebben verwerkt. Vanochtend hebben wij van het Openbaar Ministerie te horen gekregen dat ,,de ruit waarschijnlijk van buitenaf is vernield'' en ook dat hebben wij meteen bericht. Wat afnemers vervolgens met onze berichten doen, weet ik niet en daar zijn wij ook niet voor verantwoordelijk.

Ik hoop dat dit genoeg informatie voor u is.

Groet,

redactie ANP
-------------

Het is helaas wel erg jammer dat het ANP in eerste instantie van 2 bronnen uitging: het Haagse justitiele apparaat en de directie van ADO... Logica ontbreekt even volgens ons.

maandag 25 augustus 2003 @ 22:11:07 #7
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_12714436
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
kuch kuch ... ----> [Centraal] FC Utreg Topic #3
pi_12714582
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 22:11 schreef Eilanden het volgende:

[..]

kuch kuch ... ----> [Centraal] FC Utreg Topic #3

Mijn fout, verkeerd gezocht. Bedankt voor de link. (Alleen op Utrecht gezocht, niet op Utreg. ) Slotje!

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 25-08-2003 22:24]

Some say in ice
pi_12730192
Inderdaad, dubbel, dus deze dicht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')