Snoop Doggy dog doet personage en sketches... zo was er een persiflage op "Jack-Ass" genaamd "Black-Ass" en nog meer coole zooi.
http://www.mtv.com/onair/doggy_fizzle_televizzle/
De show lijkt me trouwens wel grappig!
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 10:31 schreef bop het volgende:
Jij bent wel heel erg trots dat je in amerika bent, en dat moet je in elk topic laten blijken, he?
quote:Ik heb je nog nooit in een discussie gezien waaruit niet bleek dat je in de USA zit. Bijv vanochtend over hoe je naar huis was gereden....
Op zondag 24 augustus 2003 10:32 schreef Vampier het volgende:[..]
waar
quote:dat heeft hier geen bal mee te maken, bovendien was dat een bagger topic.
Op zondag 24 augustus 2003 10:33 schreef bop het volgende:[..]
Ik heb je nog nooit in een discussie gezien waaruit niet bleek dat je in de USA zit. Bijv vanochtend over hoe je naar huis was gereden....
quote:http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=10954
Op zondag 24 augustus 2003 10:35 schreef bop het volgende:
[belangstellend] wat doe je trouwens daar? Werken? Tijdelijk of vast?
quote:Ben je er ooit wel eens geweest? Ik zou er best wel willen wonen. Heel veel dingen zijn een stuk beter geregeld dan hier in Nederland.
Op zondag 24 augustus 2003 10:36 schreef OphiOn het volgende:
idd Vampier.Ik zou persoonlijk nooit in dat schijt land willen wonen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 24-08-2003 10:38]
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 10:37 schreef Vampier het volgende:
en nu gaan we pot ver drie dubbeltje weer on topic.
quote:Bomen... bos... niet kunnen zien.
Op zondag 24 augustus 2003 10:36 schreef Vampier het volgende:[..]
http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=10954
On-topic dan maar: Snoop rulez! Is de show ook echt de moeite waard, of is het iets wat je na 3 keer wel gezien hebt?
quote:spoiler:
Op zondag 24 augustus 2003 10:40 schreef bop het volgende:[..]
Bomen... bos... niet kunnen zien.
On-topic dan maar: Snoop rulez! Is de show ook echt de moeite waard, of is het iets wat je na 3 keer wel gezien hebt?
- been amputatie
- ontslag van een fat ass biatch
- kinderen vertellen dat santa claus niet bestond, en dat ie ook nog hun moeder een keer genomen had.
Vooral het stukken waar hij constant de politie voor lul zet zijn behoorlijk grappig.
offtopic: trouwens boom door bos gevonden. stoere actie!
quote:[off topic]Trouwen en je veilige vaste leventje achter laten is inderdaad wat anders dan de veilige weg kiezen[/off topic]
Op zondag 24 augustus 2003 10:48 schreef bop het volgende:
klinkt cool.... zal nog wel een jaartje duren voordat het hier in europa op de tv komt. ga maar eens kijken op kazaa of er nog wat over te vinden isofftopic: trouwens boom door bos gevonden. stoere actie!
Ik denk dat de filmpjes wel op k++ staan
quote:INderdaad, ik zou zo vertrekken.
Op zondag 24 augustus 2003 10:37 schreef bop het volgende:[..]
Ben je er ooit wel eens geweest? Ik zou er best wel willen wonen. Heel veel dingen zijn een stuk beter geregeld dan hier in Nederland.
De Snoopermarkt met een witte gangpad, met allemaal keurig gestorteerde witte producten en een zwarte gangpad met een metaaldetector en waar de schappen zijn leeggejat.
Nu bezig btw
quote:Raad eens welke dichtgaat ;-))
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:05 schreef baukel het volgende:
Doggy Fizzledubbel ;-)))
is inderdaad al 2 weken ofzo op mtv hier in de lage landen. dus daar hoef je kazaa niet voor te gebruiken, gewoon je afstandbediening is genoeg, gebruik die kazaa maar om mooie nummertjes illegaal te benedenladen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |