Fantaseren jullie, mannelijke hetero's, soms eens over hoe het zou zijn om een andere man te pijpen?
quote:bullshit
Op zondag 24 augustus 2003 00:21 schreef Keep-Walking het volgende:
als je benieuwd bent naar pijpen, dan ben je ook geen echte hetro.. eerder bi of homo..
quote:lul niet.. Je gaat me echt niet wijs maken dat een hetro behoefte heeft aan dat soort exp. Dan ben je gewoon een ...
Op zondag 24 augustus 2003 00:22 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
bullshit
als je expirimenteerd betekend het nog niet dat je bi of homo bent
quote:Ik lul niet
Op zondag 24 augustus 2003 00:27 schreef Keep-Walking het volgende:[..]
lul niet.. Je gaat me echt niet wijs maken dat een hetro behoefte heeft aan dat soort exp. Dan ben je gewoon een ...
quote:correct
Op zondag 24 augustus 2003 00:30 schreef Wrinex het volgende:
Iedereen moet zichzelf ontdekken
quote:Jij begrijpt het
Op zondag 24 augustus 2003 00:32 schreef SpleeffY het volgende:
Op zoek gaan naar je seksuele geaardheid enzo...
Betekent dus niet dat je homo of bi bent
.
Ik denk dat ik wel weet wat er in die boeken staat, maar dat is wel helemaal in het begin van de pubertijd.. anders klopt er toch iets niet....
Als er wat anders in die boeken staat, ben ik het er dus niet mee eens
quote:nee, daar gaat het niet om
Op zondag 24 augustus 2003 00:34 schreef Keep-Walking het volgende:probeer je nu de dingen die je zelf gedaan hebt goed te praten...
Ik denk dat ik wel weet wat er in die boeken staat, maar dat is wel helemaal in het begin van de pubertijd.. anders klopt er toch iets niet....
Als er wat anders in die boeken staat, ben ik het er dus niet mee eens
Wat kan mij het nou schelen of jij het eens met de boeken bent of niet Dat zegt niet dat jij gelijk hebt
naar mijn mening worden telkens meer hetro's mietje's
(alle homo's hier, ik heb het niet tegen jullie he? )
Gewoon gozers dus, met een lekkere meid die een beetje aan lekkere gozers zitten te denken.. bah.. geef dan gewoon toe dat je bi of homo bent..
deze is wat dat betreft dubbel en kan dus dichr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |