abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12666054
Ik twijfelde even of het hier of in muziek moet.

Hoe belangrijk is muziek voor jou, en moet jou partner dezelfde muziek leuk vinden?
Voor dat ik mijn partner leerde kennen, keek ik vrijwel geen TV, en luisterde ik altijd naar muziek.Nu ben ik 2 jaar (gelukkig getrouwd) en heb een heel lief kindje , maar ik heb ook mijn muziek smaak.Die smaak is absoluut niet die van mijn vrouw, en ik vind haar muziek niet om te pruimen.Dus gezellig samen muziek luisteren is er voor ons niet bij.Nu kies ik dus mijn momenten om van mijn muziek te genieten.Ik heb een eigen werkkamer, en daar kan ik draaien wat ik wil.
Hoe lossen jullie dat dit op, of hoef je per definitie geen partner die niet dezelfde muzieksmaak heeft.(heb ik jaren lang geroepen)
gelukkig hebben wel heel veel andere dingen die we samen leuk vinden(waaronde voetbal kijken). dus dat maakt ook een hoop goed.

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 22:31:30 #2
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12666071
Boeit me echt geen vliegende fuck wat voor muziek ze leuk vindt of dat ze die van mij goed vindt
aka Man-Mountain
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 22:31:58 #3
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_12666082
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik twijfelde even of het hier of in muziek moet.

Hoe belangrijk is muziek voor jou, en moet jou partner dezelfde muziek leuk vinden?
Voor dat ik mijn partner leerde kennen, keek ik vrijwel geen TV, en luisterde ik altijd naar muziek.Nu ben ik 2 jaar (gelukkig getrouwd) en heb een heel lief kindje , maar ik heb ook mijn muziek smaak.Die smaak is absoluut niet die van mijn vrouw, en ik vind haar muziek niet om te pruimen.Dus gezellig samen muziek luisteren is er voor ons niet bij.Nu kies ik dus mijn momenten om van mijn muziek te genieten.Ik heb een eigen werkkamer, en daar kan ik draaien wat ik wil.
Hoe lossen jullie dat dit op, of hoef je per definitie geen partner die niet dezelfde muzieksmaak heeft.(heb ik jaren lang geroepen)
gelukkig hebben wel heel veel andere dingen die we samen leuk vinden(waaronde voetbal kijken). dus dat maakt ook een hoop goed.

Mijn vriendje vindt mijn muziek ook niets, dus gaat hij 'vreemd' met mijn beste vriendin...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_12666091
Ik luister muziek het liefste alleen, in de auto bijvoorbeeld. Andere mensen gaan er alleen maar over zeuren en erdoorheen praten.
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_12666133
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:31 schreef Doctor_Bara het volgende:
Boeit me echt geen vliegende fuck wat voor muziek ze leuk vindt of dat ze die van mij goed vindt
Vliegende fuck, is dat ook een liedje?
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 22:35:25 #6
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_12666159
ach het hoeft niet.
Maar is wel makkelijker.
Ik luister zelf van alles, maar ook vaak hardere shit zoals Killswitch Engage, PanterA, Dreadlock Pussy.
Dat vind mijn vriendin echt tering herrie!

Maar dingen als Type O Negative, Metallica, Foo Fighters of Paradise lost vind ze ook erg goed.
Dus dat draai ik dan soms ook als compromi.

Maar gelukkig houd ze niet van house/stuiter muziek!

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_12666178
Ik ben een hele grote liefhebber van jaren 80 muziek, voornamelijk rock-ballads ( speel zelf gitaar en dat is mijn grootste liefde ). Het zou me niet heel veel kunnen schelen als ik een vriendin zou hebben die daar een hekel aan heeft, maar als ze zelf muzikaal is is dat natuurlijk mooi meegenomen
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 22:37:51 #8
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_12666221
Ik vind het toch wel redelijk belangrijk dat ze in ieder geval naar muziek luistert en het liefst ook nog een beetje overlappend. Gelukkig is dat het geval .

Moet er niet aan denken iets te hebben met iemand die niet geinteresseerd is in muziek.

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_12666695
Mijn dinnetje en ik houden gelukkig allebei van hiphop..
Zei iets meer aar en bie, ik iets meer rap
maar is wel fijn..
Geen fuckin lelijke trance aan je hoofd enzo
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 23:01:18 #10
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_12666846
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:37 schreef ullie het volgende:
Moet er niet aan denken iets te hebben met iemand die niet geinteresseerd is in muziek.
Of er wel in geinteresseerd is maar er geen verstand van heeft...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  zondag 24 augustus 2003 @ 12:58:25 #11
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12674750
Mag in een serieuze relatie eigenlijk niks uitmaken, maar het is altijd fijn als je dezelfde muzieksmaak hebt
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
pi_12674850
mijn muziek smaak is jardrock en metal enzo en het zou fijn zijn als mijn toekomstige vriend dat ook leuk zou vinden omdat dat weer gespreksstof geeft, maar in principe maakt het me niet veel uit, want het gaat je meestal om je vriend/vriendin en niet om de muzieksmaak die hij/zijn leuk vind. Toch?

pi_12674860
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 13:03 schreef EvilChild het volgende:
mijn muziek smaak is hardrock en metal enzo en het zou fijn zijn als mijn toekomstige vriend dat ook leuk zou vinden omdat dat weer gespreksstof geeft, maar in principe maakt het me niet veel uit, want het gaat je meestal om je vriend/vriendin en niet om de muzieksmaak die hij/zijn leuk vind. Toch?

zondag 24 augustus 2003 @ 13:05:27 #14
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_12674871
Nhja, ik luister dus metal, vaak de wat extremere vormen, en het is alleen maar een plus als mijn toekomstige vriendin dat ook leuk vind..
want in alle eerlijkheid, als je qua muzikale smaak niet op elkaar aansluit dan kun je er ook niet goed over praten, en met z'n tweetjes naar concerten gaan is ook alleen maar gaaf..
word maar zien, als de vonk een keer overspringt zal het niet echt uitmaken though
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  zondag 24 augustus 2003 @ 13:20:22 #15
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12675098
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 13:03 schreef EvilChild het volgende:
mijn muziek smaak is jardrock en metal enzo en het zou fijn zijn als mijn toekomstige vriend dat ook leuk zou vinden omdat dat weer gespreksstof geeft, maar in principe maakt het me niet veel uit, want het gaat je meestal om je vriend/vriendin en niet om de muzieksmaak die hij/zijn leuk vind. Toch?

dat is zo, maar als je (zoals ik)naar metal luistert en je komt iemand tegen die alleen naar top40 luistert.
dan heb je toch niet echt dat je zegt kom we gaan samen eencocertje pikken.
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
pi_12676833
Mijn ex hield van: Blue, Enrique Iglesias en zelfs de Backstreet boys

Dat ging wel heel erg ver

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 24 augustus 2003 @ 15:16:17 #17
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_12677522
Het is toch wel mooi als de muzieksmaak deels overeenkomt. Gelukkig dat de muzieksmaak van m'n vriendin grotendeels gelijk is aan die van mij, nu kunnen we diverse optredens samen gaan bijwonen
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:50:07 #18
35662 Heintje
Gears of War.
pi_12680113
Het is niet het belangrijkste.
Maar het zou toch wel mooi zijn als iemand de zelfde muziek smaak heeft.

En zo niet dan moet die gene niet gaan zeggen dat mijn muziek smaak slecht is. Dat het haar smaak niet is kan. Maar dat wil niet zeggen dat ze het ook af mag gaan kraken.

Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_12681198
Hardhouse en hardstyle vallen onder mijn muzieksmaak. Mijn vorige vriendje heeft er geen ontzettende hekel aan, maar zal het ook niet uit zichzelf opzetten. Mijn huidige vriendje heeft bijna dezelfde smaak op dat punt en vooral met uitgaan en feestjes is dat erg leuk
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_12681638
aangezien muziek erg belangrijk is in m'n leven vindt ik dat inmiddels wel behoorlijk belangrijk. Heb ook R&B vriendinnen gehad gatnouja het moet maar: Vaak ken je elkaar al te goed wanneer je die details hoort en is het als je elkaar verder wel vindt, natuurlijk onzin om te gaan zeggen: 'dor jij maar lekker af met je kut-Kane!'

't Is ook onzin om te zeggen: "ik ga alleen maar naar gelegenheden waar 'mijn' muziek gedraait wordt om te zorgen dat we dezelfde muziek waarderen", want dan kom je je nieuwe liefde buiten bij't vuurwerk-kijken tegen, en dan?? Maar zou ik bijv. iemand via internet leren kennen, dan moet die persoon dus verder wel heel erg bijzonder zijn, wil ik d'r eventueel 'foute' muzieksmaak 'vergeven'.. want zoals TS schrijft, naar een apart kamertje moeten om relaxed je eigen muziek te luisteren..

zondag 24 augustus 2003 @ 17:49:07 #21
44906 merino
World of Sleepers
pi_12681731
ik ben zelf erg open voor veel soorten muziek dus het is geen belangrijk punt.
Wel zou ik het leuk vinden als ze open staat voor mijn muziek smaak (classic rock en hardstyle/techno)
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:56:39 #22
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_12681873
Een (enigszins) overeenkomende muzieksmaak is voor mij best wel belangrijk of in ieder geval respect hebben voor elkaars muzieksmaak. Op zich kan ik heel veel hebben, maar als je zelfs in je eigen auto je eigen muziek al niet meer kan luisteren, dan geeft me dat toch een onbehaaglijk gevoel.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_12681926
Zolang ze niet van trance en r&b houdt maakt het me niet uit.
pi_12681980
Ja. Als mijn vriend van trace of hiphop, r&b en die zooi zou houden hadden we vast binnen no-time ruzie, omdat ik die herrie echt niet uit kan staan en hem dom zou verklaren enzo.. Ja slecht misschien maar zo ben ik Wil het feit dat ik ook nog nooit op die ventjes ben gevallen en het ook nooit zie gebeuren
pi_12682222
[dubbel] newbie

[Dit bericht is gewijzigd door lovelight op 24-08-2003 18:17]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')