abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13007399
Pink op Pepsi Chart Live
Daniel Bedingfield, Sugababes, Di-rect, Jim, Jamai en Dewi zullen op het podium staan. De grote internationale naam die Pepsi vrijgeeft is de jonge Amerikaanse rockster Pink. Zij verzorgt een half uur durend optreden. Binnenkort worden nog méér namen van artiesten bekendgemaakt. De kaartverkoop voor Pepsi Chart Live begint vandaag.

Pepsi Chart Live vindt plaats op 18 oktober in Ahoy.

Bron: telegraaf.nl

maandag 8 september 2003 @ 14:20:46 #52
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13022189
Nou Jim is nu van 1 af al is het met een klein verschil met de nieuwe nummer 1.

1 the neptunes - the neptunes present... clones-BMG-100- 3 4
2 jim - impressed-BMG-97- 1 4

pi_13022689
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:20 schreef marky het volgende:
Nou Jim is nu van 1 af al is het met een klein verschil met de nieuwe nummer 1.

1 the neptunes - the neptunes present... clones-BMG-100- 3 4
2 jim - impressed-BMG-97- 1 4

Ik vind z'n nieuwe liedje eigenlijk helemaal niet leuk. Heb em dan ook nog niet vaak gehoord, maar hij wordt ook bijna nooit gedraaid ofzo...

rara, hoe is het ooit op 1 gekomen....

Strawberry Flavour..
  maandag 8 september 2003 @ 15:02:35 #54
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13022998
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:46 schreef -moi- het volgende:

[..]

Ik vind z'n nieuwe liedje eigenlijk helemaal niet leuk. Heb em dan ook nog niet vaak gehoord, maar hij wordt ook bijna nooit gedraaid ofzo...

rara, hoe is het ooit op 1 gekomen....

We hebben het hier over het album dus niet over de single en die is op 1 gekomen omdat het gewoon veel verkocht is en dat Jim geboykot wordt door bepaalde zenders... tja. Ik vind het overigens erg zwak van de radiostations die op die manier denken het publiek te moeten beïnvloeden. Het is nu gebleken dat Jim toch wel verkoopt met of zonder hulp van de stations. Ze jagen alleen de jeugd weg als hun luisteraars.
  maandag 8 september 2003 @ 20:01:36 #55
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13030617
Smashbro wilde altijd graag veel plaatjes in dit topic

pi_13031530
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:02 schreef marky het volgende:
We hebben het hier over het album dus niet over de single en die is op 1 gekomen omdat het gewoon veel verkocht is en dat Jim geboykot wordt door bepaalde zenders... tja. Ik vind het overigens erg zwak van de radiostations die op die manier denken het publiek te moeten beïnvloeden. Het is nu gebleken dat Jim toch wel verkoopt met of zonder hulp van de stations. Ze jagen alleen de jeugd weg als hun luisteraars.
ow okee, ik dacht dat de singel op 1 was gekomen vond het al raar dat ik em nog bijna nooit had gehoord.
Ik denk dat radiostations geen Jim draaien bijna omdat ze bang zijn dat luisteraars dan weglopen (vooral mannen die op Jim).
Maar ik vind Jim gewoon leuk, mits hij een leuk liedje uit brengt.
Strawberry Flavour..
pi_13031593
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:32 schreef -moi- het volgende:

[..]

ow okee, ik dacht dat de singel op 1 was gekomen vond het al raar dat ik em nog bijna nooit had gehoord.
Ik denk dat radiostations geen Jim draaien bijna omdat ze bang zijn dat luisteraars dan weglopen (vooral mannen die op Jim).
Maar ik vind Jim gewoon leuk, mits hij een leuk liedje uit brengt.

Die single heeft al op nr.1 gestaan, die kwam ook al eind juli uit, dus inmiddels is hij weer gezakt. Dat de radiostations geen Jim draaien, is gewoon belachelijk, ze draaien toch hits, nou dat maakt Jim, dus ik snap het niet.
pi_13031647
Hey , nog gefeliciteerd met jim hae.
At EZ
pi_13031685
Als ik eerlijk ben.... ok, Jim kan zingen, maar daar is alles mee gezegd. Er bestaat enorm veel heisa om hem, terwijl ie ook maar een normale jongen is. Ik heb zijn cd, maar ben na een paar liedjes al uitgeluisterd. Hij zingt over dingen die hij nog nooit heeft meegemaakt, en het komt heel 'onecht' over.. Waarom geen leuke cd over dingen waar hij zelf ook mee bezig is? Naja het antwoord weet ik al, zijn leven wordt tegenwoordig bepaald door de mensjes van Idols.. toch?
  maandag 8 september 2003 @ 20:44:21 #60
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13031867
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:39 schreef koekje21 het volgende:
Als ik eerlijk ben.... ok, Jim kan zingen, maar daar is alles mee gezegd. Er bestaat enorm veel heisa om hem, terwijl ie ook maar een normale jongen is. Ik heb zijn cd, maar ben na een paar liedjes al uitgeluisterd. Hij zingt over dingen die hij nog nooit heeft meegemaakt, en het komt heel 'onecht' over.. Waarom geen leuke cd over dingen waar hij zelf ook mee bezig is? Naja het antwoord weet ik al, zijn leven wordt tegenwoordig bepaald door de mensjes van Idols.. toch?

Lijkt me niet echt zinvol. De jonge is 16 wat denk je wat hem bezighoudt??? Dan wordt het alle 14 schuin van Jim.
  dinsdag 9 september 2003 @ 10:11:11 #61
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13041272
IDOLS-JIM REIKT IN VELDHOVEN PRIJS UIT
Hoe hoger Jim zingt, hoe harder het gegil
Door onze correspondent ALEX GIJSBERS

Maandag 8 september, Al vanuit de verte is het gegil van jonge meisjes te horen. Jim, bekend van Idols, was zaterdag even in de Heikant in Veldhoven en dat bleef zeker niet onopgemerkt. Jim overhandigde een scooter aan Kristel Korsmit, de winnaar van een slagzinwedstrijd. Maar eerst zong hij een aantal liedjes voor zijn massaal toegestroomde publiek.

* Joelende fans, vooral meisjes, proberen even idool Jim aan te raken.
(Foto René Manders)
De meisjes zwaaien, gillen en zingen luidkeels mee met Idols-Jim. De jongens staan er maar wat bij en de kleinste fans hebben een goed plekje gevonden op de schouders van hun vader. Zo hebben ze goed uitzicht op hun idool, die enkele meters verder op een podium staat, tussen twee grote boxen en enkele beveiligingsmensen in.
Op een spandoek staat te lezen Jim we love joe en vrijwel iedereen loopt rond met kaarten waarop Jim is afgebeeld met handtekening. Daarnaast zijn veel mensen in de weer met foto- of videocamera. Een meisje moppert dat Jim z'n ogen te veel dicht heeft tijdens het zingen. Ze wil zijn ogen kunnen zien als ie lacht.
Jim zingt een aantal nummers van zijn nieuwe album en ook enkele nummers uit de Idols-periode, waaronder Jesse. Alleen al de aankondiging van dit nummer leidt tot nog harder gegil en Jim krijgt vele handkusjes toegeworpen. Hoe hoger hij zingt, hoe harder zijn fans gillen.
Na een klein halfuurtje zingen is het tijd om de prijs uit te reiken. Kristel mag plaatsnemen op haar nieuwe scooter; Jim gaat achterop zitten voor een paar leuke foto's.
Dan bedankt hij zijn fans en verlaat, nog eenmaal onder luid gegil, het podium. Daarbij laat hij bij de een meer indruk achter dan bij een ander. Maar één meisje neemt zich in ieder geval voor om haar handen nooit meer te wassen. Die heeft Jim namelijk geschud.

Bron: Eindhovens Dagblad

dinsdag 9 september 2003 @ 10:26:18 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13041482
Jim, Jamai, Hind, ze zijn er allemaal
Maandag 8 september 2003 - Muziekbureau Jan Vis is toe aan z'n 40ste verjaardag. Eerder was dat al aanleiding voor een sterrenparade. Gisteren deed de jubilaris het nog eens dunnetjes over.

Dunnetjes, wat heet. De Grote Zaal, De Pleinzaal, maar ook andere ruimtes in Theater aan de Parade, het is er stampvol. Allemaal afgekomen op sterren uit de stal van Jan Vis, het muziek- en showbureau uit Rosmalen dat dit jaar 40 jaar bestaat. Het is een vervolg op de Sterrenparade die Jan Vis in februari al hield in de Theater aan de Parade. De jeugd heeft duidelijk de overhand. "Wat wil je, we hebben sindsdien de Idols erbij gekregen", geeft dochter Brigitte Vis de verklaring. "De kaarten vlogen de deur uit."

En ze zijn er allemaal, Jamai, Hind, Jim, Dewi, Bas & Joël. Zoals te verwachten valt in een zaal met veel jonge tienermeisjes, krijgt vooral Jim het publiek mee. Voor het podium drommen tientallen fans samen. Sommigen zien kans hem tot een handkusje te bewegen. Een nieuwe single die het idool brengt, lijkt bovendien een succesnummer te gaan worden. The Way it goes, de zaal swingt. Meegebrachte camera's flitsen. Maar dat laatste brengt ook Jamai teweeg. En ook de Idols-winnaar zingt een nieuw nummer. Het komt allemaal nét wat professioneler over dan bij zijn voorganger. Het zijn niet alleen Idols die het publiek in beweging krijgen. Van de Crazy Pianos tot de Vengaboys, van Rednex tot Def Rhymz, ze zijn er ook, deze middag. En niet te vergeten Do. Vooral bij het nummer Heaven toont ze haar dijk van een stem. Een kwaliteit die ook Idol Hind in huis heeft, laat ze weer eens blijken. Voordat ze een swingend nummer weggeeft, zingt ze eerst een Fado. De Portugese smartlap blijkt geen meedeiner. De zaal geniet in stilte.

Bron: Brabants Dagblad

pi_13079195
Er is nu ook een Jim topic in het Muziekforum. Werd tijd, al laat de titel van het topic wel te wensen over. In ieder geval: Top!

Zit nu wel met de vraag: moet ik nu al mijn Jim-info, lovende woorden en reacties dubbel posten Geen probleem verder hoor

hier nog maar even een foto'tje:

pi_13079590
Jim is TOP!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_13079634
Hey, allemaal nog gefeliciteerd met jim..
At EZ
pi_13212331
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 13:44 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
En deze week staat hij alweer in Hitkrant. Ik begrijp echt niet waarom er zoveel aandacht is voor een figurant.
pi_13398798
Album had beter depressed kunnen heten
pi_13398836
Wilt U braken alleen lukt het niet? Luister dan naar ... JIM!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  donderdag 25 september 2003 @ 20:34:52 #69
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13443477

De lach der gelukzalige.

pi_13452858
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Goed product voor een Tel Sell-reclame!
pi_13453274
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Hebben de anorexiapatienten dr weer een tip bij
* Life is short..so enjoy it! *
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:39:02 #72
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13684675
Fans wachten acht uur op hun grote idool

Door Irma van der Beek

Maandag 6 oktober 2003 - BERGEN OP ZOOM - Het feest van General Electric Plastics vanwege het 50-jarig bestaan van Lexan werd gisteren op de Grote Markt een groot succes. Met name het optreden van Flat Out en Jim trok veel belangstellenden.

Ruim zeshonderd mensen deden mee aan de sponsorloop. De kinderen liepen 1200 meter, volwassenen vijf kilometer. De opbrengst is bestemd voor een binnentuin van ziekenhuis Lievensberg.

De middag van GEP begon om 13.45 uur met een welkom en de GE-band. Daarna volgde een half uurtje speciaal voor de jeugd, met Ome Willem. Na een optreden van Flat Out kwam voor velen het hoogtepunt van de middag: Idol Jim. Vanaf half tien s ochtends stonden er al meisjes op het optreden van half zes te wachten. Hij is echt zo goed, vonden twee fans op de Grote Markt. Helemaal geweldig dat hij hier in Bergen op Zoom optreedt. Daar willen we best de hele middag op wachten. Het weer bleef, ondanks sombere voorspellingen, de hele dag goed, tot aan het optreden van Jim. Toen begon het te regenen. Voor de echte fans maakte dat echter niet uit.

Bron: BN de Stem

donderdag 9 oktober 2003 @ 20:38:28 #73
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13774040

vrijdag 10 oktober 2003 @ 19:47:35 #74
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13796599
Jim achter je oren

Dat de Idols finalisten nog steeds enorm populair zijn, blijkt wel uit het feit dat zowel Jim als Dewi hun eigen kleding- als parfumlijn krijgen.

Uitgekiend
Je bent fan, of je bent het niet. En voor diegenen die nog steeds achter Jim en Dewi aanhollen met hun handtekeningenboekje, komen er nu wel hele leuke hebbedingetjes op de markt. Op een zeer uitgekiend moment bovendien, want de feestmaanden staan voor de deur. Vooral de meiden en homo's zullen blij zijn, van Jim komt er een speciaal damesparfum uit, dus Jim achter je oren is nu zowaar mogelijk. Daarnaast komen er van Jim ook geinige hoedjes uit, met uiteraard zijn naam erop.

Nagellakjes
Voor Dewi is alles zo mogelijk nog grootser aangepakt, van haar komt een hele make-up- en kledinglijn uit. Shirts, petjes, nagellakjes en hemdjes in allerlei kleuren en maten zijn straks verkrijgbaar voor de die-hard fans. Alle items kunnen in de webshops op de sites van Jim en Dewi gekocht worden. Tijdens de Fashion Victim Beurs volgende week worden de lijnen officieel gelanceerd.

Bron:RTL boulevard

pi_13814358
Kerst-cd voor Jim

Jim is druk bezig met de voorbereidingen van een kerst cd die hij op gaat nemen. In samenwerking met Mars wordt er een cd gemaakt die via een speciale actie bij onder andere de Albert Heijn wordt gegeven. In totaal worden er 200.000 stuks van de cd gemaakt. Het is nog niet bekend welke nummers op de cd komen te staan. Hier moet nog een keuze voor gemaakt worden.

bron: teenidols.nl

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')