Zo, nu zullen we het eens hebben over hoe zielig die Dealer is en alle meelopertjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Moist op 22-08-2003 21:48]
Bij topic 10 is het zeker al een gangbang geworden
quote:ja
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:25 schreef Gil-galad het volgende:
Verkrachting?
quote:Ik zou je aanraden het eerste topic eens door te lezen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:26 schreef Moist het volgende:
ja
quote:Zo komen al die verhalen in de wereld. Lekker hoor.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:25 schreef Gil-galad het volgende:
Verkrachting?
quote:we hadden het over aanranding......... en schelden
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:26 schreef Moist het volgende:[..]
ja
quote:
Na het schelden vonden ze het zelfs nodig om haar in de kont te knijpen
En wat is het voor een belachelijke poll?!?! we hebben het nog NOOIT over verkrachting gehad!
quote:lees mijn reactie op de jouwe nog ff in California van ongeveer een week geleden............
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:26 schreef Disorder het volgende:
Dames en heren, welkom bij deel 5.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:21 schreef Dealer het volgende:
Aangezien mijn andere topic door mijn woede uitbarsting is gesloten even een nieuwe met minder provocerende teksten. Excuus voor mijn woede uitbarsting!!Verhaal:
Mijn zusje van 17 liep in Helmond gewoon te winkelen. Een groep van ongeveer 5 marokanen van rond de 16 jaar vond het nodig om haar uit te gaan dagen. Ze zijn haar eerst achterna gaan lopen en dingen gaan roepen als vuile slet en hoer. Mijn zusje had gewoon normale kleren aan. (zwarte broek en wit topje wat niet eens echt kort was)
Na het schelden vonden ze het zelfs nodig om haar in de kont te knijpen. Niemand op straat durfde iets tegen die groep te zeggen.Ik ben nu zelfs zo kokend van woede dat ik er persoonlijk heen wil om ze allemaal in elkaar te meppen.
Graag wat feedback en wat zouden jullie doen in zo'n situatie.
quote:Ow, en dan is het dus normaal dat je het recht in eigen hand neemt, beetje schelden, in kont knijpen? In kont knijpen is geen aanranding hoor,
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:27 schreef BaZje het volgende:[..]
we hadden het over aanranding......... en schelden
maar verander verkrachting maar in aanranding Quiroz
toedeloe
quote:Ahaaaaaaaaaaaa
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:27 schreef EvilFaith het volgende:
deel5...jeetje gaat wel ver nu!En wat is het voor een belachelijke poll?!?! we hebben het nog NOOIT over verkrachting gehad!
Maar iedereen vind het wel goed dat het recht in eigen hand wordt genomen na 1 billenkneepje?
pol-topic klopt dus wel volgens vandale..
quote:Heb je misschien een linkje?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:27 schreef onlogisch het volgende:[..]
lees mijn reactie op de jouwe nog ff in California van ongeveer een week geleden............
quote:Wat is het dan?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:28 schreef Moist het volgende:[..]
Ow, en dan is het dus normaal dat je het recht in eigen hand neemt, beetje schelden, in kont knijpen? In kont knijpen is geen aanranding hoor,
[Dit bericht is gewijzigd door Gil-galad op 22-08-2003 21:30]
quote:Volgens mij valt dat wel onder aanranding.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:28 schreef Moist het volgende:[..]
Ow, en dan is het dus normaal dat je het recht in eigen hand neemt, beetje schelden, in kont knijpen? In kont knijpen is geen aanranding hoor,
maar verander verkrachting maar in aanranding Quiroz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |