...och, wat een woordspeling
[Dit bericht is gewijzigd door oCe op 22-08-2003 17:57]
quote:Uit de rake hoek.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
van welke kant...
quote:Kun jij je nog de zaterdagnacht herinneren dat de complete steenweg ontruimd werd door de politie (die zelfs uit gemeenten 15 km verderop kwamen, zo\'n 20 wagens) omdat er 100 molukkers uit hun spelonken waren gekropen om \'die marokkanen eens een lesje te leren\'?
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:51 schreef Mr.Spock het volgende:
-knip- verhaal over de Buren en Helmond
I love my city
Die avond wel respect gekregen voor de politie moet ik zeggen.
quote:Vertel daar eens meer over?
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:58 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Kun jij je nog de zaterdagnacht herinneren dat de complete steenweg ontruimd werd door de politie (die zelfs uit gemeenten 15 km verderop kwamen, zo\'n 20 wagens) omdat er 100 molukkers uit hun spelonken waren gekropen om \'die marokkanen eens een lesje te leren\'?
I love my city
Die avond wel respect gekregen voor de politie moet ik zeggen.
quote:verkrachtingen kunnen ook raak zijn, erg raak. welke kant wil jij zien... ik geen van beide....
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Uit de rake hoek.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:57 schreef UberPhreak het volgende:
wat een fokkin snel topic
Ik sta voor de volle 100% achter je. Eindelijk iemand die dat marokkaanse kuttuig z'n verdiende loon geeft.
in maar 44 minuten een topic vol gepost!
WAT EEN GEWELDIG ONDERWERP!!!
HULDE aan TS DEALER
quote:Zeik toch niet, je rukt het verhaal uit zn verband.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
verkrachtingen kunnen ook raak zijn, erg raak. welke kant wil jij zien... ik geen van beide....
quote:Eigenlijk had je nog even in moeten wrijven dat die anderen niets deden, dat ze hem in de steek hebben gelaten en dat hij geen vrienden heeft!
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:12 schreef Dealer het volgende:
Daarna zijn we tevreden terug gelopen hebben ze nog een hoop dingen lopen roep zoals jij gaat mijn scooter betalen......... jij bent dood..... ik krijg je nog.... ik haal die en die erbij.....en wat dingen in een voor mijn onbekende taal.![]()
quote:Je overdrijft gewoon gigantisch. De kans dat de opgeschoten jongeren met messen en pistolen komen zwaaien is aanwezig maar niet vanzelfsprekend.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:52 schreef Bombie het volgende:[..]
Het gaat helemaal niet om crimineel zijn of niet. Het gaat erom dat je jezelf (of je dierbaren) wil beschermen en dat het geen kwestie van een onschuldige handgemeen meer is. De middelen waarmee gevochten wordt, worden steeds extremer en de mentaliteit wordt steeds harder. Als jij nog denkt dat je alle conflicten kunt aangaan met een vangnet van politie en justitie om jou wel te beschermen als zij aankomen met extreme en levensgevaarlijke middelen, kom je toch bedrogen uit.
quote:Vind ik ook.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:00 schreef Bastard het volgende:[..]
Zeik toch niet, je rukt het verhaal uit zn verband.
quote:ja dan was hij NOG stoerder geweest he.....
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:00 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Eigenlijk had je nog even in moeten wrijven dat die anderen niets deden, dat ze hem in de steek hebben gelaten en dat hij geen vrienden heeft!
Enne veel mensen zeggen dat ik nu in mekaar word geslagen door hun.
Ik hoop van niet. Maar ik zal me moedig verweren tegen dat tuig.
Ik ben nog steeds van mening dat ik een goede keuze heb gemaakt.
quote:Het is TimmyAsd, die kiest altijd kant van de tegenpartij. Maak je toch niet zo druk.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:00 schreef Bastard het volgende:[..]
Zeik toch niet, je rukt het verhaal uit zn verband.
quote:Bel dan de volgende keer Hart van Nederland en zeg: "Ik ga om twee uur van huis, tot straks".
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:55 schreef PDD het volgende:
...en de volgende keer willen we video opnamen zien!
"Ze vroeg er zelf om" grmbl, tis dat ik niet in Helmond woonde anders kreeg je per direct me telefoon nummer. Bel me als je nog eens op visite gaat .
quote:Nee, dan had die gast, en schade aan zijn scooter, en gezeik met zijn vrienden
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:01 schreef EvilFaith het volgende:[..]
ja dan was hij NOG stoerder geweest he.....
quote:Dat heb je zeker
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:01 schreef Dealer het volgende:Ik ben nog steeds van mening dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |