Ik schrijf zo weer hoor, ik ga nu eerst wat drinken,
doegie
quote:nou, ik vandaag niet....maar ik ben wel blij voor je...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik voel me goed.
Daar ben je weer, nadat ik je maarliefst 15min niet heb aangekeken of in je geschreven. Ik was namelijk even druk bezig om al mijn vriendjes en vriendinnetjes voor slet en klootzak uit te schelden, puur omdat ik ongesteld ben. En wat gebeurt er? Ze worden boos en willen me nu niet meer zien. Snappen ze niet dat ik gewoon even depressief ben? Ik mag toch wel eens afreageren?
Nou, tot over 5min lief dagboekje.
doegie
quote:Kijk, tuuk is dit een parodie, maar zo wordt het misschien WEL duidelijk, als het niet anders tot diverse botte hersens doordringt, dan maar zo.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:43 schreef addie84 het volgende:
offtopic: nu ben ik een zeikerd, maar heb liever een serieus topic, waar alleen serieuze mensen reageren, maar schijnt niet mogelijk te zijn, dan moet het misschien idd maar zo
quote:true, we zullen het zien..
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:44 schreef yvonne het volgende:[..]
Kijk, tuuk is dit een parodie, maar zo wordt het misschien WEL duidelijk, als het niet anders tot diverse botte hersens doordringt, dan maar zo.
ontopic:
voel me beter dan ooit!
Ik heb je wel gemist hoor. Toen ik daarnet op de wc zat en even flink moest poepen zag ik sterretjes. Rillingen over mijn rug toen het naarbuiten knalde in die pot, zo heerlijk ontspannend. Ik kan het je zeker aanraden.
Ohja, ik snap trouwens niet waarom niemand mij hier leuk vind. Ze snappen mij gewoon niet
doegie
vandaag voel ik me goed want ik ga vanavond weer donders bierdrinken in het cafe omdat ik nog vakantie heb..
quote:Wordt dit topic toch nog nuttig
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:46 schreef Copycat het volgende:
Mental note: niet vergeten te scheren!
Hier gaat alles prima, alleen is dochterlief ziek
Die rotgriep ook
Ondanks dat voel ik me prima
Veel liefs
Nuon
quote:Of dat ze haar mail leest.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:47 schreef yvonne het volgende:
Lief Dagboek,
kun jij ervoor zorgen dat shmoopy op IRC komt?
doegie
quote:Vind je wel lief hoor... als je tenminste die überduffe Tanjaatje stijl niet handhaaft. Daar is zelfs mijn gevoel voor humor niet tegen bestand...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:46 schreef Morpheu$ het volgende:
Lief dagboek,
Ohja, ik snap trouwens niet waarom niemand mij hier leuk vind. Ze snappen mij gewoon niet
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:48 schreef Copycat het volgende:[..]
Vind je wel lief hoor... als je tenminste die überduffe Tanjaatje stijl niet handhaaft. Daar is zelfs mijn gevoel voor humor niet tegen bestand...
zal ik doen.
doegie
Vandaag zit ik weer op FOK! te baggeren. Mijn mede-FOK!ers worden er soms moedeloos van, maar dat vind ik juist fantastisch Flamen, FiPo's maken, niets is me vandaag te gek. En de admins kunnen me ook nix maken
Zo nu heb ik weer 2 minuten jou mijn aandacht gegeven, nu is het tijd mijn heilige taak voort te zetten.
R.
quote:idd
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:48 schreef Copycat het volgende:[..]
Vind je wel lief hoor... als je tenminste die überduffe Tanjaatje stijl niet handhaaft. Daar is zelfs mijn gevoel voor humor niet tegen bestand...
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 22-08-2003 16:50]
quote:Nou, hebben we in R&P toch ook iets om te lachen
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:48 schreef Whistler112 het volgende:
omg LOL ik lach me kapot@ topic
najah, hier gaat het goed
Doegie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |