Maar als iemand zoiets bij mijn zus zou doen, kregen die jongens toch klop.
Ik heb alleen geen zus.
quote:Jij wordt blijkbaar graag in elkaar geslagen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:17 schreef bingo het volgende:
ik knijp in de dancing/kroeg ook gewoon in billen.
En als ik contact wil met een meid geef ik haar altijd een ferme tik op de billen. Dan heb je hun aandacht, het werkt altijd.
quote:Geen dank
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
quote:Ze moeten alle geloven verbieden.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:16 schreef Manweth het volgende:
precies, ze moeten de islam verbieden in nederland
quote:Geen dank
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:23 schreef Sidekick het volgende:
Succes met het rellen jongens.
quote:Vergeet mij niet
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:23 schreef Sidekick het volgende:
This topic has been taken over by X-Xxx en xxxxx
quote:Aanraden IS erg.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:32 schreef Ixnay het volgende:
Aangerand of ook echt verkracht?
Alleen aangerand lijkt me niet zo heel erg, wel aangifte doen natuurlijk.Maar als iemand zoiets bij mijn zus zou doen, kregen die jongens toch klop.
Ik heb alleen geen zus.
Doegie!
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:36 schreef Xxxxxx het volgende:[..]
Vergeet mij niet
.
quote:Danke.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:38 schreef Xxxxxxx het volgende:
quote:Moet je oppassen dat je dat niet bij mijn vriendin ofzo doet, want dat lijkt me niet zo goed voor je gezondheid.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:17 schreef bingo het volgende:
ik knijp in de dancing/kroeg ook gewoon in billen.
En als ik contact wil met een meid geef ik haar altijd een ferme tik op de billen. Dan heb je hun aandacht, het werkt altijd.
quote:Misschien kan ze het inderdaad beter in haar Signature zetten, scheelt een hoop typewerk
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:38 schreef Michaeltjuh het volgende:
Flikker op met je Doegie!
quote:Dat wordt inderdaad ietwat irritant....
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:39 schreef derek0905 het volgende:[..]
Misschien kan ze het inderdaad beter in haar Signature zetten, scheelt een hoop typewerk
quote:Tenzij hij/zij Control-V al heeft ontdekt natuurlijk.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:39 schreef derek0905 het volgende:[..]
Misschien kan ze het inderdaad beter in haar Signature zetten, scheelt een hoop typewerk
quote:Nou ik ben weer terug. Ik ben met een goede vriend geweest. We hebben ze inderdaad meteen zien hangen bij de automatiek waar mijn zusje zei dat ze stonden toen ze haar begonnen lastig te vallen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:02 schreef Dealer het volgende:[..]
We vertrekken nu want anders zijn dadelijk de winkels dicht en is de kans groter ze het tuig gevlogen is.
Maar ik denk dat ik ze eens even de nederlandse principes met harde hand ga bij brengen. GIJ ZULT GEEN MEISJES AANRANDEN en zeker niet mijn zusje knoflook stinkende klootzak.
Laat ze die mummy van hun maar aanranden. Ze zijn gewoon jaloers dat die mokkels van hun er niet uit zien.
Maar goed ik drijf door we vertrekken zo.
Willlen jullie verslag als ik terug kom van de eventuele ontmoeting met de marokkaantjes???
Als iemand wil dat ik een complete beschrijving geef van de ontmoeting dan wil ik dat best doen. Ik open dan wel even een nieuw topic want deze zit bijna vol. Liefhebbers?? Zo ja waar zal ik het verhaal posten?
quote:Ik vind het een meesterlijk plan.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:37 schreef Schrikkie het volgende:[..]
whehehehehe....lol
!
quote:Mail eens?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:42 schreef Dealer het volgende:[..]
Nou ik ben weer terug. Ik ben met een goede vriend geweest. We hebben ze inderdaad meteen zien hangen bij de automatiek waar mijn zusje zei dat ze stonden toen ze haar begonnen lastig te vallen.
Het is op handgemeen uitgelopen. En ik heb voor eigen rechter gespeeld en het voelt goed nu. Mijn zusje is ook tevreden maar nog ze voelt zich nog erg bedreigd en durft niet meer alleen de stad in.Als iemand wil dat ik een complete beschrijving geef van de ontmoeting dan wil ik dat best doen. Ik open dan wel even een nieuw topic want deze zit bijna vol. Liefhebbers?? Zo ja waar zal ik het verhaal posten?
quote:Ja dan kan ik het net zo goed dadelijk hier posten. Is best een verhaal enzo. Ik wil het best posten als er genoeg liefhebbers zijn. Misschien dat mensen ideeen eruit op kunnen halen hoe je die gastjes het beste kan aanpakken. En dat de politie niet altijd de beste oplossing is.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:45 schreef Piro het volgende:[..]
Mail eens?
quote:Hier?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:42 schreef Dealer het volgende:
Zo ja waar zal ik het verhaal posten?
quote:Heb je ook foto's?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:47 schreef Dealer het volgende:Ja dan kan ik het net zo goed dadelijk hier posten. Is best een verhaal enzo. Ik wil het best posten als er genoeg liefhebbers zijn. Misschien dat mensen ideeen eruit op kunnen halen hoe je die gastjes het beste kan aanpakken. En dat de politie niet altijd de beste oplossing is.
Als er genoeg liefhebbers zijn ben ik best bereid het verhaal van minuut tot minuut en zelfs van klap tot klap en van reactie tot zelfs uitspraken van hun te posten.
die schieten raak
quote:*liefhebber meldt zich
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:47 schreef Dealer het volgende:[..]
Ja dan kan ik het net zo goed dadelijk hier posten. Is best een verhaal enzo. Ik wil het best posten als er genoeg liefhebbers zijn. Misschien dat mensen ideeen eruit op kunnen halen hoe je die gastjes het beste kan aanpakken. En dat de politie niet altijd de beste oplossing is.
Als er genoeg liefhebbers zijn ben ik best bereid het verhaal van minuut tot minuut en zelfs van klap tot klap en van reactie tot zelfs uitspraken van hun te posten.
quote:Hahahah nee.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Heb je ook foto's?
Maar ik vroeg waar ik het beste kan posten omdat deze topic bijna vol zit. En ik heb geen zin om een uitgebreid verslag te gaan typen voor jan met de korte achternaam. Of misschien mohammed met de korte achter naam is toepasselijker!!!
quote:Mailen, als er belangstelling is dan kan je die mail gewoon posten
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:47 schreef Dealer het volgende:[..]
Ja dan kan ik het net zo goed dadelijk hier posten. Is best een verhaal enzo. Ik wil het best posten als er genoeg liefhebbers zijn. Misschien dat mensen ideeen eruit op kunnen halen hoe je die gastjes het beste kan aanpakken. En dat de politie niet altijd de beste oplossing is.
quote:Maak dan even een topic aan, ik ben ondertussen wel nieuwsgierig waar al die ambulances voor waren..
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:49 schreef Dealer het volgende:
Hahahah nee.Maar ik vroeg waar ik het beste kan posten omdat deze topic bijna vol zit. En ik heb geen zin om een uitgebreid verslag te gaan typen voor jan met de korte achternaam. Of misschien mohammed met de korte achter naam
is toepasselijker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |