quote:*ook
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:49 schreef nurdasbeste het volgende:[..]
*liefhebber meldt zich
quote:Ok geen probleem.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:00 schreef Lemmeb het volgende:
Nog een liefhebber hier. Ben altijd wel in voor een beetje sensatie.
quote:Ligt er denk ik aan wat je zusje er van vond.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:21 schreef Dealer het volgende:
Aangezien mijn andere topic door mijn woede uitbarsting is gesloten even een nieuwe met minder provocerende teksten. Excuus voor mijn woede uitbarsting!!Verhaal:
Mijn zusje van 17 liep in Helmond gewoon te winkelen. Een groep van ongeveer 5 marokanen van rond de 16 jaar vond het nodig om haar uit te gaan dagen. Ze zijn haar eerst achterna gaan lopen en dingen gaan roepen als vuile slet en hoer. Mijn zusje had gewoon normale kleren aan. (zwarte broek en wit topje wat niet eens echt kort was)
Na het schelden vonden ze het zelfs nodig om haar in de kont te knijpen. Niemand op straat durfde iets tegen die groep te zeggen.Ik ben nu zelfs zo kokend van woede dat ik er persoonlijk heen wil om ze allemaal in elkaar te meppen.
Graag wat feedback en wat zouden jullie doen in zo'n situatie.
quote:Jij hebt humor.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:23 schreef Sidekick het volgende:
Naar de politie gaan.Eigen rechter spelen helpt niet; het verergert het juist.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:55 schreef Kogando het volgende:[..]
Maak dan even een topic aan, ik ben ondertussen wel nieuwsgierig waar al die ambulances voor waren..
Ik vind dat je het top hebt aangepakt. Wie niet horen wil moet maar voelen. gvd. Tis en blijft gewoon kut tuig.
En wie er aan mijn broertje zit heeft ook een probleem. En dan bedoel ik ook echt een probleem! .
quote:Dat willen de rechtsen, niet de linksen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ach ja, wie hier opstaaat om er wat aan te doen wordt geexecuteerd.
quote:Een kloon.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:44 schreef SuperUli het volgende:[..]
Wie opent het bash-topic?
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:35 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ze moeten alle geloven verbieden.
Van de paus mag je geen condooms hebben en geen homo zijn, van (sommige) imams mag je geen homo zijn en moet je kotsen op de westerse wereld.
Geloof, er komt echt alleen maar ellende van.
quote:Van intolerantie komt ellende, ook van niet-gelovigen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:15 schreef yootje het volgende:[..]
Van de paus mag je geen condooms hebben en geen homo zijn, van (sommige) imams mag je geen homo zijn en moet je kotsen op de westerse wereld.
Geloof, er komt echt alleen maar ellende van.
quote:Dat zou idd echt geweldig zijn.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:16 schreef Viperdesign het volgende:
Wordt dit KLB topic ook een reeks?
Wat zou een goede oploosing zijn voor Marokkanen??
quote:Jij bent dus voortaan erg tolerant voor mensen met rechtse en extreem-rechtse ideeen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:17 schreef dakduifgroen het volgende:[..]
Van intolerantie komt ellende, ook van niet-gelovigen.
quote:Als ze de paus afschaffen en alle imams een voorbeeld nemen aan andere imams die wel goed werk doen, heb ik geen problemen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:17 schreef dakduifgroen het volgende:[..]
Van intolerantie komt ellende, ook van niet-gelovigen.
Pim, still at your service...Daar zal ie blij mee zijn...
quote:Zijn die tolerant dan ?
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:18 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Jij bent dus voortaan erg tolerant voor mensen met rechtse en extreem-rechtse ideeen?
quote:Was dat de vraag?
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:25 schreef dakduifgroen het volgende:[..]
Zijn die tolerant dan ?
Je zegt zelf dat intolerantie leidt tot ellende, dus ik neem aan dat jij voortaan heel erg tolerant bent voor mensen met extreem-rechtse denkbeelden.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:17 schreef dakduifgroen het volgende:Van intolerantie komt ellende.
quote:Ik ben tolerant voor tolerante mensen, en het klinkt misschien heel gek in jouw zwart-witte wereld, maar ook gelovigen kunnen tolerant zijn.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:26 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Was dat de vraag?
.
Je zegt zelf dat intolerantie leidt tot ellende, dus ik neem aan dat jij voortaan heel erg tolerant bent voor mensen met extreem-rechtse denkbeelden.
[..]
Als je mazzel hebt betaald prinsje Bernhard of een of andere debiel-bebrilde LPF'er de schade wel.
Nee, eigenrichitng, dat is stukken beter dan aanrading...
Maar ja wat wil je...Hellmond....
quote:Hoe dan? Ik dank dat veel mensen hier dat wel willen weten! Wat zou jij in zo'n geval zeggen of doen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:23 schreef Doctor_Bara het volgende:
als ik t gezien had had ik er wel wat van gezegd, ben zelf half marokkaans, ik weet hoe ik met die gasten om moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |