Fok klaagt over TTC....
TTC duwt knokploegje hierheen om de discussie aan te zwengelen...
Topic wordt gesloten...
Jammer...
Jongens, maak je niet druk.. het is maar Internet (zegt een maatje vamme)
quote:Het topic zat vol
Op donderdag 21 augustus 2003 23:42 schreef BugMan het volgende:Topic wordt gesloten...
Hier op Fok! gaan topic na 255 reacties dicht!
maar je mag hier best een deel 2 van maken hoor!
Zonde om die te weg te gooien!!!
quote:En als jij niet kunt discusieren ga je gewoon dingen verzinnen en mensen uitschelden.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:27 schreef DS3 het volgende:Calvobbes: Als iets niet in jouw straatje past dan ontken jij het blijkbaar glashard.
quote:ach komop man. Leer zelf nadenken en rekenen!
Als flitsboa's op alcohol gaan controleren neemt de pakkans voor alcomobilisten toe. Dat had een kleuter ook kunnen bedenken, maar jij niet. Overigens vermoed ik dat het meer een kwestie van onwil is.
1 agent is per alcoholcontrole een paar minuten bezig met 1 auto.
In die paar minuten kan die ook een nieuw rolletje in een flitskast doen en ik weet niet hoeveel foto's maken.
En die foto's zijn in 75% van de gevallen van iemand die te hard rijd.
Bij een alcoholcontrole rijd er misschien maar 10 op de 100 mensen met alcohol op!!!
Dus in de tijd die 1 agent bezig is met een flitspaal kan die veel meer overtreders oppakken dan bij een alcoholcontrole!!!
quote:Bij scholen gebeuren vooral ongelukken doordat ouders die hun kind met de auto wegbrengen niet opletten. Dat kun je niet verhelpen met een flitspaal.
Het zou nu eens zo fijn zijn als men bij scholen ging controleren. Dat gebeurt echt zelden.
quote:Lees je eerst eens in voordat je dit soort dingen gaat roepen
Op donderdag 21 augustus 2003 23:45 schreef BugMan het volgende:
JEEEEZES wat een sufheid!225 posings en huppetee bek houwe!
quote:Hoe bedoelu? Enneuh... Bug bestaat al heel wat langer dan vandaag hoor...
Op donderdag 21 augustus 2003 23:45 schreef _The_General_ het volgende:
bugman = baukel?waar anders haalt iemand met 3 post die schrijfstijl vanaf???
Trust me...
quote:Nee.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:45 schreef BugMan het volgende:225 posings en huppetee bek houwe!
255 posts en deel 2 openen!!!!
Grappig dat andere TufTufer's "ons" ervan beschuldigen dat we geen idee hebben waar we over praten. Maar de TufTuf'ers weten het zelf blijkbaar ook niet altijd even goed
quote:Nope... meteen meerellen... euh.. discussieren heet dat, sorry!
Op donderdag 21 augustus 2003 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Lees je eerst eens in voordat je dit soort dingen gaat roepen
Besides, inlezen om aan een forumpje mee te doen? Phah! Bij een goed forum kan je lekker lang doorzanikken, dan houdt het vanzelf een keer op, of de moderator flikkert er een slotje op, maar lullen tot een bepaald punt en dan kop houwe is een beetje boel sneu!... ruh... o, ja, dat moet hier ook schijnbaar: PUNT
quote:Maar wij geven het tenminste toe.. ja, dit is nieuw ja... so what.. Bug begeeft zich doorgaans op zinnige fora...
Op donderdag 21 augustus 2003 23:47 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee.
255 posts en deel 2 openen!!!!
Grappig dat andere TufTufer's "ons" ervan beschuldigen dat we geen idee hebben waar we over praten. Maar de TufTuf'ers weten het zelf blijkbaar ook niet altijd even goed
Beetje mietig om meteen weer op de man te gaan spelen, maar als je dat wil, dan kan je het krijgen hoor van Bug... let maar op
quote:Wahahaha!
Op donderdag 21 augustus 2003 23:50 schreef BugMan het volgende:Beetje mietig om meteen weer op de man te gaan spelen, maar als je dat wil, dan kan je het krijgen hoor van Bug... let maar op
Snel op de tenen getrapt of ben je gewoon niks gewend?
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
Welkom bij de Frequently Asked Questions (F.A.Q.) van het Klaagbaak forum
Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
quote:Try Bug on for size!>:)
Op donderdag 21 augustus 2003 23:51 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wahahaha!
Snel op de tenen getrapt of ben je gewoon niks gewend?
quote:Tuf Tuf Club.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:52 schreef TheFrankey het volgende:
wat is ttc
En de TS bedoeld dus dat die het jammer vind dat TUF TUF CLUB.NL op slot is
Ik hoef niets te verzinnen. Jij houdt het bij ongemotiveerd ontkennen. Lekker makkelijk, maar het is natuurlijk wel vrij onzinnig.
quote:Jij bent over Nazi gedoe, zegt dat ik niet kan lezen etc.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:53 schreef DS3 het volgende:
Calvobbes: Wanneer ben ik gaan schelden? Dat verzin JIJ dus even.
quote:Doe dat dan ook niet en geef gewoon antwoord op mijn vragen ipv met een boel poeha iets te roepen maar uiteindelijk compleet uit je duim gezogen is.
Ik hoef niets te verzinnen.
quote:Ik doe tenminste moeite om iets duidelijk uit te leggen waarom ik het niet met jouw eens ben.
Jij houdt het bij ongemotiveerd ontkennen. Lekker makkelijk, maar het is natuurlijk wel vrij onzinnig.
quote:Onderbouwing maximumsnelheid is de oliecrises uit de jaren 70.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:20 schreef plato242 het volgende:
LE-ZEN!Binnen het nazi-regime waren er niet ter zake doende wetten aangezien die ook door een dictatuur werden opgesteld.
In Nederland doen de wetten gewoon ter zake omdat ze altijd volledig onderbouwd zijn, wat met rassenwetten en Jodenhaat nogal moeilijk gaat.
Dus niet goed onderbouwd en dus een niet ter zake doende wet, aldus Platootje.
quote:Dat 'Nazi-gedoe' vind je terug in ieder boek over rechtspositivisme. Overigens is het beschuldigen van Nazi-retoriek nimmer schelden.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:56 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jij bent over Nazi gedoe, zegt dat ik niet kan lezen etc.
Ik heb ook niet gezegd dat je niet kan lezen, maar dat je niet begrijpend kan lezen. Dit nadat jij gewoon de boodschap niet wou of kon begrijpen. En wederom is het geen schelden. Dat was het geweest als ik jou een analfabeet had genoemd.
Verder heb ik nog geen steekhoudend argument van jou gezien. Je roept een hoop, maar het snijdt geen hout. Vooralsnog beperk je je nu tot het roepen dat ik onwaarheden schrijf. Nogmaals, ongemotiveerd. Wat een vertoning.
*zoekt Arguing-on-the-internet plaatje...
quote:Zullen we dat twisten over het woordgebruik maar achterwege laten?
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:03 schreef DS3 het volgende:Ik heb ook niet gezegd dat je niet kan lezen, maar dat je niet begrijpend kan lezen.
Maar goed, geef nou eens aan hoeveel meer alcoholcontroles er uitgevoerd kunnen worden als de mensen die flitsen, op alcohol gaan controleren!!!!
Dan pas is de kritiek die veel mensen hebben, over dat er meer aan alcoholcontrole word gedaan, terecht!
Tot die tijd ben ik ervan overtuigd dat die pakkans echt niet indrukwekkend groter word!
quote:Gezien het enorm lage aantal alcoholcontroles moet een factor 4 geen enkel probleem kunnen vormen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maar goed, geef nou eens aan hoeveel meer alcoholcontroles er uitgevoerd kunnen worden als de mensen die flitsen, op alcohol gaan controleren!!!!Dan pas is de kritiek die veel mensen hebben, over dat er meer aan alcoholcontrole word gedaan, terecht!
Tot die tijd ben ik ervan overtuigd dat die pakkans echt niet indrukwekkend groter word!
Maar goed, je mist ook het punt. Het gaat niet alleen om die alcoholcontrole. Waar het wel om gaat is dat de huidige wijze van controleren niet leidt tot een verbetering van de verkeersveiligheid. Meer dan 80% van de boetes zijn voor zeer lichte overtredingen. De echte 'loden voet' gevallen haalt men vrijwel uitsluitend eruit met surveillance.
Niets is zo makkelijk als aangeven wat fout is, dus bij deze ook een voorstel tot verbetering. De flitsboa's rond laten rijden. Opletten op het gehele weggedrag. Zodra er aanleiding toe is staande houden. Onderzoek heeft uitgewezen dat een vermanend praatje meestal helpt en een boete van Eur 28 niet (voor zover überhaupt de verkeersveiligheid toeneemt als je ipv 124 km/u 120 km/u gaat rijden). Zo pak je dus allerlei ongewenst verkeersgedrag.
Repressie is echter niet de beste weg om resultaat te verkrijgen. Nog beter is het invoeren van een 'apk' voor bestuurders. Om de tien jaar een rijexamen. Even worden gewezen op de foutjes die er onherroepelijk bij iedereen insluipen.
Ik ben er van overtuigd dat daarmee de verkeersveiligheid wel wordt verhoogd. Met flitsen gebeurt dat in de regel niet. We hebben jarenlang het aantal verkeersdoden zien afnemen, maar met het toenemen van het flitsen in Nederland is die afname gestokt. Toeval? Ik denk het niet. Langzamerhand leert de Nederlandse automobilist dat je alles kan maken in het verkeer zo lang je maar niet te hard rijdt. Dit terwijl 97,2% van de ongevallen een andere oorzaak heeft dan te hard rijden. Bekeuren van te hard rijden als speerpunt van verkeersveiligheidsbeleid is gewoon gedoemd om te mislukken gezien de cijfers. Dat weet de overheid ook, maar ja, het levert geld op en geld heeft een overheid nu eenmaal nodig.
Conclusie: Flitsen leidt niet tot veiliger verkeer. Het leidt wel tot meer geld in het laatje. Nu het laatste geen overweging mag zijn dient de verkeerspolitie haar aandacht te verbreden. En er dienen preventieve maatregelen te worden onderzocht om het verkeer echt veiliger te krijgen.
Was jij ook niet degene die geloffde dat de politie de meetapparatuur 'aanpast'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |