Jaja, zal allemaal best, maar jullie zijn wel een stel broekjepoepers en bedmiegers. *middelvinger*
Volgens mij de hapsnurkende hapsnurkers onder de hapsnurkers. Zakdoeken-strijkers.
Stond een keertje te kijken naar zo'n "concert" van ze, zo'n koor te blèren. Net gevoetbald, dus voetbalkleren aan, bal onder de arm etc.
-gaat er een alarm af van een cabriolet-
Liep er alleen langs.
Dat ding dus tekeer gaan en al die baptisten omkijken die eerst naar dat achterlijke koor stonden te gluren. Voelde me vrij ongemakkelijk en haalde m'n schouders maar op.
Eigenaar van de auto eindelijk terecht na 2 minuten loeien *bliep* en alles was weer goed. Alarm verkeerd afgesteld zei die.
Maar wat doen die baptisten vervolgens, kwam er een soort orde-dienst van 2 grote kerels met zonnebrillen op. (Aan de mephisto's en geitenwollensokken te zien ook baptisten). Gaan ze mij een beetje in de gaten houden daar.
Verder gingen die debielen hun auto's controleren, of ze wel op slot stonden. En de cabrio's die er stonden, werd 't dakkie van dichtgedaan.
Een crimineel is geboren. Met bal onder de arm balpomp en fles water in de andere hand en voetbalschoenen aan.
bedjepiesers van een baptisten.
Tril-lipjes brrrrrrr angsthazen
Ga maar lekker eendenhokken schoonmaken. Jezus zou jullie verdomme keihard uitlachen, als ie erbij was.
NB: was niet ergens in de binnenstad van A'dam ofzo hoor, waar wel eens een auto opengebroken wordt. Maar gewoon in het nederige stadje Franeker, Friesland.
quote:Daar lag het aan.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:18 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Maar gewoon in het nederige stadje Franeker, Friesland.
quote:Friezen zijn slap
Op donderdag 21 augustus 2003 22:28 schreef rooiegeweten het volgende:
Moraal van het verhaal
Zouden ze de politie ook gebeld hebben?
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:29 schreef Kemania het volgende:[..]
Friezen zijn slap
christenhonden.
HT.
quote:Maar ik huil nooit!
Op donderdag 21 augustus 2003 22:31 schreef speedfreakssj het volgende:
dat mensen die god aanbieden een stelletje huilebalken, mietkes, watjes, sukkels en kuthoeren zijn.christenhonden.
HT.
quote:Je bent wel origineel
broekjepoepers, bedmiegers, hapsnurkende hapsnurkers onder de hapsnurkers, Zakdoeken-strijkers, debielen, bedjepiesers, Tril-lipjes, angsthazen...
quote:Niet meer.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:33 schreef skiczukie het volgende:
Franeker, daar zit toch een gekkenhuis?
Maar ik mocht blijven.
quote:Ach en wee, laten we in de naam van Jezus Christus haast maken; de Schepper heeft de lucht gevuld met onweder...
Op donderdag 21 augustus 2003 22:36 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
[afbeelding]
ik ga een kluit zoeken, en die naar de overkant gooien.
Kijk eens wat ik hier aantref, een lieveheersbeestje, halleluja, in naam van Jezus Christus.
Heeft er nog iemand Roosvicee over? Ik begin een beetje dorstig te worden
Denk erom Ruwaard, dadelijk stapt U met Uw Mephisto's op een prachtig organisme als een paardenbloem
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:39 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
Ach en wee, laten we in de naam van Jezus Christus haast maken; de Schepper heeft de lucht gevuld met onweder...
beetje normaler mag het wel d8 ik zo !
ben het met je eens dat het nergens op slaat, maar om dan dit soort dingen hiero neer te zetten
quote:Slotjesvragers hapsnurkers.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:01 schreef Partyman het volgende:
*slotjebeetje normaler mag het wel d8 ik zo !
ben het met je eens dat het nergens op slaat, maar om dan dit soort dingen hiero neer te zetten![]()
Baptist zeker.
quote:Schijnheil.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:06 schreef Partyman het volgende:
nee, gewoon iemand die nog een beetje fatsoen in z'n ******** heeft zitten
Je overdrijft.
Roepen ze over zichzelf af.
quote:
"Jesus christ is the looooooooooord"Jaja, zal allemaal best, maar jullie zijn wel een stel broekjepoepers en bedmiegers. *middelvinger*
Volgens mij de hapsnurkende hapsnurkers onder de hapsnurkers. Zakdoeken-strijkers.
das niet een beetje, kerel
quote:Kom nou!
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:15 schreef Partyman het volgende:[..]
das niet een beetje, kerel
Bij doodverwensingen en dodelijke ziektes heb je een punt, dat is not-done, maar je overdrijft echt vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |