Ik heb een jaar of twaalf/dertien geleden mijn (biologische) vader voor het laatst gezien, want hij heeft mij toen gedumpt ondet het motto dat ik zijn kind niet was, en dat mijn moeder een ^%$&hoer was.
Zelf was ik daar heel erg kapot van, maar jaren later kan ik wel begrijpen dat hij van mijn moeder af wilde, aangezien zij toch een heel sterke persoonlijkheid bezit, waar ik zelf in mijn pubertijd ook heel erg in botsing ben gekomen.
Zo erg dat ik na mijn 18e mijn ouders bijna 5 jaar niet meer gezien heb.
Nu heb ik inmiddels redelijk goed contact weer opgebouwd met mijn moeder en haar nieuwe man (Die overigens een fantastisch lieve vader voor me probeert te zijn, wat heel goed lukt).
Maar toch blijft er iets kriebelen ivm met mijn biologische vader, nu heb ik al van diverse famillieleden gehoord dat hij psychische stoornissen had/heeft en in fantasie werelden leeft, maar ik wil toch zijn kant van het verhaal ook horen en weten. Nu heb ik een tweetal jaren gelden de stpa gemaakt om met mijn biologische opa en oma te bellen om het adres van mijn bio-pap te achterhalen, maar daar is hij net een half jaar geleden weggegaan, en ik weet niet waarheen.
De gemeente heeft zijn adres gegevens wel, maar weigert die zonder zijn toestemming te geven, en ik wil eigenlijk (nog) niet dat hij weet dat ik naar hem op zoek ben. Dus ik vraag me af of iemand misschien nog een CD-Foongids van vorig jaar heeft liggen en mij wellicht kan vertellen welk telefoonnummer op zijn huidige adres stond.
Misschien dat ik op die manier erachter kan komen waar hij nu woont....
Ik heb namelijk ook helemaal geen contact meer met mijn echte famillie, en ben toch echt wel benieuwd naar een hoop zaken uit mijn jeugd om die eens goed uit te zoeken.....
http://www.zoekopnummer.ath.cx/
Good luck!
quote:Nee, want ik heb zijn telefoonnummer (nog) niet, daarom hoop ik dat iemand hier misschien nog een oude CD-Foongids of telefoongids van Rotterdam heeft liggen....
Op donderdag 21 augustus 2003 10:16 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Heb je hem al gevonden?
Groetjes,Sweder
Buro-jeugdzorg Amsterdam
fiom-team
mvr Helen Mulder
jan luijkenstraat 76
1071 ct Amsterdam
Deze mensen kunnen je advies geven en zelfs het eerste contact voor je leggen waarna je onder begeleiding elkaar ontmoet,Dit is beter omdat je nooit weet hoe je gaat reageren en je ook niet weet wat de reactie van je pa zal zijn.
Deze word er van te voren op te hoogte van gesteld dus wil hij het niet weet jij dat ook dat scheelt je een hoop nare ervaringen...
Succses met je zoektocht en ik hoop er oprecht het beste van................
quote:hmmzzz ik heb ong. hetzelfde mee gemaakt, ik kende m'n vader niet, maar van m'n moeder had ik gehoord dat hij ons verlaten had voor een jong meisje. zelf leefde ik nog wel in de droomwereld dat ik een geweldige papa had en dat hij geen andere keus had gehad dan ons te verlaten. op mijn 11e heb ik hem voor het eerst gezien, wat een tegenvaller! hij had geen een excuus om ons toen te verlaten en het bleek een ongelovelijke klootzak te zijn, misschien is het dus beter, geen contact op te zoeken voordat je dingen te weten komt die je eigenlijk beter niet kunt weten....
Op donderdag 21 augustus 2003 10:08 schreef Khalistro het volgende:
Hoi,Ik heb een jaar of twaalf/dertien geleden mijn (biologische) vader voor het laatst gezien, want hij heeft mij toen gedumpt ondet het motto dat ik zijn kind niet was, en dat mijn moeder een ^%$&hoer was.
Zelf was ik daar heel erg kapot van, maar jaren later kan ik wel begrijpen dat hij van mijn moeder af wilde, aangezien zij toch een heel sterke persoonlijkheid bezit, waar ik zelf in mijn pubertijd ook heel erg in botsing ben gekomen.
Zo erg dat ik na mijn 18e mijn ouders bijna 5 jaar niet meer gezien heb.
Nu heb ik inmiddels redelijk goed contact weer opgebouwd met mijn moeder en haar nieuwe man (Die overigens een fantastisch lieve vader voor me probeert te zijn, wat heel goed lukt).Maar toch blijft er iets kriebelen ivm met mijn biologische vader, nu heb ik al van diverse famillieleden gehoord dat hij psychische stoornissen had/heeft en in fantasie werelden leeft, maar ik wil toch zijn kant van het verhaal ook horen en weten. Nu heb ik een tweetal jaren gelden de stpa gemaakt om met mijn biologische opa en oma te bellen om het adres van mijn bio-pap te achterhalen, maar daar is hij net een half jaar geleden weggegaan, en ik weet niet waarheen.
De gemeente heeft zijn adres gegevens wel, maar weigert die zonder zijn toestemming te geven, en ik wil eigenlijk (nog) niet dat hij weet dat ik naar hem op zoek ben. Dus ik vraag me af of iemand misschien nog een CD-Foongids van vorig jaar heeft liggen en mij wellicht kan vertellen welk telefoonnummer op zijn huidige adres stond.Misschien dat ik op die manier erachter kan komen waar hij nu woont....
Ik heb namelijk ook helemaal geen contact meer met mijn echte famillie, en ben toch echt wel benieuwd naar een hoop zaken uit mijn jeugd om die eens goed uit te zoeken.....
quote:Ik ben wat dat betreft al zo veel dingen tegengekomen die ik eigenlijk niet zou willen weten, maar waar ik uiteindelijk toch blij mee ben te weten, dat ik dit ook gewoon wil weten. Het is toch een onderdeel van "mijn" verhaal, en hoe het ook in elkaar zit, ik wil weten hoe dingen zitten. En ik verwacht eigenlijk ook niet al teveel van mijn vader, aangezien hij vroeger in zijn eigen droomwereld leefde, en alcoholist was, en een paar jaar geleden nog zwaar overspannen thuis zat. Wat ik eigenlijk minimaal wil, is hem nog een keer ontmoeten nu ik meer van het leven om me heen begrijp, en meer zicht heb op de dingen die hebben gespeeld, zodat ik wellicht definitief afscheid kan nemen op een juiste manier. En wellicht is het niet nodig, omdat hij nu ziet dat hij in elk geval geen geld meer hoeft af te dragen aan mij of mijn moeder. (Dat is waarschijnlijk ook een van de redenen dat hij mij heeft laten vallen, alimentatie)
Op donderdag 21 augustus 2003 11:00 schreef DooZjUh het volgende:[..]
hmmzzz ik heb ong. hetzelfde mee gemaakt, ik kende m'n vader niet, maar van m'n moeder had ik gehoord dat hij ons verlaten had voor een jong meisje. zelf leefde ik nog wel in de droomwereld dat ik een geweldige papa had en dat hij geen andere keus had gehad dan ons te verlaten. op mijn 11e heb ik hem voor het eerst gezien, wat een tegenvaller! hij had geen een excuus om ons toen te verlaten en het bleek een ongelovelijke klootzak te zijn, misschien is het dus beter, geen contact op te zoeken voordat je dingen te weten komt die je eigenlijk beter niet kunt weten....
Helaas heb ik er geen. Ik wens je succes.
quote:Ik heb inderdaad al reeds een nader topic geopend mbt de CD-Foongids.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:30 schreef Courtney het volgende:
Als het je gaat om die telefoongids of cd-foongids, dan denk ik dat je je topictitel beter aan kan laten passen in wie heeft een cd-foongids van Rotterdam 2002... oid.Helaas heb ik er geen. Ik wens je succes.
Ik heb d'r een
Edit:
Onze CD foongids is uit 2001, heb je daar wat aan?
Ik kan het wel pas vanavond opzoeken, want ik krijg zodadelijk bezoek. Mail me anders op christine@mazooka.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |