[Dit bericht is gewijzigd door Miss_X op 21-08-2003 01:34]
quote:Goh mannen en vrouwen zijn ook t zelfde...
Op donderdag 21 augustus 2003 01:31 schreef ArmaniMania het volgende:
Ga dan eens bij jezelf na, hoe belangrijk jij het vind dat een meid, superslank is en als een fotomodel uitziet...
Mannen letten iets meer op uiterlijk waarschijnlijk?
maar meeste meisjes vinden het helemaal niet een must om mega gespierd te zijn volgens mij...
Maar even serieus: Op het eerste gezicht... lekker! Maar alsie daarna geen zinnig woord kan uitbrengen, omdat zijn hersenen zijn aangetast door de anabolen (om over andere lichaamsdelen maar te zwijgen
) dan houdt het toch snel op!
Overigens heb ik het nog altijd meer op een wat steviger type (en dat mag dus ook wel wat dikker zijn) dan zo'n 16-jarig kippeborstje...
Uitstraling, intelligentie, gespreksstof en weten hoe het spel gespeeld dient te worden.
That's the key.
Meer voor mezelf, en het is sowieso fijn om wat meer kracht te hebben en wat breder te zijn!
Aangezien ik niet erg lang ben wil ik wat breder worden, om fysiek toch nog niet over het hoofd wordt gezien.
quote:Goh, maar jij gaat vast ook nooit op uiterlijk af...
Op donderdag 21 augustus 2003 01:46 schreef Roellio het volgende:
Leer nou eens dat je niemand versiert met uiterlijk alleen.Uitstraling, intelligentie, gespreksstof en weten hoe het spel gespeeld dient te worden.
That's the key.
Ooit een vrouw negatief horen praten over een gespierd iemand? (nee niet over bodybuilders) ??
nou dan...
quote:Ik denk dat dat meer komt omdat iemand meer zelfvertrouwen uitstraalt, als hij gespierd is en tevreden met zijn lichaam, dan door het gespierd zijn zelf...
Op donderdag 21 augustus 2003 01:52 schreef El-Rico het volgende:[..]
Goh, maar jij gaat vast ook nooit op uiterlijk af...
Ooit een vrouw negatief horen praten over een gespierd iemand? (nee niet over bodybuilders) ??
nou dan...
Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker!
quote:Ben je jezelf nou moed in aan het praten?
Op donderdag 21 augustus 2003 01:57 schreef nozem het volgende:
Gespierd zijn maakt echt niks uit nee, je zult er bepaalde goedkeurende blikken mee krijgen op het strand, maar daarmee houdt het ook op
quote:en als er dan nog eens bij komt dat je een beetje gespierd bent kan het helemaal niet meer stuk natuurlijk
Op donderdag 21 augustus 2003 01:46 schreef Roellio het volgende:
Leer nou eens dat je niemand versiert met uiterlijk alleen.Uitstraling, intelligentie, gespreksstof en weten hoe het spel gespeeld dient te worden.
That's the key.
quote:Tuurlijk, ik gebruik dit forum enkel en alleen om er zelf beter van te worden
Op donderdag 21 augustus 2003 01:58 schreef Hik het volgende:[..]
Ben je jezelf nou moed in aan het praten?
quote:Nee, mannen en vrouwen verschillen niet veel van elkaar. Mensen verschillen wel in hun meningen, in hun ervaringen etc. Je hoeft niet gespierd uit te zien om die leuke dame te imponeren. Je hoeft geen dikke tieten en een strak kontje te hebben om die hunk te verleiden.
Op donderdag 21 augustus 2003 01:33 schreef El-Rico het volgende:[..]
Goh mannen en vrouwen zijn ook t zelfde...
Mannen letten iets meer op uiterlijk waarschijnlijk?
Mensen staren zich blind op de verpakking, beetje logisch maar daarna hebben ze de mogelijkheid om te relativeren en dat doen de meetse mensen helaas dan niet en staren zich nog steeds blind van de verpakking
quote:*Mee eens is*
Op donderdag 21 augustus 2003 01:54 schreef ToMm het volgende:
Ik denk dat dat meer komt omdat iemand meer zelfvertrouwen uitstraalt, als hij gespierd is en tevreden met zijn lichaam, dan door het gespierd zijn zelf...
Bovendien ben ik wel blij met een man die een beetje (beetje! )aandacht schenkt aan zijn lichaam. Als iemand in zijn 20ties al 25 kilo teveel mee torst zal dat er in de loop der jaren niet beter op worden....
quote:sssttt stil nou, zometeen kwets je nog tere zieltjes hier
Op donderdag 21 augustus 2003 02:27 schreef mg794613 het volgende:
Goh kijk daar aan de overkant van de straat loopt een niet zo knap gezet meisje, laat ik haar telefoon nummer proberen af te troggelen want mischien is ze wel aardig,slim en trouw......eeeh nee dus, jullie moeten eens stoppen met ouwehoeren dat uiterlijk niet zo belangrijk is....het is HEEL belangrijk voor contactleggen maar aan de andere kant heeft het niks te maken met het ontwikkelen van een relatie daar komen hersens bij kijken!! I rest my case
quote:troost u, ik ook niet
Op donderdag 21 augustus 2003 02:28 schreef ODF het volgende:
Vrouwen vinden een niet al te groot gespierd kontje veelal lekkerder bij een man dan een gespierde torso, ik voldoe helaas aan geen van de 2.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 21-08-2003 10:15]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |