abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2003 @ 01:30:25 #1
64460 Remmy
Digital creative
pi_12594947
Ik train regelmatig om m'n arm, borstspieren en buikspieren te trainen zodat m'n shirt iets strakker zit als ik uitga, maar wat ik me wel eens afvraag, in hoeverre vinden meiden dit belangrijk als ze een jongen zien/ontmoeten met het uitgaan?
Een jongen met een knappe kop maar met een smal, ongespierd lijf, of jongen met bierbuik is dat een afknapper?
Ik ben benieuwd wat jullie reacties hier op zullen zijn.
Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
  donderdag 21 augustus 2003 @ 01:31:29 #2
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_12594967
(top)ic

ben ik ook wel eens beniewd naar.

† In Memoriam † donderdag 21 augustus 2003 @ 01:31:47 #3
47213 ArmaniMania
pi_12594975
Ga dan eens bij jezelf na, hoe belangrijk jij het vind dat een meid, superslank is en als een fotomodel uitziet...
pi_12594997
Als ik een duidelijk zichtbare gespierde jongen zie denk ik eerder, wat een patser dan, wat een lekker ding..
Een beetje gespierd vind ik wel mooi, maar het moet wel subtiel blijven.
En een smal lichaam of een beetje bierbuik is echt geen afknapper voor mij..

[Dit bericht is gewijzigd door Miss_X op 21-08-2003 01:34]

donderdag 21 augustus 2003 @ 01:33:14 #5
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_12595003
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 01:31 schreef ArmaniMania het volgende:
Ga dan eens bij jezelf na, hoe belangrijk jij het vind dat een meid, superslank is en als een fotomodel uitziet...
Goh mannen en vrouwen zijn ook t zelfde...

Mannen letten iets meer op uiterlijk waarschijnlijk?

pi_12595013
Ik wil je niet ontmoedigen in je sportieve activiteiten maar het maakt me bijzonder weinig uit.
pi_12595030
Mooi, scheelt me weer een hoop werk
FTW!
  donderdag 21 augustus 2003 @ 01:36:24 #8
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_12595065
ik fitniss eigelijk meer voor mezelf... dan kan ik me lekker in me vel voelen...

maar meeste meisjes vinden het helemaal niet een must om mega gespierd te zijn volgens mij...

♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  donderdag 21 augustus 2003 @ 01:36:37 #9
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12595068
Ik gaf er nooit zo om, maar sinds ik een voormalig fitness-kampioen date... Er is een wereld voor me open gegaan!

Maar even serieus: Op het eerste gezicht... lekker! Maar alsie daarna geen zinnig woord kan uitbrengen, omdat zijn hersenen zijn aangetast door de anabolen (om over andere lichaamsdelen maar te zwijgen ) dan houdt het toch snel op!

Overigens heb ik het nog altijd meer op een wat steviger type (en dat mag dus ook wel wat dikker zijn) dan zo'n 16-jarig kippeborstje...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_12595192
Leer nou eens dat je niemand versiert met uiterlijk alleen.

Uitstraling, intelligentie, gespreksstof en weten hoe het spel gespeeld dient te worden.

That's the key.

pi_12595198
Ik fitness zelf niet perse om meer aandacht te krijgen van meiden...

Meer voor mezelf, en het is sowieso fijn om wat meer kracht te hebben en wat breder te zijn!

Aangezien ik niet erg lang ben wil ik wat breder worden, om fysiek toch nog niet over het hoofd wordt gezien.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
  donderdag 21 augustus 2003 @ 01:52:11 #12
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_12595265
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 01:46 schreef Roellio het volgende:

Uitstraling, intelligentie, gespreksstof en weten hoe het spel gespeeld dient te worden.

That's the key.

Goh, maar jij gaat vast ook nooit op uiterlijk af...

Ooit een vrouw negatief horen praten over een gespierd iemand? (nee niet over bodybuilders) ??

nou dan...

pi_12595299
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 01:52 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Goh, maar jij gaat vast ook nooit op uiterlijk af...

Ooit een vrouw negatief horen praten over een gespierd iemand? (nee niet over bodybuilders) ??

nou dan...

Ik denk dat dat meer komt omdat iemand meer zelfvertrouwen uitstraalt, als hij gespierd is en tevreden met zijn lichaam, dan door het gespierd zijn zelf...

Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_12595324
Gespierd zijn maakt echt niks uit nee, je zult er bepaalde goedkeurende blikken mee krijgen op het strand, maar daarmee houdt het ook op
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 21 augustus 2003 @ 01:58:33 #15
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12595338
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 01:57 schreef nozem het volgende:
Gespierd zijn maakt echt niks uit nee, je zult er bepaalde goedkeurende blikken mee krijgen op het strand, maar daarmee houdt het ook op
Ben je jezelf nou moed in aan het praten?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_12595340
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 01:46 schreef Roellio het volgende:

That's the key.

en als er dan nog eens bij komt dat je een beetje gespierd bent kan het helemaal niet meer stuk natuurlijk
pi_12595353
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 01:58 schreef Hik het volgende:

[..]

Ben je jezelf nou moed in aan het praten?

Tuurlijk, ik gebruik dit forum enkel en alleen om er zelf beter van te worden
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2003 @ 02:00:29 #18
47213 ArmaniMania
pi_12595358
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 01:33 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Goh mannen en vrouwen zijn ook t zelfde...

Mannen letten iets meer op uiterlijk waarschijnlijk?

Nee, mannen en vrouwen verschillen niet veel van elkaar. Mensen verschillen wel in hun meningen, in hun ervaringen etc. Je hoeft niet gespierd uit te zien om die leuke dame te imponeren. Je hoeft geen dikke tieten en een strak kontje te hebben om die hunk te verleiden.

Mensen staren zich blind op de verpakking, beetje logisch maar daarna hebben ze de mogelijkheid om te relativeren en dat doen de meetse mensen helaas dan niet en staren zich nog steeds blind van de verpakking

donderdag 21 augustus 2003 @ 02:01:05 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12595366
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 01:54 schreef ToMm het volgende:
Ik denk dat dat meer komt omdat iemand meer zelfvertrouwen uitstraalt, als hij gespierd is en tevreden met zijn lichaam, dan door het gespierd zijn zelf...
*Mee eens is*

Bovendien ben ik wel blij met een man die een beetje (beetje! )aandacht schenkt aan zijn lichaam. Als iemand in zijn 20ties al 25 kilo teveel mee torst zal dat er in de loop der jaren niet beter op worden....

pi_12595619
Goh kijk daar aan de overkant van de straat loopt een niet zo knap gezet meisje, laat ik haar telefoon nummer proberen af te troggelen want mischien is ze wel aardig,slim en trouw...... eeeh nee dus, jullie moeten eens stoppen met ouwehoeren dat uiterlijk niet zo belangrijk is....het is HEEL belangrijk voor contactleggen maar aan de andere kant heeft het niks te maken met het ontwikkelen van een relatie daar komen hersens bij kijken!! I rest my case
pi_12595627
Vrouwen vinden een niet al te groot gespierd kontje veelal lekkerder bij een man dan een gespierde torso, ik voldoe helaas aan geen van de 2 .
pi_12595877
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 02:27 schreef mg794613 het volgende:
Goh kijk daar aan de overkant van de straat loopt een niet zo knap gezet meisje, laat ik haar telefoon nummer proberen af te troggelen want mischien is ze wel aardig,slim en trouw...... eeeh nee dus, jullie moeten eens stoppen met ouwehoeren dat uiterlijk niet zo belangrijk is....het is HEEL belangrijk voor contactleggen maar aan de andere kant heeft het niks te maken met het ontwikkelen van een relatie daar komen hersens bij kijken!! I rest my case
sssttt stil nou, zometeen kwets je nog tere zieltjes hier
enjoy life!
pi_12595892
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 02:28 schreef ODF het volgende:
Vrouwen vinden een niet al te groot gespierd kontje veelal lekkerder bij een man dan een gespierde torso, ik voldoe helaas aan geen van de 2 .
troost u, ik ook niet teveel snoep, teveel bier, teveel computer, ...
nog een geluk dat mijn 'basisverbranding' lekker hoog ligt
pi_12595972
Kan een man met een bierbuik best aantrekkelijk vinden. Maar ik heb nooit een vaste vriend gehad die niet fit of gespierd was of een lekker kontje had. Of die werd het dan toch in elk geval wel tijdens onze relatie. Ik heb het liefst iemand om me heen die fitter is dan ik, raak je lekker door geinspireerd. Heb je een beetje het gevoel dat je je ergens aan kunt optrekken. Wil wel weten dat iemand me op zich een lekker lijf vindt hebben maar dat 'alles is ok aan je hoe je er ook uitziet' hoeft van mij niet zo hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 21-08-2003 10:15]

Jusqu'ici tout va bien...
pi_12595976
Kortom: belangrijk dus.
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')