Die is echt zo BIG-TIME
en domme josti's die niet snappen dat door hun gedrag (flitspalen mollen enzo) de belasting alleen maar hoger wordt.
idioten
quote:JUIST!
Op donderdag 21 augustus 2003 00:40 schreef kikoooooo het volgende:
kut site voor mensen die vinden dat ze goed zitten als ze zich niet aan de verkeersregels houden.en domme josti's die niet snappen dat door hun gedrag (flitspalen mollen enzo) de belasting alleen maar hoger wordt.
idioten
quote:Jah...28 hele euroos man!
Op donderdag 21 augustus 2003 00:41 schreef Wimo het volgende:
Goeie site.. ik verstuur graag een brief richting justitie nadat ik een boete van 28 euro krijg
quote:Jij als student zijnde moet dit toch een heel bedrag vinden! Kun je bijna een week van leven!
Op donderdag 21 augustus 2003 00:42 schreef plato242 het volgende:[..]
Jah...28 hele euroos man!
quote:Vinden die mensen niet. Die vinden dat regels alleen voor anderen gelden, en vooral dat autorijden een recht is en geen luxe.
Op donderdag 21 augustus 2003 00:43 schreef em-tee het volgende:
Ik moet zeggen dat, ondaks dat ik regelmatig veel te hard rij, ook een beetje m'n twijfeld heb bij de doelstellingen van de tuf-tuf club. Regels zijn er toch om deze wereld leefbaar te houden? Overtreding van die regels is voor je eigen risico...
quote:Gemeentegids.com????
Op donderdag 21 augustus 2003 00:44 schreef simon-v het volgende:![]()
![]()
TUF TUF CLUB
![]()
![]()
quote:Heb geeneens een rijbewijs...
Op donderdag 21 augustus 2003 00:43 schreef Wimo het volgende:[..]
Jij als student zijnde moet dit toch een heel bedrag vinden! Kun je bijna een week van leven!
quote:Kun je er nog steeds een week van leven
Op donderdag 21 augustus 2003 00:46 schreef plato242 het volgende:[..]
Heb geeneens een rijbewijs...
Echt gevaarlijk rijgedrag aanpakken: prima. Jakkeren in de bebouwde kom, stomdronken achter het stuur zitten: grijp ze maar!
Heel sneaky onderaan een heuvel achter een bosje een flitspaal neerzetten (zag er laatst eentje bij ik meen Rhenen): heeft niks met verkeersveiligheid te maken, zo'n flitspaal is gewoon een cashmachine.
Twee flitspalen vlak achter elkaar: idem dito.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 21-08-2003 00:49]
quote:Belasten? Laat ze maar eens werken
Op donderdag 21 augustus 2003 00:45 schreef plato242 het volgende:
Er bestaan serieus mensen in Nederland die wel vidnen dat bolletjesslikkers doodgeschoten moeten worden maar ondertussen wel justitie gaan belasten als ze 30 km/u te hard hebben gereden...
edit: uiteraard even onderbouwen
[Dit bericht is gewijzigd door Wimo op 21-08-2003 00:50]
quote:Zeik dan niet en fiets lekker verder...
Op donderdag 21 augustus 2003 00:46 schreef plato242 het volgende:[..]
Heb geeneens een rijbewijs...
Ben er geen aanhanger van, maar aangezien ik mij graag breed laat informeren kijk ik ook wel eens op deze site, al hebben ze af en toe een beetje een wij-zij houding, zoals Terminus destijds waar zelfs Peter R. de Vries nog voor ging, maar volgens mij ook afhaakte ivm teveel wij-zij gehalte.
Natuurlijk zijn regels om nageleefde te worden, maar goed nageleefde regels zijn altijd regels die in onderling overleg zijn afgesproken, niet diegene die je opgelegd worden, al ontkom je daar af en toe niet aan.
quote:...stuur rechts....
..
Denk toch na! dit land gaat naar de verdoemenis! STEM KRACHTIG, STEM LINKS!...
sorry, geintje, kon het niet laten...
quote:Mensen die het recht in eigen hand nemen zou je bedoelen.
Op donderdag 21 augustus 2003 00:44 schreef plato242 het volgende:[..]
Vinden die mensen niet. Die vinden dat regels alleen voor anderen gelden, en vooral dat autorijden een recht is en geen luxe.
TufTuf club promoot niet direct het hardrijden, maar aggeerd meer tegen de manier waarop de controle's (sneaky) worden uitgevoerd.
Als je te hard rijdt (doe ik ook) en je wordt gepakt ben je gewoon de lul, had je het risico maar niet bewust moeten nemen, sneaky controle of niet!
-edit: typo-
[Dit bericht is gewijzigd door em-tee op 21-08-2003 12:03]
quote:TTC gaat wel degelijk in tegen de bonnen, maar dat is niet zo erg (het is immers je recht).
Op donderdag 21 augustus 2003 00:57 schreef em-tee het volgende:[..]
Mensen die het eracht in eigen hand nemen zou je bedoelen.
TufTuf club promoot niet direct het hardrijden, maar aggeerd meer tegen de manier waarop de controle's (sneaky) worden uitgevoerd.
Als je te hard rijdt (doe ik ook) en je wordt gepakt ben je gewoon de lul, had je het risico maar niet bewust moeten nemen, sneaky controle of niet!
Die zielige "reportages" om alles en iedereen maar zwart te maken zijn echter
quote:Ik heb ook niet over protest indienen tegen een boete (dus veroordeling). Ik heb het over het feit dat ze menen dat controles op naleving van de wet niet zouden kunnen of op z'n minst omzeilbaar moeten zijn, dat vind ik
Op donderdag 21 augustus 2003 01:02 schreef ghettoman het volgende:[..]
TTC gaat wel degelijk in tegen de bonnen, maar dat is niet zo erg (het is immers je recht).
Die zielige "reportages" om alles en iedereen maar zwart te maken zijn echter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |