abonnement Unibet Coolblue
pi_12591988
Ik heb regelmatig gelezen dat mannen die muzikaal zijn, en goed een instrument beheersen extra aantrekkingskracht uitoefenen op vrouwen.
Vooral de gitaar schijnt het in dat opzicht goed te doen. Maar nu ben ik wel eens benieuwd of mannen die vaardig zijn op een instrument echt een streepje voor hebben, of dat het muzikantengeneuzel is?
Wat hebben jullie daarover te zeggen?

Speel overigens zelf al jaren gitaar, maar dat terzijde

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_12592047
Mijn juf in groep 6 zei altijd dat ze niet voor de katse viool les stond te geven, dus ik denk dat vrouwen vooral vallen op mannen die goed viool spelen
pi_12592069
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:38 schreef ZixS het volgende:
Mijn juf in groep 6 zei altijd dat ze niet voor de katse viool les stond te geven, dus ik denk dat vrouwen vooral vallen op mannen die goed viool spelen
Ok, bedankt voor je bijdrage
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_12592317
Als je weinig zinnigs te melden hebt, zal het wel in je voordeel werken als je een beetje leuk op een gitaar tokkelt.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:49:27 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_12592423
Ik denk dat het meer het artistieke/creatieve is dat aanspreekt. En verder vind ik 'liefde voor muziek' altijd wel aantrekkelijk in een persoon.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_12592476
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:49 schreef Jane het volgende:
En verder vind ik 'liefde voor muziek' altijd wel aantrekkelijk in een persoon.
Zegt de vrouw met een boerende kikker in haart icon.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_12592573
Ik heb er nog nooit iets van gemerkt iig ^^
quote:
goed een instrument beheersen
Misschien moet ik toch meer doen alsof ik het heel erg goed kan

[Dit bericht is gewijzigd door d4rkl1ght op 21-08-2003 00:05]

  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:56:38 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_12592635
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:51 schreef julekes het volgende:

[..]

Zegt de vrouw met een boerende kikker in haart icon.


Hee, da's zingen wat ze doen!
Zie je, muziek maakt zelfs kikkers aantrekkelijk.

Maareh, om nog even ontopic te raken, ja ik ben zelf ook wel eens verliefd geweest op een muzikant (irl bedoel ik dus, geen 'ster' of zo), maar ook vaak genoeg op mannen die nog geen geluid uit een triangel kregen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:57:52 #9
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12592667
nee
  donderdag 21 augustus 2003 @ 00:10:19 #10
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_12592978
Misschien niet wat je wilde horen, maar als ik zo luister naar mannen die muziek maken, gaan de liedjes meestal over onbereikbare liefdes, problemen, dood en liefde, missen, afgewezen worden... Daaruit zou ook het een en ander afgeleid kunnen worden
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_12593026
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 00:10 schreef Xortes het volgende:
Misschien niet wat je wilde horen, maar als ik zo luister naar mannen die muziek maken, gaan de liedjes meestal over onbereikbare liefdes, problemen, dood en liefde, missen, afgewezen worden... Daaruit zou ook het een en ander afgeleid kunnen worden
Inderdaad, muzikanten zijn over het algemeen gevoelige mensen?'
Heeft niks met aantrekkelijkheid te maken m.i.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_12593602
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:36 schreef nozem het volgende:
Ik heb regelmatig gelezen dat mannen die muzikaal zijn, en goed een instrument beheersen extra aantrekkingskracht uitoefenen op vrouwen.
Vooral de gitaar schijnt het in dat opzicht goed te doen. Maar nu ben ik wel eens benieuwd of mannen die vaardig zijn op een instrument echt een streepje voor hebben, of dat het muzikantengeneuzel is?
Wat hebben jullie daarover te zeggen?

Speel overigens zelf al jaren gitaar, maar dat terzijde


Het is echt zo!!!
Drie van mijn 4 exen waren muzikaal, en konden allemaal gitaar en eentje kon ook keyboard.
Een muzikale man heeft zeer sterk mijn voorkeur. Sorry, kan er niks aan doen maar het trekt me gewoon aan. Ben zelf ook muzikaal en het is leuk als je dat met elkaar deelt
pi_12593636
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 00:36 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Het is echt zo!!!
Drie van mijn 4 exen waren muzikaal, en konden allemaal gitaar en eentje kon ook keyboard.
Een muzikale man heeft zeer sterk mijn voorkeur. Sorry, kan er niks aan doen maar het trekt me gewoon aan. Ben zelf ook muzikaal en het is leuk als je dat met elkaar deelt


I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_12593706
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 00:36 schreef miendobbelsteen het volgende:

Ben zelf ook muzikaal


Hoe doorsta je dan een avond in de Baja?
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2003 @ 01:28:20 #15
47213 ArmaniMania
pi_12594906
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 00:37 schreef nozem het volgende:

[..]


Beetje een verkapt date-topic he ? Maar dat terzijde, ik denk dat er wel wat in zit, alhoewel je op een eerste blik bij iemand die je net pas ontmoet dat je daar niet aan kunt zienb of hij/zij een instrument bespeeld. Of je moet al heel goed zijn om dat te kunnen zien.
pi_12596317
Ooit, een tijd geleden zag ik een voorstelling, waarin een vrouw met haar accordeon een solo gaf. Zo supermooi was ze niet, maar de manier waarop ze die accordeon vasthield, en de emotie die je op haar gezicht zag en die uit dat instrument kwamen rollen, die gaven haar een diepte die haar wel aantrekkelijk maakten.

Maar goed, dat is lang geleden. Over het algemeen vind ik muzikale vrouwen nog steeds interessant, gewoon omdat het een stuk persoonlijkheid naar buiten brengt.

Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_12596319
Nu zou ik hier heel zodiaquesque kunnen neertypen dat je bij sommige vrouwen zou willen dat jij het was, die daar in haar armen lag om geliefkoosd te worden door haar vingers,mond of handen, in plaats van dat instrument. Er zit wel een zekere erotiek achter.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_12596435
Waar heb je al die wijsheid gelezen, geef even wat linkjes e.d.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:36 schreef nozem het volgende:
Ik heb regelmatig gelezen dat mannen die muzikaal zijn, en goed een instrument beheersen extra aantrekkingskracht uitoefenen op vrouwen.
Vooral de gitaar schijnt het in dat opzicht goed te doen. Maar nu ben ik wel eens benieuwd of mannen die vaardig zijn op een instrument echt een streepje voor hebben, of dat het muzikantengeneuzel is?
Wat hebben jullie daarover te zeggen?

Speel overigens zelf al jaren gitaar, maar dat terzijde


en uit fotoboek van topic-starter:

nozem -
Geregistreerd: 14 juli 2003 Laatste update: 19 augustus 2003

naam:
woonplaats: Nijmegen
geslacht: Man
geb. datum: 15 september 1979
relatie: nee <----
kleur ogen: blauw
schoenmaat: 43
beroep: amateur psycholoog
studierichting: blablabla...

You do the math...

P.s. Je speelt zelf al jaren gitaar, blijkbaar merk je er niet veel van dat de dames er dol op zijn, anders zou je het hier niet hoeven vragen.

pi_12596680
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:51 schreef julekes het volgende:

[..]

Zegt de vrouw met een boerende kikker in haart icon.


Da's di kikker uit de clip van paul mcartney.....kweet effe de titel niet meer, maar die stripcartoon clip in een soort sprookejs bos en ik herinner me een waterval en een heel orkest van bosdieren...
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12596687
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 08:25 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Da's di kikker uit de clip van paul mcartney.....kweet effe de titel niet meer, maar die stripcartoon clip in een soort sprookejs bos en ik herinner me een waterval en een heel orkest van bosdieren...


het was slechts een scherts
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_12596696
Paul Mcartney - We all stand together
pi_12598150
Ik speel piano, kan wel romantische/mooie stukken tevoorschijn toveren.
M'n meisje die 3 jaar bij me was bleek er toch nooit echt helemaal voor te vallen ... dat is 1 van de zaken die speelden. Muziek is m'n alles, zij heeft hele andere dingen. Goed, je kan elkaar aanvullen, deden we ook wel ... maar vond het toch een gemis.
pi_12599319
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 10:24 schreef kloontje_ het volgende:
Ik speel piano, kan wel romantische/mooie stukken tevoorschijn toveren.
M'n meisje die 3 jaar bij me was bleek er toch nooit echt helemaal voor te vallen ... dat is 1 van de zaken die speelden. Muziek is m'n alles, zij heeft hele andere dingen. Goed, je kan elkaar aanvullen, deden we ook wel ... maar vond het toch een gemis.
EEK, een kloon

ontopic:
volgens mij is muziek niet echt het belangrijkste.
het is toch echt meer dan alleen muziek(voorkeur) waardoor mensen elkaar aardig vinden
overigens wel vaak een leuke bezigheid & gespreksonderwerp

pi_12601498
mwah merk er weinig van...probeer wel 's te patsen met 't feit dat er muziek van mij op meer dan 30 verzamel-cd's staat, maar heb nooit gemerkt dat ze daar voor vallen..

maar goed, over t algemeen beschouwen mensen mijn stijl muziek niet echt als muzikaal, dat zal 't zijn

pi_12601574
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:36 schreef nozem het volgende:
Ik heb regelmatig gelezen dat mannen die muzikaal zijn, en goed een instrument beheersen extra aantrekkingskracht uitoefenen op vrouwen.
Vooral de gitaar schijnt het in dat opzicht goed te doen. Maar nu ben ik wel eens benieuwd of mannen die vaardig zijn op een instrument echt een streepje voor hebben, of dat het muzikantengeneuzel is?
Wat hebben jullie daarover te zeggen?

Speel overigens zelf al jaren gitaar, maar dat terzijde


Klinkt goed Net begonnen met gitaar spelen.

Ik denk dat vrouwen zich meer aangetrokken tot iemand voelen die ergens heel goed in is wat hen interesseert. Dat kan dus muzikaliteit zijn maar ook bijvoorbeeld sport.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')