quote:http://www.filmfan.nl/nieuws.php?id=795
Geen groot, maar voor velen wel goed nieuws. Warner Home Video heeft bekendgemaakt te gaan stoppen met de zogenaamde snapper case DVD hoesjes. De snapper case is al jarenlang het kenmerk van de door Warner Bros. uitgebrachte DVD films.
Voor velen inderdaad heel goed nieuws. Ik ben er zelf niet echt blij mee. De hoesjes waren altijd erg mooi, en Warner had hier ook een heel mooi eigen standaard van gemaakt.
Ik hoor in de verte al heel veel gejuich
quote:Ow die kartonnen hoesjes!!!! Zeg dat dan
Op woensdag 20 augustus 2003 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:Klik die link 's aan!
.
Ik kocht die DVD's express niet vanwege die kut-hoesjes.
Ik heb er slechts eentje, en dat is L.A. Confidential, gelukkig was de DVD van The Animatrix + Soundtrack wel in een normaal hoesje.
quote:Verkochten ze in snappercase en in 'normale' case ja
Op woensdag 20 augustus 2003 20:02 schreef victorinox het volgende:
Fijn, kan ik tenminste Warner DVD's aanschaffen.Ik kocht die DVD's express niet vanwege die kut-hoesjes.
Ik heb er slechts eentje, en dat is L.A. Confidential, gelukkig was de DVD van The Animatrix + Soundtrack wel in een normaal hoesje.
quote:Inderdaad wat een kuthoesjes, hoop wel dat ze de wat oudere films die wel in die hoesjes zijn uitgebracht opnieuw zullen uitbrengen in een plastic hoesje
Op woensdag 20 augustus 2003 20:02 schreef victorinox het volgende:
Fijn, kan ik tenminste Warner DVD's aanschaffen.Ik kocht die DVD's express niet vanwege die kut-hoesjes.
quote:Dat gaan ze dus ook doen...
Op woensdag 20 augustus 2003 20:05 schreef Steve-O het volgende:
van mij mogen ze wel stoppen met die kartonnen hoesjes
V.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:07 schreef Verbal het volgende:[..]
Dat gaan ze dus ook doen...
V.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Klik die link 's aan!
.
quote:What's not to snap?
Op woensdag 20 augustus 2003 20:10 schreef Steve-O het volgende:[..]
[..]
De linkse is het kartonnen hoesje waarmee ze gaan stoppen.
De rechtse is de nieuwe, waarmee ze verdergaan.
V.
quote:aha
Op woensdag 20 augustus 2003 20:12 schreef Verbal het volgende:[..]
What's not to snap?
De linkse is het kartonnen hoesje waarmee ze gaan stoppen.
De rechtse is de nieuwe, waarmee ze verdergaan.V.
quote:Pcies
Op woensdag 20 augustus 2003 20:19 schreef Steve-O het volgende:[..]
aha
stukken beter
V.
quote:Er zit geen boekje bij, en in zo'n boekje staat wat meer informatie... het houdt minder goed, als er bvb. water op karton komt is dat erger dan als het op zo'n plastic laag komt... en ik vind het gewoon mooi als alle dozen er hetzelfde uitzien.
Op woensdag 20 augustus 2003 22:50 schreef StrayDog het volgende:
Wat is er zo slecht aan eigenlijk.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |