Oók fijn dat jullie dit NIET doen als mensen op dit forum vrolijk lopen af te spreken hoe ze op een ander message-board de boel gaan verstieren, ÉN ERGER NOG ronduit fascistoïde gedrag/taalgebruik bezigen !
[Slowchat] b.h.d.l.p.o.o.e.l.m.w.e.h.v.i.v.d.i. 3
(is een heel mild voorbeeld van wat er geregeld gebezigd word, er zijn veel dramatischere en walgelijkere voorbeelden, u allen bekend neem ik aan)
Het lijkt mij dat er een beetje een dubbel beleid is op deze manier, misschien moet de AIVD hier dan ook maar eens gewezen worden op het gedrag van enkele frequenterende prikkers!
Als je een site wilt beheren/handhaven heb je de plicht dat op een nette en juiste manier te doen, en dat is dus níet mijn topicje binnen 3 minuten sluiten (want kinderachtig, hetgeen ik best toegeef) maar wél steeds toe te staan dat er rascistische taal word uitgekraamt (lees maar eens rond, vooral bij mensen met duitse vlaggetjes bij namen enzo...) en oneigenlijk gebruik van forum-capaciteit word gemaakt (het beramen van pesterijen en rascisme).
Wil je dit allemaal niet, en geen problemen met AIVD-achtige zaken, doe dan simpel, gelijke monnikken, gelijke kappen, óf ga lekker een sub-forumpje worden van stormfront.org ofzo, want dan is dat blijkbaar een geaccepteerd alternatief.
Groeten,
Paul Misfit (Operator maroc_nl)
PS Een klacht naar het meldpunt voor discriminatie optioneel, ip-logs zijn gemaakt, misschien leren dit soort puberende idioten dán hun enge maniertjes af.
Zo ja, magtie dan naar FB ?
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:08 schreef Paul_Misfit het volgende:(lees maar eens rond, vooral bij mensen met duitse vlaggetjes bij namen enzo...)
Dit vindt ik discriminatie
Maar mischien wel een optie voor FB of MAIL hint hint
quote:Dit is vette onzin!!
Op woensdag 20 augustus 2003 19:11 schreef Chayenn het volgende:
Vette onzin.
Hoe leuk zouden 'jullie' het vinden als er dag in dag uit een hele horde mensen jullie forum komt verkutten, met steeds nieuwe ip-adressen, steeds nieuwe namen, en die de hele boel platgooien met dingen die jullie óf niet interesseren, óf irriteren???
Laat iedereen dan het respect hebben dit soort dingen niet te doen...
Wat gij niet wil dat U geschied, doet dat ook een ander niet!
En het hier tolereren ervan is natuurlijk net zo erg als meedoen, het Beheer hier laat het gebeuren door er een platform aan te geven en het niet te verwijderen en de users te bannen!
Paul Misfit
ik post op fok! en erger nog IN onzin......... dus je begrijpt al dat ik niet zo snugger ben
quote:Newbies heten die.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:15 schreef Paul_Misfit het volgende:
Vette onzin?Hoe leuk zouden 'jullie' het vinden als er dag in dag uit een hele horde mensen jullie forum komt verkutten, met steeds nieuwe ip-adressen, steeds nieuwe namen, en die de hele boel platgooien met dingen die jullie óf niet interesseren, óf irriteren???
Als het beheer dáár doorheeft (onder ogen krijgt) dat er foute zaken gebeuren, word er wel degelijk wat aan gedaan, de banlist daar is mega-groot, vooral gevuld met extremistische, rascistische, separatistische en sexistische zaken.
Mijn enige suggestie is om dat hier ook eens wat strakker te gaan doen.
quote:Ik heb ook wel eens op Maroc.nl rondgekeken... en wat daar door sommigen wordt gezegd is echt te belachelijk voor woorden
Vette onzin?Hoe leuk zouden 'jullie' het vinden als er dag in dag uit een hele horde mensen jullie forum komt verkutten, met steeds nieuwe ip-adressen, steeds nieuwe namen, en die de hele boel platgooien met dingen die jullie óf niet interesseren, óf irriteren???
Laat iedereen dan het respect hebben dit soort dingen niet te doen...
Wat gij niet wil dat U geschied, doet dat ook een ander niet!
En het hier tolereren ervan is natuurlijk net zo erg als meedoen, het Beheer hier laat het gebeuren door er een platform aan te geven en het niet te verwijderen en de users te bannen!
Paul Misfit
Krijgen die ook een ban?
quote:Mijn enige suggestie is dat jij je met je eigen forum bemoeit, en de Admins/Mods hier zich met dit forum bemoeien.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:19 schreef Paul_Misfit het volgende:
Even voor de goede orde:Als het beheer dáár doorheeft (onder ogen krijgt) dat er foute zaken gebeuren, word er wel degelijk wat aan gedaan, de banlist daar is mega-groot, vooral gevuld met extremistische, rascistische, separatistische en sexistische zaken.
Mijn enige suggestie is om dat hier ook eens wat strakker te gaan doen.
daar laat ik het bij, een serieuze discussie start je niet in onzin
quote:Tief lekker terug naar je forum kut-newbie
Vette onzin?
Paul Misfit
Jij dus nie
[Dit bericht is gewijzigd door Midioot op 20-08-2003 19:24]
quote:Aan de andere kant HOORT het ook wel hier
Op woensdag 20 augustus 2003 19:23 schreef Bastard het volgende:
Staat in ONZ fuckup newbie.
quote:Sluiten, althans... dat zou ik denken...
Op woensdag 20 augustus 2003 19:24 schreef E_Motion het volgende:
Wat moet PDD hier trouwens mee
Maar aan de andere kant ben ik er ook best voor dat dit het rel-topic van vanavond wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |