abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12578309
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok!United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: De bouw van het nieuwe stadion is in volle gang en zal spoedig zijn voltooiing kennen. Suggesties voor een naam van het nieuwe stadion zijn welkom. Statistieken volgen.
Officiële sponsor: Ajax No. 1 in samenwerking met HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart
Thuisshirt:
Uitshirt:
Clublogo: volgt

De basis
Doel: keeper. Tsja, met zon nickname kun je natuurlijk nergens anders terecht en verdien je de enige echte plaats onder de lat. keeper is lenig, snel en een rustgevend slot op de deur. Onomstreden.
rechtsachter: FrankyMcG, rustige verdediger met een goede pass en een flinke sliding. Is nauwelijks geblesseerd en een gewaardeerd lid van het team. Komt af en toe verrassend uit de hoek met een snelle rush naar het doel van de tegenstander die hierdoor vaak verrast wordt. Hetzelfde geldt trouwens dan ook voor zijn medespelers.
centrale verdediger: SCH. kei- en keiharde verdediger die niet met zich laat sollen. Speler van het type Laseroms: ben je er langs, krijg je een schop na. Technisch en voetballend geen hoogvlieger, wel kopsterk en prominent aanwezig in het veld.
centrale verdediger: DIGGER. Tweede slot op de deur, maar minder meedogenloos als zijn compagnon achterin. Is daarentegen voetballend beter en kan goed openen, zowel naar links als naar rechts. Befaamd door zijn rustige aard en doordachte handelen, maar kan ook hard zijn indien nodig.
linker verdediger: DutchGooner, creatieve verdediger die zowel op de linker als de rechterflank uit de voeten kan. Door zijn veelzijdigheid, hij is eigenlijk rechtsbenig, is hij de ideale speler voor de trainers. Laat niet met zich sollen en heeft een sterke eigen wil, zonder onredelijk te zijn. Gewaardeerd door medespelers en publiek en daarom reserve-aanvoerder.
rechtshalf: Speed1971, hardwerkende middenvelder die het van zijn teamwork en harde schot moet hebben. Heeft longen als een paard en is overal aanwezig. Ook verdedigend goed, waardoor de rechtsbuiten zich minder met defensief spel hoeft bezig te houden. Is het drieste en wat domme, op de man spelen kwijtgeraakt.
mid-mid: methodmich, het brein van het team. Heeft oog voor het spel, opent met verfijnde passes op de aanvallers en schuwt ook het verdedigende werk niet. Zorgt voor de rustgevende factor op het veld en is feitelijk onmisbaar voor het team. Staat bekend om zijn tactische vermogen, grote feitenkennis en analyses. Scoort ondanks zijn kwaliteiten te weinig. desondanks aanvoerder.
linkshalf: Fulton: onbegrepen middenvelder met een goede techniek maar een tikje teveel temperament. Voelt zich vaak miskend maar is een speler die het publiek naar het stadion doet komen. Heeft in methodmich een te stabiele concurrent voor de centrale positie, richt zich daarom steeds vaker op de posities voor de flanken. Kan ook in de voorhoede uit de voeten.
rechtsbuiten: Dylan Dog is een rustige, bedaarde rechtsbuiten die zich niet snel zal laten verleiden tot schoppartijen. Heeft een prima voorzet, komt daardoor aan een respectabel aantal assists en goals. Mag iets dwingender en feller worden.
spits: CAZZO. Dodelijk voor het doel: geef hem een kans en hij ramt hem in de touwen. Scoort zowel met links als rechts, maar blinkt niet uit in teamwork. Blessuregevoelig: onlangs lange tijd ontbroken door blessures. Door zijn uitgesproken mening zorgt hij soms voor spanningen in het team, maar zijn goals maken veel goed.
linksbuiten: Tong80, zeer clevere en begaafde linkspoot met een mooie actie buitenom. Helaas is hij door zijn grilligheid en vaak onbegrepen gedrag minder effectief. Wanneer hij in vorm is, is hij vaak ongrijpbaar voor zijn tegenstanders en een publieksspeler. Geeft echter vaak niet thuis.

De Wissels:
reservedoelman: Zapper. Betrouwbare stand-in voor vaste doelman keeper. Gehaald ook voor die rol, waarin Zapper zich prima kan vinden. Heeft niet de drang om eerste keeper te zijn, maar memoreert zijn medespelers wel dikwijls aan het verleden.
verdediger: In te vullen door technische staf na stoppen van mitt
verdediger: Da Sandman: snelle verdediger met coachende kwaliteiten. Ideale jongen voor op de bank
verdediger: Juan Zueco: Juan is in potentie een basisspeler, maar heeft de pech twee ijzersterke concurrenten te hebben en vaak te direct uit te hoek te komen. Zorgt toch voor een of twee goals per seizoen en schopt een doorgebroken speler zonder pardon een kapotte enkel.
middenvelder: zjroentje, jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.
middenvelder: Tony_Montana67: beloftevolle speler met een sterke voorzet. Is stijf links, waardoor hij soms positioneel in de problemen raakt. Komt het beste tot zijn recht aan de flank en in een wat defensievere rol.
middenvelder: HeatWave: trage middenvelder met een loeihard schot. Speelt vrijwel nooit in de basis, maar maakt genoeg speelminuten om regelmatig de premie mee te pakken. Komt ondanks zijn matige snelheid dikwijls is scoringspositie.
middenvelder: LoekB, jonge verdedigende middenvelder die vaak problemen heeft met de ervaren jongens in het team en zich laat piepelen. Ontbeert wat aan incasseringsvermogen en is regelmatig afwezig. Indien hij zijn nukken kan temperen, is het een belofte voor de toekomst.
aanvaller: cart_man, type lange halen vroeg thuis. Scoort makkelijk maar laat zich ook eenvoudig provoceren. Kan als pinchitter worden ingezet en is van hetzelfde type als CAZZO, maar dan minder doordacht en slim in het veld. Boezemt de tegenstander met zijn vaak wilde gedrag ontzag in. Goed voor 10 goals per seizoen.
aanvaller: TalkShowHost. Frčle, flegmatieke aanvaller met oog voor de ruimte en medespeler. Soms te weinig eerzuchtig en egoīstisch, maar met een schitterend arsenaal aan sleep- en kapbewegingen in huis. Moet koppend sterker worden en zijn plaats in de selectie verstevigen.

De Beloften
Beloften met mogelijk toekomst: Chaoz, dolle_hond, Poguemahone, Eilanden, hellmondunited, popolon en sqlsmurft

De Rugnummers:
3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
16. DIGGER
18. DutchGooner
19. Popolon
29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
88. FrankyMcG
9+4. Eilanden

Technische staf
Trainer: golfer is de trainer van het hele stel. Met zijn ervaring als trainer bij verschillende teams en zijn netwerk is en blijft hij rustig. Heeft een voorkeur voor verzorgd voetbal en houdt van discipline. Laat de laatste tijd meer veldwerk over aan zijn assistent, Doc.
Assistent-trainer: Doc is de assistent en het verlengstuk als coach. Zorgt voor de individuele trainingen en stuurt bij, terwijl golfer de grote lijn bewaakt. Heeft een voorkeur voor kick and rush en fysiek spel.
Verzorger: Bluezz. AC Fok! United is wederom baanbrekend en stelt een vrouwelijke verzorger aan. Opvallend is de recente toename van het aantal liesblessures.
Conditietrainer: VACATURE
Keeperstrainer: VACATURE
Teamarts: VACATURE

Ondersteundende staf:
Materiaalman: pfaf, ACFU zorgt natuurlijk voor een gediplomeerde, afgestudeerde materiaalman die de ballen altijd hard pompt...
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
Cheerleaders (3 stuks maximaal): VACATURES.
Stadionspeaker: VACATURE
Persvoorlichter: HomerJ uw aanspreekpunt voor alle mediazaken.

Bestuur

Algemeen directeur: Mitt. Beëindigde onlangs zijn actieve loopbaan voor een belangrijke plaats in het bestuur.
Algemeen manager: VACATURE. De Algemeen manager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, waaronder het ordelijke verloop van de internetactiviteiten van de club op het FokForum. Dit betekent het bijhouden van de mutaties in de spelersstaf, bestuurlijke wijzigingen en andere zaken. Frequent bezoek van het forum is daarom een belangrijke vereiste, evenals een ordescheppende manier van werken.
Trend watcher: Mindlight: bewaker van de identiteit van AC Fok! United

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 21-08-2003 08:52]

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:35:56 #2
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12578370
Popolon!!!!
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_12578417
Als het mogelijk is ga ik maar is AC-Fok! teams maken voor:

CM 01-02
CM 4
Fifa 2004

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:38:35 #4
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_12578434
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:
AC FOK! UNITED
[..]

De Rugnummers:

3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
18. DutchGooner
19. Popolon
29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
88. FrankyMcG
94. Eilanden

plaatst de + tussen de 9 en 4 .... Grrrrrrrrrrrrrrrhmmmbbllllll ... ik zal die #13 krijgen ........
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:39:46 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12578467
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:35 schreef mitt het volgende:
Popolon!!!!
mitt!!!!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:39:55 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12578469
ACFU Youngsters voor de kids tussen de 12-18.

Kan over het shirt nog gestemd worden?

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12578502
De kleuren van fok zijn wit-blauw (zie bovenkant) dus kan je dat niet beter in het shirt verwerken?

Ben ook niet zo'n voorstander van #88, is het "nummer" van hitler, net zoals 666 voor de duivel. Maar nu ben ik aan't zagen waarschijnlijk.

Best wel een eiland topic he dit

woensdag 20 augustus 2003 @ 15:41:37 #8
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12578503
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:39 schreef popolon het volgende:

[..]

mitt!!!!

word je nog me rechterhand?
pi_12578520
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:39 schreef FrankyMcG het volgende:
ACFU Youngsters voor de kids tussen de 12-18.

Kan over het shirt nog gestemd worden?

Ja

De Feyenoorders krijgen weer het meest......
Wij als Ajacieden (geldt overigens ook voor de PSV-ers) hebben alleen de rode kleur terwijl de Feyenoorders rood en zwart hebben!!!

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12578523
Ik wil stadionspeaker zijn .

Zij ownen.

Houdoe en bedankt olé olé
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:43:04 #11
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12578537
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:42 schreef Speed1971 het volgende:

De Feyenoorders krijgen weer het meest......
Wij als Ajacieden (geldt overigens ook voor de PSV-ers) hebben alleen de rode kleur terwijl de Feyenoorders rood en zwart hebben!!!

Ajacieden hebben de baan in het midden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12578563
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ajacieden hebben de baan in het midden!

Vet shirt zeg!
Let yourself go and enjoy the bassline...
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:44:01 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12578568
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:41 schreef mitt het volgende:

[..]

word je nog me rechterhand?

Ik weiger 't om koffiejuf te spelen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12578608
Thuishaven: De bouw van het nieuwe stadion is in volle gang en zal spoedig zijn voltooiing kennen. Suggesties voor een naam van het nieuwe stadion zijn welkom. Statistieken volgen.

Aangezien ik geen italiaans spreek, dus het ooke niete begrijpe, wil ik graag weten wáár dit plaatst gaat vinden?

pi_12578698
* DIGGER wil graag rugnummer 16

* DIGGER is gisteren keihard wezen trainen op de sportschool, ik lust de schenen van m'n tegenstanders nu al rauw!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12579157
* sqlsmurft heeft eerste gele kaart al binnen :S *oefenwedstrijd nog wel*

Voorstel boetepot:
gele kaart: half krat pretcilinders
rode kaart: fust bier
Te laat voor sportlunch: Afwassen met Bluezz en Just Me
Te laat voor bus: Bus schoonmaken onder leiding van buschauffeur
Te laat voor wedstrijd: hulpmascottespelen

Belangrijkste:
supporters niet bedanken na wedstrijd:
Voor alle supporters Mars/snickel/Raider/etc trakteren bij eerst komende thuiswedstrijd

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12579204
/ Schreeuwt voor functie van stadion speaker.
pi_12579393
Als gangmaker voor de derde helft ga ik natuurlijk gaarne achter de tap in de kantine staan.

Of heet dat nu in dure termen het spelershome?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12579409
*speler meldt zich voor de training, aangezien Mick J. teveel gezopen heeft*
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:20:23 #20
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579458
Algemeen manager is dat geen goede functie voor mij?

Trouwens maak van dat shirt dat ik ontworpen heb (in paint ) maar het uit-shirt.. Fok kleuren zijn blauw wit inderdaad...

pi_12579501
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:18 schreef TalkShowHost het volgende:
*speler meldt zich voor de training, aangezien Mick J. teveel gezopen heeft*
En rennen maar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:21:53 #22
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12579512
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:20 schreef Doezelhaar het volgende:
Algemeen manager is dat geen goede functie voor mij?

ik wil popolon naast me!

pi_12579539
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En rennen maar.

Give me ten!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:23:35 #24
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12579568
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:20 schreef Doezelhaar het volgende:

Trouwens maak van dat shirt dat ik ontworpen heb (in paint ) maar het uit-shirt.. Fok kleuren zijn blauw wit inderdaad...

Goed idee!

Maar eigenlijk moet die balk weg!

woensdag 20 augustus 2003 @ 16:23:35 #25
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12579569
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:21 schreef mitt het volgende:

[..]

ik wil popolon naast me!

Hmm tja, you're the boss... Dan wil ik een andere functie
ik heb nog niks en al wel het shirt ontworpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties