abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12575648
corps
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:27:31 #27
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_12575689
rare dag om op een woensdag te beginnnen met KMT. Bovendien raar om het in het openbaar te laten plaatsvinden (op de markt). Maar zoals ik hoor is dit gewoon het begin van een actie. je moet niet denken dat ze die mensen in het openbaar uren lang laten staan en flauwvallen enzo.. krijg je enorm veel gezeik mee, als dat gebeurd is dat achter de schermen. Ze zullen wel iets van loten moeten verkopen of dingen moeten schoonmaken daarna (wordt wel altijd netjes verzameld in een matrix, maar dat is logisch, ga jij maar es iets uitleggen aan een chaotische meute).
En in het leger wordt zo gestaan om discipline uit te stralen.. dit is bij ontgroeningen niet anders (alhoewel er wel varianten op bestaan)
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:28:24 #28
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_12575709
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:25 schreef -Mk- het volgende:
corps
hoe weet je uberhaupt dat t een corps is? corpsen vormen slechts een van de vele verenigingen namelijk. (en nee, ik ben geen corps, en probeer dus oko niet met de meute mee te praten wat eerder al geopperd is)
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_12576184
ik snap ook nooit waarom ze het laten doen. En wat nog het leukste is, ze gaan het later zelf ook doen
  woensdag 20 augustus 2003 @ 14:19:08 #30
21157 sioux_
lost in space
pi_12576518
ja idd, ga lekker met zijn allen kamperen ofzo
  woensdag 20 augustus 2003 @ 14:19:53 #31
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12576535
vaag enzo kutontgroeningen
pi_12578984
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:21 schreef pandoraB het volgende:

[..]

Van dorpsmongool naar corpsmongool.

Je praat (schrijft) in ieder geval wel al als een echte corpsmongool. Weer een reactie van iemand die denkt écht een eigen mening te hebben, maar die eigenlijk ver te zoeken is.

' eigen ding kunnen doen zonder daardoor afgekeurd te worden door mensen die het niet doen' Hmmmm....wat was nou ook alweer ontgroenen?

totaaaaal off topic, maar wilde het toch even kwijt

ach ja, tis moeilijk om je jaloezie voor studerende mensen onder stoelen of banken te stoppen, vooral als je nooit verder gekomen bent dan typmiep met een middelbaartje he...

helaas zit je er helemaal naast, ten eerste niks met een dorp te maken gehad...en helemaal niet met een corps. (alhoewel ik moet zeggen dat het leuk gevonden is)

Maar, ben blij dat jij mij over de spreekwoordelijke kam heen scheert, en dat je me het predikaat Corpsmongool meegeeft, want stel je voor dat jij mij als gelijke zou beschouwen

Toch jammer dat ze functiebeschrijvingen als officemanager en interieurverzorgster hebben bedacht klint namelijk ook heel erg studentikoos!

En dan weer Ontopic:

zo erg is die ontgroening toch niet, kom op zeg....je bent wel een redelijk watje als je je daar niet doorheen kan slepen..

The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:03:15 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12578996
*zucht*

ontgroeningsgezeur kan in SES. En daar zijn al vrij veel topics hierover.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')