quote:Mabel is Koningshuis. Klaas is crimineel. Dat is politiek gezien niet verantwoord.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:03 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Dus?
quote:Toen nog niet.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:05 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mabel is Koningshuis. Klaas is crimineel. Dat is politiek gezien niet verantwoord.
quote:Nou, pas nadat ze er achter kwam dat die gozer was geliquideerd verbrak ze alle banden met hem. Da's toch op z'n minst merkwaardig getimed!
Dus?
quote:Op zich wel de meest eenvoudige manier om de banden te verbreken..
Op woensdag 20 augustus 2003 09:07 schreef GHaven het volgende:[..]
Nou, pas nadat ze er achter kwam dat die gozer was geliquideerd verbrak ze alle banden met hem. Da's toch op z'n minst merkwaardig getimed!
quote:Dus?
Op woensdag 20 augustus 2003 09:05 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mabel is Koningshuis. Klaas is crimineel. Dat is politiek gezien niet verantwoord.
quote:Ik verplaats dit topic naar OOG, zie de link naar POL niet zo.
Ook is ze halverwege de jaren 90 veel gesignaleerd met Muhamed Sacirbey, oud-ambassadeur van Bosnië bij de VN en oud-minister van Buitenlandse Zaken van Bosnië. De geruchten gaan dat zij een relatie had met Sacirbey. Een pikant detail: Sacirbey wordt gezocht wegens verduistering van 600.000 dollar en mogelijk zelfs 2,5 miljoen dollar.http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/Claus/1034660668203.html
quote:Ik vind dat ze op zijn minst persoonlijk dat had moeten toelichten na de liquidatie.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:07 schreef GHaven het volgende:[..]
Nou, pas nadat ze er achter kwam dat die gozer was geliquideerd verbrak ze alle banden met hem. Da's toch op z'n minst merkwaardig getimed!
quote:En voor dit doel zet ze zich volgens mij nog steeds in.. (of is dat inmiddels al afgelopen?)
Op woensdag 20 augustus 2003 09:07 schreef Kozzmic het volgende:
Ze had in ieder geval wel andere vage contacten...
[..]Ik verplaats dit topic naar OOG, zie de link naar POL niet zo.
Beetje netwerken kan geen kwaad toch? want je weet het toch wel met die mensen van het koningshuis, ze zijn allemaal
quote:Zonder iemand van het koninklijk huis te willen beledigen hoor, maar het is dus gewoon een vieze hoer! Een dure, dat wel...
Op woensdag 20 augustus 2003 09:16 schreef BobRooney het volgende:
Bevriend met Klaas Bruinsma....ze neukte dus met hem...
quote:Die Mohammed Sacirbey van 'onlangs' is nou ook niet echt fris te noemen.
DEN HAAG - Mabel Wisse Smit, de verloofde van prins Johan Friso, was in haar studententijd kort bekend met de Amsterdamse topcrimineel Klaas Bruinsma. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) woensdag gezegd.
"Korte tijd behoorde ze tot de bekenden van die meneer", verklaarde hoofddirecteur Brouwers van de RVD. Mabel Wisse Smit trof Bruinsma enkele keren tijdens zeilwedstrijden, zo'n vijftien jaar geleden. Toen Wisse Smit hoorde over de achtergrond van Bruinsma, heeft ze zelf de relatie verbroken.Op het moment dat haar relatie met prins Johan Friso werd bestendigd, heeft Mabel Wisse Smit volgens de RVD zelf haar contacten met Bruinsma tegenover de koninklijke familie opgebiecht. Dit is destijds volgens Brouwers ook besproken met de minister-president.
Nu.nl
quote:Ik wou net zeggen, hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar?!
Op woensdag 20 augustus 2003 09:23 schreef What het volgende:De Oranjes hebben door de eeuwen heen een feilloos gevoel voor partnerkeuze gehad.
Het kleeft nou eenmaal aan ze.
quote:Exantamundo! Een carrièrebitch pur sang.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:21 schreef GHaven het volgende:
Zonder iemand van het koninklijk huis te willen beledigen hoor, maar het is dus gewoon een vieze hoer! Een dure, dat wel...
quote:Ja, dat kan ze makkelijk zeggen. Niemand die het tegenspreekt.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:23 schreef What het volgende:
Toen Wisse Smit hoorde over de achtergrond van Bruinsma, heeft ze zelf de relatie verbroken.
quote:Nee, maar op Zorgvliet ligt zich op dit moment vast iemand de tering te lachen.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:30 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat kan ze makkelijk zeggen. Niemand die het tegenspreekt.
[Dit bericht is gewijzigd door What op 20-08-2003 14:32]
Maar mijnheeeeeeeeeeerrrrrrr, het is toch van de zotte, natuurlijk wisten ze dat al jaaaaarrrrrrrrrren.
quote:Ik sluit me aan bij bovenstaande uitspraak.
Dus?
quote:Me 3.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:45 schreef Castor het volgende:[..]
Ik sluit me aan bij bovenstaande uitspraak.
quote:Niet zo vaag hoor, die Sacirby, dat is uitgebreid door de AIVD onderzocht.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:07 schreef Kozzmic het volgende:
Ze had in ieder geval wel andere vage contacten...
[..]Ik verplaats dit topic naar OOG, zie de link naar POL niet zo.
En wat Bruinsma betreft - hij was toen nog niet de man die hij later werd.
Echt stompzinnig Telegraafnieuws dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |