*In de Mir is het stoffig en krap. Gewichtsloos zweeft Lurky die zojuist *na lange tijd haar zoon weerziet naar zijn uitgestrekte armen.
Jongen wat ben je groot geworden. Een kanjer. Je lijkt sprekend op...
*Onhandig zoeft de trotse moeder in glijvlucht over haar zoon. Aan het einde van het buisvormige leefverblijf maakt ze een wenteling door haar lichaamsdelen te draaien. Ze grijpt zich van schrik vast aan een gummi slang. Met luid gesis schiet hij los. Haastig propt ze de slang weer vast. Het hele inwendige van de Mir blijkt met elastiekjes, plakband en paperclips provisorisch bijeen gehouden te worden. Op zich al schokkend genoeg voor de wetenschapster. Haar schrik betreft haar collega illegale astronaut Gregg Luna alias de X in zijn nieuwste personificatie.
Hij heeft zijn ruimtepak uitgetrokken en voor haar zweeft niemand minder dan Craziest.
Crazy! Wat, hoe, hè? Is dat schrikken. Ik dacht dat je dood was. Je had zelfmoord gepleegd nadat ik je verliet! Ik heb je zo gemist. En al die tijd in Moskou en in de Progress op weg naar hier zat jij achter die helm van Gregg. Ik heb je niet herkend. Gelukkig leef je nog. Laat me je vastpakken: voelen dat ik niet droom.
Sorry Lurky, geintje. Ik moest je even testen van de Don. Ik ben het, de X.
Vertel mij eens wat heeft dit te betekenen? Jezus wat doen we eigenlijk in deze zwevende schroothoop?
Mam’ Pappa wilde dat je hierheen ging. Hij wilde de Mir hebben en jouw. Hij dacht dat jij de Mir wel wilde en dat hij je zo kon lokken en twee vliegen in een klap zou slaan. Hij heeft me opgeroepen en ik ben hierheen gegaan. Daarna heb ik jou in Kongo geïnstrueerd via de radiofrequenties en Pappa heb ik gefaxt. Zo kwamen jullie in Moskou bij Kosmonotics. De rest van het verhaal is je bekend.
Maar wat moet de X hier dan?
Mevrouw, u denkt toch niet dat de peetvader zo’n hachelijke reis naar u gaat ondernemen als u hem niet meer wilt zien? Mag ik u eraan herinneren dat u hem destijds keihard in de steek heeft gelaten voor uw zucht naar avontuurlijke wereldreizen.
Mijn onderzoek naar de bonoboapen bedoel je? Ik was net heel interessante zaken op het spoor gekomen. Nu zit ik ineens hier. Jezus, kan je van hier uit ook inzoomen op de aarde? Kan ik ze van hieruit met infrarood blijven volgen?
Ja Mam dat kan maar dan moeten we eerst de accu’s aansluiten en wat reparaties verrichten.
Ook dat nog! Maar Meneer de X of wie u ook mag zijn: ik vind het een mager excuus mij zo te laten schrikken.
Mevrouw, kent u het raadsel met dat bootje van ‘de kool en de geit’?
Hoor eens, voor raadseltjes hebben we hier nog alle tijd. De waarheid. Nu!
Iemand moet de Progress terug naar aarde bemannen. Ik ga Craziest ophalen.
Waarom heeft hij me niet gewoon naar het eiland terug geroepen als hij nog leeft en mij zo mist? Of is hij mij niet komen opzoeken?
Hij gunt u uw vrijheid. Herinnert u zich de oude kapitein op het schip waarmee u van Fok!eiland wegging? Dat was ik. Kent u de hotelbaas die u ontving in Kongo nog? Die staat, eh zweeft, hier voor u. Kan u zich uw Kongolese minnaars waarmee u de tijd doodde voor de geest halen? Ik ben u graag weer ter wille. Don Craziest heeft u nooit uit het oog verloren.
Wat is hij dan nu van plan met mij en Jezus in de Mir?
Jezus onderhoudt de Mir tot hij weer tiptop is. Met u heeft de Don heel andere plannen.
Zeg op!
Gewoon ongewoon plezier.
Tsss niets gaat Craziest te ver!
We moeten de bagage en rantsoenen nog uit de Progress halen. Ik wil zo rechtsomkeert naar de aarde. Craziest wacht op me op Fok!eiland.
Hoe weet je zo zeker dat je niet ergens in de oceaan of op de toendra landt?
Jezus zal de boel van hier uit besturen met zijn magische gedachtenkracht. Dat komt wel goed.
*het gezelschap pakt een voor een de nieuwe accu’s ter vervanging van de oude van elkaar over. Ze smijten ze naar elkaar toe. De gewichtsloosheid is nu wel handig. De lucht in de Mir is even later vergeven van de rondzwevende wodkaflessen, kisten en dozen. Omdat er nog slaapplaatsen voor meer bemanning over zijn wordt alles op een van de smalle britsen vastgesjord. Door een patrijspoortje ziet Lurky het vaartuigje diep onder zich op weg naar de Blauwe Planeet.
De X hijst zich weer in zijn ruimtepak en kruipt door het mansgat in de Progress. Het luik sluit zich. De Progress maakt zich los van het moederschip.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 18-03-2001 22:13]
Ze staart door een patrijspoortje naar de aarde diep beneden haar. Daar leven miljoenen mooie mannen en vrouwen. Hier zijn er maar van elk een. Een kosmische ark van Noach slechts uit op het behoud van de mens.
Jezus draait zich om. Het laken zweeft van hem af en glijdt als een spook door de verblijfsruimte.
Mam’, of ik kan beter Lurky zeggen, je schijnt te vergeten dat ik gedachten kan lezen.
*Gegeneerd kijkt Lurky om naar haar kind. Zijn lid lijkt nog groter geworden.
Ze slaat haar ogen neer in schaamte. Houdt zich ‘staande’ door verticaal gestrekt te zweven met haar handen aan een stoelleuning.
Dat is niet altijd even prettig jongen. Wij mensen zeggen: de gedachten zijn vrij.
Neem dan ook de vrijheid je gedachten vrij te laten en spreek vrijuit.
Ik houd ze liever voor mij. Sommige gedachten zijn vrij ongepast.
Je bedoeld erotische gevoelens voor je eigen vlees en bloed. Hoeveel vlees en bloed zit er in een eicel?
Geen. Dat komt pas in een later proces na de bevruchting.
Mijn vlees is Axotl. Ik hoor je denken: de wraak van Phalanx is vleesgeworden ‘mamma’.
Toch is het ethisch ongepast. Ga slapen jongen en bemoei je met je eigen zaken.
Hier en nu en altijd ben jij mijn zaak. Jij hebt mij op de wereld gezet of hier beter gezegd: de ruimte gegeven. Bovendien hoe gaat het in de apengroep? Dat zijn toch over het algemeen allemaal verwanten.
Dat is het verschil: wij zijn mensen. Er komt een heel gecompliceerd gevoelsleven bij en wij hebben verstandelijke regels over de eh eh voortplanting.
Wil je je dan nog een keer voortplanten? Je bent niet voor het moederschap in de wieg gelegd maar voor de wetenschap.
Voortplanting heeft er niks mee te maken. De bonoboapen hebben sex voor de lust en de lol. Ze zijn onze dichtstbijzijnde verwanten in het zoogdierenrijk. Maar dat wil nog niet zeggen dat WIJ ons als apen moeten gedragen.
Je moralistische gedrag is een flinterdun opgelegd laagje beschaving. Ik heb jou en pappa wel bezig gezien.
Dat komt omdat je ons met je onzichtbaarheidtrucje bespiede. Als Craziest het merkte verging hem meteen de lust.
Maar jou niet.
Nee omdat ik wist dat je hogere verstandelijke vermogens bezit. Dat niets voor jou ongezien kon blijven in welke kamer we ons ook afzonderden. En omdat je begreep dat ik niet in nood was maar plezier had. Er was niks mis mee.
Ik was jaloers! En dat ben ik nog. Je ziet er goed uit Lurky.
Zeg had jij niet ook het DNA van geile eilanders... Laat mij ’s denken. Dat zijn je ‘ooms en tantes’. Aan hun drang der genen geef jij bij mij geen gehoor begrepen!
Toch is het jammer. Dit is het enige moment waarop jij en ik echt alleen zullen zijn in ons leven. Dit is ons ultieme intieme moment en jij verkletst het met rationele praatjes. Je kan nu eenmalig ervaren wat een goddelijk orgasme is.
Dat heb ik al eens met Equilan de elfengodin mogen meemaken.
Maar dat is een vrouw!
Wat maakt dat nou uit.
*Lurky ziet ineens iets interessants op een bedieningspaneel: knopjes, wijzertjes, ledjes, schuifjes. Ze heeft geen idee waar die allemaal voor dienen. Ze staart ernaar om Jezus haar gedachten niet te gunnen. Geconcentreerd kijkt ze naar het instrumentarium in de hoop dat hij zich van het onderwerp zal laten afleiden.
Ja, probeer het maar gortdroog en technisch te zien. Alles heeft zijn eigen functie en alles staat in verband met elkaar. Wat je niet begrijpt kun je ook niet zeggen te kennen. Je moet eerst weten hoe iets is voordat je er een oordeel over vormt.
*Lurky staart door maar trapt in haar eigen valkuil. Ze denkt: ‘De jongen heeft gelijk. Tering wat heeft hij een superintelligentie. Hij zal over mij sterveling altijd de baas zijn. Ik heb een mild monster gecreëerd.’
Ze hoort de veiligheidsgordels losklikken. Angstvallig blijft haar blik op flikkerende lampjes gericht.
Warmte drukt zich van achteren tegen haar aan. Zoete adem blaast in haar gezicht en een engelachtige stem fluistert in haar oor.
Hier is je monster. Ik ga je helemaal opeten. Je kunt mij niet ontsnappen.
*Scheuten schichten door Lurky's lichaam en ze laat zich achterover vallen. Een gespierde greep vangt haar op en draait haar om. Alles is zacht en stevig tegelijk. Haar gedachten exploderen in een meteorietenregen uiteen.
Zonder besef beantwoordt ze de honingsmakende lippen. Vocht versmelt. Hitte vult haar lichaam. Ze voelt een kosmisch aura uitstralen tot ver buiten de grenzen van het zonnestelsel. Het lijkt op een LSDtrip. Nee beter, liever, heter en doorregent met sterren en explosies.
Ze voelt haar lichaam botsen tegen de wanden van de Mir maar beleefd het als een gewaarwording van inslaande kometen. Zacht en gewichtsloos raakt het haar vlees als een impact in opwarrelend maanstof.
Het duizelt ringen van Saturnus om haar hoofd. De tijd is eindloos. Het duurt lichtjaren voor ze is teruggevoerd tot de oerknal.
God. Jezus. Wauw.
Lurky, dit is ons geheim. Craziest mag dit nooit te weten komen.
[Dit bericht is gewijzigd door -Jezus- op 19-03-2001 17:16]
*Lurky loopt naar het raam en kijkt naar de aarde.
Hij zal hier wel snel zijn. Ik ga mij even opfrissen.
De Progress! Die was ik even helemaal vergeten. Ik moet de X op de juiste plek laten landen.
*Jezus gaat in meditatie. Hij is zo geconcentreerd dat hij niet merkt dat Lurky uit alle macht tracht de stille getuige van hun samenzijn te verwijderen. Een klodder sperma zweeft in een bolletje door het vertrek. Ze probeert het te pakken. Het veranderd op haar aanraking in een sliertje dat melkwegstelseltje speelt bij een ver bedieningspaneel. Ze buitelt erheen en grijpt ernaar met haar hand. Even heeft ze het vast maar tussen haar vingers ontsnapt het in kleine druppeltjes. Ze vliegen alle kanten op.
Jezus kijkt op met een wazig verre blik.
Hij is aangekomen. Pappa vertrekt meteen.
Maar... maar...
Dat spul verdwijnt vanzelf in de ventilator. Ik moet me even concentreren.
*Jezus zakt weer weg in zijn eigen gedachtengolf. Behoedzaam zwemt Lurky door de ruimte en blaast de balletjes richting ventilator. Het luchtrooster zit verstopt. Alleen fijn stof kan er nog door. De druppels klonteren bijeen. ‘Hebbes’, denkt ze en pakt de massa beet. Het glibberige spul ontsnapt haar weer. Vanuit het raam komt de Progress al in zicht. Ze kijkt om. Jezus is een en al ernst en heeft niets meer van de jonge god van daarstraks. Een oude wijsgeer met een jeugdig uiterlijk hangt met gekruiste benen en gespreide handen in opperste trance. Hij richt zich op een doel buiten de Mir. Een doffe dreun galmt door het schip. Ze zijn door iets getroffen.
Ze ziet Jezus met zijn wenkbrauwen trekken en besluit niks meer te ondernemen. Liever een levende spermakwak in space dan een dode Craziest in een baan om de aarde.
Jezus slaat zijn ogen op.
Maak het luik maar open. De Progress is aangekoppeld.
*Lurky roeit naar voren en draait de sluis open. Voor de ruimtevaarder zijn spiegelende helm heeft afgezet roept ze hem al toe en sleurt hem in haar armen naar binnen.
Crazy’, liefste. Wat heb ik jou lang niet gezien.
*Ze ziet zijn gezicht nog steeds niet. Het maanmannetje en zij houden alkaar stevig in de armen. Ze weet niet dat Craziest de schok nog even uitstelt. Onder zijn pak zal ze ontelbare nieuwe lidtekens vinden en een geschonden gelaat. De blik op zijn zoon doet hem pijn. Eens was hij diens oudere evenbeeld.
De jongen hopt naar zijn vader en maant zijn moeder:
Lurky, help pappa eerst eens uit zijn pak.
*‘Sinds wanneer noemt hij haar bij haar voornaam’, denkt Craziest. ‘En sinds wanneer deelt die snotneus haar bevelen uit? Hij zal hier dan wel gezagsvoerder zijn geweest maar er is maar één kapitein op het schip.’
Lurky kijkt gefascineerd en onafgebroken naar één bepaalde plek van Craziest zijn lichaam.
Ja lief, ik mag dan lichamlijk wel niet perfect zijn, maar er is zeker één ding waar zelfs die Afrikanen niet aan kunnen tippen.
En zelfs mijn zoon zal zijn meerdere moeten erkennen aan 'little craziest'.
*Lurky voelt zich enigszins betrapt en gooit het snel over een andere boeg
Ik zal wat warme kleren voor je halen zo meteen loop je nog een longontsteking op
Jij? , laat Jezus dat maar doen dan kan jij mij ondertussen een rondleiding geven over dit luchtschip
*Jezus die voelt dat hij zijn leiderschap kwijt is en vanaf nu weer naar de bevelen van zijn vader moet luisteren gehoorzaamd zonder tegen te spartelen. Het herenigd liefdespaar loopt gearmd door de Mir. Alhoewel het in het begin nog aardig makkelijk leek begrijpt Craziest nu waarom astronauten een jarenlange training krijgen voordat ze de ruimte in mogen. Van links naar recht vliegt de Don. De arme maffiabaas loopt in zijn eerste kwartier in de Mir meer blauwe plekken op dan de gehele Italiaanse revolutie. Net als Craziest zijn balans teruggevonden lijkt te hebben maakt ie weer een spontane salto. Lurky grinnikt als ze de nog steeds naakte Craziest al die buitelingen ziet maken. Zijn apparaat stuitert op en neer en een gevloek van jewelste is er te horen. Het blijft een clown die Craziest.
Al kletsend leidt Lurky de Don daar zijn nieuwste 'verovering'.
Gaat het weer een beetje schat?
Craziest heeft het reilen en zeilen eindelijk een beetje door en beaamt Lurky's vraag
*Wederom pakt Craziest de hand van zijn geliefde en samen lopen ze zo goed als het kan terug naar Jezus
Gedverdemme!!
Wat is er Craziest?
Er vloog net een of andere rare substantie tegen mijn gezicht maar het is nu ook alweer verdwenen
*'Je zal het je wel verbeelden. Door het gebrek aan zwaartekracht gaat je huid de eerste dag tintelen en neem je dingen waar die er niet zijn'. De Don slikt deze verklaring daar het ook alweer de nodige uren geleden is dat hij een borrel heeft gehad en dan functioneert zijn zenuw stelsel ook niet naar behoren Jezus staat inmiddels klaar met een comfortabel trainingspak en opgelucht trekt Craziest deze aan. Wachtend op een bedank woordje kijkt Jezus naar zijn vader.
'Moet jij niet de route controleren?'
Jezus begrijpt de hint en laat zijn vader en moeder alleen. Smachtend kijkt Lurky in de blauwe ogen van de Don. De arme vrouw staat natuurlijk ook al maanden droog.
Over droog gesproken:'Haal je eerst even een fles goede wijn uit de Progress Lurky mijn speekselklieren protesteren
*De fles buitelt door de lucht. Een staart whisky hangt eruit maar verlaat de fles niet. Craziest vangt de fles op, maakt een simpele proost beweging naar zijn vrouw en neemt een ferme slok. Lurky hangt de fles in de lucht boven haar hoofd en zuigt door de ruimte de inhoud eruit. Met haar mond volgt ze de omgang van de vliegende fles.
Nou moe: hij zweeft jou kant op, wat heb jij een aantrekkingskracht op drank!
Nee jij hebt een afstooteffect op glas. Het is eigenlijk net een spiegel *knipoogt Craziest.
Alleen deze breekt niet maar zet het op een lopen
Hahaha, kijk zelf s in de spiegel!
*De Don voelt de lange reis en de alcohol in zijn hele lichaam en in plaats van te liefkozen zegt hij dingen die zomaar in hem opkomen. Het feit dat Jezus toch alles hoort en ziet heeft hem doen besluiten van zijn hart geen moordkuil te maken.
Het is weer net als vroeger tussen ons, alleen ontbreekt er nog iets
Ben je het niet verleert Lurky?
Nee ik heb flink doorgeoefend, ik neem aan jij ook.
Met uitgestoken boom stronken mag ik hopen?
Het ware hele boomstammen, zeg dat wel.
Hele stammen bedoel je zeker Ik heb mijn broodnodige verzorging van Equilan gehad, puur omdat het een zaak van leven of dood was. Het had ad niks met lust te maken.
Lust? Het gaf me gewoon rust. Maar het was meer een zaak van dood inderdaad: ik ben met de pil gestopt en condooms gaan gebruiken. De dood loert daar in iedere slaapkamer mee.
Oh wat verwoord je dat weer mooi.
*Craziest weet langzaam weer waarom het deze vrouw was die zijn hol op hoofd bracht. Het feit dat zij hem verlaten had en een diepe scheur in zijn hart veroorzaakte lijkt bijna vergeten.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 21-03-2001 01:30]
In de controle kamer van de Mir is het opvallend stil en zit Jezus genietend achterover gelegen in een stoel.
De jonge goden zoon heeft de grootste pret in zijn spelletje. Om de beurt leest hij de gedachten van zijn moeder en vader:”Wat een grote neukstaaf heeft hij toch” “Ze is wel aardig uitgewoond van die apenleuters” “Hier kan Jezus nog wat van leren”. Met een schok is Jezus weer in zijn eigen gedachten wereldje. Dus zijn vader is wel degelijk een betere minnaar dan hij is. Het besturen van de Mir en tegelijkertijd het lezen en manipuleren van gedachtes vergt veel kracht en concentratie van de jonge Jezus en hij besluit zijn energie volledig op de Mir te richten. Laat die oudjes hun pleziertje en privacy ook maar hebben. Mijn tijd komt nog wel
Geconcentreerd op de Mir zelf voelt Jezus hoe aardse krachten eveneens nadenken over het ruimtestation. Het gonst van de globale geruchten. Ver van het gewoel op de wereld denkt Jezus diep na. Hij hoort stemmen. Ze willen de Mir hebben.
Ze kunnen hun Mir krijgen.
*Niet dat hij de kosmische liefdesboot van zijn ouders over zal geven aan plannen voor vernietiging. Mir betekent niet voor niets Vrede. Hij heeft al dagen een goed idee. Nu is de tijd rijp of liever, er is geen tijd te verliezen het uit te voeren en te openbaren.
Als ze de Mir zo verafgoden...
*Het hele station is niet meer dan een afgedankte schroothoop in de ogen van de aardbewoners en dat heeft hem op een idee gebracht.
Een schroothoop zullen ze aantreffen.
*Niet ver van de Mir zweeft een afgedankte capsule in een gordel ruimteafval. Het achtergebleven voorwerp is gebutst van meteoriet inslagen. Jezus richt zijn energie op een tweede capsule en navigeert hem tegen de eerste aan. Hij haalt er een derde bij, een vierde, een vijfde. Als galactikale mecano klikt hij ze aaneen. Hij kijkt rond wat er verder voor bruikbaars zweeft. Stukken slang dirigeert hij als spaghetti rond zijn bouwsel. Afgebroken scherven hitteschild kleeft hij eromheen. Wieken met verweerde zonnepanelen hecht hij aan zijn reeks capsules. Blokken batterijen kleeft hij op de aanhechtingen. Er suist zelfs zowaar een weggeworpen colablikje rond.
pff Amerikanen ook altijd!
*Hij plakt het aan zijn kunstmir. Het gevaarte is inmiddels zo groot als een reuzenrad. Op aarde heeft hij wel eens een tentoonstelling bezocht van kunst gemaakt van weggegooid materiaal. 'Arte poverta' heette dat, 'assemblage met objects trouvé'.
Jezus kijkt eens goed door een patrijspoortje naar het resultaat.
Nou nog wat luikjes binnenin openen. Volgens mij kun je er nog in gaan zitten ook. Leuk voor kinderen. Ik ga het maar 's uittesten om te kijken of het wel veilig is.
*Jezus zweeft naar buiten en buitelt naar het bouwwerk. Hij teleporteert zichzelf een capsule in. Van binnen uit opent hij een voor een de luikjes en richt het uiterlijk van buiten beter naar de stand van de zon.
Als ik hier nog een tijdje aan door kan werken heb ik mijn eigen functionerende Mir gebouwd van gevonden onderdelen. Jammer dat ze hem willen laten neerstorten. Ach ja, op aarde houdt men nou eenmaal meer van vuurwerk en problemen dan van liefde voor wat oud en mooi is en bestemd is voor de vrede.
*Onderbewust heeft hij ook een kopie van het ouderlijke schip gemaakt. Hij kan zich erin terugtrekken als het zwoele gedoe in de Mir hem allemaal teveel wordt. Hij peutert aan knopjes en duwt bedieningspanelen op zijn plaats.
Volgens mij krijg ik 'm aan de praat.
Test
prrtrrr
Test
krrrrrhhh
Hallo aarde hoort u mij?
krhhhgggg
Hier spreekt Jezus vanuit de Mir
Krgggg
[Dit bericht is gewijzigd door -Jezus- op 22-03-2001 00:23]
*Een zestal eenpersoonsbritsen zijn als scheepskooien ingebouwd in de wand van het woonverblijf. Drie ervan zitten volgestouwd met proviand. Voornamelijk een interstellaire wijnkelder.
We zijn niet zo dik en de zwaartekracht is hier vrijwel nul. Je mag wel op mij komen liggen. We moeten wel deze gordels om ons heen vastzetten. Anders blijven we overal tegen opbotsen. Dit onderste bed was van mij.
[i]En waar ligt Jezus?
Hierboven.
Gezellig zeg. Waar is de jongen eigenlijk?
Zal ons wel weer bespioneren.
JEEEEZUSSSS!!!
Hm hij is hier niet.
Misschien is hij buiten spelen?
*Craziest hopt naar het patrijspoortje.
Wat is dat voor vijandelijke mogendheid? Een Yankee-spacestation met een colavlaggetje!
Dat was er daarstraks nog niet. Gek dat je hier niet uit een open raam kan roepen.
Onze zoon heeft zijn gaven: roep hem op!
We kunnen net zo goed in kooi gaan. Hij hoort ons wel.
*Craziest en lurky zweven naar bed en hangen innig tegen elkaar aan. Spoedig vergeten ze hun zoon en het merkwaardige ruimteschip buiten. Volledig in elkaar opgaand met de ontdekking van hun eigen en elkaars lichamelijke gewaarwording. De kosmische geliefden geven als heuse beginners de tongzoen hun volledige aandacht.
Kwijlend vallen ze in slaap. Het speeksel zwiert in draden om hun hoofd.
Lurky? Eh Mam’, Pap’, hebben jullie mijn... oh sorry...
*Jezus ziet dat zijn ouders met gesloten ogen een totale koppeling oefenen. Stilletjes vliegt hij naar zijn kooi. ‘Jammer, ik had ze willen laten zien wat ik heb gebouwd’.
Hierrblijven!
*Hij graait het stuk plastic terug en klemt het tussen zijn benen.
Met zijn vingers scant hij de ontblote elektronica tot hij de kapotte plek voelt. Een simpele condensator heeft de geest gegeven. Met een tangetje verwijdert hij het frommeltje van de contactplaat. Het schiet meteen de vrijheid in en is te klein om op zn tocht te achtervolgen. Hij heeft zijn handen al vol aan het op magische wijze bijeenhouden van de inhoud van de gereedschapskist.
In de kist vindt hij een zakje reservecondensatoren en pulkt er een vervanger zonder de rest te laten ontsnappen.
Solderen is overbodig. Met zijn pink stuwt hij vuur op de verbindingen en de oude metaalresten beginnen te borrelen.
Raar toch dat de hele functie van zo’n spionagesysteem afhangt van een stukje hardware ter grote van een muizenkeutel.
Nou ja ik ga maar eens een hemels ontbijt voor de twee oudjes maken. Hoogste tijd dat ze wakker worden en het systeem gaan uitproberen.
*Hij zweeft naar de kombuis ruimte. Voor zijn vader maakt hij in een drinkfles een stevig drinkontbijt aan met pure wodka. Voor zijn moeder lengt hij de meergranenvruchtenpap aan met vruchtensap. Iemand moet de nuchterste zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door -Jezus- op 26-03-2001 18:28]
De communicatie met de buitenwereld is nihil. Het gemurmel op planeet Aarde gaat aan ze voorbij. Buiten hen is het grote niets en tegelijk het Al: het besef in het hier en nu te zijn in de eeuwigheid. De Mir is een ark geworden: een hemels paradijs.
Jezus lijkt zijn verloren kindertijd in te halen. Hij is in de zevende hemel in zijn zwevende schroothoop.
Gek hè, ik mis helemaal niets.
Zolang de drankvoorraad er is hebben we alles hier.
De wereld is onder ons, wij staan erboven. Niets doet er nog toe. Zelfs taal lijkt overbodig.
Dat komt omdat onze jongen gedachten kan lezen. En wij voelen elkaar wel aan. Daar hebben we geen woorden voor nodig.
Je bent mijn hemelse minnaar.
Zwijg mijn zonnetje en ik zal het bewijzen. We hebben het plafond nog niet uitgeprobeerd.
*Overal in het ruimtestation is hun liefdesnest. De afgewerkte lucht in de Mir is één groot matras. Klodders lichaamssappen en gemorste slokken alcohol zweven als bruidsconfetti rond.
Een keer blijft Craziest voet achter een elektriciteitskabel haken en valt prompt de stroom uit. Daarvan afgezien zijn er voor de fysieke mens en het ruimtestation zelf geen technische problemen.
Als Jezus weer terug vliegt van zijn ‘uitje’ naar de controle kamer ziet hij dat zijn vader wanhopig probeert om contact te zoeken met het casino. Maar de supersonische computers lijken niet te doen waar ze voor gemaakt zijn en Jezus hoort zijn vader vloeken.
Jezus Christus
Lukt niet echt hè oudje
Nee, je weet hoe ik ben hè. Er schijnt dat er op aarde een nieuwe valuta aan komt en ik ben benieuwd of James hier wel op voorbereidt is. Alle kasten moeten aangepast worden en ik heb zo het idee dat meneer het er daar beneden maar van neemt.
Tja, de afstand is te groot om telepathisch een boodschap over te brengen
Ik vraag me af of ik er wel goed aan heb gedaan om James de touwtjes in handen te geven.
Al zet je een kikker op een gouden stoel, hij wil altijd weer terug naar de plas. Het blijft een butler tenslotte.
En nu?
*Uit een ander vertrek hoort de Don Lurky roepen.
Schatje, het is weer tijd
*Wat nou tijd. Er is hier geen tijd. Craziest gebiedt zijn zoon om zijn moeder even zoet te houden zodat hij na kan denken. De fles rum die de Don voor zijn neus had staan is binnen de kortste keren leeg. Het helpt hem niet om helder te denken. Uit frustratie probeert de Don de fles kapot te gooien tegen één van de computers. Op een behouden vaart glimlacht Craziest. Maar inplaats van het beoogde doel zweeft de fles lukraak door de cabine. Craziest sr zei altijd dat als dingen tegen zaten je terug naar de basis moest. Het valt te proberen natuurlijk.
Die klote flessen ook bromt de Don. De lege flessen waarborgen inmiddels een vermogen aan statie geld en staan alleen maar in de weg.
Op één van de computers tikt Craziest een bericht voor James en laat deze uitprinten in duizend fout.
JEZUS!!!
Riep u mij vader of zit u weer te vloeken
Dat weet je donders goed. Ik wil dat je deze brieven oprolt en allemaal in een fles stopt
Daarna kieperen we de flessen overboord en met een beetje geluk komt er één op het eiland terecht
Met alle respect vader ik vind het een heel goed idee maar een beetje geluk ?
De helft van de flessen zal al verbranden in de atmosfeer en de kans dat James zijn flessenpost krijgt is minimaal.
Ach een paar flessen zullen de reis wel doorstaan. En alleen al het feit dat Wilgje misschien zo’n fles op haar hoofd krijgt is het proberen waard. Zonder geluk vaart niemand wel
Prima. Het mes snijdt hier trouwens aan twee kanten want dan zijn we ook eindelijk wat meer ruimte die die flessen onnodig in beslag nemen.
Dat is mijn zoon. In elke situatie de positieve dingen eruit halen
Maar hup aan het werk dan zal ik je moeder eens verwennen
*Craziest begeeft zich naar een andere ruimte waar Lurky al smachtent wijdbeens op hem wacht. Sorry schat, zaken gaan voor het meisje maar ik zal er voor zorgen dat mijn laatste frustraties onze dagelijkse gymles te goed komen. Vol overgave stort de Don zich op het mooiste stukje vlees dat in de hele melkweg de bekenen is en de inmiddels bekende geluiden weergalmen door de Mir
*Hij duikt naar voren, grijpt haar bij haar knieën en gunt zichzelf een close-up. Op zijn adem trilt haar vagina. Sappen wellen spontaan naar buiten. Craziests roede zwelt bij de aanblik fier richting einddoel. Dronken en ditmaal niet van de alcohol kijkt Craziest met een nat gezicht op waarom het ineens stil is. Lurky hangt met wit weggetrokken ogen achterover. Ze voelt hem op zich schuiven en kijkt lodderig op. Ongewoon snel voert ze met haar voeten hem over zich heen.
Lurky kan niet wachten en probeert Craziests gewichtloze lijf aan zijn haren boven op zich te trekken. De maffialeider is echter ook buiten de aarde sterk en zet zijn handen schrap tegen haar dijen. Hoe ze zich ook kromt haar handen komen niet verder dan zijn gespierde bovenlijf. Onder haar vingertoppen voelt ze de ribbels van lidtekens over zijn spierbundels lopen. Een haar inmiddels bekend brailleschrift verteld zijn eigen verhaal. Niet dat het haar nu interesseert.
Met haar vrije onderbenen kroelt ze tegen zijn kruis en streelt met haar tenen zijn ballen. Van genot probeert ze met haar grote en tweede teen in zijn penis te knijpen die spontaan opzij stuitert. Plagerig speelt ze een boksspelletje.
Het komt haar op een waarschuwende beet te staan. Hun tere delen verkeren in een kwetsbare positie. Het is een kwestie van vertrouwen dat aangenaam niet verandert in irritatie. Schuldbewust legt zij haar voeten in zijn lendenen en aanvaard zijn geruststellende kussen. Snel wordt het incident vergeten en is de ruimte gevuld met ongecontroleerde kreten.
Voor hij voorbijgevlogen is hapt ze zich vast aan zijn lid. Om te voorkomen dat hij in allerlei anatomisch onverantwoorde bochten stuitert en langs haar gebit zal schampen, houdt ze zijn heupen vast. Krast uit wellust met haar nagels over zijn billen.
Craziest hangt met zijn ogen gesloten. Zijn gezicht trekt van lust die zich afspeelt in de krochten van zijn gedachten. Vlak voordat hij al te vertokken gaat kijken opent hij zijn ogen en pakt haar beet:
Wacht nou, zou je voor deze keer niet liever champagne drinken?
*Craziest verwijdert het borgkapje van de champagne. Hij schudt even flink met de fles en richt hem op Lurky.
Aaaieeee
RAAK!
Haal m er zelf ook maar weer uit.
*Hij buigt zich vol toewijding naar haar onderbuik. Ze lanceert de kurk met een plopje op zijn veelvoudig gebroken neus.
Haha, boontje komt om zijn loontje.
Grrr, hier, zuipen kreng.
*De champagnefles hing geduldig naast ze te wachten met een wimpel bruisend vocht. Het zwiert achter de fles aan en Lurky zuigt het naar binnen.
Moest je zelf geen slok?
Je hebt niet veel voor mij overgelaten.
*Achteloos ledigt Craziest het staartje en duwt de fles een eind de lucht in.
Lurkys lichaam is bepareld met champagnebolletjes. Ze grijpt haar man vast en de druppels schieten tussen ze uit. In de zwevende champagneregen trek zij hem in zich.
Het menselijk lichaam is niet ontworpen voor het zorgen voor voortplanting in een zwevende gewichtloze situatie maar de mens is vindingrijk. Hoewel zij hem plaatselijk zacht omkneld moet hij stevig vasthouden. Stoot na stoot deinen ze verder door de cabine. Ze glibberen steeds bijna van elkaar af.
Hij ondersteunt haar schenen met zijn voeten. Met haar kuiten duwt ze zijn leest tegen zich aan en geeft hem kontjes met haar hielen. Hij grijpt zich vast aan haar borsten die als twee bergen omhoog steken maar zij pakt zijn polsen en duwt zijn armen in haar nek. Zelf pakt ze zijn hoofd beet. Zo kunnen ze zich ontspannen zonder dat hun nek wegzakt. Bij iedere beweging wentelen ze en verwisselen constant van onder- en bovenpositie zonder dat dit hun ritme verstoort.
Craziest gezicht hangt in een gordijn van Lurky’s haar dat alle kanten op zweeft. Hij waant zich in een korenveld. Op elke zucht waaiert het even van hen weg. De letters en geheime tekens van zijn blauwe tatoeages schimmeren voor hun ogen. Hun vel is bedekt met een filmpje zweet.
Steeds heftiger bewegen ze. Zijlings hangend. Onderste boven op hun hoofd, met een knie een paneel rakend, hangend boven het controlescherm, zich afzettend tegen wandplaten en rondschroevend door het gangpad.
Zonder seintje duwen ze hun bovenlijven van elkaar af en omknellen met hun benen elkaars bekken. De knieën steunend tegen elkaar torso. Ze grijpen elkaar bij de onderarmen en hangen wijduit elkaar aan te kijken. Met kleine armbewegingen regelen ze hun bewegingen. Hun benen geven zachte tegendruk. Er is geen fysieke beperking dan de onafwendbare ejaculatie.
Lurky is al zoveel maal klaargekomen dat Craziests nek haar het verlengde van zijn penis schijnt. Met zachte regelmatige rukjes trekt ze hem aan zijn hals in zich omhoog. Voor haar gevoel zit zijn penis tot haar strottenhoofd. Heel haar lichaam is de voortzetting van haar erogene zone. Zelfs haar vingertoppen, tenen en schedeldak houden het niet meer van de tinteling.
Met een wederzijdse oerkreet schiet Craziest door haar heen. Gelijk valt ze kreunend in onmacht.
Hé Lurky! Gaat het nog?
*Met zachte geluidjes geeft ze aan in leven te zijn en trekt traag een ooglid op en neer bij wijze van knipoog. Craziest sjort haar lichaam plat op zich en houdt haar stevig omklemd.
Relax maar even.
*Prompt vallen ze in een dromerige roes. Ze zullen pas weer wakker worden zodra ze door vochtgebrek elkaar droog horen smakken bij de gedachte aan drank.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 07-04-2001 23:44]
Jezus die als ie zou willen zo bij de Chicago bulls kan spelen dunkt erop los alsof het een lieve lust is.
Doe je een beetje rustig jongen want je moeder ligt bij te komen van vannacht
*De eerste borrels van de dag doen Craziest lichaam weer functioneren en de wallen onder zijn ogen verdwijnen als sneeuw voor de zon. De Don zou nu wel samen met Lurky een bad willen delen maar helaas moet hij het doen met een geïmproviseerde douche. Grondig wast hij de vlekken die nog getuigen van de wilde nacht ervoor van zijn lichaam. Het hete water zet de poriën wijdt open en de Don voelt de krassen die de nagels van Lurky hebben achtergelaten prikkelen. Wat is het ook een heet standje. Daar loopt er maar één van op deze aarde.
Nou ja op dit moment geen een en dat is ook maar beter zo want het vlees is zwak en de Don koet er niet aan denken haar te delen met een ander.
*Als Craziest zich afgedroogd heeft en zich in een comfortabele outfit heeft gehesen begeeft hij zich weer naar de slaapkamer. Slaperig gaan de ogen van Lurky open en vol liefde streelt Craziest haar. Het was fantastisch gisteravond schat. Maar in plaats van een kreunende bevestiging kijkt ze wat pips
Ik ben misselijk
*Een ieder ander had van Craziest te horen gekregen dat ie zich niet moest aanstellen maar de Don weet dat Lurky niet snel miauwt .
Wat scheelt eraan lief
Ik ben misselijk
Ja, dat zei je net ook al maar waar heb je last van
Nergens van ik ben gewoon misselijk
*Het net nog goede humeur van Craziest loopt een aardige deuk op maar om zijn goede gedrag maar weer es te tonen haalt hij een borrel. En daar komt bij de don kon er zelf ook nog wel één gebruiken. Hupse doe je mondje maar open schat en goed slikken. Zo daar knap je van op hè je krijgt meteen weer kleur op je wangen.
Dank je lief maar één is wel genoeg
*De Don weet niet wat hem overkomt en denkt dat Lurky een spelletje met hem speelt. Hij knijpt haar neus dicht zodat ze haar mond wel open moet doen en giet nog een paar flinke glazen Stro Rum naar binnen. Craziest heeft met veel vrouwen en objecten sex gehad maar dit heeft hij nog nooit meegemaakt. Als hij zich op Lurky stort lijkt het net of hij sex met een mummie gaat hebben.
Vertrouw me nu maar ik weet wel wat goed voor je is.
Of met een opblaaspop
Verschrikt kijkt Craziest achterom en ziet jezus lachend in de deur opening staan
De vlerk had het weer niet kunnen laten zijn gaven te gebruiken en hij heeft zijn hart nu eenmaal niet op zijn tong liggen
Scheer hier weg nozem, je moeder heeft euh verzorging nodig
*De Don weet dat hij zijn zoon dit tegen beter weten in probeert wijs te maken, maar hij is toch te preuts om het gewoon te zeggen
Trek je van mij niks aan ik ben hem alweer gevlogen
*Net als Craziest het er maar wil bij laten zitten lijkt Lurky zichzelf weer een beetje hervonden te hebben. De oude Mir kraakt van alle kanten onder de onstuimige bewegingen en als dit gevaarte zou kunnen praten dan had de Don het wel gelaten haar nog heelhuids mee terug te nemen naar de aarde.
Haar slangen lichaam rolt zich weer uit als van ouds en begerig kijkt ze hem aan. Ze hoeft Craziest niet te vragen of er nog leven inzit want dat ziet ze wel aan zijn ogen. De twee verwikkelen zich weer in het liefdesspel en al snel is Craziest het voorval van de misselijkheid vergeten.
Maar levenloze objecten praten niet los van het eigen verhaal dat hun hun aanblik vertelt en daarom probeert de Don zijn gedachten hier niet naar te laten afzakken en zich vol te richten op het lief hebben van zijn vrouw.
Standje 69 wordt afgewisseld met de ouwe style en elke keer weer leert de toch niet onervaren don bij.
Ik wil het doen zoals Toro het doet
Pardon Lurky ?
Nou je weet wel op zijn hondjes
*Demonstratief gaat Lurky op haar knieen zitten en keert haar heerlijk kontje naar hem toe.
De Don wordt gek en snakt naar adem.
Is het de stank ?
*Betrapt kijkt het liefdespaar naar waar het geluid weg komt en wederom staat Jezus in de deuropening
Sorry oudjes ben alweer weg
*Zonder ook maar een keer gekomen te zijn beginnen de twee wederom van voor af aan. De tietjes van Lurky zien er nog beter uit dan de appels in haar Eilandtuin en vol verlangen slikt en bijt de Don erin. Door het steeds weer uit gestelde orgasme zijn ze echt superheet dat er geen tijd meer is voor voorspel. Met een soepele beweging betreedt Craziest Lurky’s liefdesgrotje en met lange halen snel thuis wordt het karwei afgerond.
Op aarde kijkt James es naar de lucht waarvandaan hij toch meende een noodkreet te horen en even denkt hij aan zijn meester en zijn vrouw. Haha nee das onmogelijk. Zich schamend voor zijn eigen vieze gedachten maakt ie nogmaals zijn ronde.
[Dit bericht is gewijzigd door craziest op 10-04-2001 03:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 13-04-2001 03:00]
In haar slaap ligt Lurky te woelen. Het ziet er niet naar uit dat ze in haar dromen een partijtje met Craziest opnieuw ondergaat. Ze krimpt en vecht. Jezus gaat op haar af om haar te kalmeren. Zachtjes veegt hij het zweet van haar voorhoofd.
Stil maar Mamma.
Hé jongen wat is er aan de hand? Laat je moeder met rust!
*Craziest kijkt boos om en vliegt door de gang op het slaapvertrek af. Schuldbewust zweeft Jezus achteruit. Lurky slaat haar ogen op. Ze kromt zich opzij.
Een golf braaksel zwiert als groezelige tekstballon uit haar mond. Ze veegt haar lippen af. De kotsplak dwaalt verder.
Mamma kijk dan toch, er zitten geeneens stukjes voedsel in. Je moet wel goed eten.
Het gaat alweer.
Ik ga wat lekkers voor je maken. Wat wil je?
*Lurky denkt aan het assortiment. Ze heeft trek in vis met slagroom ontbijtkoek en artisjokbodems. Van die keuze schrikt ze en zegt:
Maak maar wat.
*Craziest doet zijn best ook iets krachtigs te verzinnen.
“Wil je rauwe eieren met rum?”
nee geen alcohol.
*Met een lakenpunt veegt hij haar mond af.
“Kom, je moet je even wassen. Wat is er toch met je?”
Ik zou het niet weten. Misschien heb ik iets onder de leden.
Zeker heb je iets onder de leden, *denkt Jezus die vanuit de kombuis zijn ouders afluistert.
“Wat denk je dat er met je aan de hand is? Het ene moment ben je hartstikke vrolijk en het volgende moment doodziek?”
*Craziest voert Lurky mee naar zijn zelfgebouwde douche: een afgesloten hokje waar het water rondvliegt dat met een afzuigsysteem kan worden weggepompt naar de recyclingfilter.
Ik weet t niet. Ik ben bioloog, geen medicus.
*Lurky heeft wel een vaag idee. Heel lang geleden heeft ze zoiets eerder meegemaakt. Toen dacht ze ook eerst dat ze ziek was.
Wil je dat ik een telefonisch consult bij een arts vraag?
“Nee wat kan die nou van zoon afstand concluderen?”
Ja het is vast een of ander ruimtegriepje dat hij niet kent.
“Misschien kan Jezus een diagnose stellen. Die kijkt dwars door ons heen.”
Nee Pap’, ik zou echt niet weten wat Mamma heeft, doe nou maar gewoon kalm aan.
*Jezus roept het brutaal door de ruimte. Stil luistert hij zijn moeders gedachte af. Flarden schieten door haar hoofd terwijl ze vrolijk met Craziest onder de douche staat te babbelen over het lekkere water en zijn vindingrijke handigheid. Jezus opent een pakje gerookte zalm en leest Lurkys geheimen. Jezus schudt een spuitbus slagroom en spuit wat in de kom. Voorzichtig proeft hij het resultaat:
Ik heb al een tijd niet meer gemenstrueerd: dat zal wel aan de buitenaardse omstandigheden liggen... Ja moedertje en met wie heb je gevreeën sinds de laatste keer, *antwoord Jezus woordloos terwijl hij een blikje artisjokbodems openkrikt.
Mijn Afrikaanse vrijer en ik hebben condooms gebruikt... Heel verstandig moedertje. Shit, hij zal toch niet geknapt zijn!... Niet aan denken... Nee maak je geen zorgen. Denk ’s na, wat toen? *Jezus doet de zalm en de artisjokken in een kom met een drinkdeksel.
Jezus! Nee dat kan niet... Craziest heeft het agressiefste killersperm dat ik ooit onder een microscoop zag vechten. Die gaan dagen na datum nog hun concurrenten te lijf om de weg vrij te maken voor hun eigen makkers... Ik ben zijn nazaat, *weet Jezus en snijdt met een trots lachje plakjes ontbijtkoek. Bovendien bezit ik een Phalanxgen... Erg jammer dat ik het niet hardop kan uitjuichen maar het is me gelukt. Pas nou maar op vrouw.
*Uit de douche klinkt geschaterlach en gegiebel.
Het is maar waar je trek in hebt.
Ben je gek, wat een verspilling *zegt Craziest: als t naderhand gefiltert is blijft er alleen het vocht over maar zijn de smaak en alkohol verloren. Ik kan je zo wel dronken maken.
Ja van geluk.
Nee mijn zweet heeft een promillage van 80 procent. Je douchewater is onder invloed zolang je met mij een douchebeurt neemt.
*Dat laat ze zich geen twee keer zeggen. Ze nemen het woord douchebeurt erg letterlijk. Het staande doen in een kleine ruimte hadden ze nog niet geprobeerd. Het gaat heel gemakkelijk door het gebrek aan zwaartekracht. De schuifwandjes behoeden ze tegen ombuitelen. Een extra dimensie is niet kunnen zoenen vanwege de maskers. Het maakt het sciencefictionachtig.
Op een gestrekt been en het vrije been om elkaars heupen hoppen ze met hun hoofden tegen het plafond op. Het gehijg vult hun maskers met condens. Ze voelen het natte warme kunstglas tegen zich aan duwen maar slaan er geen acht op.
KLA BENGGGG
*De zijwand is uit de sponning gedrukt. De glasplaten zweven uiteen. Lurky en Craziest buitelen er omstrengeld achteraan in een zilverglanzende bel water. Jezus zwiert gehaast toe.
Verdorie Mamma. Doe toch eens voorzichtig!
*Zijn ouders snakken naar adem en rukken hun maskers af. Ze schieten van elkaar los. Craziest vergeet zijn naaktheid en staat onbewust van zijn stijve zijn zoon streng te woord.
Hou je brutale mond. Vang het water!
Snel, het is kostbaar.
*Het water zweeft in een doorzichtige ‘blob’ door de gang richting ventilatierooster. Craziest het zuigvermogen van de afzuiginstallatie in het doucheplafond op maximum. Jezus vliegt de waterblob voorbij en keert hem met al zijn magnetische krachten. Lurky hangt naakt de boel aan te kijken. Ze ziet een beetje pips maar grapt manmoedig:
Gelukkig hoeven we hier niet te dweilen.
*Het water zweeft langs haar. Glazig, haast stoned kijkt ze naar het natuurfenomeen. Het kostbaarste goed van de aarde. In het voorbij zien gaan van het vocht trekt ze ineens wit weg. Een straal braaksel schiet in de waterbel. De vochtmoleculen herkennen elkaar als bij elkaar horend en trekken bijeen tot massa. Het is een fascinerend gezicht: een lavalamp zonder omhulsel. Craziest vangt het schouwspel in de zuiger.
Maakt niet uit Lurky, het filtert wel weer schoon. Maar wat heb je nou toch?
De douche... Ik heb de douche stukgemaakt.
Ach welnee dat wandje zit er zo weer in. Kom, trek eerst wat warms aan. Wat is er met jou?
Als ik op het eiland was zou ik het Equilan vragen.
Zal ik Jezus laten faxen dat je humeur steeds wisselt, dat je niet eet en toch niet bepaald magerder wordt?
Misschien heb ik wel een tumor.
Jezus moet je eens scannen. Jezus!!!
Nee mamma heeft geen gezwel, Ze moet even wat eten: hier dit heb ik gemaakt. Kan ik je even alleen spreken mam?
*Jezus staat met zijn drinkkom achter Craziest en geeft haar in het aanreiken een knipoog.
Alleen?
Je vader en ik hebben geen geheimen voor elkaar.
Brutale rotjongen.
*Craziest grijpt een riem en haalt uit naar zijn zoon. De zweepslag zwiert als een serpentine door de ruimte. Slaan is onmogelijk in de gewichtloze toestand en treft geen enkel doel.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 13-04-2001 03:09]
* Craziest luistert met een koptelefoon op naar de economische veranderingen op aarde. Lurky geeft hem een kus in zijn nek. Zonder op te kijken aait hij met zijn vrije hand even over haar hoofd terwijl zijn andere hand de frequentiezoeker aftast. Lurky zweeft weg.
Langs de douche zwemmend ziet ze dat haar zoon het hokje in oude staat heeft hersteld. Jezus is inmiddels in de kombuis bezig iets smakelijks in elkaar te flansen. In de magnetron kookt hij rijst, bonen, tomaten en stukjes chorizo en ham.
Dat ruikt goed Jezus. Ik waande mij even in Ristorante Ali.
Lurky, ik ga je voorlopig verwennen. Je voelt je alweer beter zie ik.
Laat dat verwennen voortaan maar aan je vader over anders is de kosmos te klein voor jullie beiden.
Dat bedoelde ik niet: ik ga zorgen dat je in het vervolg verantwoorde voeding krijgt.
Lief van je maar maak je geen zorgen. Bekommer je liever om het technische gedeelte van het ruimtestation.
* Jezus kijkt zijn moeder aan, pakt haar bij de handen knikt haar toe en geeft haar een volle kus op haar lippen. Voor de verbaasde Lurky kan reageren duwt hij haar weer een eindje van zich af zonder haar los te laten.
Ik mag je wel als eerste feliciteren.
Waarmee? Wat bezielt je?
Je bent zwanger!
Oh nee!... Dus toch... Hopelijk toch wel van Craziest hè?
Jij gaat hem opa maken.
NEE!!! Waarom kan ik nooit een normale moeder zijn!
Dat ben je wel. Als je goed oppast tenminste.
... Er is nog nooit een mens buiten de aarde geboren.
Het is geen mens: het is mijn kind.
Er zit een mutant in mij?
Nee een optelsom der delen. Het is een mooi wezen.
Dit is te zwaar. Het is nog niet geboren, misschien kan ik het verliezen.
Nee ik sta in contact met mijn kindje. Het is krachtig maar het wil dat je het rustig laat groeien en veel vlees en groenten eet.
... Lieve hemel wat heb ik ooit gedaan! Ben ik dan niet meer dan een levende axotltank geworden?
Wie met de natuur prutst krijgt vroeg of laat de rekening gepresenteerd. Maar maak je geen zorgen. Dat doe ik wel voor je.
Jij hebt gemakkelijk praten. Wat moet ik tegen Craziest zeggen?
Niks. Die merkt het vanzelf wel.
Zo werkt dat niet tussen man en vrouw.
Ik ben de man van je kindje en ik vraag het je als mijn vrouw.
Je vrouw? Kom maak t even zeg! Dat was een slippertje, een onnadenkend moment van wellust.
Nee dat was gepland. Het was mijn bewuste keuze.
...Wat heb ik gedaan... waren we maar op aarde gebleven, had jij maar ver van mij een meisje bezwangerd.
Dat heb ik ook gedaan. Meerdere zelfs.
NEE, ook dat nog! Ik ben een onderdeel van je harem... Wat zijn het geworden?
Perfecte wezens. Bloeddorstige vliegende halfgoden met superieur verstand en het geduld van bomen.
En dat was je niet genoeg?
Nee. Wat aan dit zonnestelsel ontbreekt is een aliën.
Daar gebruik jij je moeder voor? Ik die je met wetenschappelijk vernuft op de wereld heb gezet... Ik heb een monster geschapen.
Geen monster, een godenzoon, een perfecte schepper.
Als je zo perfect bent, heb je mij er niet bij nodig.
Wel: zonder moeders geen kinderen. En jij bent ideaal voor mijn doel. Je bent intelligent. Alleen zou jij je lusten nu moeten leren beteugelen.
Dat had ik eerder moeten bedenken en ik had beter nog veel eerder mijn verstand moeten beteugelen.
Alles heeft zijn rede. Het past allemaal in Het Plan van het universum.
Het duizelt mij. Ik ga even uitrusten en nadenken. Het is mij teveel. Ik wil je even niet meer zien.
Je ontkomt mij niet. Ik kom je zo wat eten brengen.
De trek is mij vergaan.
Je zult eten. Je past je maar aan.
* Lurky barst in tranen uit. Hysterisch stompt ze haar vuisten in haar buik. Jezus neemt haar in een houdgreep en slaat haar in het gezicht.
En dat laat je! Begrepen?!?
Ik ga nog liever dood dan dit gedrocht in me te accepteren. Jij rotjongen: intrigant!
Mamma, ik heb het beste met jou en de wereld voor. Wacht nou maar af. Heb geduld en je zult zien dat 't het mooiste is wat je ooit als natuurverschijnsel hebt waargenomen.
En hoe lang duurt het?
Nog zeven maanden. Vertrouw me. Het komt allemaal goed.
Pff. Hoe kan ik jou nou nog vertrouwen. En ik kan niet eens je vader in vertrouwen nemen. Alle vertrouwen is geschonden. Ik heb niemand meer.
Niet waar, je hebt je ongeboren kindje, je hebt pappa die van je houdt, je hebt mij, je dochter en de hele eilandfamilie. Kom, je bent te emotioneel nu. Ga maar even rustig nadenken.
Ik ga rusten ja en wil nooit meer wakker te worden uit deze nachtmerrie. Ik hoop dat alles een boze droom is en ik straks wakker word in mijn hut in Kongo zonder ooit van Fok!Eiland te hebben gehoord!!!
* Jezus ziet zijn moeder overstuur door de gang maaien en naar een patrijspoort gaan. Ze staart naar de planeet die het vaste uitzicht vormt en veegt met haar hand over haar wangen.
Onverstoord vult Jezus de drinkkommen en zweeft naar zijn ouders.
Pappa, Mamma, hier, het eten is af.
* Craziest ziet de kom naast zich worden neergezet.
Jongen van me, je hebt er voor je lieve vadertje toch wel een flinke scheut brandy in gedaan mag ik hopen?
Brandy komt eraan Pap'.
* Schokschouderend slobbert Lurky aan haar kommetje. Craziest kijkt haar verliefd aan.
Wat is er schatje? Ben je weer onwel geworden?
Ja Craz' maar het gaat alweer. Eet smakelijk.
Smakelijk ja, Jezus wat heb je dit weer verdraaid goed bekokstoofd. En lurky, ik moet zo nog even wat afmaken maar als je je straks goed voelt zal ik je even laten ontspannen.
Lekker liefje. Dat verzet de zinnen. Daar heb ik echt behoefte aan.
* Jezus werpt zijn moeder een woedende blik toe. Ze steekt haar tong naar hem uit als een klein pesterig schoolmeisje dat geen zin heeft haar lessen te leren.
* Craziest zweeft wat doelloos door de Mir. Hij kent dit spaceship ondertussen uit zijn broekzak. Geen kamer heeft geen geheimen meer voor de Don. En toch voelt hij dat er hier iets niet in de haak is. Er staat wat te gebeuren of nog erger er wordt iets voor hem verzwegen.
De littekens van de Don jeuken om het leven en dat betekent dat er onheil nadert. Maar een blik op een van de vele raders leert Craziest dat er geen verdwaalde asteroïden in de nabije omgeving zijn.
Maar als ik al die aanslagen op mijn leven heb overleefd, dan zullen we dit varkentje ook wel weer wassen, * denkt de Don hardop in zichzelf. Er zit hier ergens een addertje onder het gras, maar die zal ik met Lurky aan mijn zij wel doodtrappen.
* De Don , die al ijsberend , geruisloos het slaapvertrek van Jezus heeft betreden weet niet wat ie ziet. De gedood verfde opvolger van Craziest zit in een hoekje van het vertrek wat met zichzelf te spelen. Plaatsvervangende gene overvalt de Don. Dit is geen zoon van mij. Een Craziest telg hoort stijl te hebben.
Hé idioot, waar denk jij dat je mee bezig bent?
* De ogen van Jezus draaien weer normaal in zijn oogkas en met een rooi kop kijkt Jezus de Don aan.
Dat het rooie hoofd van opwinding is en niet van schaamte ontgaat de dom.
Jezus voelt zich totaal niet betrapt, alhoewel hij toch beseft dat hij zozeer met zichzelf bezig was geweest dat zijn bovenmenselijke sensoren hem niet gewaarschuwd hadden.
Kan ik u ergens mee van dienst zijn vader?
* Craziest weet niet goed of hij zijn zoon nu een uitbrander moet geven of dat het voorval maar als niet gebeurd moet beschouwen.
Rukken tast je gezichtvermogen aan.
Haha, vertel dat fabeltje maar aan kleine kinderen. En daar komt bij mijn ogen zijn 3 keer beter dan die van de normale mens dus die kunnen wel tegen een stootje.
* De Don die niet gewend is dat iemand een weerwoord tegen hem heeft weet zich even geen houding.
Als je je eigen troep maar opruimt!!
Tuurlijk pa, er moeten hier geen ongewenste bevruchtingen plaatsvinden.
* Dit maal steekt Jezus een plagerige tong uit naar Lurky die net de kamer betreden heeft om te kijken waar Craziest zolang bleef. Lurky went haar hoofd af, maar constateert tevreden dat ook deze hint de Don totaal ontgaat.
Nu we het toch over schoonmaken hebben Jezus ga de Mir maar eens een goede beurt geven.
* Jezus zit er even aan te denken om ook hier weer een leuke woordspeling tegen aan te gooien, maar de woedende blik van zijn moeder weerhoudt hem hiervan.
En waar moet dat mee gebeuren? We hebben hier geen schoonmaakmiddelen, vader.
Gooi maar wat rum en vieux door elkaar. Een paar schuiten Jagermeister erbij en nog een paar eetlepeltjes zoutzuur en je hebt zo'n agressief goedje dat vreet zich zelfs door de hardnekkigste bacterie heen.
Kom Lurky we gaan hier weg. Je zoon heeft werk te doen.
* Craziest pakt Lurky bij haar hand en samen zweven ze weer naar hun eigen slaapvertrek.
Lurky, die al lang weet waar dit weer op uit gaat draaien laat weten eerst naar de wc te moeten.
Glimlachend stemt Craziest in.
Maak je maar goed schoon. En aan die buik te zien moet er inderdaad wat overbodige ballast uit.
* Op de wc pikt Lurky een traantje weg. Hij zou eens moeten weten waarom haar buik zo dik is. Uit het slaapvertrek hoort ze een ongeduldige Craziest al weer schreeuwen dat ze op moet schieten en met enige moeite verzet ze haar gedachten. Geen zorgen voor de dag van morgen Lurky meid. Eerst maar weer eens lol hebben.
Zo Crazylief vandaag ga ik het eens anders aanpakken.
* De Don is wel benieuwd en zijn ogen fonkelen van voorpret. Lurky zweeft hem straal voorbij en vist een laken van bed. Ze zet haar tanden in de rand en scheurt een reep stof af.
Hier komen, op je rug jij!
* Ze bindt zijn polsen aan een handgreep die in de wand zit. Zijn enkels aan de andere kant vast. "Handig, denkt Craziest, die Russische ontwerpers hebben ook overal aan gedacht, zij het dan dat hun bedoeling voor dagelijks houvast was."
De Don zweeft als een hangmat tussen twee muren. Zijn vrouw vliegt plagerig over hem heen, hem buiten bereik een blik gunnend op alle plekken van haar lichaam. Haar nagel kietelt hem tergend over zijn vel en hobbelt over de lidtekens. Zijn roede steigert.
Ze neemt plaats op zijn buik en voelt hem tegen haar leest aan duwen. Ze probeert haar buik in te houden. Onder de sixpack van spieren blijft het van haar middenrif tot voorbij haar navel bollen.
Craziest stuurde elke vrouw die zei zwanger van hem te zijn altijd onmiddellijk met een flinke som geld de laan uit. Hij had geen trek in een eventuele bastaard en heeft nog nooit een blote zwangere vrouw gezien. Hij probeert zijn hoofd op te richten:
Ik zou zweren dat het vet was van het goede eten maar het zit wel erg onderhuids.
Het is inderdaad een onderhuidse ophoping dat komt door het gebrek aan zwaartekracht. Het vet wil niet naar het oppervlak, * liegt de biologe.
Maar geen praatjes meer! Aan het werk. Vandaag gaan wij niet zachtaardig om met elkaars tere delen.
* Ze laat zich over Craziest heen glijden en grijpt zijn borstkast vast. Na een eerste kreun van genot begint de maffiabaas langzamerhand te kermen. Ze wipt op hem heen en weer en bonkt en beukt dat het gewoon niet lekker meer is. Zijn eikel raakt volstrekt verdoofd maar zijn lid blijft pal staan.
Ook Lurky kermt het uit van de pijn maar het weerhoud haar niet staccato op hem in te rammen. Tien keer, tien keer tien, honderd keer honderd, duizend maal en duizenden malen. Het duizelt haar, ze zweet, gilt en hijgt. Haar nagels krassen over zijn ribben. Soms rust ze even voorover en bijt bij wijze van zoen in zijn nek om vervolgens weer machinaal door te pompen. Craziest kan heel wat hebben maar de lol is er voor hem wel vanaf.
Auw, Lurky, hou op, dit doet zeer!
Niets mee te maken. Dit is geen sex maar fitnesstraining. De enige mogelijkheid om van die buik af te komen.
* Monotoon vervolgt ze haar ritme. Ineens slaakt ze een ijselijke kreet en grijpt naar haar onderbuik. Ze laat zich voorzichtig van Craziest afglijden. Verkrampt kronkelt ze rond met haar buik in haar handen.
Wat is er Lurky, maak me los!
Een spiercontractie, wacht even het is zo voorbij.
* Het laatste zweet ontsnapt uit al haar poriën en ze bijt op haar lip terwijl ze zich sissend groot houdt. Ze haalt diep adem.
Het gaat alweer.
* Ze rolt zich op Craziest.
Waar was dit nou goed voor?
Je bent nog niet eens klaargekomen en ik wel 64 maal.
Mijn lul is lam, die kan niets meer behalve overeind staan en mijn eikel is helemaal rauw.
Ik zal hem zachtjes likken. Dat vindt je toch lekker?
Normaal wel maar nu doet dat na een paar keer ook pijn. Wil jij gelikt worden?
Nee alles is geïrriteerd. Laat maar, ik maak je al los.
Jij zit werkelijk vol onverwachte fratsen... Waar is het einde?
Aan de andere kant van de kosmos.
Je wordt nog m'n dood. Hoewel, dat ben je al geweest. Je bent een Serial Crazy Killer.
Sorry hoor, ik wilde wat uitproberen en jij bent altijd voor alles in.
* Ze kust hem op zijn voorhoofd en armen en knoopt hem los. Het zachte laken heeft evengoed dieprode striemen gemaakt. Purper als zijn pik. Hij ziet eruit als een gefolterde.
Ik heb nog steeds buikpijn, ik ga even naar de w.c.
Doe dat, * mompelt Craziest die zijn gewonde lid inspecteert.
Op de wc bekijkt Lurky het vocht dat tussen haar benen uitloopt. Het heeft zijn normale doorzichtige kleur. Ze neemt plaats op de vierkante ton en gaat op de plasopening zitten. Meteen zetten onder in de ton zuigers zich in werking om het eventuele rioolafval te verwerken. Ze moeten het door voeren naar de filters die het weer omzetten in schoon water en puur droog afval.
Ze steunt met haar hoofd tussen haar knieën. Pijngolven en zweetstuipen trekken door haar lichaam. Ze valt bijna flauw. Niets voelt ze haar schoot verlaten. Ze doet wat ademhalingsoefeningen. De kou van de wc-bril doet haar goed.
Oneindig lang moet ze zo hebben gezeten. Jezus klopt op de deur en doet hem ongevraagd open. Ook hij zweet en kijkt getergd.
Mamma, dit was op het nippertje. Wil je dit nooit meer doen! Ik heb al mijn krachten moeten gebruiken om ons kindje te redden. Het zit in een baarmoeder, niet in een botsautootje.
Jongen, het is mijn lichaam. Ik kon het allicht proberen. Je wordt bedankt! Dat na al die moeite die je vader en ik hebben gedaan!!!
Over je vader gesproken... Breng ons een borrel, wat zeg ik: een hele fles, die heeft hij wel verdiend.
* Gedwee brengt Jezus de drank naar zijn ouders' slaapkamer. Lurky en Craziest hebben zich op bed genesteld om het weer goed te maken. Ze kirren als tortelduifjes en overladen elkaar met kusjes. De rust is nog lang niet teruggekeerd in de Mir.
Boem Boem
Wakker worden stelletje nietsnutten!!!
* Nauwelijks bekomen van de lange heftige nacht schrikt Lurky wakker. Voor zich ziet ze een Verwilderd uit zijn ogen kijkende Don. Zijn pupillen zijn groot en als een gek slaat hij met een honkbal knuppel op het metaal van de Mir.
Familie meeting!!!!
Jezus schat doe es rustig. Ik ben wel es lekkerder wakker geworden
* De Don lijkt het niet te horen.
Jezus hierkomen stuk onbenul.
* Een slaperige uit zijn ogen kijkende Jezus zweeft het ouderlijke vertrek binnen. De wallen onder zijn ogen veraarden dat de godenzoon ook menselijke trekjes heeft.
[i]Waar is er brand?, wie is er dood?
* Hopende op een beetje sensatie in de saaie Mir ziet Jezus dat alles bij het oude lijkt. Los van het feit dat zijn vader kijkt alsof het casino geëxplodeerd is, lijkt er verder niks aan de hand. Verveelt gooit Jezus zichzelf in een stoel.
Had ik gezegd dat je mocht gaan zitten?
Neeh...
Neeh?!, Nee Senor Craziest zul je bedoelen
* Lurky wijst Craziest erop dat nu ook Jezus er is hij wel mag ophouden met het onophoudelijke gebeuk van de honkbalknuppel op de metalen van de Mir. Met enigszins trillend handen en bibberige stem vraagt Lurky aan haar man want er in hemelsnaam aan de hand is en wat hem bezielt om haar en Jezus zo abrupt uit hun nachtrust te halen.
Zeg het maar vrienden...
Hoe bedoel je Crazy. Waar heb je het in vredesnaam over?
* Een nauwelijks verstaanbare Craziest begint te mompelen.
Ben ik nooit een goede vader geweest? Heb ik jou Lurky financieel dan wel seksueel niet kunnen bevredigen?
Mag ik vragen waar je...
* Craziest slaat wederom met de honkbalknuppel op de grond om aan te geven dat hij nog niet uitgepraat was.
En plots gaat ie met luide stem verder.
Ik heb mijn eigen leven gelaten toen je uit mijn leven verdween. Ik heb je dochter onderhouden en toch met geen vinger aangeraakt om mijn respect voor te tonen. Ik heb je uitspatting met Equilan door de vingers gezien.
Ik had je alles willen geven, Verdomme!!!!
* Even hangt er een ijselijke stilte in de Mir die wordt doorbroken door een luid lachende Jezus.
Haha, hij weet het mam. Hij weet dat ik jou geneukt heb. Hij weet waarschijnlijk ook al dat je zwanger bent. Maar wat hij waarschijnlijk niet wee is dat je er ook nog van genoten hebt ook.
* De arme Lurky weet zich totaal geen houding te geven. Ontgoocheld staart ze naar de grond. Ze hoeft van geen van de twee mannen medelijden te verwachten en haar hersenen maken overuren om een passende antwoord dan wel verklaring te geven. Het enige wat ze kan uitbrengen is:
Hoe weet je het?
Zie ik eruit als zo'n achterlijke aap bij jou in de jungle? Dacht je nu echt dat ik helemaal blind was. Hoe had je het me willen vertellen. Had je hier de Maria willen uithangen en een onbevlekte zwangerschap willen simuleren.
Of had het je toch beter geleken om te zeggen dat je ontvoerd was door aliens en die je verkracht hebben.
* Lurky doet een vruchteloze poging om de aandacht wat af te lijden. Maar de Don wordt niet warm of koud van het flesje rum dat ze onder het bed vandaan haalt. Jezus krijgt de hik van het lachen en kan zijn lol niet op. Links van hem een gebroken man, die niet door 10 pelotons ME meer te stoppen is. En rechts van hem een vrouw op leeftijd die om woorden verlegen zit en zijn kind draagt. Hij vindt het allemaal maar gelul in de ruimte en wat zijn vader eigenlijk zegt gaat het ene oor in en het andere weer uit. Maar de situatie die hier voor zijn ogen plaats vind is meesterlijk. Zijn vader ziet er nu uit alsof hij elk moment de ongeboren vrucht met een honkbalknuppel er uit wil slaan.
Maar wat kan die er aan doen.
Het begon me vannacht in enen te dagen dat er iets niet in de haak was. Ik ben dom geweest niet scherp. Jou groeiende buik en de indicaties van Jezus zijn me ontgaan. Maar toen je vannacht klaarkwam en je brulde niets vermoedend de naam van onze zoon heb ik nagedacht.
Zeg het maar Lurky, je mag een verdomd goede reden hebben wil ik jou en je 2 kinderen niet alla minuut de deur wijzen. En dat moet je in dit geval letterlijk nemen.
* Lurky moet even slikken van deze indirecte doodsbedreiging want het is duidelijk dat je buiten de Mir met beperkte zuurstof een kort leven lijdt. Toch probeert ze nog te redden wat er te redden valt en begint te vertellen.
Ja, maar tjeezus hé, jezus is maar een stopwoordje, je zegt t zelf ook zo vaak zonder onze op kerst geboren zoon te bedoelen.
Tjeez das waar.
* Craziest kijkt naar de honkbalknuppel. Lurky voelt dat ze terrein wint.
Dat jij je een kogel door het hoofd joeg toen ik bij je wegging, hoorde ik aan boord in de baai van de Fok!zee. Dat geluid zal ik nooit vergeten. Ik wist dat jij het was en wat je had gedaan. Jezus was bij mij en voelde het ook. Hij is teruggegaan en heeft je weer in het leven gebracht: je was al bijna door de wormen opgegeten.
Toen ik hier aan boord trad wist ik niet dat je weer leefde. Ook had ik er geen vermoeden van dat jij naar mij toekwam. Ik was hier voor biologische-experimenten uit de jungle heengehaald door Jezus. Wist niet beter dan dat hij en ik de enige hier zouden zijn.
Hoe kun je mij verwijten in jou zoon jouw levend evenbeeld te zien. Ik verlangde naar een man, een man als jij. Ik was dom, een moment van zwakte. Jezus las mijn gedachten die vol verlangen waren. Je moet het hem niet verwijten al is hij volwassen: hij is nog jong en onervaren.
We hadden een goed gesprek tussen moeder en zoon, tussen god en wetenschapper. Het ging niet over bezit, niet over ethiek. Het liep uit de hand.
Beredeneren kun je goed mevrouw de professor. Maar ik ga niet in debat. Ik ben woest.
* Hij ramt ter bevestiging nog eens met de honkbalknuppel op de muur.
Lurky wordt ijzig. In het uiterste geval slaat hij een vitaal deel van het ruimteschip aan diggelen en laten ze het leven voor wat het was. Het zou niet de eerste keer zijn dat Craziest uit wanhoop zich van het leven beroofd. Een man die daar zijn hele gezin in meesleept is helaas geen ongewoon verschijnsel. Lurky maakt het niet meer uit, als het maar snel gaat. Hoewel...
Dan kan ze beter dat kind baren. Op zich een verdomt interessant experiment. Het zal het eerste buiten de aarde geboren menselijk wezen zijn, een humanoïde: een aliën inderdaad.
Jezus begint te giechelen van de zenuwen. Hij mag dan wel volwassen zijn maar de signalen die zijn ouders uitstralen zijn te intens voor zijn paranormale waarneming.
Lurky heeft maar één zorg: haar kinderen verdedigen tegen het woedende mannetje. Het is hier niet anders dan bij de mensapen: ze zijn homo sapiëns in space.
Hoe kan ze de boze Don van nestzorg overtuigen?
Craziest? Wie garandeert ons dat het kind van Jezus is? Het kan ook van jou zijn? En zo niet is het nog altijd je kleinkind!
Hmgrom.
* De Don bromt voor zich uit. Een oog strak gericht op zijn vrouw, met het andere zijn lummelende zoon vanuit een ooghoek in de gaten houdend.
Ga door. Ik luister.
Misschien is de Mir even te klein voor al deze grootse gebeurtenissen. Moeten we nu wat afstand nemen en tot onszelf komen. Bovendien als de baby komt heb ik speciale spullen nodig. Ook de rantsoenen en drankvoorraad kunnen aangevuld. Het lijkt mij het beste als een of twee van ons de Mir tijdelijk verlaten.
Ja hoor, laat mij hier maar achter en ga op Aarde vrolijk verder met je zoonlief.
Nee, ik blijf beslist hier: dit kind ter wereld, eh ik bedoel het leven schenken of...
Of wat?
* ’De dood' bedoel je, denkt Craziest en ziet de wanhoop in haar ogen. 'Falen als wetenschapster bij het grootste experiment sinds de bemande ruimtevaart' tobt Lurky in gedachte. Toch lijkt het haar beter vrijuit te spreken en niet langer om zaken heen te draaien met leugentjes.
Ach... Hoewel...
Ik zou het jammer van ons vinden. Dat is nou wat ik versta onder zonde. Ik ben bij je weggegaan destijds om dat Fok!eiland me te klein werd. Ik wil grootse dingen onderzoeken en beproeven. Hier heb ik die kans. En met jou hier heb ik me, tot daarnet nog nooit opgesloten gevoeld. Maar als jij gaat slaan... Je slaat me niet maar raakt mij wel. Je slaat mijn droom en onze kansen aan diggelen.
En what about mijn dromen en verwachtingen?
Ik houd van je. Je bent nog steeds mijn grote geliefde. Ik ben blij dat we dit gesprek hebben. We komen er samen wel uit. Dat we hier weer bijeen zijn, dat we beiden al eens voor elkaar uit de dood zijn herrezen... Al die prachtige samenlopen kunnen geen toeval zijn.
Toeval is het lot, een gok in het casino van het leven. Ooit is je geluk op.
Zie het dan maar als een casino waar de grote casinobaas van het leven de tafels heeft geprepareerd.
Iets staat ons te wachten. Ik voel het.
Ja vindt je het gek? Ik ben in verwachting!
Mam, eh Pap, zal ik in mijn nep-Mir gaan slapen?
* Jezus voelt dat hij beter uit de buurt kan gaan. Craziest werpt hem een dodelijk strenge blik toe.
Dat is wel het minste wat jij nu nog kan doen.
Ja ga asjeblieft. Je vader en ik moeten een goed en lang gesprek onder vier ogen houden.
* Jezus zweeft met behulp van zijn gaven naar zijn kosmische zelfgebouwde jongenshut. Lurky haalt, onhoorbaar voor Craziest, opgelucht adem. Het grootste dat ze ooit heeft verricht is veilig gesteld. Het kind van dit genetische huzarenstuk kan alleen maar een nog groter wonder zijn. Ze legt ter geruststelling haar hand op haar buik. Nu moet Craziest nog worden overtuigd dat hij de trotse stamhouder van dit alles is.
Zeg Don Craziest-lief, zou jij die knuppel niet eens uit je handen leggen? Het praat zo rot met het idee dat jij ieder moment weer kan gaan galmen.
* De liefde die de Don voelt voor zijn vrouw weerhoudt hem er van om te doen wat het verstandigst is dit moment en dat is de hele Mir kort en klein te slaan. Craziest is zich ervan bewust dat de woorden die zijn vrouw spreekt hem in een trance brengen, een soort lichte hypnose. En mensen onder hypnose zijn nu eenmaal controleerbaar en dat wil de Don ten aller tijden vermijden. De ex-geliefden zweten zich kapot. De één uit angst, de ander van woede. Vol afgrijzen kijkt de Don naar de gezette buik van zijn vrouw. Wat eens een super model was met de perfecte maten is nu een Michellan vrouwtje. De angst die de Don had om haar te verliezen aan een ander is niet meer aanwezig. De Don die eigenlijk pas echt tot zijn recht komt als hij zijn emoties laat spreken, ziet dat het bij zijn vrouw het omgekeerde resultaat heeft. Het stukje wanhoop is in één uur 20 jaar ouder geworden.
Dat zal haar leren.
Ik heb liever dat je vanavond bij je zoon in de nep Mir slaapt. Ik heb even geen behoefte meer om tegen jou overspelig lichaam aan te kijken en ik moet nadenken.
* Lurky haar piepende woorden worden gesmoord door de honkbalknuppel die weer dreigend de lucht in gaat en ze besluit maar eieren voor haar geld te kiezen. Als een verstoten verraadster keert ze Craziest de rug toe. Haar lichaam voelt zwaar. De ongeboren vrucht en haar geweten verzwaren haar lichaam. Ze is blij dat ze haar eigen gewicht hier niet hoeft te dragen en half zwevend en half lopend verkiest ze het hazenpad.
Wie niet horen wil moet maar voelen, * brult Craziest haar naar. Zijn woorden kracht bij zettend door de honkbalknuppel wederom met schrikwekkende vaart tegen de Mir aan te slaan. Craziest weet donders goed dat hij nu zout in de wonden strooit van zijn geliefde maar hij heeft daar recht toe. De baby zal de emoties van zijn moeder voelen en overnemen. Net goed denkt de Don
Als het maar niet zo'n bang wezentje wordt dat al voor een spinnetje wegrent, want het moet wel een echte kerel worden.
Ondanks dat het niet zijn kind is voelt de Don dat het een jongetje zal worden. Craziest neemt een slok drank en raakt in gedachten verzonken. Stel nu dat zijn kleinzoon zijn schoondochter zwanger maakt hoe zou die kleine hem dan moeten noemen. Het plezier dat Lurky heeft om de eerste te zijn om in de ruimte een kind te baren. Dat plezier begint Craziest te krijgen als hij nadenkt wat voor familie banden er kunnen ontstaan.
Hij heeft tenslotte altijd al eens het Guiness Book of records willen halen en dat alleen zijn vrouw daarin zal slagen is zijn eer te na. Een seconde lang speelt de gedachten door zijn hoofd om Toro en Bull verwanten van de familie te maken, maar de mogelijkheid dat Jezus op dit moment Lurky precies op de hoogte houdt van wat de Don denkt weerhoudt hem ervan hier verder over na te denken.
Op zijn zoektocht naar een nieuwe fles drank ziet Craziest een verdwaald slipje van Lurky op de grond liggen. Craziest die Lurky alleen kent zonder slipje ruikt er eens goed aan. Nog net op tijd weet de Don de wc te halen en de volledige inhoudt van een fles jenever belandt in de wc. En ik dacht Jagermeister stonk.
Met een knijper op zijn neus pakt Craziest wederom het slipje op en trekt er een schaamhaar uit. Het haartje zorgvuldig in zijn zakken op bergend gaat de Don op zoek naar kurken van flessen. Vijf minuten later is de Don voorzien van een stuk of 15 kurken en hij begint met zijn plannetje. De ene kurk plakt hij op de andere en naar een tijdje is er zowaar een poppetje te zien. De don lijmt de laatste kurk op de buik van het poppetje om dat deel extra te accentueren en het poppetje is bijna klaar. Uit zijn zak haalt Craziest het gevonden schaamhaar en wikkelt die zorgvuldig om het poppetje. Tevreden kijkt Craziest naar het resultaat. Zo lurky glimlacht Craziest: "Nu heb je de poppen aan het dansen"
LURKY!!!!!!
* Buiten adem komt Lurky het slaapvertrek binnen. De arme vrouw heeft zich zo gehaast toen ze haar naam hoorde dat ze nu nauwelijks kan ademen. Ga zitten zegt de Don op een lieve toon tegen zijn vrouw. Een uitgebluste Lurky gaat zitten en de rimpels op haar voorhoofd symboliseren de vraagtekens die ze heeft over wat gebeuren gaat.
Wijntje?
Ja graag Craziest.
Nee laat maar. Das niet goed voor mijn kleinkind.
* Zichzelf een drankje inschenkende gaat Craziest op het bed zitten. Maar wel op zo'n manier dat Lurky zijn rechterhand niet ziet. Heel langzaam gaat Craziest met zijn arm over de schaamstreek van het poppetje hierbij geen moment de ogen van Lurky uit het oog verliezend. De Don ziet dat zijn vrouw wat moeilijk zit en steeds gaat ze wat verzitten. Hij hoort haar zachtjes kreunen en dit is voor Craziest het teken dat het werkt.
Wat is er schatje?
Ja ik weet niet Crazy lief. Ik heb ineens zo'n zin in sex met je!!
Dat zijn de hormonen dat wil je niet echt. Ga maar snel terug naar Jezus en laat me alleen.
* Zo snel als Lurky gekomen was verdwijnt zo ook weer en Craziest kijkt met een sneaky blik naar het poppetje. Nog even slaat hij op de bips en in de verte hoort de Don een kreet van pijn. Vol plezier bergt hij het poppetje op en kijkt tevreden in de spiegel. Daar zit een winnaar.
* In de ogen van de Don zweeft Lurky schuldbewust naar het vluchtluik. Ze hijst zich in het grootste ruimtepak dat ze kan vinden. Het slobbert om haar ledematen maar spant om haar buik. Ze stapt in de Progress, draait het luik achter zich dicht en ontkoppelt het ruimteveer.
Haar gedachten concentreren zich op haar zoon die in zijn nep-Mir die vlakbij het ruimtestation zweeft. "Jezus, kom me maar halen." Met zijn magnetische gave teleporteert de jongen zijn moeder en minnares naar de zelf geknutselde schroothoop.
De replica, door Jezus gebouwd als afleidingsmanoeuvre mocht men de Mir willen neerhalen vanaf aarde, is verre van comfortabel. Het is een jongenshut zonder infrastructuur. De ruimen lekken, controlepanelen, zuurstof, water en licht ontbreken. Via een gewoon gat in de wand zweeft Lurky naar binnen.
De zon weerspiegelt op het vizier van haar helm en beschijnt de ruimte. Jezus zit in kleermakerszit temidden van lege colaflessen en chipszakken. Hij slaat zijn ogen op en strekt zijn handen uit naar Lurky. Ze maakt een afwerend gebaar en deinst terug.
Als een dikke witte spin hangt ze tegen een wand. Verwrongen staal en geoxideerde technische vormen omringen haar. Ze vindt houvast aan spaghettislierten die eens de bedrading van een satelliet zijn geweest.
Nu haar ogen wennen aan de duisternis ziet ze dat Jezus zijn hol heeft opgevrolijkt met tijdschriftplaatjes van blote vrouwen. Ze wapperen vastgeklemd met stukken gummisluitring tussen de onderdelen waaruit de muren zijn opgetrokken. "Hoe komt ie eraan," vraagt ze zich af.
Je houdt het niet voor mogelijk wat voor troep er in een baan om de aarde zweeft, Lurky. Ik dacht eerst dat het een buitenaardse vogel was maar het bleek een Playboy uit 1969, de tijd van de Apollo 11 te zijn.
Kun je niet eens kijken of er ergens een vat siliconenkit rondzwerft? Het tocht hier nogal. Met jouw vermogen moet het mogelijk zijn vervolgens alle ontsnapte zuurstof uit de galaxy hierheen te zuigen zodat ik mijn helm af kan.
Waarom heb jij je hierheen laten verbannen? Dit is geen plaats voor een mens.
Vergeet niet dat ik jaren het gedrag van grote mensapen heb bestudeerd. Je vader is de opperaap die woedend met een stok op alles in de omgeving ramt. Zijn overspelige wijfje en afvallige jong moeten zich schuldbewust en bang voor hem terugtrekken. Dat onderdanige gedrag heb ik nagebootst. Ik vrees Craziest niet. Zijn gedrag is voor mij zo doorzichtig als wat, ik kan er helemaal op inspelen. Hij zal ons niks doen en straks heel lief vragen of ik hem wil 'vlooien'. Waar ik wel bang voor ben is een omgeving als deze.
* Lurky kijkt rond door het schroothol. Het ontbreekt er aan roest vanwege het gebrek aan vocht en water. Voor de rest ziet het eruit als de krappe onderdelenloods van een schnabbelende sloperij. Door de kieren in de wand piept het licht van het zonnestelsel buiten. Het tovert grimmige schaduwen op de dode materie die ooit vitale functies heeft vervuld.
Ik voorzag dat hij de Mir zal kapotslaan tot net zo'n onleefbaar wrak. Nu zal hij tot zichzelf komen. Laat hem maar rustig nadenken. Hij zal mij gaan missen. Je vader kan immers niet zonder vrouw. Bovendien kan ik nu eindelijk eens zien wat je hier gemaakt hebt.
* Een ranzige geur, Lurky welbekend, zit ineens in haar neus. "Vreemd," denkt Lurky zonder aan Jezus gedachteleeskunde te denken. "Ik ruik overduidelijk de ongewassen snikkel van Craziest terwijl mijn helm van binnen toch de geur van plastic had." Een plotselinge rotte kaassmaak maakt het haar benauwd. Ze kokhalst en houdt haar mond stevig dicht terwijl de walging losbreekt. Ongewild stijgt haar maaginhoud in haar slokdarm. Haar wangen vullen zich met kots en bollen op. Ze probeert het weer terug te slikken maar kan het niet meer ophouden. Haar vizier sproeit vol. Het spaarzame zicht wordt afgedekt door een laag braaksel. Gelukkig had ze niet al veel vast voedsel gegeten sinds chef-kok Jezus was verbannen naar zijn nep-Mir. De alles overheersende stank van Craziest wordt zelfs door het zure overgeefsel niet weggedrukt.
Op de tast zwalkt ze richting Jezus: "De cola, geef me de cola." Verblind voelt ze hoe de fles in haar handschoen drukt. Op de tast wriemelt ze met de onhandig grote handschoenen de drinkslang aan haar hals in de flesopening. Binnenin bijt ze het mondstuk vast en zuigt. Zware koolzuur ontsnapt door haar neus. Ze neemt een teug, spoelt haar mond en blaast de vloeistof tegen haar helm aan. Nogmaals drinkt ze zonder door te slikken en gebruikt haar mond als hogedrukspuit. De smurrie op het vizier trekt in bibberende baantjes naar de zijkanten. Jezus gestalte wordt zichtbaar. Na enige tijd ziet ze zelfs de geamuseerde grijns op zijn gezicht. Klodders vloeistof zweven door haar ruime pak en plakken aan haar huid.
Ze schurkt heen en weer in haar ruimtepak. Haar kruis gloeit, haar buik kriebelt inwendig, hormonen gieren door haar lijf.
Ik weet niet wat het is Jezus, maar ik wil hieruit. Ik wil je aan mij en in mij voelen.
Mamma doe niet zo raar. Denk aan het kind.
Daar kan ik niet meer aan denken, ik ben veel te geil ineens. Ik wil alleen nog jou.
Hoe kan dat nou weer?
* Jezus heeft zijn krachten nodig om zijn moeders uitgesproken gedachten te horen die in de helm worden gesmoord. Daarnaast blijft slechts energie over voor zijn bovenaardse kunst zonder zuurstof te blijven leven. Met zijn laatste krachten verbruikt hij op miraculeuze wijze lucht voor het luidkeels toeschreeuwen van Lurky. Hij brult alsof hij de doden tot leven wil wekken om binnen haar helm hoorbaar te zijn. Al zijn paranormale tentakels zijn in tijdelijke onbruik voor dit doel. Zodoende heeft hij geen weet van zijn vaders voodoopraktijken met het Lurkypoppetje.
In werkelijkheid is Craziest per ongeluk met zijn kruis boven op het poppetje in slaap gevallen.
Lurky schurkt in haar ruimtepak. Het zit vast om haar bolle buik en ze kan niet tegen het stevige kruis aan rijden dat laag tussen haar dijen slobbert. De broekspijpen van het grote pak hangen in plooien op haar schoenen.
Toe, help me uit mijn pak.
LURKY, hou je in.
Maar ik hou het niet meer.
Anders ga je in de Progress.
Zeg wie is hier nou de ouder? Respect!
Gedraag je dan ook. Ga er nou maar in dan kijk ik ondertussen eens hoe ik het hier dicht kan krijgen en lucht kan aanvoeren.
Dat is een vooruitzicht waar ik naartoe kan leven. Doe maar en kom snel terug.
* De deur van de Progress schroeft als vanzelf achter haar dicht. In de claustrofobische capsule en het nog benauwendere pak kijkt ze door een venstertje naar buiten. Als een pijl ziet ze haar zoon in een baan om de aarde schieten. "Als dat maar goed gaat". Jezus scheurt rond de aarde langs alle parallellen en meridianen. Steeds moet hij opzij zwenken voor satellieten en duikvluchten maken langs scherpe stukken schroot. Nergens is een vat polyesterhars, pot siliconenkit of zak snelcement te bekennen. Wel komt hij een tubetje secondenlijm tegen. Hij neemt het mee al is het niet genoeg om de nep-Mir luchtdicht te maken. Lurky heeft het erg benauwd in de Progress. De voorraad flessen zuurstof slinkt met de dag. Haar gemoedstoestand is erbarmelijk. Van onbevredigbare geilheid tot helse pijnen. Af en toe probeert ze wat van het noodrantsoen vloeibaar voedsel in te nemen. Op heldere momenten speurt ze de kosmos af of ze haar zoon al ziet terugkeren. Regelmatig draait de Mir voorbij. Door de patrijspoortjes ziet ze Craziest heen en weer ijsberen. Ze zwaait naar hem maar hij ziet haar niet. De Progress en de nep-Mir zijn in duisternis gehuld. Eindelijk na een tijd die haar een leven lang toeschijnt duikt Jezus ineens op. Door zijn pleziertjes als jonge vader op aarde heeft hij geen kracht over gehouden de geplande luchtbrug zuurstof te bouwen. Hij opent de Progress en geeft Lurky slechts het tubetje superlijm.
Het pak zit zo ruim dat ze haar arm uit de mouw probeert terug te trekken. Dat lukt maar op weg naar haar verhitte geslacht blijft haar hand op buikhoogte steken. Er is geen doorkomen aan: het pak geeft geen millimeter mee. Teleurgesteld streelt ze haar opgezette borsten en pulkt verveeld de restjes kots van haar gezicht. Vol heimwee denkt ze terug aan de douchescène met Craziest in de Mir.
Zuurstof vindt hij in overvloed. Boven de polen is de ozonlaag afgebroken en de kostbare lucht hangt zo voor het pakken uit te stulpen buiten de dampkring. Hij overweegt er een luchtbrug van te maken. Een slurf lucht regelrecht richting nep-Mir af te buigen. Een onzichtbare gradenboog als op een globe zal zich over de aarde spannen naar zijn bouwsel. Hij kijkt wat de beste route hiervoor is en ziet onder zich het gigantische schiereiland India liggen. Daar heeft hij sinds zijn tienerreis naar de oriënt nog wat te bezoeken.
De godenzoon duikt door de luchtlagen naar een duizenden jaren oud tempelstadje. Op een erfje met wat loslopend vee en kwebbelende jonge vrouwen laat hij zich zakken.
Mediterende wijze mannen zien hem als een tornado neerstortten naar de grond. Ze verwachten niet anders dan dat de halfgod hen opzoekt. Het bovenaardse behoort tot de feiten. Biddend tot een ieder met meer krachten dan zij zelf is een dagelijkse bezigheid.
Nu Jezus verhit op het erfje staat, rennen ze op hem af met bosjes wierrook, cimbalen, trommels en toeters. Uit een tempel wordt in allerijl een zwaar met spiegeltjes geborduurd zijden baldakijn aangesjouwd. Men werpt zich in het stof voor hem neer, kust zijn voeten, zingt hem toe, omhangt hem met geurende bloemkransen en besprenkelt hem met reukwater. Vrouwen stoken hun vuurtjes op en beginnen de heerlijkste gerechten te koken.
Jezus glimlacht hemels en drukt een ieder een kus op het hoofd. Vanuit een ooghoek houdt hij een deur in de gaten van waaruit achter een op de zoele wind wapperend gordijn babygeschrei opklinkt. Jezus spitst zijn oren in de kakofonie die hem omringt en concentreert zich op het huisje met de baby. Een zachte stem zingt een lief melodietje en het kind wordt stil. Het gordijn schuift opzij en een jonge schoonheid schrijdt naar buiten met de zuigeling in haar armen.
Jezus staat op. De inmiddels tot massa aangezwollen menigte wijkt uiteen. Hij strekt zijn armen naar de vrouw uit. Bedeesd slaat ze haar ogen neer en bloost. Blijkbaar wekt de aanblik van Jezus onkuise herinneringen bij haar op. De mensen storten zich nu ook voor haar neer. Naakte oude mannen met dreadlocks heffen millennia oude liederen aan.
Hij zou niet de naam van Craziest junior mogen dragen als hij zich nu zou laten meeslepen op de festiviteiten om zich heen. Hij drukt de vrouw tegen zich aan en geeft haar een flinke pakkerd. Het jonge moedertje stribbelt tegen en duwt hem het kindje in de armen. Een slank klein wezentje met puntige oortjes. Een groene gloed glanst over het gebronsde babyhuidje waarop het begin van berendons groeit. Katachtige oogjes priemen vol vuur door alles heen. Het lacht en een begin van puntige hoektandjes steekt uit de verder nog tandloze kaakjes. Jezus slaat de doek die om het kindje gewikkeld zit opzij: de voetjes zijn zonder hielen maar met hoefjes waaruit stevige boomworteltjes van pret spartelen.
Mijn eigen dochter! Wat een schoonheid! Bedankt mijn liefste. Kom schatje, dit gaan we vieren.
* Jezus trekt zich terug met zijn vrouw en kindje in het huisje. Buiten heft men een weken durend feest aan. Rite na rite worden uitgevoerd omdat het vermeende duivelsbabytje een multigodinnetje blijkt te zijn. Alle godsbeelden worden van stal gehaald en een eindloze optocht cirkelt om het huisje. De plechtigheden zijn zo intens als Jezus gevoel voor zijn eerste grote liefde. Zijn oude moedertje is hij geheel vergeten.
Ze ziet strepen rituele verf op zijn voorhoofd en bloemslingers om zijn hals. Duidelijk heeft hij ergens op aarde de bloemetjes buitengezet. Het is jammer dat ze hem door haar ruimtepak niet kan ruiken. Hij geurt hemels naar jasmijn, sandelhout, mirre en oriëntaalse damesparfum. De lucht in haar pak is massief van het opgehoopte lichaamsvuil.
Wat... hield... je zo... lang... bezig?
Mijn eerste kind. Je bent oma geworden.
* Hij houdt een fotootje voor haar vizier. Lurky kijkt naar adem snakkend en vol belangstelling. Zoiets heeft ze nog nooit gezien.
Gefeliciteerd professor: je dna-experimenten werken. Je hoeft niet bang te zijn. Ook ons kindje zal geen mislukking worden.
Eh, gaat dat... er net zo... afgrijselijk... eh... interessant... uitzien?
Iedere geboorte is altijd weer een verrassing Mam, dat heb je zelf geleerd.
Ik wil... terug... naar... Craziest. Voel me... niet goed... Moet... uit... dit pak...
[me=Het] ruimtepak knelt haar enorm. Het kind in haar buik groeit als kool en door de krappe behuizing komen Lurky’s ingewanden en organen in de verdrukking. Als ze er nog langer in blijft zal ze met kind en al sterven in het maanpak. Ze hijgt amechtig naar adem.
Jongen... ben niet alleen... Oma... ben oud en... op... het is... mijn tijd... ik moet... gaan... Wetenschappelijk... einddoel... is bereikt. Breng mij... naar... je vader...
* Jezus weet dat het nog lang niet Lurky’s tijd is maar zonder zijn hulp zal ze het tijdelijke met het eeuwige verruilen. De nep-Mir zal haar tombe worden en zij het eerste menselijke lijk dat in de kosmos mag mummificeren. Een zwanger wijfje in een ruimtepak: een hightech-sarkofaag. Een toekomstige vondst voor buitenaardse beschavingen.
Mamma, ik moet even uitrusten, heb al mijn krachten opgebruikt. Hou vol, ik ga je helpen.
De Mir dag 55, veel gezopen, mis Lurky………..de Mir dag 60,veel gezopen, weer eens gedoucht, mis Lurky een beetje……de Mir dag zoveel, veel gezopen, wie was Lurky ook alweer?
* De lettertjes beginnen voor de ogen van de Don te dansen en hij legt het boekje weg. Door het gebrek aan communicatie en conversatie en daar nog eens overheen de kleine ruimte waarin Craziest zich bevindt zijn de hersenen van de Don in verontrustende staat. Zijn hersenen geven hem signalen door die totaal niet meer kloppen. Als hij het gevoel heeft dat hij moet kotsen dan ziet hij plots dat hij een stijve heeft. En als hij zich geil voelt dan kots hij plotsklaps. Niet dat dat de Don wat kan schelen. Straks alleen maar meer werk voor Lurky. Maar het feit dat hij daar even aan Lurky dacht doet de Don beseffen dat het wel erg slecht met hem gaat. Het is tijd voor het noodrantsoen. Het sleuteltje dat vast gebonden zit aan de gouden ketting die om de Don zijn nek hangt wordt met de nodige moeite los gemaakt en de Don loopt naar één van de vele ruimtes. Achter een 6 hoog gestapelde pallet whisky haalt hij een stoffig doosje tevoorschijn. Craziest opent het doosje en leest de brief die boven op de inhoud ligt, zo goed en kwaad als het kan
Sr Craziest,
Vlak voor u vertrek heeft u mij, James, opgedragen om dit doosje te bevestigen aan een pallet Whisky. U zei erbij dat op het moment u dit doosje zou openen waarschijnlijk al niet meer zou weten wat erin zat. Dus let op: De pillen in dit doosje zijn van het ergste soort. De dosis die één pil bevat werd vroeger gebruikt om mammoeten die oud en versleten waren en geen boomstammen meer konden trekken, nog één keer weer kracht te geven voor een paar weken. Het is een mengelmoes van XTC, LSD en Anabolen. Niet in te nemen met alcohol!!!!!
P.S- Doe Lurky de groeten en die sigaar is een cadeautje van uw trouwe dienaar
* De Don steekt de sigaar op en blaast $ tekentjes in de lucht. Met glazige ogen kijkt hij naar het doosje. Het korte termijn geheugen van de Don is zo aangetast dat hij de inhoud van het briefje nu al vergeten is. Hij neemt een graai uit het doosje en laat de inhoud vergezelt met een flinke slok Whisky in zijn lichaam dalen.
* Pompompom , een simpel Italiaanse smartlap neuriënd danst de Don wat rond in de Mir. De spanning die hij op het eiland altijd voelde, dat achter elke muur een moordenaar kon staan, is hier hoog in de ruimte helemaal van hem afgevallen. Geen fles, geen vrouw, geen materiaal kon Craziest het gevoel geven wat hij nu heeft. De absolute vrijheid om te doen en laten wat hij wil, is beter dan de beste sex.
Zelfs iets wat hij nooit gekend heeft, heeft hij nu. Namelijk ritme. Hij heeft hier zijn eigen tijdwaarneming verzonnen. Steeds als de Nep mir voorbij is gekomen dan zijn er weer 12 uren voorbij. Net als de de Don uit een geïmproviseerd raam kijkt ziet hij de nep Mir weer voorbij komen. Een slap handje zwaait naar hem. Vol enthousiasme zwaait de Don terug. Het handje is gelijk verdwenen en de Don gaat weer verder met alles wat hem bezighoudt. Niet wetend dat Lurky flauw gevallen is van verbazing.
* In zijn handen wrijvend loopt de Don bij de spiegel weg . Nu hij de eerste woorden die hij tegen Lurky zal zeggen een beetje gerepeteerd heeft zal niks een spetterend weerzien nog in de weg staan. Er zijn inmiddels weer 12 uren voorbij en ongeduldig wacht Craziest tot de nep Mir weer voorbij komt. De Don gaat achter een nachtkastje staan zodat hij Lurky wel kan zien, maar zij hem niet. Na wat een eeuwigheid leek te duren komt eindelijk de nep Mir in zicht. Zijn ogen samen knijpend onderschijt de Don de contouren van Lurky. Een vrouw met die omvang is ook niet snel te missen. Ze houdt een telescoop voor haar ruimtepak en probeert krampachtig een glimp van de Don op te vangen. Snel pakt de Don de voodoo Lurky en wrijft over haar borsten. De, op dit moment helemaal, overgevoelige borsten van Lurky zullen hun impulsen wel doorzijnen naar dat knappe koppie van haar. Zijn vrouw een beetje kennende had de Don verwacht dat de telescoop nu naar onder zou verdwijnen en voor andere doeleinden gebruikt zou worden dan waar hij voor gemaakt was. Niet wetende dat Lurky in een krap ruimtepak zit en nauwelijks bewegingsvrijheid heeft. De Don legt de voodoo Lurky weer opzij en springt voor het raam. Lurky zwaait naar hem en ook dit keer zwaait Craziest braaf terug. Om aan te geven hoe het met haar gaat doet Lurky haar duim omlaag. Voor Craziest, die nog van de ouwe Italiaanse stempel is, is dat een teken dat er iemand afgemaakt moet worden. De Don heeft dat teken zelf ook een paar keer mogen geven in het Colloseum op Fokeiland. Ten teken dat hij het begrepen heeft maakt hij met duim en wijsvinger het okidoki teken en ziet machteloos toe hoe de nep Mir weer uit het gezichtsveld verdwijnt.
Dat heeft Lurky toch weer knap bekeken. Jezus afmaken en zo een schande voor de Craziest familie voorkomen. Als de Don er over nadenkt dan is het zo’n slim plan dat hij zich afvraagt waarom hij er niet zelf op is gekomen.
* Jezus is inmiddels weer wakker geworden en trekt zich af op de posters aan de muur. Zo nu en dan concentreert hij zich op zijn moeder en als hij dan nog twee hartjes hoort tikken is hij weer gerustgesteld. Als Jezus voor de vijfde keer aan zijn gerief is gekomen loopt hij naar Lurky
Ik voel me zo slecht
Je bent ook een slechte vrouw
Breng me terug naar Craziest
Spaar je adem mens, die zuurstof wordt onttrokken aan ons kind
* Lurky ziet door dit satanistische optreden van Jezus dat het Phalanx gen in hem de overhand heeft op dit moment en probeert daarop in te spelen.
Hoe langer ik hier blijf, hoe meer jou vader zich heerser zal voelen
Ik ben heerser, wie dat in twijfel trekt vermorzel ik.
Als jij mij hier blijft verzorgen zal hij dat als een onderdanige daad beschouwen
* Lurky ziet Jezus twijfelen
Zie je niet hoe goed hij zich voelt, hij is blij dat hij van me af is. Hij heeft dit allemaal zo uitgedokterd en je bent er met open ogen ingetuind. Craziest lacht nu in zijn vuistje
Als ik jullie 2 weer op elkaar los laat zal het gene wat ons kind het leven gaf, ook weer zijn dood worden
Als ik hier nog langer dan 24 uur zit zullen de baby en ik het beiden niet na kunnen vertellen
Hmmm , zoals je er nu uitziet zal hij je inderdaad liever mijden laat staan dat hij zich sexueel aangetrokken tot je voelt
* Jezus heeft zijn besluit genomen. Hij en Lurky zullen zo meteen vertrekken met de Progress richting Mir. Daar zal hij zijn vader defenitief van de troon stoten en als nieuwe Don zijn moeders laatste dagen, tot ze moet baren, bewaken.
Maak je klaar, we gaan op visite
Je weet toch dat te veel masturberen ongezond is? Het zink in je sperma gaat verloren voor de hersenactiviteit! Spaar de ijzers in je lichaam voor je gave!!!
Maak je geen zorgen moedertje
* voor de grap zet Jezus zijn tanden in een stang van de nepMir
Ik kom altijd wel aan mijn bouwstoffen. De enige om wie we ons hier zorgen moeten maken zijn stervelingen als jij...
* en Craziest', denkt Jezus maar dat gaat Lurky niets aan. In haar positie moet elke opwinding vermeden worden. Ze is inmiddels een levende couveuse geworden voor zijn kosmische kind.
Sluit de sluis af en lanceer me! * verzucht ze zacht met haar laatste beetje adem. Haar longen zitten danig verdrukt tussen het ongeboren kind en haar gezwollen borsten in het maanmannenpak. Dankzij Jezus gave hoeft ze gelukkig vrijwel geen inspanning te leveren om zich verstaanbaar te maken. Jezus ontkoppelt de Progress en wurmt zich tussen het voertuigje en zijn nepMir. Met handen en voeten duwt hij het af. Het ruimtevaartuigje houdt hij stevig tussen zijn sterke armen. Zijn gezicht vertrekt zich tot dat van een vulkaangod. Grimassend begint hij te gloeien. Vuur schiet uit zijn lichaam en in een oogwenk lijkt er een nieuwe komeet aan het uitspansel. De Mir is alweer voorbijgewenteld en vlammen zwetend vliegt Jezus het ruimtestation achterna.
Lurky sluit haar ogen. De aanblik van de Aarde die ze voor haar gevoel nooit meer zal weerzien werd haar teveel. Ze hoopt slechts ooit Craziest nog in levende lijve te mogen aanschouwen. Het kind in haar buik schopt en woelt. Om zichzelf en het wezentje gerust te stellen neuriet ze een liedje dat ze ooit voor de Don zong:
'Fly me to the moon
Let me sing among those stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words, hold my hand
In other words, baby kiss me
Fill my heart with song
Let me sing for ever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true
In other words, I love you'
* Jezus heeft geen tijd om zich op Lurky te concentreren maar vangt wel op dat ze Frank Sinatra zit te zingen. 'Het zal wel My Way zijn' , denkt hij en vliegt eksta hard in de veronderstelling dat ze haar laatste deuntje uitblaast.
BONKKLOINK
Auw!
* Met een pijnscheut die van top tot teen vanuit haar buik door haar zenuwgestel jaagt legt de Progress aan.
Craziest maakt ongewild een buiteling maar weet zich razendsnel te herstellen en zweeft naar het luik. Hij rukt het open en sjort aan Lurky. De arme is te log om zelf zich nog te verplaatsen en hangt vast in de opening. Op zulke dikke kosmonauten was de Russische ruimtevaart niet berekend. Craziest schroeft haar helm af. Een walm die zelfs in de ergste kerkers nog wordt verfrist door de tocht gulpt onverdund in zijn gezicht. Hij deinst achteruit maar het is al te laat. Het beeld van een totaal ondergekotst gelaat, door resten braaksel verklitte plakkerige haarstrengen en de koek vuil slechts uitgewist door een spoor van tranen rond de ogen staan voorgoed in zijn visie van de ooit zo mooie Lurky gegrift. Machteloos hangt haar hoofd ochterover.
Ze ruikt de afgewerkte zuurstof in de Mir. Voor haar benauwde positie is het de friste berglucht. Na een paar teugen is ze geheel bij haar positieven.
Lieveling, help me asjeblieft.
* De Maffiabaas heeft wel vaker aan lager wal geraakte vrouwen aanschouwd maar nog nooit eentje die in hoger sferen zo misselijk makend lelijk is. Met haar michelin-armpjes maait ze wanhopig zijn kant op. Zichzelf vermannend komt hij weer in haar buurt maar haar armbewegingen persen nog meer gore lucht uit haar pak. Net nu hij haar tracht te naderen komt zijn maaginhoud omoog en plenst over de arme professor. Van afschuw kruipt ze terug in de Progress. Ze wist haar gezicht af. Door het gevoel van de handschoen krijgt haar zenuwgestel voor het eerst sinds maanden weer de gewaarwording van een aanraking. Onmiddelijk is ze weer geheel bij haar positieven en pulkt zichzelf uit het maanpak. Als een vuile luier slingert ze het de progress in.
Sluit onmiddelijk de sluis.
* Dat had haar niet gezegd hoeven worden. Ze hoeft geen spiegel te hebben om te weten hoe ze er uitziet. Het gezicht van Craziest zegt haar genoeg. Hoewel ze niet eens meer over haar buik heen kan kijken weet ze dat het daaronder een beerput is. Al zwevend naar de douche voelt ze de korsten aan het haar in haar schaamstreek lostrekken. Craziest ziet door de wanden van het hokje de contouren van een niet eens meer zo onaantrekkelijk uitziend vruchtbaarheidssymbool. Veel tijd om zich eraan te vergapen heeft hij niet. Door een zijwand materialiseert zijn zoon.
Ze past amper in het hokje maar de uitvinding van de douche doet zijn werk en besproeit haar aan alle kanten. De filter en de pomp maken overuren. Ze blijft net zo lang staan tot ze voelt dat al haar porien open zijn, leeggezweet en het water in de filterbuizen helder van kleur blijft.
Zo vadertje, ga je haar nu alweer van streek maken?
Zwijg jij vuillak! Het is allemaal jouw schuld!
Nietus, jij hebt haar verbannen en wou haar niet meer!
Wat weet jij van de band tussen man en vrouw? Jij trouweloze bastaard
* Woedend werpt Craziest zich op Jezus. De mamoetpillen zijn nog niet uitgewerkt en door de combinatie met alkohol krijgt hij een waas voor ogen. Hij deelt rechtsen en linksen uit waar hij de jongen maar kan raken. Zijn zoon buitelt met hem door de gewichtsloosheid en bijt in om het even welk lichaamsdeel. Nog voor hij zijn tanden in de kloten kan zetten heeft de Don hem al door. Met een ongelooflijke zwiepert beukt Craziest zijn belager dwars door de wand. Lurky heeft van dit alles niks in de gaten. Wellustig streelt ze haar buik en borsten.
Vreemd genoeg is er geen gat te zien.
Jezus kiest eieren voor zijn geld. Hij vliegt door de ruimte en besluit in zijn nepmir af te wachten tot Craziest mamoetmiddeltje is uitgewerkt.
Hmm een ding is zeker: ik zit nu lekker strak in mijn vel.
Het universum is wel interessant zeg.
En dit is alleen nog maar ons eigen zonnenstelsel joh.
Wat is dat?
Dat is Io.
Het lijkt wel een gescalpeert hoofd. Al zou je er op kunnen wonen, ik zou het niet willen. Dat is geen naam voor een kind.
Hij kookt en braakt altijd lava uit.
Het is dus gewoon een vulkaan? In Italië hebben we de Etna, de Vesuvius en de Stromboli, die klinken al beter.
Hmm dat zijn van die gashaardnamen. Maar kijk daar is Europa, bestaat helemaal uit ijs en ijsmodder.
Europa is een sterke vrouwennaam.
Dat wordt dan wel een ijzige dame. Kijk die eens! Das net een kerstbal. Wel gaaf.
Wauw! Mooi ja. Hij heet Callisto.
Hmm dat is een wrede jongensnaam.
Daar is Jupiters' sateliet Ida met haar maantje Dactyl.
Jupiter klinkt erg strak, Ida te gewoontjes en Dactyl is net de naam van een ziekte.
Hier, moet je zien: Toutatis, ook wel erg eng. Wat een aardappel!
Toetatis klinkt wel maf.
Het moet wel een beetje serieuze naam zijn.
En een beetje mooie ster ofzo. Iets waar ie trots op kan zijn. Als je me zegt dat dit een stukje steen is dan geloof ik je ook. Is dat eigenlijk wel een planeet?
Zo'n steenbrok kan zo groot als de aarde zijn! Leuk he? Ze hebben allemaal ander oppervlak. Moet je die bergriffen zien op Ganymede.
Goede bescherming tegen kindelokkers: "hoe heet jij kindje? Ga Nie Mede" haha.
En nu kijken we alleen nog maar bij Jupiter. We zitten er wel een eindje vandaan met onze kijkers links en rechts van. Maar dit hele stel draait daar omheen zoals de Maan om onze Aarde draait.
De maan draait om ons en wij draaien om de zon?
Ja en nee. Wij draaien met de Mir om de Aarde net als de Maan maar sneller.
Dat bedoel ik.
Ja en dat doen al die andere planeten ook: om onze Zon. dat bedoelen ze met Zonnestelsel
Ik heb nog geen planeet gezien waarvan ik zeg daar zou ik wel een vakantie huisje willen hebben.
Nee, Fokeiland ligt duidelijk de andere kant op.
Die andere planeten lijken mij maar verdomd koud. We moeten het dichter bij de Zon zoeken.
Als we nou t eeuwig leven hadden...
Ja maak t nog een stapje erger: moet je ons nu al zien!
Nee maar stel... Op den duur komt de Aarde door aantrekkingskracht steeds dichterbij Zon en de rest ook. Dan wordt het leuke planeetje hierbeneden ons te heet. Tegen die tijd smelt t ijs op planeet Europa. Dan is daar leven mogelijk. Dat zou ik best allemaal mee willen maken.
Weer vanuit niets in de blubber iets opbouwen? Dank je. Maar wel een vooruitziende naam als je kind een meisje wordt.
Geen enkele naam om ons heen is voor de eeuwigheid. Uiteindelijk trekt alles hier op een kluit naar de Zon en implodeert de Zon: einde zonnestelsel. dat maakt de mensheid niet mee hoor, we zijn er net kwa tijd
Zonder de zon zouden we niet kunnen leven, maar de Zon wordt dus in theorie ook onze dood.
Niet de onze want we sterven toch. Maar deze planeet hier beneden als plek met leven is zeer tijdelijk gezien de grote van t heelal. Maar als we technisch doorgaan komen we op volgende plek waar we kunnen leven: Mars bijvoorbeeld?
Hmm Mars, klinkt goed!
Je gaat een kind niet naar snoepgoed noemen.
Nee ik dacht meer aan een fles Baileys die ik zag staan. Ik haal hem even.
O, dan ga ik nog wat te eten pakken.
* Lurky vliegt achter hem aan. Ze is nog steeds vol van haar wetenschappelijke gedachten. Intelectueel heeft de professor al bijna een jaar droog gestaan.
Stel je voor: de mensheid bestaat nog geen miljoen jaar en de eindigheid van ons zonnestelsel is teruggerekend zo ongeveer tijdens ontstaan Aarde, we zijn er net joh.
Als het zover is herinner mij eraan dat ik wel even een verhuis berichtje stuur naar James. Dan kan hij het Casino evacueren. Nee maar eerlijk lieverd, raak helemaal in de war als ik daar overna denk
Over onze nietigheid? Of over hoe wij mensheid deze planeet verzieken met oorlog enzo?
Bedenk je maar dat oolog er voor zorgt dat bijvoorbeeld met ruimtevaart als bijproducct geexperimenteerd kan worden: zonder Koude Oorlog geen Mir of Apollo. Als er geen wapenwedloop was, was geen mens op Maan geweest. Het is hard voor de slachtoffers maar waar. Zonder spionage geen sateliet-tv of gsm.
Ik wordt er duizelig van.
Van die Baily's? Is er iets mis mee?
Nee, van alle informatie die jij over mij heen spuit schat.
Er is ook niet veel meer te melden nu. Ik heb gewoon even onze positie bepaald in het universum. Weet je nu al een naam voor je kleinkind?
Zoiets beslist men niet overhaast. Daar wil ik eens een nachtje over slapen met jou.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 02-11-2001 23:20]
Ver boven de aarde zweeft de Mir doelloos en stuurloos rond. Met aan boord 3 mensen buiten bewustzijn. De eerste die weer bij haar positieven komt is Lurky. Vervreemd en verdwaasd opent ze haar ogen. Haar instinct verteld haar gelijk dat er iets aan de hand is. Normaal wordt ze wakker met een honger voor 2 maar das vandaag niet zo. Het zal het calorie rijke sperma van de Don wel zijn denkt ze. Over de Don gesproken waar is die maffiabaas. Met haar handen voelt ze links en recht, maar geen Craziest te bekennen.
Ze mist de kracht om op te staan en verbaasd voelt ze dat er een touw om haar buik zit. In haar gedachten gaat ze terug naar de nacht hiervoor maar kan zich er niks van herinneren. Wel droomde ze dat er een rodeo was en iemand een lasso om haar heen gooide. Minuten lang werd ze achter een paard aangetrokken tot dat een cowboy haar kwam redden en het touw doorsneed. Lurky haalt het touw van haar buik en ze ziet een fles Jenever op het nachtkasje staan. De Don is dus al op want hij heeft al ontbeten.
Waarschijnlijk zit hij met het bevolkingsregister op aarde te corresponderen denkt de naïeve Lurky, om te kijken of er al een Callisto bestaat. Het is ook zo’n lieverd.
Lurky neemt een slok jenever en wrijft over haar buik. Geniet maar lekker kindje, jij moet er nog van groeien. Gelukzalig valt ze weer in een diepe slaap.
* Langzaam komt Craziest weer tot leven. Ontdaan kijkt hij naar beneden. Dat ziet er niet zo goed uit. Maar nog voordat de Don in paniek uitbreekt wordt zijn aandacht getrokken door de jenever fles die op het kastje staat. In één opslag ziet hij dat er gedronken is van het kostbare vocht. De pijn is gelijk verdwenen en met grote stappen loopt hij naar het bed toe. Lurky ligt nog steeds voor pampus. Het zou toch niet??????? Wederom zet Craziest de krik tussen de schaamlippen van Lurky. Als er een aardige opening is ontstaan brult hij naar binnen: Hé eikel, Kon je het weer niet laten!!!!!!!!!!!!!! Craziest loopt naar een ander vertrek en neemt plaats achter een computer. Na een salvo aan wachtwoorden te hebben ingevoerd logt hij in op de computer van het casino. Eens even kijken hoe veel mijn vermogen weer gestegen is denkt hij. Er zit een programma op de gokkasten aangesloten die automatisch grafiekjes maakt van het gebeuren
Er komt geen antwoord en eigenlijk vindt Craziest het wel goed zo. Het blijkt nu al dat het goed kan zwijgen. Dat zal het later bij ondervragingen door politie en andere instanties nog goed van pas komen.
De Don krijgt bijna een beroerte als hij de grafieken ziet. Er is duidelijk iets mis met de computer. Zo lijkt het net of de winstmarge dalende is. De Don lacht om het falen van de techniek. Net of het casino slechter zou gaan draaien. Gelukkig vertrouwd hij blind op James zijn trouwe butler, die zal vandaag de computer storing wel verhelpen en zorgen dat de juiste grafieken verschijnen.
De Don loopt weer terug naar het slaapvertrek en nestelt zich tegen Lurky aan. Hij is toch niet helemaal gerust gesteld. Een potje sex zal zijn twijfels wel wegnemen
[Dit bericht is gewijzigd door craziest op 03-11-2001 20:53]
De Baby! Craziest! Ik voel het kindje niet meer!!!
* Craziest geeft geen krimp. Lege flessen cirkelen langs hem. Het enige geluid wat hij maakt is diep gesnurk omdat zijn hoofd opzij bungelt.
Lurky vist een lege magnum champagne uit de lucht en zet hem als een stethoscoop tegen haar buik. Heel zwakjes hoort ze naast haar eigen opgewonden bonzend hart een zacht getik. "Gelukkig," lacht ze opgelucht. Ze moet er niet aan denken wat voor problemen er zouden ontstaan als het niet meer de drang zou krijgen geboren te worden. Ze wil van haar buik af. Hoewel het zonder zwaartekracht niet zwaar is om te dragen, is ze het zwanger zijn meer dan zat. De buik zit haar behoorlijk in de weg. Voor haar gevoel zijn haar longen en andere organen behoorlijk in de verdrukking aan het raken. Ze snakt naar adem in de toch al niet zo frisse lucht van de Mir.
"Er zal nog veel geregeld moeten worden voor de klein komt," beseft ze. Zoals iedere aanstaande moeder begint ze driftig het nest op te ruimen. De lege flessen, het zijn er behoorlijk wat, mietert ze in het afvalluik. Door een patrijspoortje ziet ze het fust een baan rond de Aarde kiezen. "Eens zullen ze als vallende sterren terug gaan naar de planeet waarop ze zijn gemaakt," filosofeert ze. Haar hoofd zit vol losse gedachten over oorsprong en kringloop. Ook dat is een bijzaak van de zwangerschap. Jammer genoeg is Craziest op dit moment te lam om gesprekspartner te zijn en als hij al gehoor geeft is hij liever sexpartner. Hij heeft een aandrang als nooit tevoren alsof het kindje daarmee alsnog het zijne zal worden: ondergedompeld in een douche van sperma. Dat soort dingen denkt Lurky terwijl ze verder gaat met alles opruimen voor het grote moment. Verbaasd komt ze een krik tegen: "was er weer wat stuk aan de Mir? Wel lief dat Craziest het zonder haar wat te zeggen heeft gerepareerd. Wat is het toch een schat. Hopelijk zal hij mij met net zo veel toewijding en zonder me ongerust te maken bijstaan bij de geboorte." Het doet haar eraan denken dat ze hem nog instructies moet geven wat te doen als zij in barensnood verkeert. Snel haalt ze een fles crème de café tevoorschijn bij wijze van ontbijt.
Opstaan, eh, ik bedoel wakker worden liefje!
* Craziest die even meende thuis in een gewoon huis in bed te liggen strekt zich uit en schampt zijn hoofd aan de 'plafondbalk waar het dak van de Mir op rust'.
Heu, wat is er? Ik heb geeneens een stijve! Waar maak je mij voor wakker Lurky?
Craz' we moeten eens praten.
* Zo'n openingszin belooft niet veel goeds en Craziest duwt afwijzend de fles koffielikeur weg. Het mierzoete goedje staat hem toch al niet aan.
Misschien is het beter als je even nuchter blijft. Ik wil met je praten over de bevalling. Wat je dan moet doen enzo.
Craziest can't think without a drink. 'Tuurlijk help ik je, maak je geen zorgen.
* Dat kind moet zo snel mogelijk uit mijn vrouw weg, denkt hij. Ik ben die incestueuze bastaard meer dan zat." Hij klopt bemoedigend maar stevig op Lurky's buik.
Kom er maar uit hoor! Opa staat voor je klaar! En opschieten een beetje want we hebben niet eeuwig de tijd!
Ahhh!
Wat, heb je al weeën? Dat is een gehoorzaam kind.
Nee, het schopte weer. Gelukkig maar ik was daarstraks bang dat het dood was.
Dat moest het kreng wagen. Ik heb geen zin om naar je te kijken terwijl jij met een lijk in je lijf rondloopt.
Voor mij is dat veel erger!
O ja natuurlijk, ik ben nog niet helemaal wakker schat, ik flap er maar wat uit. Zeg maar wat ik weten moet en geef me een paar borrels.
Nou om te beginnen heb ik dan geen tijd om te praten en van alles uit te leggen...
* Dat scheelt al heel wat, denkt de Don, ik heb dan wel wat anders aan mijn hoofd dan te luisteren naar bakerpraatjes.
...Als alles goed gaat komt er een ontsluiting, die moet vanzelf gaan en is een kwestie van geduld. Dan verschijnt het hoofdje en zodra je dat beet kan pakken trek je het er voorzichtig uit.
Klinkt heel gemakkelijk. Laat dat maar aan mij over.
Maar als het mis gaat is er een stuitligging. Niet onwaarschijnlijk want door het gebrek aan zwaartekracht zal er van indaling naar het geboortekanaal misschien geen sprake zijn.
En dan? Kruipt ie dan met z'n komt eruit?
Nee dat zal niet gaan. Je kunt niet wachten want anders stikt het alsnog. Je zult moeten proberen het te wentelen. Gewoon wat wroeten en duwen op en in de buik net zo lang tot je de voetjes te pakken krijgt. En van daar af hetzelfde verhaal.
Oh, dus eigenlijk gaat netzo als bij de paarden vroeger op de ranch van mijn vader op Sicilië?
Ik ben geen paard. Het menselijk bekken zit veel nauwer in elkaar omdat we rechtop lopen.
Ik heb jou trouwens al bijna een jaar niet meer zien lopen dus dat komt wel goed.
Hoe lang zitten we hier al? Door mijn verblijf in de nepMir en de Progress ben ik alle besef van tijd kwijtgeraakt.
Nou een maand of tien, elf zelfs bijna.
Maar dan had het kind er al lang moeten zijn! Dat kan maar één ding betekenen: het is toch van jou...
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 05-11-2001 21:28]
Weet je zeker dat Loerka hier ooit uit is gekomen?
Ja-ah...AHHH!
Nou dan heeft ze de deur goed achter zich dicht gedaan.
* Een plens vruchtwater proest in Craziest gezicht. Het troebele vocht zwiert om zijn hoofd tussen Lurky's dijen.
Woest maait hij het opzij om zicht te krijgen op de zich openende schede. Erg snel gaat het niet dus hij voelt maar eens of er binnenin al vorderingen worden gemaakt.
Hm dame, ik kan nog niet voelen of dat nou een hiel of een hoofd is. Schiet eens wat op wil je?
Auwauwauw... Mamma!
Je kunt roepen wat je wilt maar je moeder hoort je niet. Wist niet eens dat je een moeder had.
Mn... moeOEoeHOEder... Ai... was... Auwauw...
Die was bijna overgrootmoeder als je je niet verrekend had. Hou je nou maar rustig, dit wordt een moeilijke bevalling.
* De Weeën volgen elkaar alsmaar sneller op. Voor de ogen van de inmiddels volledig toegewijde Don voltrekt zich een wonder. Lurky hangt te hyperventileren en te kermen dat het wel de hel lijkt. Van haar teennagels tot in de puntjes van haar haar wordt ze betrokken bij de werkelijke baring.
Om zichzelf moed te geven bij dit schouwspel desinfecteert de dienstdoende Mir-arts zijn adem met een constante stroom jenever. Voor de zekerheid bedwelmt hij de aanstaande moeder met flink wat pleegzusterbloedwijn. Het geboortekanaal besprenkelt hij met de beste brandewijn. Je weet maar nooit wat voor onbekende bacteriën er in de kosmos rondzwerven.
Even meent hij zich vergist te hebben in de fles. Advocaatgele drab gulpt uit Lurky's vulva. Verbijstert beseft hij dat de vrouw eigenlijk een soort levende eierschaal is voor een dooierzak waarin de homo-sapiens groeit.
Hij schudt met zijn hoofd. Het lange isolement met de wetenschapster heeft zijn geest besmet met wetenschappelijke gedachten terwijl hij eigenlijk zijn aandrang tot geilheid zou moeten bedwingen.
De gele smurrie kiest de vrijheid en sliert als geboorteversiering in klodders door de Mir.
Ze is inderdaad niets meer dan een openbarstende eierschaal. Het zal wel door het gebrek aan zwaartekracht liggen want van een normale ontsluiting is nog steeds geen sprake.
Dokter Don besluit weer op onderzoek uit te gaan en fistfucked zich een weg naar de baarmoeder. Wat zich daar ook bevindt: het wil niet naar buiten komen.
Lurky kronkelt als een waanzinnige en om medische reden bindt Craziest haar maar weer vast. Hij herinnert zich dat hij haar buik moest drukken als het kind verkeert ligt. Aangezien hij maar twee handen heeft besluit hij tot een stropdasknoop. De aldus gestropte buik duwt hij af met zijn voeten terwijl hij gelijk flink in de buik rond wroet. Spetters bloed schieten hem in het gezicht.
Rustig blijven ademen Lurky. Ik heb bijna beet.
Puf Puf Puf
* Lurky beet haar tanden bijkans stuk. Snel rukt Dokter Don nog wat flessen bloedwijn open om het bloedverlies te compenseren en duwt de kurken tussen haar kaken.
Ze vermorzelt ze meteen en stikt bijna in de kurkstukjes. Met haar laatste beetje verstand spuugt ze de troep uit. Helaas komt ook de helft van de wijn mee.
Aangezien Craziest de uitdrukking kent 'ieder kind kost een tand' duwt hij een handdoek in Lurky's mond. Hij wil niet dat ze straks haar stralende lach heeft verruild voor een rafelig heksengebit.
Snuivend ademt Lurky door haar neus. De kracht waarmee ze in- en uitademt trekt de rondvliegende druppels aan en af. Bloed, zweet, sperma van gisteren, stukjes kurk, vruchtwater, wijn, kots en spiritualiën cirkelen rond haar hoofd.
Rustig Lurky, ontspan je en 1,2,3, pers!
* Op ieder perscommando geeft Craziest een ruk aan het touw en duwt Lurky af terwijl hij probeert met zijn handen naar binnen te zwemmen. Stukken weefsel uit de baarmoeder en lichaamssappen vliegen naar buiten.
Jasses wat een glibberzooi. Waar zijn nou toch die verdomde voetjes die Lurky beschreef. Ik kan ze niet vinden!
* Hij neemt nog maar eens een nieuwe fles jajem op de goede afloop. Hij is verdomme toch de aanstaande vader dus dat moet gevierd worden. Na een medisch onverantwoorde hoeveelheid drank daalt hij opnieuw af op zoek naar zijn kind.
Glibberige rondingen kronkelen onder zijn vingers weg. Nergens vindt hij houvast aan.
Lurky's kringspieren daarentegen hebben stevige greep op zijn polsen. Het is zuiver visueel maar in gedachten hoort hij een afschuwelijke krak gelijk met Lurky's doodskreet.
De arme is van anus tot buik opengescheurd en bloed als een rund. In de bloederige drab ziet Craziest een bevliest groenig paars iets bewegen wat volgens hem geen onderdeel is van de anatomie van de vrouw.
Nu ben ik het zat: kleine moordenaar! Hier jij! Met een navelstreng aan Lurky verbonden als een enorm reddingskoord houdt hij zijn jong voor zijn ogen. Hij haalt het nog dichterbij om zich ervan te vergewissen.
* Hij had niet hoeven schreeuwen want de bolling trekt zich terug en verschijnt meteen weer. Twee glanzende oogjes gluren hem nieuwsgierig aan. Dokter Don aarzelt geen moment en grijpt het beet.
Hij zet zich af tegen Lurky's opgetrokken knieën en met een zwaai schiet hij achteruit. De boreling stevig geklemd in zijn knuisten.
Ze lanceren zich buitelend dwars door het vertrek. Craziest moet er zelf ook van puffen en slaakt een gil van verbazing.
Met een ruk schiet de moederkoek los en zwiept hem in het gezicht. Hij slaat de gehaktachtige massa opzij en veegt koortsachtig alle drab van zijn kind.
Hoe hij ook boent: er komen geen ledematen uit het vliesachtige omhulsel tevoorschijn. Hoe meer hij wrijft des te glanzend groener grijs het baby-tje wordt.
Na er zeker van te zijn dat het geen onderdeel van het kind betreft knipt hij de navelstreng door.
Zo jongen: daar moet op gedronken worden!
* Hij wentelt de kleine rond maar is er eigenlijk niet zeker van of het een jongetje of een meisje is. Het buikje is helemaal glad. Veel tijd voor verbazing heeft hij niet. Lurky bloedt nog steeds.
Koelbloedig pakt Dokter Don naald en draad en hecht de scheur zoals hij vroeger temidden van zijn medestrijders aan het front gewoon was.
Hij duwt er wat handdoeken op en maakt Lurky los. Voorzichtig legt hij haar op een brits. Vaag glimlachend slaat ze haar ogen op. Nog ver heen van alle vermoeienis.
Zo rust maar uit, het is een flinke baby geworden!
Wat is het? Zit alles er op en er aan?
* Dat herinnert hem weer aan de jongste bewoner. Deze kronkelt slapjes door de kamer. Craziest vist de kleine uit de lucht: houdt het onderste boven en geeft een flinke tik. De champagne wordt ontkurkt. Niet de knal maar de belletjes die lustig uit de fles onder Lurky's neus zwieren wekken haar. Ze kijkt in Craziest verrukte ogen en tast naar haar buik. Onderweg voelt ze een klein wezentje in een doek op zich rusten. Liefdevol slaat Craziest de doek opzij.
Wh..h..h..h..sshhhhaaaaaaaa...aaashhhhhaaaaaasssshaaaassssjjjjj....
* Het slijm is uit de luchtwegen weg.
Vol trots legt Craziest het kind op de borst van zijn vrouw. Ze kijkt, ruikt, voelt en valt weer in onmacht.
Callista! Is het geen schoonheid?
* De kleine siddert even en slaat de oogjes op. Geelbruine oogjes met langwerpige pupillen. Craziest trekt de doek helemaal weg.
Het hele lichaam is rozig-groen geschubd. Een armdikke tachtig centimeter lange slang. Het doet zijn bekje open en blaast zachtjes belletjes.
Psssssss
Is ie niet lief? Lurky heb je ooit zoiets moois gezien?
* Lurky kijkt met volle verbazing naar de slang en durft geen vin te verroeren.
Eh, hoe kom je hieraan? En waar is mijn kind?
Liefje dit is ons kindje. Is het geen wonder? Helemaal in jou gemaakt! Kijk hij wordt al roze-kleuriger. Hij is een beetje kameleonachtig en neemt de kleur van zijn omgeving aan.
Hoe, hoe kan dit nou?
Jij hebt biologie gestudeerd! Jou hoef ik toch niet uit te leggen waar de kindertjes vandaan komen! Je was er net nog zelf bij!
Maar wij zijn geen slangen!
Niet te kieskeurig he? Het is wel mijn kind!
Oke dan, tot het tegendeel bewezen is... Eh heb je echt niet mijn baby verstopt? Geruild? Leek het te veel op Jezus?
Nee schatje, als je rookt of drinkt dan heeft dat uitwerking op het kind. Hier: proost! Kijk de kleine heeft ook al dorst!
* De jonge buitenaardse, of wat het ook is, kronkelt tussen Lurky's borsten door en zet zijn bekje aan een tepel. Wellustig begint het te drinken. Het hele lijfje is een kettingreactie van genot tot in het puntje van zijn staart.
Zie je wel dat het je kind is: hij weet feilloos de weg.
Auw! Hij bijt!
* Moeizaam tilt Lurky een arm op en pakt het kopje beet. In het zachtroze bekje met sliertjes melkspoor ligt een snoezig gespleten tongetje.
Lurky duwt het bovenkaakje op en ziet twee scherpe tandjes. De kleine zijn oogjes knipperen. Voorzichtig zet Lurky het kaakje zo aan haar tiet dat de tandjes aan weerszijde om de tepel heen glijden.
Craziest zwijmelt van het geluk. Hij stopt het kindje en moeder goed toe.
Drink jij ook maar wat Lurky. Je hebt het verdiend!
* Hij giet wat champagne in haar keel en veegt het verspilde vocht weg.
Doodop valt Lurky in slaap. Haar armen stevig geklemd om de kleine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |