Aangezien de Stones op het ogemblik in nederland zijn en zij op de data van het Lowlands festival geen concerten in de planning hebben staan zou het mogelijk kunnen zijn....
Zelf bennik dan wel geen doorgewinterde stonesfan maar ik zal zeker mijn best doen om alle surprise acts te bezoeken....
Ik hoop dat wat ik heb gehoord waar is !
Dat maakt mijn 3 dagen festival nog extra zijn geld waard !!!
...
Yeah, Lowlands is al over 2 weekjes
* Jusp is ook niet zo zeer een superfan, maar het lijkt me wel leuk om ze nou eens in et echt te zien
en dat is idd pas waar voor je geld
quote:bron bron bron!!!!
Op maandag 18 augustus 2003 18:47 schreef MrLunk het volgende:
P.S. dit nieuws heb ik van een medewerker van Mojo concerts...
quote:Degene die mij dit vertelde werkt voor Mojo en ik ga dus uiteraard geen namen noemen anders kan het hem misschien zijn baan kosten !!!
Op maandag 18 augustus 2003 18:50 schreef N-I-X het volgende:[..]
bron bron bron!!!!
Mojo is er meebezig, wordt alleen geen surprice act, maar waarschijnlijk ingepland in Alpha.
Mojo hoopt zo nog extra kaarten te verkopen om het aantal toch boven de 55.000 te krijgen.
Hopen dat het ze lukt.
quote:Tnx voor je steun !
Op maandag 18 augustus 2003 18:53 schreef ToverAnno het volgende:
Heb het ff getjekt bij mijn bron.Mojo is er meebezig, wordt alleen geen surprice act, maar waarschijnlijk ingepland in Alpha.
Mojo hoopt zo nog extra kaarten te verkopen om het aantal toch boven de 55.000 te krijgen.
Hopen dat het ze lukt.
quote:huh ?
Op maandag 18 augustus 2003 18:56 schreef Tizmo het volgende:
Zet hert dan tussen spoiler tags.
quote:[ spoiler ]
Op maandag 18 augustus 2003 18:56 schreef Tizmo het volgende:
Zet hert dan tussen spoiler tags.
quote:Dan is het wel een beetje zielig om dit nu op fok te gaan rondspuien. Ook zielig van de mederker van Mojo.
Op maandag 18 augustus 2003 18:47 schreef MrLunk het volgende:
P.S. dit nieuws heb ik van een medewerker van Mojo concerts...
quote:juist ja
Op maandag 18 augustus 2003 19:04 schreef Love Mae King het volgende:[..]
[ spoiler ][afbeelding][ /spoiler ]
code:het resultaat:[spoiler]hier je text[/spoiler]
spoiler:
quote:Niet?
Op maandag 18 augustus 2003 18:41 schreef MrLunk het volgende:
...zij op de data van het Lowlands festival geen concerten in de planning hebben staan ...
quote:Het lijkt mij dat daar geen festival-optreden tussen past. En buiten dat is een ticket voor een concert van de Stones haast even duur als een ticket voor Lowlands. Ik denk dus niet dat het binnen het budget van Lowlands past om de Stones in de programmering op te nemen.
08-27-03 London UK Astoria Sold Out
08-29-03 London UK Wembley Sold Out
09-01-03 Glasgow Scotland SECC Sold Out
09-03-03 Glasgow Scotland SECC Buy Tickets
quote:jah die data zag ik net ook ... maar je weet nooit...
Op maandag 18 augustus 2003 19:10 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Niet?
[..]Het lijkt mij dat daar geen festival-optreden tussen past. En buiten dat is een ticket voor een concert van de Stones haast even duur als een ticket voor Lowlands. Ik denk dus niet dat het binnen het budget van Lowlands past om de Stones in de programmering op te nemen.
en over die ticket prijs....
Tis voor de Stones denk ik wel een goede manier om een ander publiek te bereiken...
En het is wel het 10e jaar van lowlands dus wie weet heeft Mojo het ervoor over....
quote:en wat geeft dat dan voor extra betekenis aan de text ???
Op maandag 18 augustus 2003 19:10 schreef Tizmo het volgende:[..]
juist ja
.
code:het resultaat:[spoiler]hier je text[/spoiler] spoiler:
hier je text
quote:Nee maar dan zien alle mensen die het graag een verassing willen houden het niet, dus dan blijft de verassing voor hun
Op maandag 18 augustus 2003 19:14 schreef MrLunk het volgende:[..]
en wat geeft dat dan voor extra betekenis aan de text ???
quote:Maar wie zegt dat die kaarten alles te maken hebben met de Stones zelf? Misschien willen ze het wel tussendoor doen...
Op maandag 18 augustus 2003 19:10 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Niet?
[..]Het lijkt mij dat daar geen festival-optreden tussen past. En buiten dat is een ticket voor een concert van de Stones haast even duur als een ticket voor Lowlands. Ik denk dus niet dat het binnen het budget van Lowlands past om de Stones in de programmering op te nemen.
Maar ik vind het wel een beetje jammer. Ik had liever een act gezien ik echt interessant gevonden zou hebben. Hoewel ik het wel apart vindt...
quote:Bron?
Op maandag 18 augustus 2003 19:55 schreef againstthegrain het volgende:
Tuurlijk komen de Stones niet. Wat een gigantische onzin zeg
nog heeeel even..
..
..
pure bullshit.. als de stones komen geef ik elke fokker die ik tegenkom op LL een biertje
quote:11e jaar ja. Vorig jaar was het zo'n speciaal feest volgens de organisatie.
Op maandag 18 augustus 2003 19:12 schreef MrLunk het volgende:[..]
jah die data zag ik net ook ... maar je weet nooit...
en over die ticket prijs....
Tis voor de Stones denk ik wel een goede manier om een ander publiek te bereiken...
En het is wel het 10e jaar van lowlands dus wie weet heeft Mojo het ervoor over....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |