Maar vind je je zelf ook een Webmaster van het jaar?
Vertel eens en ook wat jullie boeien om een website te maken??
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 01:03 schreef Cronus het volgende:
Een tijdje geleden heb ik een hele mooie site met Frontpage gemaakt. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en dat ik de eretitel als webmaster van het jaar verdien.
quote:Grafisch hoogstandje, mooi hoor al die flash animatie's
Op maandag 18 augustus 2003 01:03 schreef Cronus het volgende:
Een tijdje geleden heb ik een hele mooie site met Frontpage gemaakt. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en dat ik de eretitel als webmaster van het jaar verdien.
Zie Url onder!
Ben erg geintresseerd wat iedereen er nou van vind om een site te maken
en ook als je zelf ziet dat de bezoekers toeslaan
ik persoonlijk vind het een Kroon op het werk!
quote:Ban, kut-user!
Op maandag 18 augustus 2003 01:13 schreef geen-eigen-mening het volgende:
slotje, SPAM!!!
ASP heb ik nog nooit mee gewerkt!
Ik ben benieuwd hoe het er over 10 jaar uitziet, hebben we dan eindelijk die website waar je als persoon uit een spel doorheen loopt en zo ook door de online winkels loopt en boodschappen kunt doen...
die titel ga ik nog vele jaren volhouden
geld dat ook??
ZZelf gemaakt??
Compli
Alaaaaaaaaaf
ik loop op site-gebied toch altijd een paar jaar achter
't is gewoon makkelijk om vb dingen te organiseren voor de scouts, af te spreken met mensen van de chat, ...
Overigens, ikzelf gebruik mijn webspace vooral om beetje te rommelen met php / mysql, prutsen op laag niveau Nieuwste plan: zelf een forum maken. Plan gemaakt in: 2000. Tot dusverre uitgevoerde taken: geen.
//ben niet lui, ben snel moe
win ik?
quote:..is niet origineel
Op maandag 18 augustus 2003 01:09 schreef rolfvp het volgende:
mijn avatar :S
quote:De voorkant boeit me niet zo, vooral de achterkant vind ik interessant. Ik ben nu bezig met taglib library (java) om op een makkelijke generieke manier xml en xsl pages te genereren en te transformen.
Op maandag 18 augustus 2003 01:02 schreef Zutfun het volgende:
Vertel eens en ook wat jullie boeien om een website te maken??
quote:Jouw achterkant is ongetwijfeld erg interessant, maar alsjeblieft besteed wat tijd aan je voorkant!
Op maandag 18 augustus 2003 11:21 schreef markvleth het volgende:[..]
De voorkant boeit me niet zo, vooral de achterkant vind ik interessant. Ik ben nu bezig met taglib library (java) om op een makkelijke generieke manier xml en xsl pages te genereren en te transformen.
//edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door oling.org op 18-08-2003 11:33]
quote:Ben daar nog mee bezig he ! Alleen Php doet me zeer aan de ogen hahahaha deze fout is kwestie van een pagina invoegen !
Op maandag 18 augustus 2003 10:53 schreef JoBiNHo het volgende:
als je kijkt op de pagina van 'webmaster van het jaar', ga naar http://www.promotionwarenederland.nl/?pagina=zakkelijk
en je klikt op succesverhalen... -> lekkere foutmelding (php foutje?)
ik zou wel eens meer willen weten over ASP wat kan je daar allemaal mee?
quote:Als je echt meer wilt neem je JSP en alle facetten die erbij horen. ASP is misschien nog wel achteruit gang op php...
Op maandag 18 augustus 2003 17:16 schreef Zutfun het volgende:
Ben daar nog mee bezig he ! Alleen Php doet me zeer aan de ogen hahahaha deze fout is kwestie van een pagina invoegen !ik zou wel eens meer willen weten over ASP wat kan je daar allemaal mee?
quote:bestaan toch standaard xslt transformers voor?
Op maandag 18 augustus 2003 11:21 schreef markvleth het volgende:[..]
De voorkant boeit me niet zo, vooral de achterkant vind ik interessant. Ik ben nu bezig met taglib library (java) om op een makkelijke generieke manier xml en xsl pages te genereren en te transformen.
quote:Dan kan een spoedcursusje Nederlands er ook nog wel achteraan
Op maandag 18 augustus 2003 17:16 schreef Zutfun het volgende:[..]
Ben daar nog mee bezig he !
quote:nee want bij dancefreak.nl loopt je header door
Op maandag 18 augustus 2003 18:56 schreef insul het volgende:
Wat dacht je van mij
www.insul.nl / www.dancefreak.nl
edit: Bij insul trouwens ook , even fixen met css.
[Dit bericht is gewijzigd door Renoud op 18-08-2003 19:14]
quote:Xalan is een voorbeeld van een transformer ja. Maar wat naar mijn beste weten niet bestaat is een manier een xml.jsp en xsl.jsp te transformen.
Op maandag 18 augustus 2003 18:47 schreef Roonaan het volgende:
bestaan toch standaard xslt transformers voor?
zo moet een bron bestand eruit komen te zien
code:dus een xsl importeerd de juiste xml bronnen, en eventueel nog andere xsl bronnen, en je geeft aan bij welke template begonnen moet worden (en eventueel een tweede...)<vw:xsl-page standalone="true" caching="enabled" method="html" indent="yes">
<vw:xml-source uri="xml/source1.jsp" />
<vw:xml-source uri="xml/source2.jsp" />
<vw:apply-xsl-template select="blaat">
<xsl:template match="blaat">
<!-- voer wat uit -->
</xsl:template>
</vw:xsl-page>
en volgens mij bestaat zoiets nog niet...
omdat ik er 3 per dag bouw en dat 5 dagen per week
Mn eigen juweeltje
Het strandpaviljoen waar ik draai
Goeie kennissen die getrouwd zijn
jah..ik bouw er veel... dus webmaster van het jaar
quote:Doe er dan wat meer tijd over en bouw ze goed
Op maandag 18 augustus 2003 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
toch ik...omdat ik er 3 per dag bouw en dat 5 dagen per week
Mn eigen juweeltje
Goeie kennissen die getrouwd zijnjah..ik bouw er veel... dus webmaster van het jaar
quote:Zou ik ook wel willen worden alleen dan wel met een officiele titel....
Op maandag 18 augustus 2003 19:31 schreef Renoud het volgende:[..]
Doe er dan wat meer tijd over en bouw ze goed
ik wil webmaster vh jaar worden![]()
kep maar 1 website en ik script de website's in PHP, Javascript, ben nu bezig met een update van mn website, en het is de bedoeling dat een xml bestand wordt gegenereerd in PHP en dit met XSL(T) wordt opgemaakt
, maar doe het vooral voor het prutse niet echt om een website te maken en te onderhouden
quote:Maar waarom selecteer je dan meerdere xml bronnen en genereer je niet in ene een combinatie van bronnen met een
Op maandag 18 augustus 2003 19:18 schreef markvleth het volgende:[..]
Xalan is een voorbeeld van een transformer ja. Maar wat naar mijn beste weten niet bestaat is een manier een xml.jsp en xsl.jsp te transformen.
Dus beide bestanden dienen eerst gegenereerd te worden en dan getransformed.zo moet een bron bestand eruit komen te zien
code:dus een xsl importeerd de juiste xml bronnen, en eventueel nog andere xsl bronnen, en je geeft aan bij welke template begonnen moet worden (en eventueel een tweede...)<vw:xsl-page standalone="true" caching="enabled" method="html" indent="yes">
<vw:xml-source uri="xml/source1.jsp" />
<vw:xml-source uri="xml/source2.jsp" />
<vw:apply-xsl-template select="blaat">
<xsl:template match="blaat">
<!-- voer wat uit -->
</xsl:template>
</vw:xsl-page>en volgens mij bestaat zoiets nog niet...
quote:dat was de webmaster van tmf.nl al
Op maandag 18 augustus 2003 20:41 schreef nlboy het volgende:
ik ben de webprutser van het jaar denk ik
quote:Zo'n simpele pagina en niet eens HTML 401 Transitional, laat staan Strict! Ga je in een hoekje schamen!
Op maandag 18 augustus 2003 21:17 schreef frantic het volgende:
kijk maar waarom ik het verdien: www.wilterdink.com
quote:waarom maak je zo iets simpels in hemelsnaam met frontpage?
Op maandag 18 augustus 2003 21:17 schreef frantic het volgende:
kijk maar waarom ik het verdien: www.wilterdink.com
quote:Geen doctype en encoding geselecteerd.
Op maandag 18 augustus 2003 18:56 schreef insul het volgende:
Wat dacht je van mij
www.insul.nl / www.dancefreak.nl
Als je Webmaster van het jaar wilt zijn, moet je er maar eerst voor zorgen dat je site enigszins aan de W3C regeltjes voldoet.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:26 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Geen doctype en encoding geselecteerd.
Valideren met HTML 401 Transitional lukt niet.Als je Webmaster van het jaar wilt zijn, moet je er maar eerst voor zorgen dat je site enigszins aan de W3C regeltjes voldoet.
quote:Ik heb alleen je "juweeltje" bekeken.
Op maandag 18 augustus 2003 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
toch ik...omdat ik er 3 per dag bouw en dat 5 dagen per week
Mn eigen juweeltje
Goeie kennissen die getrouwd zijnjah..ik bouw er veel... dus webmaster van het jaar
Verder zijn frames not done. Heb je wel eens anno 2003 een framessite gezien van een bedrijf die zich serieus neemt? Ik niet hoor.
Je gaat dus niet door voor de titel webmaster van het jaar. Maar als je wilt mag je wel doorgaan voor de titel webprutser van het jaar!
Iemand nog brood met suiker?
quote:* Tiemie agrees.
Op maandag 18 augustus 2003 21:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik vind webmaster wel zo'n stom woord.
quote:ik heb een hekel aan sites van 3 meter lang waarbij je een muisarm krijgt van het heen en weer scrollen voor het menu.
Op maandag 18 augustus 2003 21:31 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Ik heb alleen je "juweeltje" bekeken.
Er is wel een doctype gespecificeerd (401 Frameset), maar je site voldoet niet aan de eisen ervan...Verder zijn frames not done. Heb je wel eens anno 2003 een framessite gezien van een bedrijf die zich serieus neemt? Ik niet hoor.
Je gaat dus niet door voor de titel webmaster van het jaar. Maar als je wilt mag je wel doorgaan voor de titel webprutser van het jaar!
![]()
ik gebruik altijd frames
quote:En daarom ben je geen webmaster van het jaar
Op maandag 18 augustus 2003 22:18 schreef djkoelkast het volgende:
...frames zijn en blijven goed! (mijn mening...)ik gebruik altijd frames
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:22 schreef ELTino het volgende:[..]
En daarom ben je geen webmaster van het jaar
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:22 schreef ELTino het volgende:[..]
En daarom ben je geen webmaster van het jaar
quote:o ja ik was het ff vergeten, nou dan sta ik op de 2de plaats van de webprutser. onee dat is cu2 al nou dan ben ik gewoon een webn00b.
Op maandag 18 augustus 2003 21:03 schreef Tiemie het volgende:[..]
dat was de webmaster van tmf.nl al
quote:Ik vind Cu2 ook zo goedkoop! De helft is Fake heb ik ergens gelezen!
Op maandag 18 augustus 2003 22:57 schreef nlboy het volgende:[..]
o ja ik was het ff vergeten, nou dan sta ik op de 2de plaats van de webprutser. onee dat is cu2 al nou dan ben ik gewoon een webn00b.
quote:Nee ik heb meerdere van de eerder beschreven fragmenten. Dus bij een bepaald stukje xsl hoort een stukje xml. Op elke pagina heb ik bijvoorbeeld een menu. Dan wil ik in mijn xsl page die menu xsl page includen. In dat bestand zelf staat dan de juiste xml include. Wordt erg makkelijk beheerbaar uiteindelijk...
Op maandag 18 augustus 2003 21:02 schreef Roonaan het volgende:
Maar waarom selecteer je dan meerdere xml bronnen en genereer je niet in ene een combinatie van bronnen met een
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="foreverland.xsl"?>
en gooi je dat in xalan? of doe je dat nu op dit moment juistdan is het toch niet zozeer een xml specifieke implementatie maar gewoon data juggling?
quote:Content opslitsen over meerdere pagina's wil wel helpen.
Op maandag 18 augustus 2003 22:18 schreef djkoelkast het volgende:[..]
ik heb een hekel aan sites van 3 meter lang waarbij je een muisarm krijgt van het heen en weer scrollen voor het menu.
quote:Heb je het over de doctype specificatie? Dat je dat een 'tag' noemt geeft al aan dat je niet veel van webdesign afweet.
Die tag is standaard
Ten tweede laat je blijken dat je niet eens de betekenis van zo'n doctype specificatie weet. En dat wil zich webdesigner van het jaar noemen... tsk.
quote:Vele professionals delen jouw mening niet.
...frames zijn en blijven goed! (mijn mening...)ik gebruik altijd frames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |