PS: we zijn het meest geinteresseerd in het vrouwelijk geslacht
quote:Uhm je hebt in Turkije ook normale Russische toeristen hoor.
Op zondag 17 augustus 2003 00:41 schreef ABC-tje het volgende:
Toen ik jaren terug in Alanya was waren er inderdaad aardig wat Russen. Die kom je gewoon tegen op straat hoor. Vaak rijke zakenlieden met voor de vakantie meegenomen hoertjes. Dus zou me nog maar ff bedenken voor je iets probeert.
quote:Zo ver ik heb gezien waren die russen niet rijk hoor... Ze droegen kleding die zeker 20 jaar geleden in de mode waren en bestelden op het strand NOOIT iets te drinken.
Op zondag 17 augustus 2003 00:51 schreef _The_General_ het volgende:
in marmaris stikte het van de rijke russische gangsters met dikke jachten en auto's
Een van die 'proppers' vroeg aan een rus hoeveel geld hij besteedt in een weekje Marmaris, waarop hij ¤ 100,- antwoordde. Dat besteedde ik bijna per dag
quote:die ik zag lopen gingen shoppe in de duurste winkels en liepen dan met tassen vol met nieuwe kleren naar hun jachten
Op zondag 17 augustus 2003 00:56 schreef Jummy het volgende:[..]
Zo ver ik heb gezien waren die russen niet rijk hoor... Ze droegen kleding die zeker 20 jaar geleden in de mode waren en bestelden op het strand NOOIT iets te drinken.
Een van die 'proppers' vroeg aan een rus hoeveel geld hij besteedt in een weekje Marmaris, waarop hij ¤ 100,- antwoordde. Dat besteedde ik bijna per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |