abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12490857
Hallo allemaal
k ga 23ste met een paar vrienden naar Alanya. nu heb ik gehoord dat er veel russen naar turkije komen op vakantie. weet iemand in welke hotels de meeste russen verblijven of zitten ze overal een beetje verspreid?

PS: we zijn het meest geinteresseerd in het vrouwelijk geslacht

pi_12490891
Toen ik jaren terug in Alanya was waren er inderdaad aardig wat Russen. Die kom je gewoon tegen op straat hoor. Vaak rijke zakenlieden met voor de vakantie meegenomen hoertjes. Dus zou me nog maar ff bedenken voor je iets probeert.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
  zondag 17 augustus 2003 @ 00:45:05 #3
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12490974
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 00:41 schreef ABC-tje het volgende:
Toen ik jaren terug in Alanya was waren er inderdaad aardig wat Russen. Die kom je gewoon tegen op straat hoor. Vaak rijke zakenlieden met voor de vakantie meegenomen hoertjes. Dus zou me nog maar ff bedenken voor je iets probeert.
Uhm je hebt in Turkije ook normale Russische toeristen hoor.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_12491120
in marmaris stikte het van de rijke russische gangsters met dikke jachten en auto's
pi_12491232
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 00:51 schreef _The_General_ het volgende:
in marmaris stikte het van de rijke russische gangsters met dikke jachten en auto's
Zo ver ik heb gezien waren die russen niet rijk hoor... Ze droegen kleding die zeker 20 jaar geleden in de mode waren en bestelden op het strand NOOIT iets te drinken.

Een van die 'proppers' vroeg aan een rus hoeveel geld hij besteedt in een weekje Marmaris, waarop hij ¤ 100,- antwoordde. Dat besteedde ik bijna per dag

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_12491969
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 00:56 schreef Jummy het volgende:

[..]

Zo ver ik heb gezien waren die russen niet rijk hoor... Ze droegen kleding die zeker 20 jaar geleden in de mode waren en bestelden op het strand NOOIT iets te drinken.

Een van die 'proppers' vroeg aan een rus hoeveel geld hij besteedt in een weekje Marmaris, waarop hij ¤ 100,- antwoordde. Dat besteedde ik bijna per dag

die ik zag lopen gingen shoppe in de duurste winkels en liepen dan met tassen vol met nieuwe kleren naar hun jachten
  zondag 17 augustus 2003 @ 04:41:39 #8
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12494166
De tijd dat alleen de hele rijke Russen naar Turkije gingen is wel een beetje voorbij, de laatste paar jaar ontmoet je er ook mensen van de gegoede middeklasse uit Moskou en St Petersburg, vaak spreken ze een beetje Engels en de vrouwen zijn niet echt preuts
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12494786
Dubbel, verder in het topic dat k_man noemde.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')