abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12487617
Hallo,

Ik ga deze week waarschijnlijk deze telefoon halen samen met een Orange Free 20 abonnement, dan is die telefoon ¤99,- en betaal ik ¤20,- per maand en heb ik ca. 100 gratis belminuten per maand. Toppie imo

Ik had alleen nog wel wat vraagjes over dit toestel...ben er helemaal verliefd op, mooi uiterlijk, veel functies, geintegreerde camera, etc. Ik wou alleen nog wel de volgende dingen weten;

- Hoe is de kwaliteit van de foto's?
- Hoeveel geheugen zit erop (oftewel hoeveel foto's kunnen erop)?
- Hoe zit dat met dat e-mailen, daar waren nogal wat probleempjes over omtrent de T610 hoorde ik, of valt dat wel mee?
- Spelletjes en ringtones downloaden, gaat dat makkelijk?
- Hoe werkt het wallpapers etc. downloaden via bluetooth (dat zit toch wel op de T610?)

Alvast bedankt!

pi_12487822
ik heb sinds kort ook deze telefoon.

de foto's zijn gewoon leuk, webcam kwaliteit. De maximale resolutie van de foto's is 356x288 ofzo of 160x128.

geheugen is opzich groot genoeg je kan wel een zooi, plaatjes, geluidjes, en thema's kwijt

emailen weet ik nog niks van nog niet geprobeert

spelletjes, pictures en themas downloaden gaat erg makkelijk, ik doe alles via infrarood op me laptop, echt geweldig. Ik heb nog een paar goede sites waar veel vanaf te downloaden is, want je gaat toch niet betalen voor spelletjes of plaatjes....
http://www.mobiledia.com/phones/t610/
http://lasyk.addr.com/

op de laatste site vind je ook een programma waar mee je themas kan maken, zelf heb ik er ook een paar. Ik wil ze best mailen als je straks je telefoon hebt.

biw - ben ik weer
pi_12487881
Leuke is ook dat er gewoon gifjes als plaatjes en wallpapers ingaan.. kun je ze zelf maken evt

* ChaoZzZzz gaat deze foon ook binnenkort kopen

pi_12487883
quote:
[b]Op zaterdag 16 augustus 2003 22:02 schreef Bananenman
Ik had alleen nog wel wat vraagjes over dit toestel...ben er helemaal verliefd op, mooi uiterlijk, veel functies, geintegreerde camera, etc. Ik wou alleen nog wel de volgende dingen weten;

- Hoe is de kwaliteit van de foto's?

Gemiddelde webcam kwaliteit.
quote:
- Hoeveel geheugen zit erop (oftewel hoeveel foto's kunnen erop)?
2 MB, te verdelen onder foto's, ringtones (als MIDI), thema's en spellen
quote:
- Hoe zit dat met dat e-mailen, daar waren nogal wat probleempjes over omtrent de T610 hoorde ik, of valt dat wel mee?
Heb ik zelf ook nog niet werkend gekregen.
quote:
- Spelletjes en ringtones downloaden, gaat dat makkelijk?
Als je Bluetooth hebt gaat dit HEEL makkelijk.. op je PC doe je gewoon kopieren+plakken naar je T610. Spelletjes zijn .jar/.jad of .mpn bestanden. Ringtones zijn gewoon MIDI en daar zijn er via google miljoenen van te vinden
quote:
- Hoe werkt het wallpapers etc. downloaden via bluetooth (dat zit toch wel op de T610?)
Gewoon, plaatje kopieren+plakken, naar Mijn afbeeldingen gaan en dan Meer -> Als achtergrond

Heel simpel dus.

quote:
Alvast bedankt!
Geen dank
pi_12487914
Wacht ff, ik maak ff een foto en laat die dan ff hier zien, dan kun je zelf bepalen of je de camera goed genoeg vind
pi_12487919
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:17 schreef E_Motion het volgende:
Als je Bluetooth hebt gaat dit HEEL makkelijk.. op je PC doe je gewoon kopieren+plakken naar je T610. Spelletjes zijn .jar/.jad of .mpn bestanden. Ringtones zijn gewoon MIDI en daar zijn er via google miljoenen van te vinden
Was ik helemaal vergeten te melden, maar games zijn inderdaad Java applicaties, dus een beetje programmeur (ik ) kan zijn eigen games maken:)

[Dit bericht is gewijzigd door ChaoZzZzz op 16-08-2003 22:19]

zaterdag 16 augustus 2003 @ 22:19:31 #7
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12487933
*wilt ook goed mob
pi_12487941
drbob en E-Motion, hartstikke bedankt

Alleen dat e-mailen gaat dus niet zo lekker zie ik...

Enne, E-Motion zegt 'als je bluetooth hebt', maar dat zit toch standaard op die telefoon?

[Dit bericht is gewijzigd door Bananenman op 16-08-2003 22:20]

pi_12487946
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:18 schreef ChaoZzZzz het volgende:

[..]

Was ik helemaal vergeten te melden, maar games zijn inderdaad Java applicaties, dus een beetje programmeur kan zijn eigen games maken

Of .mpn (Mophun, wat op C gebaseerd is, moet ook niet al te moeilijk zijn)

En het is niet helemaal Java maar J2ME, de Java Mobile Edition dus

pi_12487957
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:20 schreef E_Motion het volgende:

[..]

Of .mpn (Mophun, wat op C gebaseerd is, moet ook niet al te moeilijk zijn)

En het is niet helemaal Java maar J2ME, de Java Mobile Edition dus

klopt, idee is hetzelfde
pi_12487958
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:18 schreef E_Motion het volgende:
Wacht ff, ik maak ff een foto en laat die dan ff hier zien, dan kun je zelf bepalen of je de camera goed genoeg vind
pi_12487961
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:20 schreef Bananenman het volgende:
drbob en E-Motion, hartstikke bedankt

Alleen dat e-mailen gaat dus niet zo lekker zie ik...

Enne, drbob zegt 'als je bluetooth hebt', maar dat zit toch standaard op die telefoon?

Op de telefoon wel ja, maar je moet dan ook nog Bluetooth hebben op de apparaten waar je mee wil Bluetoothen

O ja, tip: Laat Bluetooth op je T610 niet langer aanstaan dan nodig is (dus alleen als je t gebruikt), want t VREET batterijen

pi_12487988
Kan iemand me ook even Bluetooth uitleggen, ben eigenlijk een leek op 'bluetooth-gebied'

Wat is het precies? Hoe werkt het? En hoe zet ik dan ook Bluetooth op m'n PC zodat ik dingen kan overzetten naar m'n toekomstige T610?

zaterdag 16 augustus 2003 @ 22:24:17 #14
62479 D_J
Nog zo'n newbie
pi_12488006
Heb zo'n Sony gehad, één keer uit m'n handjes laten vallen, in 20.000 stukjes... (OK, 3 stukjes dan).

K**-ding

Ben nu terug op Nokia

Buckle your seatbelt, Dorothy, 'cause Kansas is going 'bye 'bye...
pi_12488019
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:23 schreef Bananenman het volgende:
Kan iemand me ook even Bluetooth uitleggen, ben eigenlijk een leek op 'bluetooth-gebied'

Wat is het precies? Hoe werkt het? En hoe zet ik dan ook Bluetooth op m'n PC zodat ik dingen kan overzetten naar m'n toekomstige T610?

Bluetooth adapter kopen.

Het systeem zelf is een radio verbinding tussen verschillende apparaten.

pi_12488030
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:23 schreef Bananenman het volgende:

Bluetooth is een draadloze techniek, werkt geloof ik een beetje zoals WiFi, het grote voordeel is dat je in tegenstelling tot infrarood geen directe zichtslijn nodig hebt tussen PC en telefoon.

En om Bluetooth oop je PC te zetten heb je USB Bluetooth adapters, heb die van mij bijDixons gekocht (Sitecom Bluetooth USB) voor 50 euro.. Maar infrarood wil ook best, alleen heb je daarvoor een zichtslijn nodig..... De foto's komen er trouwens aan, ik moet f fiets bedenken om te laten zien

pi_12488073
Hmm, stel ik koop geen Bluetooth adapter; is het dan mogelijk om dingen via een kabeltje oid van de PC naar de T610 over te zetten? Aangezien zo'n adapter toch nog redelijk prijzig is
pi_12488101
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:27 schreef Bananenman het volgende:
Hmm, stel ik koop geen Bluetooth adapter; is het dan mogelijk om dingen via een kabeltje oid van de PC naar de T610 over te zetten? Aangezien zo'n adapter toch nog redelijk prijzig is
De datakabel voor de T610 is nog niet uit en is duurder dan een Bluetooth adapter

Je kan wel een IR-adapter kopen voor je PC, die zijn de helft goedkoper dan een Bluetooth adapter ofzo

pi_12488159
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:29 schreef E_Motion het volgende:

[..]

De datakabel voor de T610 is nog niet uit en is duurder dan een Bluetooth adapter

Je kan wel een IR-adapter kopen voor je PC, die zijn de helft goedkoper dan een Bluetooth adapter ofzo

Nee hoor, scheelt bijna niets
pi_12488165
Hmm, dan moet ik toch nog maar even kijken voor een Bluetooth adapter bij de Dixons, en even precies vragen hoe en wat. In ieder geval al hartstikke bedankt voor jullie hulp, weet vrijwel alles al dat ik wou weten (alleen die foto kwaliteit nog )!
pi_12488178
Ok, hier vier foto's met mijn eigen T610 gemaakt:

Screenshot van een X-BoX

Een tegemoetkomende auto (gisteren gemaakt toen ik met wat vrienden in de auto zat)

Een velg van een Alfa Romeo (eerder gemaakt)

Deze heb ik net gemaakt

zaterdag 16 augustus 2003 @ 22:36:32 #22
64158 Jawohl
wat nou ondertitel
pi_12488207
best flexe pics.
Your suffering will be legendary... even in Hell
pi_12488218
We hebben dezelfde smaak, ik heb ook een Xbox

En hartstikke bedankt voor de foto's; zien er goed uit.

Bah, en dan balen zeg dat het morgen zondag is...nouja dan maar maandag in huis halen die T610

drbob en vooral E-Motion; hartstikke bedankt

pi_12488253
Ohja E-Motion; keep me informed zodra je dat e-mailen onder de knie hebt
pi_12488260
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:37 schreef Bananenman het volgende:
We hebben dezelfde smaak, ik heb ook een Xbox

En hartstikke bedankt voor de foto's; zien er goed uit.

Bah, en dan balen zeg dat het morgen zondag is...nouja dan maar maandag in huis halen die T610

drbob en vooral E-Motion; hartstikke bedankt

Geen dank

De foto's kunnen trouwens beter, met de joystick kun je namelijk in het camera menu de belichting aanpassen voor donkere scenes, en je hebt ook nog nachtmodus (heb ik bij de donker-foto's hier beide niet gebruikt)

Kan dit trouwens niet een centraal T610 topic worden?

-edit:

quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:39 schreef Bananenman het volgende:
Ohja E-Motion; keep me informed zodra je dat e-mailen onder de knie hebt
Zal ik doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')