- merk
- type
- wat hij brandt (dvd-r(w)/dvd+r(w))
- prijs
Hieronder reageren of mailen aub (zie profiel voor mailadres!).
quote:Ik zie 'm niet??
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:31 schreef maupie het volgende:
Tjek www.funprice.nl
Daar hebben ze de pioneer a04 staan voor ¤129
Als ik weer wat zie zal ik het gelijk posten
quote:Thanx.. 129 was wel een mooi prijsje voor dat ding idd.
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:42 schreef maupie het volgende:
Nou moe, ik had mijn reactie geëdit.
Ze hadden 'm nl. niet meer.
SorryAls ik weer wat zie zal ik het gelijk posten
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb begin juli de Nec 1300X dvd brander gekocht voor 250 Euro en nu ging ik vandaag voor de gein is kijken wat de prijs nu is en die was maar lieftst 168 Euro.
Dus ruim 80 Euro (177 gulden) verschil, en misschien dat nog wel verder zakt.
Ik heb mijn dvd brander bij Yorcom gekocht, omdat ie bij mij dicht in de buurt is en alleen maar scherpe prijzen heeft (dit is geen reclame hoor)
Denk deel het ff met jullie
Geripped van een ander forum.. dus kijk ff goed rond.. heb je een nieuwe.
quote:Hm goeie tip.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:25 schreef DrukVout het volgende:
Wacht even. begin sept en eind augustus komen er 8x DVD branders.Dan dalen de 4x gigantisch.
Effe ontopic:
Tjek www.opus.nl daar hebben ze demo fikker de 104 en 105 van pioneer. voor nog geen ¤100,-
quote:Thx! Da's een goeie
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:24 schreef maupie het volgende:
Eddo: Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. En van je zeggen dat je niet direct een leek bent en opscheppen over je pc en vervolgens zulke knullige dvd's bakt......... Ik zou eerst mezelf achter de oren krabben.Effe ontopic:
Tjek www.opus.nl daar hebben ze demo fikker de 104 en 105 van pioneer. voor nog geen ¤100,-
-edit- lukt wel nu
quote:Die dvr105 (opus supplies) is wel een goeie volgens mij en tegen een mooie prijs.
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:32 schreef TheFrankey het volgende:
wat is nou tegenwoordig de beste koop voor een DVD speler. Als geld niet echt een rol speelt. Ik wil geen goedkope troep. Ik wil wel een knap apparaat voor de juiste prijs. of moet ik nu een eigen topic openen?
quote:ik bedoel ofcourse een DVD brander. Ik zal eens zoeken naar die dvr105. Hee en een philips (ben altijd al een beetje philips) is dat goed spul?
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:39 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Die dvr105 (opus supplies) is wel een goeie volgens mij en tegen een mooie prijs.
quote:Philips is altijd wel goed ja. Ik heb zojuist die Pioneer besteld voor 103,-. De verzendkosten zitten er al bij dus al met al een hele mooie prijs. Ik denk niet dat je ergens een goedkopere vindt, zowel 2ehands als nieuw.
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:43 schreef TheFrankey het volgende:[..]
ik bedoel ofcourse een DVD brander. Ik zal eens zoeken naar die dvr105. Hee en een philips (ben altijd al een beetje philips) is dat goed spul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |