abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12457876
Ik heb heel veel te doen eigenlijk, maar ik kan me er niet goed toe zetten.
normaal ga ik elk weekend naar mijn vriend toe, hij heeft echter vanaf deze week het hele weekend dingen te doen (werken, voetbal, noem het maar op)
en ik zit er de hele tijd aan te denken naar hem toe te gaan, maar dit heeft geen zin (hij woont in breda ik in utrecht, ik ga dus niet zomaar even langs)
en nu verveel ik me dus heel erg, of althans, ik ben heel erg onrustig.
ik wil rustig worden, maar ik weet niet hoe! het spijt me dat dit zo warrig geschreven is, maar zo voel ik me op dit moment en het lukt me niet anders.
ik probeer van alles te doen, internetten, tv kijken, een boek lezen en niks werkt. eigenlijk wil ik maar 1 ding en dat kan niet.... ik word echt gek van mezelf.
wat in godsnaam moet ik doen nu, voor ik mezelf helemaal gek maak!
pi_12457908
Wat je al doet, zit niet veel anders op lijkt me.
Maar kan je hem niet af en toe bellen of smsen ofzo, wil ook wel eens een beetje ertegen helpen.
pi_12457985
Get a GRIP girl.
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 15:37:57 #4
59009 paullo
vini vidi vici
pi_12458012
Pils drinken op de markt in breda genoeg mensen om tegen te praten hoor

En het is toch ook intro weken in utrecht dus waarom ga je niet met paar vrienden de stad in.

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 15:39:03 #5
38477 Blue_bird
Tommy is my friend
pi_12458040
Met jezelf spelen ?
Always funny, sometimes stupid
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 15:40:07 #6
56701 PECR
Man bijt Hond
pi_12458067
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:39 schreef Blue_bird het volgende:
Met jezelf spelen ?
zonde van je post..
Op bovenstaande reacties zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunnen wij op aanvraag per post verstrekken..
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 15:41:41 #7
38477 Blue_bird
Tommy is my friend
pi_12458115
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:40 schreef PECR het volgende:

[..]

zonde van je post..

kon het toch proberen !?
Always funny, sometimes stupid
pi_12458123
Een eind gaan fietsen werkt bij mij meestal wel. Misschien werkt het bij jou ook...
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_12458183
Ga wat leuks doen met vriendinnen!
Lekker winkelen, filmavondje regelen, samen uit eten of naar de bioscoop etc. etc.

Misschien ben je zo onrustig omdta je uberhaupt wat gezelschap mist.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_12458283
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:33 schreef Paradiso het volgende:
normaal ga ik elk weekend naar mijn vriend toe, hij heeft echter vanaf deze week het hele weekend dingen te doen (werken, voetbal, noem het maar op)
en ik zit er de hele tijd aan te denken naar hem toe te gaan, maar dit heeft geen zin (hij woont in breda ik in utrecht, ik ga dus niet zomaar even langs)
ik wil rustig worden, maar ik weet niet hoe! het spijt me dat dit zo warrig geschreven is, maar zo voel ik me op dit moment en het lukt me niet anders.
ik probeer van alles te doen, internetten, tv kijken, een boek lezen en niks werkt. eigenlijk wil ik maar 1 ding en dat kan niet.... ik word echt gek van mezelf.
en hoe lang gaat het weekend en de volgende week duren op deze manier, denk je
bel een vriendin op en laat haar je meesleuren naar maakt niet uit wat, NO MERCY!!!!!!!

kom op hey, niet miepen, ga wat doen, je vriend zou je zo ook echt niet willen zien, hoor, zo afhankelijk van hem, je hebt toch ook je eigen leventje nog, ook in de weekenden als je elkaar niet kan zien?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12458367
gewoon dit posten blijkt ook te helpen, t gaat alweer, lekkere muziek luisteren en grappige reacties lezen die nergens op slaan. heel vaag maar dat helpt echt, tnx
pi_12458378
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:39 schreef Blue_bird het volgende:
Met jezelf spelen ?
Wat doe jij hier?
Heb nu 3 posts gezien van je.. allemaal onzin. Ga lekker naar het onzin forum een paar deuren verderop, kutnewbie.
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 15:52:43 #13
52889 day-dreamer
save energy: be apathetic....
pi_12458416
ga met een paar vriendinnen filmpje kijken ofzo.. (of heel filmweekend...)
A conclusion is simply the place where you got tired of thinking....
pi_12458521
Dan kom je bij mij langs ik woon ook in Utrecht, is lekker dichtbij

-edit-
oeps dus overheen gelezen dat hij al dingen te doen heeft.
-edit-

bel dan wat vriendinnen op ofzo ga lekker de stad in ??

vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:01:30 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12458663
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:50 schreef Paradiso het volgende:
gewoon dit posten blijkt ook te helpen, t gaat alweer, lekkere muziek luisteren en grappige reacties lezen die nergens op slaan. heel vaag maar dat helpt echt, tnx
De beste therapie is foktherapie
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12460000
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat doe jij hier?
Heb nu 3 posts gezien van je.. allemaal onzin. Ga lekker naar het onzin forum een paar deuren verderop, kutnewbie.

Nou..nogal wat heren gaan puur uit verveling met zichzelf spelen, dus zo onzinnig is het ook weer niet, je kan je hooguit afvragen of dit ook voor dames van toepassing is...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:58:52 #17
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_12460341
Ik vond de grap uitermate geslaagd eigenlijk Tja.. dat naar je vriend gaan ben je zooo gewend dat het even slikken is als het niet kan. Maar idd, vermaak je een keer zonder je vriend. Ga met vriendinnen lekker stappen, feesten, genieten. Zal goed op de lachspieren werken en vergeet je even de beslommering
Koude tosti's.... Brrrr....
pi_12462704
Maak er een zwaar party weekend van met je vriendinnen!

Geheid dat je je niet meer verveelt en je toppie voelt!

vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:52:46 #19
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_12462714
je moet niet zo miepen.
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_12464050
Probeer de wereld te veroveren. En als dat is gelukt álles rose schilderen, that should keep you around.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_12503462
Je zegt dat je genoeg dingen te doen hebt, maar dat je je daar niet toe kunt zetten: mijn ervaring is dat je je pas rustig gaat voelen als je je wel tot deze dingen hebt kunnen zetten.

Verder heb je vast wel andere mensen waar je mee af kunt spreken, en waar je normaal gesproken niet aan toe komt omdat je dan bij je vriend bent!

pi_12527654
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:33 schreef Paradiso het volgende:
Volgens mij ken ik jou... biologie-studente?
I'm happy today, what about you?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')