En het is toch ook intro weken in utrecht dus waarom ga je niet met paar vrienden de stad in.
quote:zonde van je post..
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:39 schreef Blue_bird het volgende:
Met jezelf spelen ?
quote:kon het toch proberen !?
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:40 schreef PECR het volgende:[..]
zonde van je post..
Misschien ben je zo onrustig omdta je uberhaupt wat gezelschap mist.
quote:en hoe lang gaat het weekend en de volgende week duren op deze manier, denk je
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:33 schreef Paradiso het volgende:
Ik heb heel veel te doen eigenlijk, maar ik kan me er niet goed toe zetten.
normaal ga ik elk weekend naar mijn vriend toe, hij heeft echter vanaf deze week het hele weekend dingen te doen (werken, voetbal, noem het maar op)
en ik zit er de hele tijd aan te denken naar hem toe te gaan, maar dit heeft geen zin (hij woont in breda ik in utrecht, ik ga dus niet zomaar even langs)
en nu verveel ik me dus heel erg, of althans, ik ben heel erg onrustig.
ik wil rustig worden, maar ik weet niet hoe! het spijt me dat dit zo warrig geschreven is, maar zo voel ik me op dit moment en het lukt me niet anders.
ik probeer van alles te doen, internetten, tv kijken, een boek lezen en niks werkt. eigenlijk wil ik maar 1 ding en dat kan niet.... ik word echt gek van mezelf.
wat in godsnaam moet ik doen nu, voor ik mezelf helemaal gek maak!
kom op hey, niet miepen, ga wat doen, je vriend zou je zo ook echt niet willen zien, hoor, zo afhankelijk van hem, je hebt toch ook je eigen leventje nog, ook in de weekenden als je elkaar niet kan zien?
quote:Wat doe jij hier?
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:39 schreef Blue_bird het volgende:
Met jezelf spelen ?
-edit-
oeps dus overheen gelezen dat hij al dingen te doen heeft.
-edit-
bel dan wat vriendinnen op ofzo ga lekker de stad in ??
quote:De beste therapie is foktherapie
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:50 schreef Paradiso het volgende:
gewoon dit posten blijkt ook te helpen, t gaat alweer, lekkere muziek luisteren en grappige reacties lezen die nergens op slaan. heel vaag maar dat helpt echt, tnx
quote:Nou..nogal wat heren gaan puur uit verveling met zichzelf spelen, dus zo onzinnig is het ook weer niet, je kan je hooguit afvragen of dit ook voor dames van toepassing is...
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:50 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wat doe jij hier?
Heb nu 3 posts gezien van je.. allemaal onzin. Ga lekker naar het onzin forum een paar deuren verderop, kutnewbie.
Geheid dat je je niet meer verveelt en je toppie voelt!
Verder heb je vast wel andere mensen waar je mee af kunt spreken, en waar je normaal gesproken niet aan toe komt omdat je dan bij je vriend bent!
quote:Volgens mij ken ik jou... biologie-studente?
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:33 schreef Paradiso het volgende:
Ik heb heel veel te doen eigenlijk, maar ik kan me er niet goed toe zetten.
normaal ga ik elk weekend naar mijn vriend toe, hij heeft echter vanaf deze week het hele weekend dingen te doen (werken, voetbal, noem het maar op)
en ik zit er de hele tijd aan te denken naar hem toe te gaan, maar dit heeft geen zin (hij woont in breda ik in utrecht, ik ga dus niet zomaar even langs)
en nu verveel ik me dus heel erg, of althans, ik ben heel erg onrustig.
ik wil rustig worden, maar ik weet niet hoe! het spijt me dat dit zo warrig geschreven is, maar zo voel ik me op dit moment en het lukt me niet anders.
ik probeer van alles te doen, internetten, tv kijken, een boek lezen en niks werkt. eigenlijk wil ik maar 1 ding en dat kan niet.... ik word echt gek van mezelf.
wat in godsnaam moet ik doen nu, voor ik mezelf helemaal gek maak!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |