Ik zou het ook leuk vinden om de foto's van Hoe-die-nie en Dr_Crouton te hosten, dus als jullie dat willen, mail dat hele zooitje maar (tiet&meet@gellarboy.nl).
Hierbij alvast weer een teasertje, met natuurlijk de moeder Theresa (Tietresa?) van Fok!
[Dit bericht is gewijzigd door scarefreak op 17-03-2001 10:16]
Plus dat mijn dataverkeer dan de pan uit rijst... Wil je 'm ff verwijderen??
Mijn dank is groot!!
[edit - dataverkeer]
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 17-03-2001 10:21]
quote:Hmmm... dat klinkt een beetje vreemd uit de mond van iemand die ongevraagd probeerde een foto rechtstreeks hier te plaatsen vanaf mijn homepage toen hier nog nooit foto's van mij gestaan hadden. Mijn dataverkeer was niet van belang
Op 17 maart 2001 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Plus dat mijn dataverkeer dan de pan uit rijst...
Probeer je hier een kopstoot ( ) te imiteren?
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 17-03-2001 11:23]
Hierbij wil ik je vragen om de foto en de links uit je topic te verwijderen...
Ik heb niet vannacht tot 0200u aan die page gezeten (en om 0800u weer opgestaan) zodat mensen die foto's hier kunnen gaan plaatsen.
Ook vind ik het prettig, voor de statistieken, als mensen via www.gellarboy.nl de site op gaan...
Doe alsjeblieft niet behulpzaam, want je maakt me heel kwaad op deze manier. Dus... Zou je alsjeblieft je posts aan willen passen??
quote:Sorry, ik wilde behulpzaam zijn met de link. Je hebt nota bene een apart topic over je homepage. Maar ik haal de link wel weg hoor.
Op 17 maart 2001 11:13 schreef Gellarboy het volgende:
JEZUS LARISSA WAT BEN JE GODVERGETEN IRRITANT!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Hierbij wil ik je vragen om de foto en de links uit je topic te verwijderen...
Ik heb niet vannacht tot 0200u aan die page gezeten (en om 0800u weer opgestaan) zodat mensen die foto's hier kunnen gaan plaatsen.
Ook vind ik het prettig, voor de statistieken, als mensen via www.gellarboy.nl de site op gaan...Doe alsjeblieft niet behulpzaam, want je maakt me heel kwaad op deze manier. Dus... Zou je alsjeblieft je posts aan willen passen??
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 17-03-2001 11:19]
Ik dacht dat je het deed om te stangen. Wat prima lukte overigens. Snap je wel wat ik bedoelde? Ik probeer gewoon iets moois te maken van die page, maar als iedereen dan die pics direct gaat linken dan was dat nogal nutteloos.
Ik sloeg daar overigens net een Tequila achterover en heb een schijfje citroen in m'n mond. Vandaar de expressie op m'n gezicht.
quote:Nou, stangen... de foto een beetje misschien. Maar de link zeker niet.
Op 17 maart 2001 11:21 schreef Gellarboy het volgende:
Nu de foto nog en dan ben je alweer stukken minder irritant!Ik dacht dat je het deed om te stangen. Wat prima lukte overigens.
Snap je wel wat ik bedoelde? Ik probeer gewoon iets moois te maken van die page, maar als iedereen dan die pics direct gaat linken dan was dat nogal nutteloos.
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 17-03-2001 11:23]
quote:
Op 17 maart 2001 11:07 schreef Larissa het volgende:Maar daar zouden we het niet meer over hebben.
quote:*Ernstige zucht
*En een beetje kinderachtig om over de foto te zeuren, want dat heb je bij mij en anderen ook gedaan.
Geinige pics weer GB-tje. Ziet er erg gezellig uit.
Maar de lol is er al een beetje af, want hij vindt het nu wel goed.!
Ik heb een beetje vervelende bui vandaag, ik zal me verder gedragen.
Ziet er mooi uit hoor, Gellarboy! Heeft je vast veel werk gekost en het was vast heel gezellig aan de foto's te zien.
quote:Slijmbal!!
Op 17 maart 2001 11:32 schreef Larissa het volgende:
Ziet er mooi uit hoor, Gellarboy! Heeft je vast veel werk gekost en het was vast heel gezellig aan de foto's te zien.
Valt me wel op dat steeds dezelfde personen erop staan, waren jullie maar met z'n 6-en ofzo? Nahja, een volgende keer kom ik denk ik ook maar weer eens langs op zo'n meeting...
quote:Jaloers?
Op 17 maart 2001 11:37 schreef Kozzmic het volgende:
Slijmbal!!
Wie ben je ook alweer?
quote:Mietje!
Op 17 maart 2001 11:22 schreef Gellarboy het volgende:
Ah, weet je wat... Laat die pic maar staan ook. Is wel geinig...Ik sloeg daar overigens net een Tequila achterover en heb een schijfje citroen in m'n mond. Vandaar de expressie op m'n gezicht.
quote:Jij ook hoor!
Op 17 maart 2001 11:13 schreef Gellarboy het volgende:
JEZUS LARISSA WAT BEN JE GODVERGETEN IRRITANT!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Indien Gellarboy er iets leuks tussen ziet zullen die foto's op zijn site blijven staan..
dus Gellar take your pi*ck....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |