Wat vinden jullie ervan? .
Origineel is van een andere haagse band die ik jaren geleden op een schoolfeest van de HHS heb gehoord.
verstandige mensen vinden ze zuigen
quote:lijkt me best een triest gegeven als dat zo is, een beetje pronken met een bandje wat (nog) niet beroemd is
Op donderdag 14 augustus 2003 17:13 schreef Goof het volgende:
Nog een cover ook..Origineel is van een andere haagse band die ik jaren geleden op een schoolfeest van de HHS heb gehoord.
quote:Ja, echt waar! Ik heb zelfs een cd van die band. Mocht ik um nog vinden zal ik wel effe een mp3-tje maken en de link hier zetten.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:23 schreef gewoon-jan het volgende:[..]
lijkt me best een triest gegeven als dat zo is, een beetje pronken met een bandje wat (nog) niet beroemd is
quote:Er zit een Mute knop op de afstandsbediening hoor
Op donderdag 14 augustus 2003 17:05 schreef Loek-B het volgende:
Snap alleen niet dat dit aan zal slaan bij 13-16 jarige meisjes?
quote:Tis iig een heel wat sneller en wat 'ruiger' nummer dan de meeste eerdere nummers.
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:49 schreef Seborik het volgende:
Hmm, deze ken ik nog niet, of misschien ook wel. Is dat dat nummer dat ze akoestisch speelden in MTV nog wat?
quote:Ik heb een hekel aan Di-rect.. En zelfs ik weet dat de nieuwe cd 'Over the moon' heet..
Op donderdag 14 augustus 2003 18:56 schreef Marliesjuh het volgende:
di-rect rulezzzzz Okee... niet alle liedjes van ze zijn mooi. maar de cd rollercoaster is super hoor. En de singel ook. Hij wordt steeds mooier als je hem vaker luisterd!
quote:Je bent zeker niet tussen de 13 en 16 jaar?
Op donderdag 14 augustus 2003 18:56 schreef Marliesjuh het volgende:
di-rect rulezzzzz Okee... niet alle liedjes van ze zijn mooi. maar de cd rollercoaster is super hoor. En de singel ook. Hij wordt steeds mooier als je hem vaker luisterd!
Di-rect niet
quote:Nou waar blijf je dan met je mp3?
Op donderdag 14 augustus 2003 17:35 schreef Goof het volgende:
(mp3 komt nog!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |